نصب آیفون تصویری و صوتی

میانگین قیمت نصب آیفون تصویری و صوتی

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
250،000

تومان

180،000

تومان

90،000

تومان

60،000

تومان

قیمت نصب آیفون تصویری و صوتی در بازار چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت “نصب آیفون تصویری و صوتی” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از متخصصین به رایگان قیمت بگیرید.

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش نصب آیفون تصویری و صوتی در اپلیکیشن شهر سرویس دارید، می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
اپلیکیشن شهر سرویس
نسخه تحت وب

نصب آیفون تصویری و صوتی را به متخصصش بسپار

نصب آیفون تصویری و نصب آیفون صوتی یکی از ضروریات زندگی مدرن امروزی است. یکی از دغدغه‌های ما داشتن امنیت و حفظ حریم خصوصی است، که می‌توان با نصب آیفون تصویری و حتی نصب آیفون صوتی در ساختمان تا حدودی این امنیت را تامین نمود. با نصب آیفون تصویری، علاوه بر صوت فرد، می‌توانید تصویر چهره اون را مشاهده کنید و در برخی مدل‌های جدید، می‌توانید از صورت فرد عکس بگیرید تا صورت حادث شدن موردی، از آن استفاده کنید. 

نوع نصب آیفون تصویری برای مدل‌های مختلف کمی متفاوت است. مثلا نصب آیفون تصویری کوماکس با نصب آیفون تصویری تابا فرق دارد؛ بنابراین نصب آیفون تصویری مزایای بیشتری نسبت به نصب آیفون صوتی دارد؛ اما نصب آیفون صوتی ارزان‌تر است.

نصب ایفون تصویری

هزینه نصب آیفون تصویری

سیم کشی آیفون صوتی و نصب آیفون تصویری به عنوان یک بخش مهم در برق کاری ساختمان شناخته می‌شود. نصب آیفون تصویری و نصب آیفون صوتی باید به صورت درست، اصولی و طبق نقشه سیم کشی آیفون صوتی انجام شود.

جالب است بدانید نقشه آیفون صوتی در مدل‌های مختلف متفاوت است. به عنوان مثال نقشه نصب آیفون صوتی تابا یک طبقه با  نقشه سیم کشی آیفون صوتی تابا قدیمی با هم فرق دارد. 

نصاب آیفون تصویری

برقکاری که قصد نصب آیفون تصویری و سیم کشی آیفون صوتی شما را دارد؛ باید دارای تجربه و مهارت لازم در سیم کشی داشته باشد. در بازار خدمات آنلاین “شهر سرویس” به رایگان سفارش خود را برای برترین نصابان شهر خود ثبت کنید. 

نصب آیفون باید به صورت صحیح و اصولی انجام شود. فرقی نمی‌کند  نصب آیفون صوتی تابا باشد یا هر نوع برند دیگری؛ البته نقشه سیم کشی آیفون صوتی تابان قدیمی کمی از سایر مدل‌ها پیچیده تر است.

نصب ایفون تصویری
  • عوامل موثر در قیمت نصب آیفون تصویری و قیمت نصب آیفون صوتی
  • چه خدماتی در زمینه نصب آیفون تصویری و صوتی ارائه می‌شود؟
  • چگونه می‌توان خدمات نصب آیفون تصویری را درخواست داد؟
  • در صورت اشتباه در نصب آیفون تصویری چه مشکلاتی پیش می‌‌آید؟

عوامل موثر در قیمت نصب آیفون تصویری و نصب آیفون صوتی

برای محاسبه قیمت سیم کشی آیفون صوتی عوامل مختلفی مانند متراژ خانه، تعداد طبقات، شمالی یا جنوبی بودن ساختمان، نوع اجناس به کار برده شده و مدل آیفون صوتی دخیل است و متناسب با این عوامل قیمت نصب آیفون تصویری و صوتی هم متفاوت خواهد بود. 

به عنوان مثال، هزینه نصب آیفون تصویری ده واحدی با یک واحدی متفاوت است. نصب تخصصی آیفون تصویری از هر برندی را با اطمینان به متخصصان فعال در “شهر سرویس” بسپارید. پس از ثبت سفارش، هزینه نصب آیفون تصویری کوماکس، نصب آیفون تصویری تابا tvd-1040c، نصب آیفون تصویری سوزوکی، نصب آیفون تصویری سیماران و … به صورت رایگان توسط متخصصان برای شما محاسبه می‌شود.

هزینه نصب آیفون تصویری و صوتی به چه عواملی بستگی دارد؟

همان طور که گفتیم؛ هزینه نصب آیفون تصویری به عوامل زیادی مانند تعداد واحدهای ساختمان، خدمات جانبی مورد نیاز، مصالح و تجهیزات مورد نیاز و … بستگی دارد. هزینه نصب آیفون تصویری قبل از شروع کار، مشخص و به شما اعلام می‌شود. هزینه نصب آیفون تصویری در “شهر سرویس” مانند سایر خدمات مناسب و کاملا شفاف است.

  • برند آیفون تصویری و صوتی: برندهای زیادی در بازار آیفون تصویری فعالیت وجود دارند. برندهایی مانند تابا، آلدو، تکنما، الکتروپیک، کالیوز، سیماران و کامکث که محصولات خود را در ایران تولید می‌کنند و برندهای سامسونگ، اف اف، Fermax، پاناسونیک، سوزوکی، کوماکس (Commax) از برندهای خارجی هستند؛ در بازار موجودند. در واقع هزینه خرید آیفون تصویری را هنگام تخمین هزینه نصب آیفون تصویری در نظر داشته باشید.
  • هزینه ایاب و ذهاب: در بعضی از موارد نصاب آیفون تصویری و برق کار، بخشی از هزینه نصب آیفون تصویری را برای هزینه ایاب و ذهاب خود در نظر می‌گیرند.
  • خرید محصول: اینکه آیفون تصویری مورد نظر شما پیشاپیش خریداری شده یا همراه با نصب خریداری خواهد شد، در قیمت گذاری بسیاری از متخصصان تاثیرگذار خواهد بود.

چه زمان به نصب آیفون تصویری نیاز داریم؟

همه دوست داریم وقتی صدای زنگ در را شنیدیم تصویر را واضح ببینم و با خیال راحت در را باز کنیم. اما گاهی مانیتور آیفون تصویری دچار مشکل می‌شود. یا گاهی تصویر درست است اما در را باز نمی‌کند.

در چنین شرایطی سریع برای نصب آیفون تصویری جدید اقدام می‌کنیم. چون هیچکس دوست ندارد چند طبقه را برای باز کردن در ساختمان، پله‌ها را طی کند؛ اما در چنین شرایطی بهتر است ابتدا به تعمیر آیفون تصویری یا تعمیر آیفون تصویری فکر کنید و بعد تصمیم بگیرید. پس در موارد زیر یا شرایط مشابه متخصصان فعال در “شهر سرویس” به شما کمک می‌کنند:

  • آیفون تصویری اتصالی دارد یا زنگ نمی‌خورد.
  • دکمه در باز کن به خوبی کار نکرده و در را باز نمی‌کند.
  • آیفون تصویری صدای خوبی ندارد و خش خش می‌کند.
  • تصویری که در مانیتور آیفون تصویری می‌بینیم واضح و شفاف نیست.
نصب ایفون تصویری

چه خدماتی در زمینه نصب آیفون تصویری و صوتی ارائه می‌شود؟

متخصصان “شهر سرویس” تمامی خدمات مرتبط با نصب، سرویس و تعمیر آیفون تصویری را با بهترین کیفیت برای شما انجام می‌دهند. بخشی از این خدمات را در زیر با هم مرور می‌کنیم:

  • راه اندازی و نصب آیفون تصویری
  • راه اندازی و نصب آیفون صوتی
  • سیم کشی آیفون تصویری و صوتی
  • سرویس و تعمیر آیفون تصویری
  • راه اندازی و نصب آیفون صوتی
  • سیم کشی انواع آیفون صوتی
  • ترسیم نقشه آیفون صوتی دو طبقه
  • ارائه نقشه سیم کشی آیفون صوتی یک طبقه و دو طبقه

نحوه ثبت سفارش نصب آیفون تصویری و صوتی

برای درخواست و ثبت سفارش خود در “شهر سرویس” احتیاج به پرداخت هزینه ندارید و به رایگان سفارش شما ثبت می‌شود. در صورتی که نیاز به یک نصاب آیفون تصویری حرفه‌ای دارید، درخواست خود را به رایگان ثبت کنید. سپس با مشاهده پروفایل متخصصان، بهترین و مناسب ترین فرد را انتخاب کنید. 

در نصب آیفون تصویری باید به چه نکاتی دقت کرد؟

اگر می‌خواهید آیفون تصویری ماندگارتر باشد و مدت زمان بیشتری نیاز به تعمیرات نداشته باشد بهتر است هنگام نصب نکات زیر را رعایت کنید:

  • مکان نصب را جایی در نظر بگیرید که جلوی تابش مستقیم نور خورشید قرار نداشته باشد.
  • در مقابل ریزش قطرات باران هم قرار نداشته باشد.
  • بهتر است جایی نصب انجام شود که درب دوم منزل (درب پارکینگ) نیز قابل مشاهده باشد.
  • ارتفاع محل نصب از کف زمین بهتر است 140 تا 150 سانتی متر باشد.
نصب ایفون تصویری

مشکلات رایج در اثر نصب اشتباه آیفون تصویری به وجود می‌آید

نصب آیفون تصویری باید توسط نصاب آیفون تصویری باتجربه و حرفه‌ای انجام شود زیرا در صورتی‌که نصب آیفون تصویری به درستی انجام نشود یکی از ملموس ترین مشکلاتی که ممکن است به وجود بیاید نشان دادن تصویر بی کیفیت و یا صدای ضعیف است که باعث می‌شود این نوع از آیفون‌ها تفاوتی با آیفون‌های صوتی قدیمی نداشته باشند.

برای تغییر سیم کشی آیفون صوتی به تصویری چه مواردی لازم است؟

با گذر زمان و ساخت آپارتمان‌های چند طبقه نیاز به آیفون‌های صوتی برای سریع تر و راحت تر باز کردن درب ساختمان در بشر احساس شد آیفون‌هایی که فقط از طریق صدا، شناسایی مراجعه کنندگان را انجام می‌داد. با پیشرفت تکنولوژی و دانش انسان در این زمینه آیفون‌های صوتی جای خود را به آیفون تصویری دادند.

مسئله‌ای که اینجا وجود دارد بستگی به سیم کشی آیفون صوتی در ابتدا دارد. اگر در سیم کشی قبلی از کابلهای فویلدار استفاده شود نیاز به سیم کشی دوباره ندارد؛ در غیر این صورت باید سیم کشی مجدد انجام شود.

سیم کشی آیفون و نصب آیفون صوتی به چه صورت است؟

درب بازکن‌ها برای ایجاد رفاه و آسایش وارد بازار شدند که از طریق آن شناسایی صدای فرد پشت درب و باز کردن درب، امکان پذیر است.
آیفون‌های صوتی جدید دارای سیم کشی کمتر نسبت به مدل‌های قدیمی هستد و اکثرا دارای 4 یا 5 رشته سیم مشترک بین پنل درب ورودی و گوشی داخلی با شماره گذاری‌های 1,2,3,4 و یا حروف A,B,C,D هستند.

  • A: انتقال صدا از پنل به گوشی(خروجی)
  • B: انتقال صدا از گوشی به پنل(ورودی)
  • C: سیم مشترک
  • D: زنگ آیفون
  • D1 و D2: خروجی به قفل در بازکن
  • پیچ مثبت و منفی: تغذیه ۱۲ ولتی مدار صوت

بر روی پنل نیز با شماره‌های 1،2،3،4 و دو پیچ قطب مثبت و منفی ولتاژ متناوب 12 وات از تغذیه به آن متصل می‌شود و دو پیچ با نام‌های L1, L2 که مستقیما به قفل درب بازکن متصل می‌شوند. همچنین از خروجی دکمه زنگ هر واحد یک رشته سیم خارج شده و به پیچ B در گوشی داخلی متصل می‌شود. حروف به کار برده شده به صورت فرضی و کلی هستند.

با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شهر سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

خدمات مشابه در بازار "شهر سرویس"

از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین نصب آیفون تصویری و صوتی
3/5
کار سریع و با هزینه مناسب انجام شد
مهدی سلیمانی منش
4.8/5
متخصص بسیار با مهارت و با اخلاق بودند
میثم کرمی
4.3/5
متخصص با تجربه و با اخلاق
آقای قطعی

مجله “شهر سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس