تعمیر و سرویس چیلر

میانگین قیمت تعمیر و سرویس چیلر در شیراز

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
250،000

تومان

180،000

تومان

90،000

تومان

60،000

تومان

قیمت تعمیر و سرویس چیلر در بازار شیراز چقدر است؟

برای اطلاع از “هزینه تعمیر و سرویس چیلر در شیراز” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از متخصصین به رایگان قیمت بگیرید

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش تعمیر و سرویس چیلر در اپلیکیشن شیراز سرویس دارید. می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
نسخه تحت وب اپلیکیشن شیراز سرویس
نسخه تحت وب

سرویس و تعمیر چیلر را به متخصصش بسپار

سرویس و تعمیر چیلر، خدمتی پرتفاضا در فصل‌های گرم و سرد سال است (متناسب با نوع چیلرتان که جذبی است یا تراکمی). شما می‌توانید درخواست تعمیر و سرویس انواع چیلر خود را به صورت رایگان در «شیراز سرویس» ثبت کنید. پس از گذشت حدود 30 دقیقه، 5 متخصص متناسب با آنجه مدنظرتان است و همچنین نوع چیلرتان، به شما پیشنهاد قیمت می‌دهند. 

شما با دسترسی به نظرات مشتریان قبلی و همچنین پروفایل متخصصین، می‌توانید بهترین تعمیرکار یا سرویسکار را برای تعمیر چیلر گازی، تعمیر چیلر سردخانه، تعمیر چیلر صنعتی، سرویس هواساز چیلر، اسیدشویی چیلر و … خود، انتخاب کنید. 

نصب و سرویس چیلر

قیمت تعمیر چیلر چگونه تعیین می‌شود؟

قیمت تعمیر چیلر و سرویس چیلر و میزان دستمزد به تعمیرکار چیلر، کاملا به حجم کار و مشکلات چیلر بستگی دارد. از عوامل موثر در هزینه تعمیر چیلر می توان به کاملا از سوی اتحادیه و زیر نظر کارشناسان بررسی می‌شود. اکنون اگر قصد سرویس، تعمیر چیلر و تعمیر هواساز چیلر دارید و می‌خواهید از هزینه‌ها مطلع شوید پس همین حالا به رایگان قیمت بگیرید.

تعمیر چیلر صنعتی و تعمیر چیلر گازی چگونه است؟

تعمیر چیلر صنعتی یکی از انواع تعمیرات چیلر است. در صورتی که تعمیر چیلر صنعتی توسط فردی نامتخصص صورت بپذیرد، احتمال آسیب‌های چند ده میلیون تومانی بسیار افزایش می‌یابد.

ما به شما عزیزان در تعمیر چیلر صنعتی پیشنهاد بهره از یک متخصص توانا و بامهارت را می‌دهیم. تفاوتی نمی‌کند شما عزیزان تعمیر سردخانه بخواهید یا تعمیر چیلر مدیا، ما تمامی خدماتی که شما می‌خواهید را ارائه می‌دهیم.


 

تعمیر چیلر گازی

چیلر گازی یکی از انواع چیلرها است که این روزها تقاضا برای آن بسیار افزایش یافته است. دلیل این امر کارکرد مشابه آن با چیلر تراکمی اما با گاز شهری یا طبیعی است. این امر موجب از بین رفتن نیاز ما به پست برق و مصرف بسیار چیلرهای تراکمی شده است.

تعمیر چیلر گازی یکی دیگر از خدماتی است که زیرمجموعه تعمیر چیلر به شما ارائه می‌دهیم. باید توجه بداریم که تعمیر چیلر گازی با توجه به ورود دیرهنگام آن، نسبت به باقی انواع چیلرها متخصص کمتری دارد و در انتخاب متخصص برای تعمیر چیلر گازی باید توجه کنیم.

نصب و سرویس چیلر

مشکلات رایج در چیلر چیست؟

  • برفک زدن کمپرسور چیلر
  • استارت نخوردن کمپرسور
  • اتصالی برق در سیستم چیلر
  • خاموش نشدن کمپرسور چیلر
  • سرمادهی نامناسب چیلر در فضا

چنانچه در چیلر خود هر یک از مشکلات بالا را مشاهده کردید، عیب یابی آن را به متخصصین سرویس و تعمیر چیلر بسپارید. 

 

تاثیر سرویس چیلر به صورت دوره‌ای

اگر از دستگاه چیلر برای خنک کردن استفاده می‌کنید، می‌دانید که بهتر است سرویس چیلر را هر سال در برنامه خود قرار دهید. در واقع با سرویس چیلر به صورت دوره ای، در کارایی و عمر مفید چیلر و همچنین کاهش هزینه برای تعمیرات چیلر، تاثیر دوچندانی گذاشته می‌شود.

 

با انواع چیلر آشنا شوید

برای تعمیر چیلر باید انواع چیلر و قطعات به کار رفته در آن و فرق چیلر تراکمی و جذبی آشنا شویم. البته این موارد مقدمات کار است و برای اینکه تعمیرکار چیلر حرفه ای بشویم، راه درازی در پیش داریم.

چیلرها از نظر داشتن کمپرسور یا نداشتن آن به دو دسته کلی چیلر تراکمی و چیلر جذبی تقسیم بندی می‌شوند. چیلرهای تراکمی (که از منظر ساختاری با چیلر جذبی متفاوت است) مانند همه چیلرها می توانند بر اساس نوع کندانسور، به هوا خنک یا آب خنک، بر اساس نوع اوپراتور به چیلرهای فن کویل دار یا پکیج های سقفی، بر اساس نوع شیر انبساط نیز به چیلرهای سرد یا چیلرهای مجهز به سیستم هیت پمپ تقسیم بندی شوند.

 

تعمیر چیلر سردخانه

تعمیر چیلر سردخانه موردی بسیار ضروری برای صاحبان کسب‌و‌کار است. در صورت هر ساعت به تعویق افتادن تعمیر چیلر سردخانه، احتمال فساد موادی به خصوص محصولات لبنی و پروتئینی که در سردخانه نگه‌داری می‌شوند، بسیار افزایش می‌یابد.

تعمیر چیلر سردخانه باید با سرعت بالا و در همان دقایق پس از خرابی چیلر سردخانه روی دهد تا کمترین آسیب مالی به شما عزیزان وارد شود. درخواست تعمیرکار چیلر سردخانه مجرب, راهی است برای آسودگی خیال از تعمیر سردخانه به شیوه‌ای تخصصی است.

نصب و سرویس چیلر

آموزش تعمیر چیلر

اموزش تعمیر چیلر حتما باید توسط فردی متخصص صورت بپذیرد. در صورت هرگونه کج فهمی و یا ناقص شرح دادن اموزش تعمیر چیلر توسط فرد مدرس, خسارت‌های چند ده میلیون تومانی به همراه دارد. ما به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم حتما آموزشگاه چیلر  را بر اساس آموزش چیلر حرفه‌ای برگزینید تا علاوه بر درک عمیق از مفاهیم, بتوانید به فردی بی‌نظیر در تعمیر چیلر بدل شوید.

تعمیر چیلر مدیا

یکی از محبوب‌ترین چیلرها برای تامین سرمایش محل و فضاهای وسیع, چیلر مدیا است. با توجه به ظرافت‌های خاص چیلر مدیا و نیازمندی به یک متخصص تماما حرفه‌ای, ما به شما عزیزان پیشنهاد بهره از یک فرد مجرب و متخصص برای تعمیر چیلر مدیا می‌دهیم.

با توجه به آن که این چیلرهای مدیا فضای وسیعی را پوشش می‌دهند, تعمیر چیلر مدیا توسط یک فرد غیر متخصص, می‌تواند هزینه‌های جنبی بسیاری را به شما تحمیل کند. انتخاب یک تعمیرکار چیلر مجرب برای تعمیر چیلر مدیا, گزینه‌ای بی‌رقیب است.


تعمیرات مینی چیلر

تفاوتی ندارد شما عزیزان تعمیرکار چیلر برای تعمیرات مینی چیلرتعمیر چیلر مدیا یا … بخواهید. یک متخصص حرفه‌ای تسلط کاملی بر تعمیر چیلر دارد؛ و از همین سو تعمیرات مینی چیلر برای او به مانند تعمیر چیلر مدیا یا دیگر انواع چیلر است.

البته این نکته حائز اهمیت نیز هست که فرد متخصص, در حدی حرفه‌ای هست که اگر نتواند به عنوان مثال تعمیرات مینی چیلر انجام دهد, آن را به شما بگوید. در صورت هرگونه مشکل در فرایند تعمیرات مینی چیلر, درنهایت تعمیرکار چیلر پاسخگو است و نه فردی دیگر.

تعمیرکار چیلر باید چه مهارت هایی داشته باشد؟

توانايی درک و تشريح مفاهيم انتقال نيرو و فشار یک تعمیرکار چیلر

  • آشنايی با انواع فرمولهای نيرو و كاربرد آنها
  • آشنايی با گشتاور و فرمولهای آنها
  • آشنايی با انواع فرمولهای فشار و كاربرد آنها
  • آشنايی با انواع حركت و فرمولهای آنها
  • شناسایی اصول بكارگيری روابط نيرو و فشار

توانایی درک و تشريح مفاهيم مبانی تبرید یک تعمیرکار چیلر

  •  آشنايی با اصول سرماسازی
  • شناسايي اصول تشريح مفاهيم تبريد
  •  آشنايی با انواع روش های سرماسازی
  • آشنايي با انواع مدارات سيكل تراكمي تبريد
  • آشنايی با مفهوم ترموديناميک (تبخير، تقطير، اشباع، تصعید، نقطه های جـوش، گرمای نهان تبخیر، گرمـای نهـان تقطیر، گرمـای ویژه، سابكولينگ و سوپرهيت …)

توانايی شناخت مدار و قطعات مكانيكی چیلرهای تراكمی در تعمیر چیلر

  • آشنايی با انواع چيلرها
  • آشنايی با قطعات مكانيكی
  • آشنايی با سيكل تراكم چيلرها 
  • آشنايی با مدارهای انتقال حرارت چيلر 

توانايی انتخاب، نصب و تست انواع مبدلهاي حرارتی یک تعمیرکار چیلر

  •  آشنايی با مبدلهای آبی
  • آشنايی با مبدلهای گازی
  • آشنايی با انواع كندانسور و نحوه تست آنها
  • آشنايی با انواع اواپراتور و نحوه تست آنها
با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شیراز سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

خدمات مشابه در بازار "شیراز سرویس"

از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین تعمیر و سرویس چیلر
3/5
عالی و منظم و حرفه ای و برای تعمیر کولر کاملا مسلط بودن
احمد سمنغانی
تعمیر چیلر
4.8/5
بسیار خوش قول،با اخلاق و متعهد بودند.
محمد رضا قلعه خلیلی
نصب چیلر
4.3/5
درخواست فوری با سرعت عمل انجام شد
علیرضا شرافت
سرویس و تعمیر چیلر

مجله “شیراز سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس