خدمات کفسابی

میانگین قیمت خدمات کفسابی

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
130،000

تومان

80،000

تومان

40،000

تومان

15،000

تومان

قیمت خدمات کفسابی در بازار شیراز، اصفهان، تهران و … چقدر است؟

برای اطلاع از “هزینه کفسابی” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از بهترین کفساب به رایگان قیمت بگیرید

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش کفسابی در اپلیکیشن شهر سرویس دارید. می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
نسخه تحت وب اپلیکیشن شیراز سرویس
نسخه تحت وب

کفسابی را به متخصصش بسپار

کفسابی در “شهر سرویس” با انجام تمامی عملیات کفسابی, سنگسابی و نماشویی در شیراز، اصفهان، تهران و … می‌باشد. جهت نیاز به انجام کفسابی درخواست خود را در سایت و یا اپلیکیشن “شهر سرویس” ثبت نمایید. کفسابی یکی از خدمات ارائه شده در “شهر سرویس” است که شاید کمتر کسی در مورد کفسابی اطلاعات جامعی داشته باشد. خدمات کفسابی یا ساب زنی تنها به سنگسابی ختم نمی‌شود. زیرا عده‌ای تصور می‌کنند کفسابی ساختمان و سنگ سابی تنها مربوط به براق کردن سنگ و درخشان کردن سنگ است. اما جالب است بدانید کفسابی همانطور که از اسمش مشخص است به معنای ساب زدن سنگ و تمیز کردن کف که هرکسی نمی‌تواند به خوبی از عهده آن برآید. توصیه می‌کنیم اگر قصد کفسابی دارید، آن را به متخصصین بسپارید.

خدمات کفسابی در شیراز

شما می‌توانید از طریق فرم ثبت سفارش خدمات کفسابی ساختمان را درخواست دهید و بهترین شرکت‌های کفسابی و افراد متخصص کف ساب را پیدا کنید. قیمت‌ کفسابی هر یک از کف ساب‌ها را به طور رایگان مشاهده نمایید. با وجود این‌که مدت زیادی از رایج شدن کفسابی در ایران نمی‌گذرد، مواردی مانند کفسابی در شیراز،اصفهان، تهران و … کفسابی ونماشویی، کفسابی سرامیک، کفسابی بتن نیز مورد توجه کاربران بوده است.

کفسابی چیست؟

اولین سوال این است که کفسابی چیست؟ کفسابی چه کاربردی دارد؟ در چه مواردی بهتر است از کفساب کمک بگیریم؟ چرا نیاز به کفسابی داریم؟ کفسابی یعنی برداشتن ۲ الی ۵ میلی‌متر از روی سنگ برای براق کردن سنگ، زدودن آلودگی و لکه است. کفسابی و ساب زنی برای انواع کف‌ها انجام می‌شود و محدودیتی ندارد. در کفسابی ساختمان، فردی که جهت کفسابی مراجعه نموده، از دستگاه کفسابی برای تمیز کردن و براق کردن انواع کف استفاده می‌کند. عواملی زیادی در قیمت کفسابی اثر گذار هستند. که در ادامه عوامل موثر در قیمت کفسابی را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

خدمات کفسابی شامل چه مواردی می‌شود؟

  • کفسابی برای؛ براق نمودن سنگ با استفاده از دستگاه کفسابی انجام می شود.
  • کفسابی بتن برای اپوکسی و پارکت، کفسابی سرامیک و کاشی مورد استفاده است.
  • کفسابی به منظور؛ شیشه‌ای کردن سنگ به گونه‌ای که تصویر اجسام در کف دیده شود.
  • کفسابی کف حیاط منازل و کفسابی پارکینگ، کفسابی بیمارستان‌ها و کفسابی مراکز درمانی
  • کفسابی جهت؛ پر کردن درز سنگ کف با استفاده از رزین و چسب بتن بعد از کفسابی و سنگ سابی
  • کفسابی و سنگ سابی با مواد نانو و پولیش و نانو بر روی سنگ برای براقیت و شفافیت فوق العاده
  • کفسابی راه پله‌ها، تراس، حیاط خلوت، اماکن دولتی و خصوصی، کفسابی و سنگسابی محیط دانشگاه، مراکز تجاری
  • کفسابی انواع سنگ از جمله: سنگسابی گرانیت، کفسابی موزاییک، کفسابی دهید، کفسابی مرمر، سنگسابی تراورتن
  • کفسابی رستوران، کفسابی و سنگ سابی تالار و باغ رستوران، کفسابی و سنگ سابی هتل، مراکز مختلف پذیرایی و گردشگری
خدمات کفسابی در شیراز

عوامل موثر در قیمت کفسابی چیست؟

قیمت کفسابی به چهار عامل بستگی دارد که در ادامه به شرح هر کدام از عوامل تاثیرگذار بر قیمت کفسابی پرداخته شده است. ولی قبل از آن بهتر است بگوییم که قیمت کفسابی “شهر سرویس” روی آن نظارت دارد و کاملا مطابق با نرخ اتحادیه است. تمامی قیمت کفسابی به طور شفاف قبل از اجرای کف سابی مشخص می‌شود و حتی یک ریال پس از اتمام کفسابی اضافه از شما درخواست نمی‌شود.

خدمات کفسابی در شیراز

اولین عامل موثر بر قیمت کفسابی: متراژ پروژه کفسابی

  • اولین عامل موثر بر قیمت کفسابی را می‌توان متراژ پروژه کفسابی عنوان نمود. مهم‌ترین عاملی که قیمت کفسابی را مشخص می‌کند متراژ کف ساختمان است. که کفساب قبل از اجرای کف سابی باید محل کف را بررسی نموده و با استفاده از تجربه خود و نرخ مشخص در اتحادیه قیمت کفسابی را تعیین کند.

 

دومین عامل موثر بر قیمت کفسابی: جنس سنگفرش

  • دومین عامل موثر بر قیمت کفسابی را می‌توان جنس سنگفرش عناون نمود. جنس سنگ مصرفی اهمیت بسیار زیادی در تعرفه و قیمت کفسابی دارد. قبل از اجرای کفسابی، کفساب باید سنگ کف را بررسی کند. برای مثال سنگ گرانیت برای کفسابی و سنگسابی نیاز به زمان و کار بیشتری نسبت به سنگ موزاییک (موزائیک)دارد پس قیمت کفسابی افزایش می‌یابد.

 

سومین عامل موثر بر قیمت کفسابی: میزان پستی و بلندی و کثیفی کف

  • سومین عامل موثر در قیمت کفسابی را می‌توان میزان پستی و بلندی و همچنین کثیفی کف عنوان نمود. از جمله مواردی که در قیمت کفسابی یا همان هزینه سنگسابی تاثیر دارد میزان پستی و بلندی و کثیفی سنگ است که کفساب بعد از حضور در محل و مشاهده سنگ و در نظر گرفتن میزان حجم کار و در نظر گرفتن موارد دیگری که ذکر کردیم قیمت کفسابی را تعیین می‌کند.

 

خدمات کفسابی در شیراز

چهارمین عامل موثر بر قیمت کفسابی: نوع دستگاه کفساب

  • اما یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت کفسابی نوع دستگاه کفساب است. برای تعیین قیمت کفسابی حتما نیاز به حضور کفساب در محل است تا تشخیص داده شود که برای اجرای کفسابی به چه دستگاهی نیاز است. اگر می‌خواهید از هزینه کفسابی مطلع شوید پس همین حالا به رایگان قیمت بگیرید و سپس در صورت تمایل سفارش خود را نهایی کنید.

 

کفسابی ساختمان با دستگاه کفسابی چقدر طول می‌کشد؟

مدت زمان اجرای کفسابی و سنگ سابی به متراژ کف بستگی دارد. به طور معمول یک نفر با یک دستگاه کفسابی می‌تواند روزانه 50 تا 60 متر کف ساختمان را ساب بزند که البته این مقدار متراژ در شرایط خاص قابل تغییر است. پس قبل از اینکه از مدت زمان اتمام کفسابی مطلع شوید به شرکت خدماتی نظافتی و یا شرکت کفسابی متراژ کف را اطلاع دهید. 

خدمات کفسابی در شیراز

کفسابی و سنگسابی چه موقع نیاز است؟

زمان کفسابی به شرایط زیادی بستگی دارد؛ که در ادامه به هر یک از شرایطی که باعث می‌شود به کفسابی ساختمان پرداخته شود اشاره شده است. بنابراین اگر شما هم یکی از شرایط کفسابی را دارید پس خدمات کفسابی و سنگسابی که در بین عموم به ساب زدن کف، ساب زدن کف، ساب زنی، کف سابی سنگ و … متداول است را سفارش دهید.

 

به طور کلی در این شرایط باید به کفسابی ساختمان پرداخته شود:

  • درز سنگ‌ها باز شدن شده باشد.
  • که سنگ‌ها کدر و مات شده باشند.
  • بر روی سنگ‌ها خللی رخ داده باشد.
  • بخش‌هایی از سنگ شکسته شده باشد.
  • سنگ‌ها با شستشوی معمولی تمیز نشود.
  • بر روی سنگ خط و خش ایجاد شده باشد.
  • سنگ‌ها در اثر مواد شیمیای سیاه شده باشد.
  • روی سنگ‌ها پستی و بلندی ایجاد شده باشد و ناهموار باشد.
خدمات کفسابی در شیراز

انواع کفسابی

بعد از درخواست مشتری، فرد کف ساب باید مشتری را از انواع کفسابی‌ها آشنا کند و بعد از انتخاب نوع کفسابی و تایید کف ساب نوع اجرایی کفسابی مشخص می‌شود.

  • کفسابی معمولی
  • کفسابی ایتالیایی
  • کفسابی نانوساب
  •  کفسابی درجه یک و حرفه‌ای

 

چرا نباید برای براق شدن کف ساختمان از مواد شیمیایی استفاده نمود؟

همانطور که خواندید و یا اطلاع دارید، بعضی از صاحب خانه‌ها برای تمیز کردن سنگ و یا به اصطلاح براق کردن کف ساختمان به جای کفسابی با دستگاه مجهز، از مواد شیمیایی و اسیدی استفاده می‌کنند و فکر می‌کنند که می‌توان به راحتی کف ساختمان را شفاف و درخشنده نمود. ولی در واقعیت این کار باعث رسوب کردن مواد شیمیایی داخل سنگ می‌شود که علاوه بر آسیب به سنگ، رنگ آن را مات و کدر نشان می‌دهد. پس استفاده از مواد شوینده اسیدی برای شستشوی سنگ‌ها مناسب نیست.

در واقع بهترین کار برای براق کردن سنگ‌ها و کفپوش‌ها انجام کفسابی و سنگسابی است. اگر می‌خواهید کف ساختمان مثل آینه شفاف شود از سنگسابی ایتالیایی استفاده کنید. ولی یک نکته را فراموش نکنید که در صورت انجام پی در پی سنگسابی چون دو یا سه میلی متر از سطح کفپوش تراشیده می‌شود؛ ممکن است به مرور سنگ سابیده شود و نازک شود.

خدمات کفسابی در شیراز

رایج‌ترین دلایل برای کفسابی و سنگسابی

در این قسمت به برخی از دلایل نیاز به کفسابی ساختمان اشاره شده است. با بررسی دلایل نیاز به کفسابی می‌توانید میزان نیاز به کفسابی را مورد بررسی قرار دهید.

 

1. عدم هم تراز بودن سنگ یا کف ساختمان

وقتی که کفسابی برای کف‌های ناهموار لازم می‌شود؛ کفساب با دستگاه سنگسابی یا همان دستگاه کف ساب(موتور سه فاز) اقدام به ساییدن می‌کند. تا جایی که سنگها یا موزاییک‌های کف ساختمان هم تراز شوند. بعد از کفسابی و هموار کردن سنگ‌های کف ساختمان، با مواد بتونه بندهای سنگ و درزهای سنگ را می‌گیرد. بعد از درزگی سنگ سابی کف با استفاده از پدهای مخصوص شروع به درخشان کردن سنگ یا سرامیک می‌کند.

 

2. ریخته شدن مصالح ساختمانی روی کف

وقتی که کفسابی برای از بین بردن مصالح ساختمانی لازم می‌شود، کفساب(ساب سنگ کف، ساب زن سنگ کف) با استفاده از موتور مخصوص کفسابی(دستگاه کف ساب) اینقدر می‌سایند؛ تا مواد ریخته شده روی کف ساختمان کاملا تمیز شوند. بعد از ساب زدن سنگ و کفسابی، کف ساختمان با مواد بتونه بندهای سنگ و درزهای سنگ را می‌گیرند. 

خدمات کفسابی در شیراز

3.آسیب سطحی به کف ساختمان

کفساب پس از بررسی کف و سنگ‌های آسیب دیده؛ و توجه به میزان آسیب کف به ساییدن کف مشغول می‌شود. اگر آسیب کم باشد. با ساییدن ساده مشکل برطرف می‌شود؛ ولی اگر آسیب زیاد باشد، ساییدن بامواد بتونه شکاف بعضی از سنگ‌ها را پر می‌کند. همچنین در اکثر مواقع دیده می‌شود که بین سنگ‌ها فضای خالی دیده می‌شود که این مشکل با کفسابی و بندکشی رفع و باعث یک دست شدن کف زمین می‌شود.

کفسابی برای ساختمان‌هایی که تازه تاسیس است باعث برطرف شدن تمامی ناهمواری‌ها می‌شود. “شهر سرویس” با معرفی از نیروی متخصص(کف ساب‌های مجرب) و با استفاده از مجهزترین دستگاه کف سابی؛ فرایند کفسابی ساختمان را به نحو احسنت انجام می‌دهند.

درزگیری کف ساختمان بعد از کفسابی

در درزگیری سنگ‌های کف ساختمان به وسیله چسب بتن و سیمان، فضاهای خالی بین سنگ‌ها پر می‌شود و باعث ماندگاری بیشتر سنگ شده و از لق زدن آن جلوگیری می‌کند. درزگیری کف ساختمان عموما بعد از سنگ سابی(کف سابی سنگ) انجام می‌شود. در درزگیری کف ساختمان ایراد‌های کف سنگ رفع می‌شود و دیگر هیچ گونه درز شکاف جرم و … روی سنگ‌ها باقی نمی‌ماند. در واقع اگر سنگسابی(کفسابی، ساب زدن سنگ) انجام نشود؛ به مرور زمان آب از میان این درزها رد شده و به عمق سنگ‌‌ها نفوذ می‌کنند و پس از مدتی سنگ از بین می‌روند به همین دلیل است که گفته می‌شود که سنگسابی یا همان کفسابی سنگ باعث دوام بیشتر سنگ‌ها می‌شود.

خدمات کفسابی در شیراز
با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شهر سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

خدمات مشابه در بازار "شهر سرویس"

از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین کفسابی
3/5
بسیار عالی و خیلی تمیز من خیلی راضی بودم هم از اخلاق قیمت و کارشون
قالیشویی آنلاین در شیراز
4.8/5
عالی و مناسب تخفیف شرکت را هم استفاده کردم
قالیشویی آنلاین در شیراز
4.3/5
ممنون از سرویس دهی بموقع بسیار عالی
قالیشویی آنلاین در شیراز

مجله “شهر سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس