کابینت سازی و نصب کابینت

میانگین قیمت کابینت سازی و نصب کابینت

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
12،000،000

تومان

7،500،000

تومان

3،500،000

تومان

2،000،000

تومان

قیمت کابینت سازی و نصب کابینت در بازار چقدر است؟

برای اطلاع از “هزینه کابینت سازی و نصب کابینت” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از متخصصان به رایگان قیمت بگیرید

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش کابینت سازی و نصب کابینت در اپلیکیشن شهر سرویس دارید. می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
نسخه تحت وب اپلیکیشن شیراز سرویس
نسخه تحت وب

کابینت سازی و نصب کابینت را به متخصصش بسپار

 

این روزها کابینت سازی و نصب کابینت از خدمات پردرخواست و محبوب در “شهر سرویس” است. همان‌طور که می‌دانید کابینت‌‌ قفسه‌ای است که برای جاسازی وسایل کاربرد دارد و یکی از مهم‌ترین لوازم هر آشپزخانه‌ای محسوب می‌شود. کابینت آشپزخانه معمولاً جایی برای تعبیه نمودن فر، شعله پخت‌وپز، هود و هواکش، ماکروفر است. اگرچه نصب کابینت یک تخصص محسوب می‌شود و معمولاً برای کابینت سازی به نصاب‌ حرفه‌ای و مجرب احتیاج است؛ اما لازم است مشتریان نیز اطلاعات مختصری در زمینه ساخت کابینت داشته باشند، تا بتوانند مناسب‌ترین نصاب کابینت را انتخاب کنند. در “شهر سرویس” می‌توانید قیمت نصب کابینت و یا اجرت نصب کابینت را از برترین کابینت سازان و نصابان کابینت به رایگان بگیرید. 

نصب کابینت دیوار، نصب کابینت ام دی اف روی دیوار، نصب کابینت ممبران، مدرن و هر نوع کابینت توسط نصاب و سازنده کابینت در بازار آنلاین “شهر سرویس” ارائه می‌شود.

کابینت سازی و نصب کابینت

قیمت نصب کابینت و کابینت سازی چگونه تعیین می‌شود؟

قیمت نصب کابینت از سوالات مهم مشتریان نصب کابینت است. میزان اجرت نصب کابینت و دستمزد نصاب کابینت می‌تواند متفاوت باشد. در “شهر سرویس” این امکان فراهم است از برترین متخصصان برای نصب کابینت آشپزخانه، نصب کابینت دیواری، ساخت کابینت فلزی و کابینت کاری حدود قیمت را به رایگان بگیرید. سپس بر اساس نظرات مشتریان قبلی کابینت سازی، مناسب ترین نصاب کابینت را انتخاب کنید.


عوامل موثر بر قیمت کابینت سازی

متراژ کابینت سازی، نوع طراحی کابینت، تغییرات مورد نیاز و تعمیرات، ابزارآلات موردنیاز، ساخت موارد جانبی و … از مهم ترین مواری است که قیمت نصب کابینت را مشخص می‌کند. در ادامه در مورد هر یک از این موارد توضیح داده‌ایم.

کابینت سازی و نصب کابینت

میزان متراژ کار برای کابینت سازی

در کل قیمت نصب کابینت بر اساس متراژ مشخص می‌شود و هرچه متراژ بالاتر باشد، مصالح به کار برده شده نیز بیشتر می‌شود، پس هزینه کابینت سازی نیز بالاتر می‌رود. 


دستمزد نصاب کابینت

هنگام محاسبه هزینه تمام شده کابینت سازی و نصب کابینت، مبلغی به عنوان اجرت و دستمزد نصاب کابینت نیز تعیین می‌شود. دستمزد نصاب کابینت معمولا به صورت پروژه‌ای یا تعداد روز موردنیاز برای نصب کابینت تعیین می‌شود.


طراحی کابینت

برای کسانی که تصمیم به نصب کابینت نو گرفته‌اند، یکی از خدماتی که می‌توانند سفارش دهند؛ طراحی کابینت است. طراحی کابینت به دو نوع مدرن یا کلاسیک انجام می‌شود. طراحی به سبک کلاسیک به ظریف‌کاری بیشتری نسبت به طراحی مدرن نیاز دارد به همین علت باعث می‌شود دستمزد نصب کابینت نوع کلاسیک بالاتر باشد. 


تغییرات هنگام نصب کابینت

اگر هنگام کار شما تصمیم به تغییر بعضی از قسمت‌های کابینت داشتید باید هزینه‌ای که بابت طراحی جدید و یا کارهای که قبلاً برای کابینت شما انجام شده را متقبل شوید. همین کار ممکن است باعث بالا رفتن اجرت نصب کابینت شود.


نوع کابینت

کابینت‌ها از نظر نحوه‌ی قرار گرفتن به دو دسته تقسیم می‌شود. کابینت زمینی روی زمین قرار میگیرد. ارتفاع این کابینت‌ها حدود ۸۰ تا ۹۰ سانتی‌متر و پهنای آن بین ۵۰ تا ۶۰ سانتی‌متر است. دومین دسته از کابینت‌ها کابینت دیواری است؛ که این نوع در تمام منازل دیده می‌شود. کابینتی که در ردیف بالا و به دیوار نصب می‌شود و معمولاً لبه پایینی آن در ارتفاع ۱۶۰ سانتی‌متری زمین قرار می‌گیرد. ارتفاع کابینت دیواری بین ۴۲ تا ۶۲ سانتی‌متر و پهنای آن حدود ۳۵ سانتی‌متر است.

کابینت سازی و نصب کابینت

درهای کابینت‌ها می‌تواند از جنس فلز یا چوب یا لترون یا mdf باشد و گاهی اوقات برای نمای بیشتر از شیشه ساخته شود و معمولاً دارای ۲ لولا در کنار می‌باشند. برای ساختن کابینت با خرده چوب فشرده روکش‌دار (لترون) یا براده چوب فشرده روکش‌دار (mdf) نیاز به یراق خاص خود دارد که شامل لولای توکار، لولای روکار، پیچ مونتاژ، جک، دستگیره تک پایه و دوپایه، ریل بدون ترمز و ریل ترمز دار کشو، و برخی تولیدهای لوکس سوپر مارکتی تو کابینتی دارد. طبیعی است که هر یک از این موارد در اجرت نصب کابینت تاثیر می‌گذارند.

کابینت سازی و نصب کابینت

لولا و یراق 

به تمامی ابزار آلاتی که برای ساختن و یا به‌اصطلاح مونتاژ کابینت احتیاج است یراق می‌گویند. به طور کلی به تمام وسایل غیر مصرفی از جمله چکش، گیره، سرمته، پرما (دریل)، اره، پیچ بند دستی، پیچ بند برقی، پیچ بند شارژی، پیچ گوشتی دو سو، پیچ گوشتی چهارسو، و غیره اطلاق می‌شود در حالی که یراق در حین کار و مونتاژ کابینت به مصرف می‌رسند.

لولای mdf معمولاً برای ورق با ضخامت 16 میلی‌متر تا 20 میلی‌متر طراحی شده که در ابتدا به شکل روکار طراحی شده بود. لولای روکار آن است که در کابینت به گونه‌ای اندازه بندی و ساخته و نصب می‌شود که در، بر روی لبه جدار و دیواره کابینت تعبیه شده و آن را بپوشاند. به هر تعدادی که به هر یک از ابزارآلات نیاز است، باید تهیه شود هزینه تهیه آن بر عهده مشتری است.


دستگیره کابینت سازی

همان‌طور که می‌دانید دستگیره کابینت برای باز و بسته کردن در یا کشو در محل موردنظر نصب می‌شود. محل نصب باید متناسب با جهت باز و بسته شدن درها باشد. ولی قابل ذکر است که محل قرار گرفتن در تا حدودی سلیقه‌ای است. ولی بر اساس یک الگوی کلی، دستگیره کشوها در حد فاصل وسط ضلع طولانی‌تر بالایی تعبیه. دستگیره کابینت‌های دیواری در گوشه پایینی در قرار می‌گیرند. دستگیره‌ها می‌تواند تک پایه و دو پایه تک پایه یعنی اینکه با ایجاد یک سوراخ و رد کردن یک پیچ در جای خود محکم شود، و دو پایه یعنی با دو عدد پیچ در جای خود قرار می‌گیرد. این دستگیره‌ها می‌تواند از جنس پلاستیک یا استیل باشند.


 

کابینت سازی و نصب کابینت

پایه کابینت

پایه زیر کابینت از جنس تمام پلاستیک و نوع پلاستیک و فلز در اندازه‌های ۵، ۶، ۷/۵، ۸ و ۱۰ سانتی‌متر در طرح‌های گوناگون مانند استیل براق، استیل مات و … ساخته می‌شود. معمولاً در هر یک از چهار گوشه هر کابینت زمینی یک پایه قرار می‌گیرد و بهتر است فاصله پایه‌ها بیشتر از ۵۰ سانتی‌متر نشود.


کابینت سازی سبد سوپرمارکت 

سبد سوپرمارکت اصلی‌ترین قسمت هر کابینت است که برای چیدمان وسایل ساخته می‌شود و به صورت سبد فلزی است. داخل این سبدها وسایل و ظروف آشپزی گذاشته می‌شوند و هم مواد آشپزی و خوراکی‌ها. سبدهای سوپرمارکت متناسب با نیاز در ابعاد گوناگونی تولید می‌شود.

خدمات ساخت کابینت و نصب کابینت 

لازم است بدانید هر کسی مهارت کافی برای ساخت کابینت ندارد. پس اگر قصد کابینت سازی دارید، نصاب کابینت و کابینت ساز خود را با دقت انتخاب کنید. خدماتی که یک کابینت سازی ارائه می‌کند شامل:

  • ساخت انواع کابینت آشپزخانه از جمله کابینت mdf، کابینت های گلاس، کابینت کلاسیک، ممبران

  • ساخت کابینت تمام mdf شامل بدنه و درب‌ها تماما از جنس mdf

  • ساخت صفحه روی کورین و کوارتز به جای صفحه روی mdf 

  • ساخت و نصب کابینت ام دی اف روی دیوار

  • نورپردازی کابینت آشپزخانه، کنترلی کردن هود آشپزخانه و چراغ های زیر کابینت

  • ساختن باکس دکور، ساختن باکس نور و ساخت کمد دیواری


چرا نصاب کابینت را از “شهر سرویس” انتخاب کنیم؟

از دید و نظر مشتریان نصاب کابینت در “شهر سرویس” دارای ویژگی هایی هستند که موجب رضایت آنها از فرایند نصب کابینت در محل زندگی آنها شده است که ما برخی از این ویژگی‌ها را به طور مختصر بیان می‌کنیم: طی یک نظرسنجی از مشتریانی که خدمات نصب کابینت را درخواست داده اند، مطلع شدیم که یکی از دلایل اصلی رضایتشان از نصب کابینت و کابینت سازی، شفافیت در قیمت گذاری بوده است. حال اگر شما هم می‌خواهید با مناسبترین دستمزد نصاب کابینت این خدمات را دریافت کنید، همین حالا از طریق ثبت سفارش و پاسخ به چند سوال کوتاه، خدمات کابینت سازی و نصب کابینت را درخواست دهید. در نهایت این شما هستید که تصمیم می‌گیرید چه نصابی، در چه زمان و مکانی برای شما اعزام شود. شماره تلفن نصاب کابینت

تفاوتی ندارد، در هر کجا که هستید می‌توانید بهترین متخصصین را در شهر خود پیدا کنید. بهترین ‌نصاب کابینت اصفهان، نصاب کابینت شرق تهران، نصاب کابینت غرب تهران و در سایر نقاط تهران و شهرهای ایران را پیدا می‌کنید.

کابینت سازی و نصب کابینت

بهترین نصاب کابینت

شاید بتوان گفت انتخاب بهترین نصاب کابینت برای نصب کابینت و کابینت سازی مهم‌ترین مرحله تصمیم گیری است. در “شهر سرویس” می‌توانید سفارش خود را به رایگان ثبت کنید و از بهترین کابینت سازان قیمت بگیرید. پس از این که حداقل از طرف 3 متخصص پیشنهاد قیمت گرفتید، پروفایل و نظرات مشتریان قبلی را بخوانید و بهترین نصاب کابینت را انتخاب کنید.

کابینت سازی و نصب کابینت
با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شهر سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین کابینت سازی و نصب کابینت
5/5
بسیارعالی و به موقع کار را حرفه ای و با قیمت خوب انجام دادن
....
کابینت ساز
4.3/5
فکر نمی کردم تعمیر بشه اما خیلی خوب انجامش دادن
....
کابینت ساز
4.5/5
حرفه ای مسئولیت پذیر و خوش برخوردبودن
.....
کابینت ساز

مجله “شهر سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس