پرسش های متداول

شرکای تجاری شهر سرویس به دقت از میان برترین فعالان حوزه‌های خدماتی انتخاب گردیده‌اند و تمامی ایشان ملزم به رعایت استانداردهای شهر سرویس هستند و تمامی متخصصین ملزم به گذراندن دوره‌های آموزشی ویژه جهت ارائه خدمت شایسته در شهر سرویس می باشند و سوابق کاری آنان به دقت بررسی می‌شود.

شهر سرویس با توجه به معیارهای سخت‌گیرانه و نیز بررسی پیشینه ارائه‌دهندگان سرویس بهترین‌ها را گلچین و با معرفی و تضمین آنان سعی می نماید آرامش را برای مشتریان محترم فراهم نموده و با برقراری قردادهای دوطرفه الزام لازم را ایجاد نماید؛ لیکن سرویس‌کاران استخدام مستقیم شهر سرویس نیستند.

کلیه افراد حقیقی و حقوقی (شهروندان) می توانند با نصب اپلیکیشن شهر سرویس از خدمات شهر سرویس استفاده نمایند برای این منظور می بایست از طریق سایت شهر سرویس یا سایر سایت های تخصصی ارائه اپلیکیشن جهت نصب نرم افزار و استفاده از آن اقدام نمایند.

کلیه ارائه دهندگان خدمات شامل افراد حقیقی و حقوقی(مغازه، شرکت و مانند آن) که توانایی کار کردن با گوشی هوشمند متصل به اینترنت را دارند می توانند ضمن ثبت نام در سایت یا تماس با شرکت مراحل عضویت را طی نمایند و در لیست استادکاران و متخصصین قرار بگیرند.
جهت مشاهده لیست سرویس ها و خدمات تحت پوشش شهر سرویس می توانید به قسمت لیست خدمات در سایت مراجعه نمایید.

کلیه خدمات در گروه های اصلی (خدمات خانگی، لوازم خانگی، شستشو و تنظیف، تأسیسات و لوله کشی، خدمات برقی، خدمات ساختمانی، کامپیوتر و موبایل، خدمات خودرو، خدمات آموزشی، خدمات پزشکی و سلامت و خدمات حمل و نقل) که شامل حدود 150 خدمت مختلف می باشند از طریق شهر سرویس قابل ارائه هستند.

جهت رفاه حال مشتریان گرامی ضمن ایجاد تعامل با اتحادیه های صنفی و مراجع صالح قیمت گذاری، لیست قیمت خدمات مختلف استخراج و در اختیار مشتریان عزیز می باشد.

کارشناسان بخش خدمات فنی و امور مشتریان تمام تلاش خود را می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای ثبت درست درخواست در نرم افزار موجود، کافی و روشن باشد اما در صورت وجود سوال و راهنمائی بیشتر با شماره امور مشتریان شهر سرویس تماس بگیرید تا در اسرع وقت کارشناسان پشتیبانی پاسخگوی شما باشند.

مشتریان محترم پس از تجربه خدمت خود با امتیاز دادن از یک ستاره تا پنج ستاره به سوالاتی که در اپلیکیشن پرسیده می شود، مشتریان آتی را جهت انتخاب سرویس‌کار راهنمایی می‌کنند، در نتیجه آیتم های مختلف رفتاری و فنی متخصص از جمله (ادب، رفتار محترمانه و حرفه ای، قیمت و میزان مهارت وی) مورد ارزیابی دقیق قرار می‌گیرند و کیفیت کار ایشان نیز مورد توجه قرار می گیرد.

اگر بنا به مسایل از پیش تعیین نشده و خارج از کنترل شهر سرویس، سرویس‌کاری که شما انتخاب کرده‌اید قادر به حضور در محل شما نباشد، اگر سرویس کار عدم حضور را از طریق اپلیکیشن خود اعلام کنند، بلافاصله سرویس درخواست شده در لیست سایر استادکاران قرار می گیرد و توسط فرد دیگری انتخاب خواهد شد، در غیر اینصورت و عدم اعلام توسط استادکار، خود متقاضی از طریق اپلیکیشن خود می تواند سرویس را انجام نشده اعلام کند و ضمن درج نمره منفی در پرونده استادکار بلافاصله سرویس درخواست شده در لیست سایر استادکاران قرار می گیرد و توسط فرد دیگری انتخاب خواهد شد.

با وجودی که توافق بین کارفرما و متخصص بدون دخالت اولیه شهر سرویس صورت می گیرد اما نظارت بر عملکرد متخصص از وظایف شهر سرویس است بنابراین در پاسخ به این سوال باید گفت که:
بله چه در حین و چه بعد از انجام خدمت در صورت وجود هرگونه مشکلی می‌توانید با امور مشتریان شهر سرویس تماس گرفته و پس از طرح موضوع کارشناسان شهر سرویس موضوع را بررسی خواهند نمود.

بله شهر سرویس با تعریف مراحل و فرآیندهای انجام کار تمام تلاش خود را در جهت کسب رضایت شما مشتری محترم انجام داده لیکن بنا به هر دلیل سهوی و منطقی شهر سرویس و شرکای تجاری آن؛ پس از بررسی متعهد به انجام دوباره‌کار یا بازپرداخت پول می‌باشند تا رضایت حاصل گردد.

بله شهر سرویس توصیه می‌کند که حتماً از منظر نظارت و همینطور دریافت اطلاعات لازم در رابطه با خدمت مورد نظر شخص سفارش دهنده یا شخص جایگزین در زمان ارائه سرویس حضور داشته باشند.

نرم افزار شهر سرویس به گونه‌ای طراحی شده که پس از ثبت درخواست توسط مشتریان، سرویس درخواستی به کلیه استادکاران سرویس درخواستی که در منطقه مورد نظر آماده ارائه خدمت هستند اعلام می گردد و استادکار پس از آن آمادگی خود را اعلام خواهد نمود.

در رابطه با "ابزار کار" (مانند نردبان، دلر، دستگاه‌های فنی، آچار، ابزار مخصوص) متخصص مسئول است و برای انجام خدمت، متخصص مربوطه آن ها را به همراه خواهند داشت اما لوازم مصرفی در اکثر موارد به عهده مشتری است که هماهنگی‌های لازم پیش از انجام خدمت بین استادکار و مشتری انجام خواهد شد.

برای دسترسی به اطلاعات سفارش‌های قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد اپلیکیشن شوید، سپس کلیه سفارشات قبلی را در هر وضعیتی که باشند به تفکیک وضعیت مشاهده فرمایید.

بله، شماره استادکار تا 72 ساعت پس از انجام خدمت در لیست خدمات انجام شده و در قسمت جزییات قابل نمایش می باشد.

امکان لغو یا انصراف از سرویس درخواستی در تمامی مراحل از جمله بلافاصله پس از ثبت، پس از انتخاب توسط استادکار، پس از تأیید استادکار توسط متقاضی و همچنین قبل از انجام توسط استادکار وجود دارد. صد البته ثبت مکرر درخواست و لغو آن توسط غیرفعال کردن خودکار حساب کاربری فرد در اپلیکشین شهر سرویس می گردد.

دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. از طرف دیگر کلیه متخصصین در شهر سرویس پس از ارزیابی دقیق و بررسی اهلیت و مهارت لازم تأیید می گردند و همچنین پرونده ایشان همواره نزد شهر سرویس وجود دارد و در صورت نیاز امکان پیگیری تخلفات آن ها نیز به طور کامل وجود خواهد داشت.

خیر. استفاده از اپلیکیشن شهر سرویس برای مشتریان محترم 100 درصد رایگان می باشد و هیچ وجهی توسط شهر سرویس از مشتری دریافت نمی گردد و پرداخت وجه صرفاً از توافقات بین متخصص و کارفرما (مشتری) خواهد بود.

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. لیکن ارائه خدمت منوط به هماهنگی مشتری و ارائه دهنده خدمت می باشد و هماهنگی زمان انجام می بایست بین 2 طرف صورت پذیرد.

بله. در اپلیکیشن شهر سرویس در هنگام ثبت درخواست و در قسمت نام و نام خانوادگی دریافت کننده خدمت، آدرس و تلفن های تماس می توانید اطلاعات خود یا سایرین را وارد کنید.

شهر سرویس با ارسال پیامک‏ و نوتیفیکشن (اعلان) به گوشی شما، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و درخواست های مختلف را به تفکیک وضعیت مشاهده نمایید.

بله در شرایط و وضعیت های مختلف امکان ویرایش درخواست وجود دارد لیکن این امکان با پیشرفت در وضعیت ها و پس از انتخاب توسط سرویس دهنده محدودتر خواهد شد.

خیر، مراحل مختلف و فرایندهای انتخاب استادکار و ... به طور خودکار توسط سامانه انجام می گردند و نیازی به تماس تلفنی و هماهنگی های دیگر نیست.

خیر، شهر سرویس یک سامانه و اپلیکیشن تخصصی درخواست خدمت آنلاین است و به منظور تسریع در سرویس دهی به صدها مخاطب در لحظه طراحی گردیده است، لذا امکان ثبت سفارش تلفنی و حضوری وجود ندارد.

• اختصاص امتیاز به خدمت دریافتی:
شهر سرویس به روشی طراحی شده که بعد از دریافت سفارش و اتمام کار شما مشتریان محترم قادر خواهید بود تا با استفاده از سیستم امتیازدهی به کیفیت خدمت ارایه شده امتیاز داده و سایر مشتریان و ما را در ارایه بهتر و با کیفیت تر خدمت یاری کنید، لازم به یادآوری است که امتیازات از ۱ تا ۵ ستاره قابل انتخاب است.
• عدم سفارش مستقیم به متخصص شهر سرویس:
شهر سرویس بر اساس اعتماد متقابل بنا نهاده شده و اطلاعات ارایه دهنده خدمت در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت تا با سهولت بیشتری به ارایه خدمت بپردازیم، لذا بجهت بهبود کیفیت، تضمین سلامت خدمت و امکان پیگیری خدمت از ارتباط مستقیم در گرفتن خدمت مورد نظر از ارائه دهنده، اجتناب کنید که این اعتماد پایه یک رابطه برنده برنده است.
• ارایه بازخورد مستمر به شهر سرویس:
هیچ کسب و کار موفقی در دنیا وجود ندارد که بدون دریافت نظرات مشتریانش و عمل به آن به موفقیت دست یافته باشد، شهر سرویس نیز از این قضیه مستثنی نبوده و بنابراین از شما مشتریان محترم درخواست دارد با نظرات و پیشنهادات اثربخش ما را در رسیدن به اهداف خود که ارایه خدمات با کیفیت و فرآهم آوردن آرامش خیال برای مشتریان است یاری فرمائید.
لذا با ارسال پیشنهادات و یا سوالات خود به پست الکترونیک info@shahr-service.ir و همچنین درخواست خدمت‌های جدید/آتی در قسمت "تماس با ما" با ما همراه باشید.

شهر سرویس به شما کمک می‌کند تا با آگاهی‌های لازم، در هر ساعت از شبانه‌روز، متخصصانی خوش‌نام را به صورت آنلاین برای انجام‌شدن خدمات خانه‌تان انتخاب کنید. دامنهٔ خدمات ما، تمام زندگی شما را پوشش می‌دهد؛ از سلامت و زیبایی خودتان تا سلامت و زیبایی محیطتان. کارهایتان را انجام‌شده بدانید و از تغییر در زندگی‌تان لذت ببرید.

ابتدا خدمت موردنظر خود را در اپلیکیشن شهر سرویس بیابید و مراحل درخواست سفارش را طی کنید. پس از گذشت زمانی کوتاه یک متخصص که ارائه دهنده آن سرویس باشد و در محدوده مورد نظر آماده ارائه باشد به شما اعلام آمادگی می‌کنند. سپس با توجه به امتیاز متخصص وی را تأیید را رد نمایید. در صورت رد متخصص، فرد دیگری به شما اعلام آمادگی خواهد نمود تا نهایتاً متخصص مورد نظر را شناسایی فرمایید. متخصص در زمان و محلی که شما تعیین کردید، حاضر می‌شود و کار را انجام می‌دهد. پس از اتمام خدمت، می‌توانید میزان رضایت خود را از کیفیت انجام‌شدن خدمت در اپلیکیشن ثبت کنید.

شهر سرویس در حال حاضر تنها در شیراز فعالیت می‌کند؛ اما در آینده حوزۀ فعالیت خود را به نقاط دیگر ایران نیز گسترش می‌دهد.

همۀ متخصصان شهر سرویس نه تنها از لحاظ مهارت‌های فنی، بلکه با توجه به اخلاق و آداب مشتری‌مداری و نداشتن سوء پیشینه، بررسی و انتخاب می‌شوند.

داشتن ابزار کار از وظایف متخصص است، لیکن متخصص شهر سرویس موظف به تأمین قطعات مورد نیاز شما نیست، مگر اینکه شما بخواهید. قیمت قطعی نیز با توجه به فاکتور تهیه ‌شده توسط متخصص تعیین می‌شود.

خدمات در شهر سرویس در قالب سه لایه ی 1) سرگروه اصلی 2) زیر گروه و 3)عنوان خدمات طبقه بندی گردیده است و سعی شده خدمات به حد کفایت ریز شده باشند تا متخصصین منطبق با آن ها به شما معرفی شوند از طرف دیگر محدوده های ارائه خدمت نیز قبلاً توسط استادکارها تعیین شده است و صرفاً متخصصانی به شما معرفی می شوند که در منطقه مورد نظر آماده ارائه خدمت باشند.

بله. شهر سرویس مناسب‌ترین متخصصان مربوط به خدمت موردنظرتان را به شما معرفی می‌کند، انتخاب نهایی با شماست.

پس از تأیید متخصص توسط شما برای ارتباط با متخصصان، روی درخواست خود در قسمت سفارش های تأیید شده، در اپلیکیشن کلیک کرده و با لمس آیکون تماس، با متخصص تماس حاصل کنید.

درصورتیکه متخصص تا یک ساعت قبل از زمان تعیین‌شده برای انجام خدمت به تماس‌های شما پاسخ نداد، با پشتیبانی شهر سرویس تماس بگیرید.

پس از اعلام انجام خدمت توسط متخصص، می‌توانید نظر خود را در اپلیکیشن ثبت کنید و میزان رضایت خود را با امتیازدهی بیان نمایید. این نظرات و امتیازها برای مشتریان بعدی نیز نمایش داده می‌شود و به انتخاب آن‌ها کمک می کند.

در صورت تمایل به تغییر متخصصی که قبلاً انتخاب کرده‌اید، ابتدا درخواست خود را لغو کرده و سپس مجدداً درخواست جدید ثبت کنید تا پس از دریافت پیشنهادها، متخصص جدیدی انتخاب کنید.