شستشوی خوشخواب

میانگین قیمت شستشوی خوشخواب

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
250،000

تومان

180،000

تومان

90،000

تومان

60،000

تومان

قیمت شستشوی خوشواب چقدر است؟

برای اطلاع از “هزینه شستشوی خوشخواب” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از متخصصین به رایگان قیمت بگیرید

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش شستشوی خوشخواب در اپلیکیشن شهر سرویس دارید. می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
نسخه تحت وب اپلیکیشن شیراز سرویس
نسخه تحت وب

شستشوی خوشخواب را به متخصصش بسپار

شستشوی خوش­خواب هم مانند شستشوی ملفحه­‌ها و روبالشی‌­ها، اهمیت بالایی در حفظ سلامتی و پاکیزگی دارد. اما شستشوی خوشخواب به سادگی فیلم شستشوی تشک خوشخواب نیست. پیدا کردن بهترین مراکز شستشوی تشک خوشخواب در شیراز، اصفهان، تهران و … می‌تواند بسیار وقت­ گیر باشد.

“شهر سرویس” آماده ارائه خدمات شستشوی خوش­خواب در محل به شماست. درخواست شستن خوشخواب را به رایگان در “شهر سرویس” ثبت کنید. متخصصان در مراکز شستشوی تشک خوشخواب شهرتان به شما قیمت می‌­دهند، و شما می‌­توانید بهترین فرد را برای شستشوی خوش­خواب خود انتخاب کنید.

شستشوی خوشخواب در شیراز

قیمت شستشوی خوشخواب چگونه تعیین می­‌شود؟

هزینه شستشوی تشک خوشخواب با توجه به موارد مختلفی تعیین می­‌شود. برخی از فاکتورهای مهم در تخمین هزینه شستشوی تشک خوشخواب عبارت­ اند از:

  • علت نیاز به شستن خوشخواب که از نفوذ حشرات موذی تا لکه­‌ها متغیر است (در ادامه انواع دلایل نیاز به شستشوی خوش­خواب را توضیح خواهیم داد).
  • تعداد تشک­های مورد نظر که از 1 عدد (در منازل) تا ده­ها عدد یا بیشتر (برای مثال در هتل­ها) نیز می­‌تواند باشد.
  • دستگاه­‌ها، مواد مورد نیاز، و متد شستشوی خوش­خواب نیز می­تواند بر روی هزینه شستشوی تشک خوشخواب تاثیر داشته باشد.

اگر تمایل دارید هزینه شستشوی تشک خوشخواب را به ­­طور دقیق‌­تر ارزیابی کنید، درخواست شستن خوشخواب را در اپلیکشن “شهر سرویس” ثبت کنید. شما می­‌توانید بدون نهایی کردن سفارش­تان، از هزینه پایانی که توسط متخصصین مراکز شستشوی تشک خوشخواب پیشنهاد می­‌شود، مطلع شوید.

شستشوی خوشخواب در شیراز

مزایای استفاده از شستشوی خوش­خواب چیست؟

مانند سایر خدمات ارائه شده در محل توسط “شهر سرویس”، استفاده از خدمات شستشوی خوش­خواب نیز به شما برای صرفه ­جویی در زمان کمک بزرگی می­کند. شستن خوشخواب توسط متخصصین مراکز شستشوی تشک خوشخواب در مشهد و سایر شهرها نیز می­تواند تشک شما را مانند روز اول خود کند. چیزی که با استفاده از روش­‌های خانگی امکان­پذیر نیست.

ارائه این خدمت توسط مراکز شستشوی تشک خوشخواب در شیراز و سایر شهرها در محل و بدون نیاز ارسال خوشخواب به مرکز انجام می­‌شود. متخصصان، خشکشویی و شستن خوشخواب را با استفاده از شوینده‌­ها و ماشین­‌های مخصوص انجام می­‌دهند. لازم به ذکر است که خشکشویی بدون نیاز به آب انجام شده و هیچگونه آبریزی ندارد (عدم استفاده از آب عمر خوش خواب را نیز افزایش می­‌دهد). آن‌ها با استفاده از دستگاه‌­های مجهز به انواع فرچه‌­ها، می‌­توانند شستشوی خوشخواب تخت را همراه با تمامی قسمت­‌ها و زوایای آن انجام دهند. علاوه بر این، مواد شوینده مناسب عطر دلپذیری را به خوشخواب شما خواهند داد.

شما پس از ثبت رایگان درخواست خود و مشاهده پیشنهادات مراکز شستشوی تشک خوشخواب برای هزینه شستشوی تشک خوشخواب، می­‌توانید پروفایل آنها را مطالعه و با مرور تجربه کاربران از خدمات قبلی آنها، بهترین مراکز شستشوی تشک خوشخواب را برای شستن خوشخواب در محل انتخاب کنید. پیگیری تیم پشتیبانی “شهر سرویس” برای بررسی روند اجرای کار را نیز به این موارد اضافه کنید.

شستشوی خوشخواب در شیراز

چرا به شستشوی خوشخواب نیاز داریم؟

شاید اینگونه به نظر نرسید، اما تشک‌­ها و خوش­خواب‌­ها می توانند در نوع خود بسیار آلوده باشند. دلایل نیاز به شستشوی خوشخواب تخت می­‌تواند متفاوت باشد و به لکه­‌های خاص محدود نمی‌­شود. در ادامه برخی از این دلایل را بررسی می­‌کنیم:

 

1. شستشوی خوش­خواب به دلیل وجود ساس

ساس تخت خواب، نوعی حشره است که از خون گرم انسان تغذیه می­‌کند. ساس با توجه به شکل صاف و تخت بدن خود، به راحتی می‌­تواند خود را درون درزهای وسایل خواب، از جمله خوشخواب، پنهان کند. این حشره موذی می‌­تواند باعث خارش پوست، التهابات شدید پوستی و حتی اثرات روانی نیز بشود. وجود این حشره، یکی از دلایل مهم استفاده از خدمات مراکز شستشوی تشک خوشخواب و شستشوی خوشخواب تخت است.

 

2. شستن خوشخواب به دلیل وجود مایت

مایت‌­ها نوعی از کنه‌­سان­‌ها هستند، که از ذرات ریز مواد غذایی موجود در گرد و غبار تغذیه می­‌کنند. تشک­‌ها و خوشخواب­‌ها یکی از مناسب‌ترین مکان‌­ها برای تجمع آنهاست. مایت‌­ها با به خطر انداختن سلامتی افراد، موجب بروز آسم و حساسیت‌­های گوناگون می­‌شوند. شستشوی خوش­خواب بهترین راه پیشگیری از عوارض مایت­‌ها و از بین بردن این حشرات مضر است.

 

3. شستشوی خوش­خواب به دلیل لکه

با خوردن غذا و نوشیدن مایعات بر روی تخت، امکان ایجاد انواع لکه­‌ها روی تشک وجود دارد. برخی دیگر از لکه­‌ها نیز می‌­تواند شامل خون و یا ادرار هم باشد. شستشوی خوشخواب تخت در منزل توسط متخصصین مراکز شستشوی تشک خوشخواب، می­‌توانید به سادگی این لکه­‌های ناخوشایند را از بین ببرید. توجه داشته باشید که هرچه برای شستشوی لکه­‌ها از طریق مراکز شستشوی تشک خوشخواب اقدام کنید، نتیجه عالی­‌تر خواهد بود.

شستشوی خوشخواب در شیراز

4. تجمع پوست‌­های مرده در خوش­خواب

سطح پوست، به عنوان پوشش سراسری بدن، متشکل از سلول­‌های مرده و زنده بسیاری است. در هر دقیقه، تعداد زیادی از سلول‌­های مرده پوست، از سطح پوست جدا شده و می‌­ریزند. بدین ترتیب، سلول­‌های زنده با ساخت سلول‌­های تازه، آن‌ها را جایگزین سلول­‌های مرده می­کنند. باید توجه داشت که جمع شدن پوست مرده در تشک، منبع تغذیه مناسبی برای انواع قارچ‌­ها، ویروس­‌ها و باکتری­‌های بیماری­‌زاست. بسیاری از این آلودگی‌­ها نیز میکروسکوپی هستند، و با چشم غیرمسلح قابل دیدن نیستند. مراکز شستشوی تشک خوشخواب در مشهد و سایر شهرها با شستن خوشخواب، از ابتلای شما به بیماری­‌های احتمالی جلوگیری می‌­کنند.

5. تعریق بدن و شستشوی تشک خوشخواب

میلیون­‌ها باکتری بدون خطر روی پوست ما زندگی می­‌کنند. علت بوی ناخوشایند عرق بدن نیز به دلیل وجود این باکتری‌ها و تغذیه آنان از عرق است. هنگام خواب، این آلودگی و بوی ناخوشایند، از طریق تعریق به تشک انتقال پیدا می­‌کند. ضدعفونی کردن و شستشوی خوش­خواب، بوی بد عرق تشک را از بین برده و آن را کاملا پاکیزه می­‌کند.

نحوه انتخاب بهترین متخصص شستشوی خوش­خواب

اگر به دنبال استفاده از خدمات مراکز شستشوی تشک خوشخواب در مشهد، مراکز شستشوی تشک خوشخواب در اصفهان، شستشوی تشک خوشخواب در رشت یا در شهر خود هستید، “شهر سرویس” آماده کمک به شماست.

درخواست خود را در “شهر سرویس” به صورت رایگان و بدون پرداخت هزینه ثبت کنید؛ از بهترین متخصصان شستشوی خوشخواب تخت پیشنهاد قیمت بگیرید؛ پروفایل آنها را بررسی کنید؛ نظرات کاربران را در مورد کارهای قبلی آنها بخوانید، و نهایتا بهترین متخصص را برای شستشوی خوش­خواب انتخاب کنید.

با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شهر سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

خدمات مشابه در بازار "شهر سرویس"

از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین شستشوی خوشخواب
3/5
بسیار عالی و خیلی تمیز من خیلی راضی بودم هم از اخلاق و هم قیمت و کارشون
قالیشویی آنلاین در شیراز
قالیشویی پرنیان
تعمیرکار فرش
4.8/5
عالی و مناسب تخفیف شرکت را هم استفاده کردم
رفوگری آنلاین در شیراز
قالیشویی پرنیان
تعمیرکار فرش
4.3/5
ممنون از سرویس دهی بموقع بسیار عالی
قالیشویی آنلاین در شیراز
قالیشویی 20
تعمیرکار فرش

مجله “شهر سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس