سیستم گرمایش از کف

میانگین قیمت گرمایش از کف

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
250،000

تومان

180،000

تومان

90،000

تومان

60،000

تومان

قیمت گرمایش از کف در بازار چقدر است؟

برای اطلاع از “گرمایش از کف” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از متخصصین به رایگان قیمت بگیرید

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش گرمایش از کف در اپلیکیشن شهر سرویس دارید، می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
اپلیکیشن شهر سرویس
نسخه تحت وب

گرمایش از کف را به متخصصش بسپار

گرمایش از کف یکی از روش‌های بهینه و نوین برای گرمایش کف خانه و ساختمان در زمستان است. سیستم گرمایش از کف (underfloor heating) به دلیل داشتن مزایای فراوان نسبت به رادیاتور و شوفاژ، روز به روز بر طرفداران آن افزوده می‌شود. برای راه اندازی و اجرای گرمایش از کف، متخصص باید قبل از هر چیز نقشه گرمایش از کف را تهیه و اندازه فاصله‌ها مخصوصا فاصله لوله گرمایش از کف را تنظیم کند. در صورتی که به بتن ریزی گرمایش از کف نیاز باشد، آن را حتمان انجام دهد.

اگر قصد راه اندازی گرمایش از کف برای ساختمان خود دارید، اول از متخصصان در مورد هزینه گرمایش از کف بپرسید؛ سپس انتخاب کنید. با ثبت درخواست، می‌توانید به متخصصین کاربلد و خوش نام اجرای سیستم گرمایش از کف دسترسی داشته باشید. 

اگر می‌خواهید بدانید سیستم گرمایش از کف چیست؟ و نظرات کارشناسی در مورد گرمایش از کف و مزایای آن بدانید در ادامه با ما همراه باشید. 

سیستم گرمایش از کف

قیمت گرمایش از کف چگونه تعیین می‌شود؟

قیمت راه اندازی سیستم گرمایش از کف چقدر است؟ آیا می‌توان قبل از راه اندازی گرمایش از کف از دستمزد و قیمت‌ها مطلع شد؟ آیا قبل از اجرای گرمایش از کف نیازی به بیعانه دادن هم هست؟ چرا باید از چندین نفر قیمت اجرای این نوع سیستم پرسید؟

این‌ها رایج ترین سوالاتی است که مشتریانی که خدمات راه اندازی گرمایش از کف را درخواست می‌دهند، می‌پرسند. به همین دلیل می‌خواهیم کار را برای شمایی که این سوالات را در ذهن دارید، راحت کنیم. پس تا آخر این مقاله همراه باشید تا بهترین تصمیم را بگیرید

 

چه عواملی روی هزینه گرمایش از کف تاثیر می‌گذارد؟

قیمت راه اندازی سیستم گرمایش از کف کاملا از سوی اتحادیه تعیین می‌شود. عواملی که روی این قیمت‌ها تاثیر می‌گذارد وابسته به موارد زیر است:

  • نوع معماری ساختمان (آپارتمان، ویلایی، پیلوت، دوبلکس)
  • موقعیت ساختمان (شمالی یا جنوبی، پرت حرارتی، تعداد درب و پنجره‌ها)
  • برندها و قیمت‌های متفاوت لوله پنج لایه
  • نوع ترموستات (آنالوگ یا دیجیتال)
  • شیر کلکتور (دستی یا برقی)
  • بتن ریزی گرمایش از کف
  • نوع لوله مورد استفاده
  • نوع عایق و ضخامت آن

 

آیا می‌توان قبل از راه اندازی گرمایش از کف از دستمزد و قیمت‌ها مطلع شد؟

بله. برای مطلع شدن از قیمت گرمایش از کف و یا به اصصلاح بهتر راه اندازی سیستم گرمایش از کف، می‌توانید در حین درخواست خود از طریق فرم قیمت‌هایی که متخصصین پیشنهاد می‌دهند، به طور رایگان مشاهده کنید و یک جا با هم مقایسه کنید.

سیستم گرمایش از کف

آیا قبل از اجرای گرمایش از کف باید بیعانه ای پرداخت کرد؟

خیر نیازی به بیعانه دادن قبل از راه اندازی گرمایش از کف نیست ولی به دلیل پروژه محور بودن این کار توصیه می‌شود قبل از اجرای سیستم گرمایش از کف یک قرارداد در حضور یکدیگر ثبت شود.

چرا باید از چندین متخصص قیمت اجرای این نوع سیستم را پرسید؟

یکی از مزیت‌های اصلی “شهر سرویس” این است که به محض درخواست خدمات، علاوه بر دسترسی به تعداد زیادی تکنسین، می‌توانند یک جا از قیمت‌های هریک از آنان مطلع شوند. در واقع این مسئله هم بسیار مهم است چرا که افراد ناآگاه زیادی در این حوزه ممکن است وجود داشته باشد که به صور غیراصولی تعیین قیمت کنند.

مزایای سیستم گرمایش از کف چیست؟

سیستم گرمایش از کف یکی از تکنولوژی‌های جدیدی است که به ویژه در چند سال اخیر مورد توجه قرار گرفته است. این سیستم یکی از طبیعی ترین و سالم ترین روش‌های گرمایش به حساب می‌آید. برای اجرای این سیستم، پیش بینی‌های لازم باید پیش از احداث ساختمان انجام گیرد. این کار سبب می‌شود که مجبور به کف سازی مجدد نشوید. در این مطلب مزیت‌های سیستم گرمایش از کف و نظرات کارشناسی در مورد گرمایش از کف را بررسی می‌کنیم. 

آسایش و راحتی زیاد:

با اجرای سیستم گرمایش از کف، درکل طول فصل سرما درجه حرارت محیط شما ثابت خواهد بود. با این روش در عین حالی که هنگام راه رفتن روی کف، گرمای مناسبی را احساس خواهید کرد، هوای منزل شما همواره مطبوع می‌ماند. در سیستم گرمایش از کف، گرما به آرامی از کف به سقف منتقل می‌شود.

از آن جا که در این روش مدت سرد شدن منزل شما طولانی تر خواهد بود، هر گونه مشکلی مانند قطع برق که سبب قطع شدن حرارت مرکزی شود، برای شما کمترین دردسر را به دنبال دارد.

صرفه جویی در مصرف انرژی:

مصرف انرژی در سیستم گرمایش از کف نسبت به سایر سيستم‌های گرمايشی متداول مانند رادياتور و يا فن کوئل حدود 25 تا 30 درصد کمتر است. چرا که تبادل دمایی بین کف و دیواره‌های خارجی بسیار کم است. سطح تابشی به اندازه مساحت فضای مورد گردش بوده و بزرگ است. دمای آب در حال گردش در سیستم گرمایش از کف پایین است.

دمای ثابت حتی برای مکان‌هایی با ارتفاع بالا:

در این روش شما دمای ثابتی را تا حتی در مکان‌هایی با ارفاع بالا تجربه می‌کنید. و توزیع گرما در کل ساختمان یکنواخت خواهد بود. در ساختمان‌های بزرگ مانند سوله‌ها که ارتفاع سقف قابل توجه است، استفاده از سیستم‌های سنتی بسیار پرهزینه است چرا که هوای گرم به سمت بالا حرکت می‌کند و سطح زمین دمای مطلوبی ندارد.

هوای مطبوع و جلوگیری از خشک شدن هوا:

در این روش بر خلاف سایر روش‌ها مانند استفاده از رادیاتور، هوا همواره به صورت مطبوعی باقی خواهد ماند. استفاده از این سیستم مانع خشکی هوا می‌شود.

سیستم گرمایش از کف

تمیزی دیوارها:

سیستم گرمایش رادیاتوری معمولا با ایجاد دوده در اطراف خود، سبب کثیفی دیوارها می‌شود. در حالی که در این روش دیوارها و اثاثیه منزل شما همیشه تمیز باقی خواهند ماند.

 

امکان استفاده از منابع حرارتی گوناگون:

در گرمایش از کف، شما امکان انتخاب منابع حرارتی مختلفی نظیر پکیج، موتورخانه مرکزی و حتی پنل خورشیدی را خواهید داشت. پکیج گرمایش از کف

 

آزادی عمل در چیدمان دکوراسیون خانه:

سیستم گرمایش از کف هیچ گونه فضای اضافی از منزل شما را اشغال نمی‌کند و شما برای جابه جایی اثاثیه منزل آزادی عمل کاملی دارید. این نکته به خصوص در آپارتمان‌هایی که فضای کوچکی دارند، اهمیت ویژه ای دارد. نقشه گرمایش از کف ساختمان

 

عدم ایجاد آلودگی

یکی از مشکلاتی که در اثر استفاده از وسایل گرمایشی ایجاد می‌شود تولید آلودگی در مکان نصب این وسایل است. علاوه بر آن نصب این سیستم در محیط‌های مرطوب نظیر حمام و سرویس بهداشتی موجب خشک شدن کف و عدم ایجاد کپک و قارچ می‌شود.

 

چرا بهتر است “شهر سرویس” را برای راه اندازی گرمایش از کف انتخاب کنیم؟

بعد از ثبت درخواست در بازار “شهر سرویس” در عرض چند ثانیه می‌توانید به بهترین متخصصان گرمایش از کف دسترسی داشته باشید و به رایگان از قیمت‌ راه اندازی گرمایش از کف یا تعمیر و هواگیری گرمایش از کف مطلع شوید. این را هم فراموش نکنید که تیم پیشتیبانی “شهر سرویس” تا آخرین مرحله اجرای کار پیش شماست و به کوچکترین مشکل شما رسیدگی می‌کند.

 

با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شهر سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

خدمات مشابه در بازار "شهر سرویس"

از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین گرمایش از کف
3/5
برخورد خوب و کار حرفه ای
حسین فیروزپور
4.8/5
بسیار خوش قول،با اخلاق و متعهد بودند.
بهنام مختاری
4.3/5
بسیار عالی منصف کار بلد
سجاد فتحی

مجله “شهر سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس