کارگر اسباب کشی

میانگین قیمت کارگر اسباب کشی

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
250،000

تومان

180،000

تومان

90،000

تومان

60،000

تومان

قیمت کارگر اسباب کشی در بازار چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت “کارگر اسباب کشی” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از متخصصین به رایگان قیمت بگیرید.

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش کارگر اسباب کشی در اپلیکیشن شهر سرویس دارید، می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
اپلیکیشن شهر سرویس
نسخه تحت وب

کارگر اسباب کشی را به متخصصش بسپار

کارگر اسباب کشی (کارگر جهت جابجایی اثاث منزل) به فردی می‌گویند که در زمینه اسباب‌کشی منزل و یا حمل بار کمک می‌کند. جابجایی اسباب و اثاث منازل یک کار طاقت فرسا و سخت است که در روز اسباب کشی بهتر است از کمک چند کارگر خالی اسباب کشی بهره ببرید. رایج است که هنگام ثبت سفارش خدمات باربری، اسباب کشی و اتوبار، چندین کارگر اسباب کشی و کارگر حمل اثاث منزل نیز اعزام شود؛ اما کارگر حمل بار یا کارگر اسباب کشی بدون ماشین نیرویی است که توسط شرکت‌های نظافتی-خدماتی نیز قابل تأمین است.

در بازار آنلاین شهر سرویس، به رایگان درخواست کارگر اسباب کشی، کارگر خالی اسباب کشی، کارگر جهت اسباب کشی و کارگر جهت جابجایی اثاث منزل خود را ثبت کنید و با بررسی سوابق فعالین این حوزه، برترین کارگر اسباب کشی شیراز، اصفهان و سایر شهرها را را انتخاب کنید.

وانت بار
  • قیمت کارگر حمل بار چگونه تعیین می‌شود؟
  • کارگر خالی اسباب کشی چه خدماتی را ارائه می‌کند؟
  • کارگر حمل اثاثیه باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟
  • آیا کارگر برای اسباب کشی بدون ماشین اعزام می‌شود؟

قیمت کارگر اسباب کشی چگونه تعیین می‌شود؟

دستمزد کارگر اسباب کشی (قیمت کارگر اسباب کشی) متناسب با میزان ساعت کار و تعداد طبقاتی که کارگر باید طی کند محاسبه می‌شود. به همین دلیل، میزان ساعت کار و تعداد طبقات بسیار مهم است؛ هنگام ثبت سفارش کارگر جهت جابجایی اثاث منزل، اطلاعات و جزییات خود را به دقت وارد کنید. در این صورت قیمت خود را به درستی مدیریت می‌کنید.

شما می‌توانید به رایگان قیمت کارگر اسباب کشی را با ثبت درخواست خود در شهر سرویس، دریافت کنید؛ همان طور که بیان شد، با بیان جزئیات درخواست‌تان، 5 کارگر حمل بار برای شما قیمت و هزینه اسباب کشی را می‌فرستند و شما می‌توانید پس از بررسی قیمت دقیق‌تری داشته باشید.

خدماتی که کارگر خالی اسباب کشی ارائه می‌کند

ممکن است فکر کنید حمل اثاثیه منزل کار راحتی باشد، اما اینطور نیست. با هر بار بلند کردن اشیاء سنگین آسیب جدی به ستون فقرات وارد می‌شود. کسانی که کار حمل اثاثیه منزل انجام می‌دهند، دچار پیری زودرس می‌شوند و به دردهای ستون فقرات دچار می‌شوند. پس بهتر است برای انجام کارهای این چنین از یک کارگر اسباب کشی کمک بگیرید.

اگر به هر یک از موارد زیر نیاز داشتید، می‌توانید درخواست خود را در “شهر سرویس” ثبت کنید و بهترین متخصص را انتخاب کنید:

  • کارگر حمل اثاثیه منزل
  • جابجایی اسباب و اثاث منازل
  • کارگر و نیروی چیدمان وسایل منزل
  • کارگر حمل یخچال و ساید بای ساید
  • کارگر حمل بار بین شهری و درون شهری
  • کارگر حمل ماشین لباسشویی و لوازم خانگی
  • کارگر و نیروی بسته بندی وسایل اسباب کشی

ویژگی‌های یک کارگر حمل بار چیست؟

نحوه جابجایی اسباب و اثاث منازل و حمل آن‌ها برای بسیاری از خانم‌ها اهمیت دارد. حمل اثاثیه منزل باید بدون کوچک‌ترین آسیبی انجام شود. پس بهتر است قبل از انتخاب کارگر اسباب کشی، توجه کنید که یک کارگر حمل بار باید  چه ویژگی‌هایی داشته باشد.

  • کارگر اسباب کشی باید انعطاف پذیر باشد: یک کارگر اسباب کشی باید انعطاف پذیر باشد و گوش به حرف کارفرما باشد. کارگر حمل بار منزل، حرفه‌ای و انعطاف پذیر است و می‌تواند در هر شرایط محیطی (مانند خانه‌های قدیمی که دارای پله‌های بلند هستند) به کار خود ادامه بدهد.
  • کارگر اسباب کشی باید وقت شناس باشد: وقت شناس بودن یا به اصطلاح رایج On time بودن در این کار بسیار مهم است. یک کارگر حمل اثاثیه منزل خوب باید در زمان مقرر شده در محل حاضر گردد. 
  • کارگر اسباب کشی قابل اعتماد باشد: یک کارگر حمل اثاثیه منزل حرفه ای قابل اعتماد است و کارفرما می‌تواند به او اعتماد کامل داشته باشد. این بر عهده کارگر است تا بتواند اعتماد کارفرما را جلب نماید. معمولا یک کارگر حرفه ای در همان دیدار اول سعی در جلب اعتماد کارفرما دارد و باید کار را طبق خواسته ایشان انجام دهد.
  • کارگر برای اسباب کشی باید تجربه کافی در زمینه بسته بندی کردن وسایل را داشته باشد، به ویژه بسته‌بندی وسایل شکستنی و حساس.
  • کارگر اسباب کشی باید فردی منظم و وقت‌شناس باشد.
  • دارای قدرت بدنی بالایی باشد، به خصوص برای حمل وسایل سنگین مثل یخچال.
  • کارگر حمل بار باید خوش برخورد و خوش رو باشد.

لازم به ذکر است که در بازار آنلاین شهر سرویس، می‌توانید بر اساس بررسی سوابق و پروفایل متخصصان و نظرات مشتریان با اطمینان، بهترین کارگر برای اسباب کشی را انتخاب کنید.


کارگر برای جابجایی اسباب و اثاث منازل

هنگام اسباب کشی به تنهایی نمی‌توانیم از عهده جایجایی وسایل برآییم و در این راه به کمک چند نفر نیاز داریم. جابجایی اسباب و اثاث منازل یکی از کارهای فرسایشی و خسته کننده است. اما نحوه انجام آن در زمان اسباب کشی بسیار مهم است. 

بهترین کارگران برای جابجایی اسباب و اثاث منزل با دستمزدهای معقول را می‌توانید در “شهر سرویس” پیدا کنید. می‌توانید با یکی از شرکت‌های خدماتی یا کارگرانی که به شما اعلام آمادگی کرده‌اند، هماهنگ کنید تا در روز اسباب کشی به محل شما بیایند و اسباب و اثاث منزل را مطابق سلیقه و نظم شما انجام دهند.

آیا کارگر برای اسباب کشی بدون ماشین اعزام می‌شود؟

بله در صورتی که هنگام اسباب کشی تنها به کمک و همراهی برای بسته بندی و حمل وسایل سنگین نیاز داشته باشید، کارگر برای اسباب کشی، بدون ماشین اعزام می‌شود. شما می‌توانید با کمک یک یا چند کارگر اسباب کشی و کارگر حمل بار، یک اسباب کشی آسان را تجربه کنید.

در اینجا سعی کردیم که شما را با عوامل موثر و چگونگی تعیین قیمت کارگر اسباب کشی، ویژگی‌های کارگر حمل بار، خدماتی که کارگر اسباب کشی تهران و سایر شهرها ارائه می‌دهند آشنا کنیم. در آخر می‌توانید برای پیدا کردن بهترین کارگر برای اسباب کشی، در خواست خود را به رایگان در “شهر سرویس” ثبت کنید و بعد از بررسی قیمت کارگر اسباب کشی، که برایتان ارسال شد و همچنین خواندن نظرات دیگران درباره آن کارگر حمل اثاثیه بهترین گزینه را انتخاب کنید.

با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شهر سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

خدمات مشابه در بازار "شهر سرویس"

 

    • قیمت اسباب کشی
    • قیمت باربری
    • قیمت وانت بار
از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین کارگر اسباب کشی
3/5
بسیار سریع و تمیز کار رو انجام دادن
جاویدبار
4.8/5
ممنون از اخلاق حرفه ای بسیار خوش اخلاق و با ملاحظه
آقای خلیلی
4.3/5
کار را خوش قیمت و منصفانه انجام دادند
شهاب

مجله “شهر سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس