تعمیر کابینت

میانگین قیمت تعمیر کابینت

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
250،000

تومان

180،000

تومان

90،000

تومان

60،000

تومان

قیمت تعمیر کابینت در بازار چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت “تعمیر کابینت” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از متخصصین به رایگان قیمت بگیرید.

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش تعمیر کابینت در اپلیکیشن شهر سرویس دارید، می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
اپلیکیشن شهر سرویس
نسخه تحت وب

تعمیر کابینت را به متخصصش بسپار

هنگام آسیب دیدگی کابینت‌ها، تعمیر کابینت آشپزخانه در جهت تعمیر اجزای سازنده و یا تغییر دکوراسیون به کار می‌آید. اما چرا تعمیرات کابینت اهمیت دارد؟ این روزها کابینت یکی از اجزای مهم و ضروری در دکوراسیون است. با استفاده از روش‌های اصولی و کاربردی تعمیرات برای انواع کابینت به راحتی می‌توان با صرف هزینه کمتر آشپزخانه‌تان را نو و به‌روز کنید. همچنین با تعمیر کابینت در هنگام تغییر دکوراسیون، برای هماهنگی دکور جدید با ترکیبات به کار رفته در کابینت آشپزخانه بسیار کاربرد دارد.

تعمیرات اساسی و جزیی کابینت (مانند رنگ آمیزی کابینت و تغییر متریال کابینت‌های قدیمی به جدید) تنها با دست تعمیرکار متخصص انجام می‌شود. بازار آنلاین “شهر سرویس” به راحتی امکان یافتن متخصصین تعمیرات کابینت را برای کاربران فراهم می‌کند. با ثبت سفارش رایگان و صرف کمترین زمان، با تعمیرکاران کابینت فعال در “شهر سرویس” دسترسی دارید.

نجاری
  • هدف از انجام پروژه تعمیر کابینت چیست؟
  • قیمت تعمیر کابینت چگونه تعیین می‌شود؟
  • آشنایی با نمونه و انواع تعمیر کابینت وابسته به نوع کابینت
  • مزایای ثبت سفارش تعمیر کابینت “شهر سرویس”
  • نحوه انتخاب بهترین تعمیرکار کابینت در “شهر سرویس”

هدف از انجام پروژه تعمیر کابینت چیست؟

زمانی که از تعمیر کابینت صحبت به میان می‌آید، هدف اکثر افراد متقاضی انجام این کار، مشاهده و دریافت یک خروجی کار با کیفیت مطلوب و صرف هزینه مناسب است. تعمیر کابینت با توجه به افزایش قیمت مواد سازنده و همین طور سبک‌های جدید کابینت، برای جلوگیری از خرج و هزینه اضافی بر روی انواع کابینت‌ها قابل اعمال است.

بنابراین تخصص و داشتن مهارت کافی درباره اصول انجام کار تعمیرات کابینت وابسته به جنس و نوع ایرادات وارده در این امر بسیار اهمیت دارد. ممکن است نداشتن اطلاعات و سطح دسترسی مناسب افراد متخصص، مشتریان تعمیر کابینت را با مشکلاتی مثل نداشتن کیفیت مطلوب کار در قبال پرداخت هزینه بیش از حد معمول مواجه کند. اما با چه اطمینانی و چگونه به تعمیرکاران کابینت دسترسی داشته باشیم؟

قیمت تعمیر کابینت چگونه تعیین می‌شود؟

قیمت تعمیر کابینت وابسته به عواملی مثل نوع کابینت (فلزی، چوبی، ام دی اف و…) و همین‌طور نوع آسیب دیدگی کابینت (باد کردگی رویه، لولا، رنگ و جنس) و یا تغییر دکوراسیون کابینت (رنگ آمیزی و تغییر جنس رویه) بستگی دارد. موارد بیان شده در تعمیر کابینت به طور مستقیم بر نوع متریال استفاده شده برای انجام کار تاثیر داشته است. بنابراین تا حدودی تعیین کننده قیمت انجام کار تعمیر کابینت هستند.

ممکن است ابهامات زیادی برای تعیین هزینه تعمیر کابینت وجود داشته باشد. حتی بعضی افراد انجام کار تعمیر کابینت را از نظر هزینه به صرف ندانند. برای داشتن اطلاعات دقیق در این خصوص به راحتی با استعلام رایگان، پس از ثبت سفارش در “شهر سرویس” به ابهامات ایجاد شده در ذهنتان را در مورد قیمت تعمیر کابینت پایان دهید.

افراد متخصص در زمینه تعمیر انواع کابینت مانند تعمیر کابینت باد کرده، تعمیر کابینت فلزی، تعمیر کابینت‌های گلاس، تعمیر رویه کابینت یا … با مشاهده نحوه سفارش و درخواست مشتریان و بررسی وضعیت کابینت‌ها، یک قیمت حدودی را تعیین می‌کنند و با کاربران متقاضی در میان می‌گذارند.

آشنایی با نمونه و انواع تعمیرات کابینت وابسته به نوع کابینت

تعمیر کابینت وابسته به نوع کابینت و ایرادات به وجود آمده در نحوه عملکرد و تغییرات شکل ظاهری کابینت صورت می‌گیرد. افراد زیادی در هنگام انجام تغییر دکوراسیون منزل و یا رنگ آمیزی ساختمان، تمایل به تعویض کابینت‌های آشپزخانه ندارند و در همین حالت ماندن آنها هم وصله‌ای ناجور در منزل به شمار می‌آید.

  • تعمیر کابینت باد کرده
  • تعمیر رویه کابینت
  • تعمیرات کابینت دیوار
  • تعمیر کابینت زنگ زده
  • تعویض برچسب کابینت
  • اعمال تغییرات کابینت

بنابراین بهترین انتخاب در این حالت استفاده از روش‌های مختلف تعمیر کابینت است. روش‌های مختلف تعمیر کابینت با توجه به نوع کابینت و آسیب وارده به صورت زیر قابل انجام است:

 

تعمیر رویه کابینت و برچسب کابینت

تغییر رویه کابینت در تعمیر کابینت چوبی، انواع مختلف ام دی اف، فلزی و … قابل انجام است. در این حالت به دلیل پوسته پوسته شدن رنگ رویه و یا از بین رفتن کیفیت جنس رویه کابینت با وجود چارچوب سالم آن رویه کابینت با روش‌ها و مواد اولیه مختلف تغییر می‌کند. این امر در ایجاد هماهنگی در دکوراسیون نیز کاربرد دارد.

تعمیر لولای کابینت

صدای لولای کابینت، درست باز و بسته نشدن درب کابینت در انواع مختلف نیاز به تعمیر لولای درب کابینت را به وجود می‌آورد. تجهیزات انجام این سبک از تعمیر کابینت وابسته به نوع آن متفاوت است.

تعمیر کابینت زنگ زده

تعمیر کابینت زنگ زده همان طور که از نامش پیداست برای انواع کابینت‌های فلزی در نظر گرفته می‌شود. هدف انجام این کار از بین بردن ظاهر نامناسب کابینت زنگ زده است. رنگ آمیزی و یا استفاده از روکش مصنوعی کابینت در این نوع تعمیرات کاربرد دارد.

تغییر رنگ کابینت آسیب دیده

از بین رفتن رنگ و رویه کابینت ممکن است با ایجاد ظاهری نامناسب هماهنگ باشد. در این حالت تعمیر کابینت با تغییر رنگ و روکش کابینت همراه است. گاها برای ایجاد هماهنگی بین تغییرات دکوراسیون منزل و آشپزخانه از این روش تعمیر کابینت استفاده می‌کنند.

مزایای ثبت سفارش تعمیرات کابینت “شهر سرویس”

“شهر سرویس” با ارائه دسترسی به تعمیرکار کابینت برای مشتریان متقاضی تمامی مشکلات احتمالی مواجه با افراد غیر متخصص را خاتمه داده است. همه چیز در این انتخاب به راحتی یک ثبت سفارش آنلاین از طریق تلفن همراه در اپلیکیشن و یا وب سایت “شهر سرویس” صورت می‌گیرد. بدون از دست دادن زمان و هزینه اضافی و با مشاهده پروفایل و مشخصات متخصصین تعمیر کابینت فعال “خدمت از ما” یک انتخاب اصولی برای انجام سفارش خود داشته باشید.

از دیگر مزایای ثبت سفارش تعمیر کابینت “شهر سرویس” امکان استعلام قیمت رایگان از تعمیرکاران مناسب با درخواست مشتریان است. علاوه بر این با مشاهده نظرات کاربران درباره نحوه عملکرد متخصصین تعمیرات کابینت، می‌توانند با خیالی آسوده کار خود را به افراد کاردان در این زمینه سپرده و نتیجه دلخواه خود را دریافت کنند.

نحوه انتخاب بهترین تعمیرکار کابینت در “شهر سرویس”

انتخاب یک متخصص کاربلد برای تعمیر کابینت از طریق اپلیکیشن و سایت “شهر سرویس” به راحتی و بدون صرف وقت و هزینه اضافی قابل انجام است. با یک ثبت سفاریش رایگان پس از ارتباط با متخصص مورد نظر در زمینه تعمیرات کابینت درخواست خود را نهایی کرده و کار را به یک کاربلد بسپارید.

با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شهر سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

خدمات مشابه در بازار "شهر سرویس"

  • قیمت نصب سرامیک
  • قیمت نصب موکت
  • قیمت دکوراسیون منزل
از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین تعمیر کابینت
3/5
ممنون از خوش قولی کار را بسیار حرفه ای انجام دادند
نجفی
4.8/5
خوش برخورد و دلسوز بودند و کار سریع انجام شد
اکبر لسانی
4.3/5
کار را خوش قیمت و منصفانه انجام دادند
محسن صادقی شاد

مجله “شهر سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس