پرستار کودک

میانگین قیمت پرستار کودک

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
130،000

تومان

80،000

تومان

40،000

تومان

15،000

تومان

قیمت پرستار کودک در بازار چقدر است؟

برای اطلاع از “هزینه پرستار کودک” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از بهترین نظافتچی منزل به رایگان قیمت بگیرید

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش پرستار کودک در اپلیکیشن شهر سرویس دارید، می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
نسخه تحت وب اپلیکیشن شیراز سرویس
نسخه تحت وب

پرستار کودک را به متخصصش بسپار

این روز‌ها اکثر مادرها برای کودکان خود پرستار کودک استخدام می‌کنند. چرا‌که والدین مشغله کاری‌های زیادی دارند و نمی‌توانند به شیوه درست کار مراقبت و نگهداری از کودک خود را انجام دهند. اکنون اگر شما هم جز این دسته از والدین هستید و نیاز به پرستار کودک در منزل دارید و می خواهید کار نگهداری از کودک خود را به دستان پرستاری مجرب بسپارید؛ پس روی ما حساب کنید. ما به شما پرستارانی را معرفی می‌کنیم که با داشتن تجربه و مهارت بالا می‌توانند خدمات پرستاری از کودک در منزل را به خوبی ارائه دهند و کار مراقبت و نگهداری از کودک دلبند شما را به خوبی انجام دهند.

پرستار کودک
  • قیمت نگهداری و پرستاری از کودک در منزل چقدر است؟
  • چگونه می‌توانیم بهترین پرستار کودک را انتخاب کنیم؟
  • چرا رفته رفته نیاز به پرستار کودک در منزل بیشتر می‌شود؟
  • آیا تمامی مراکز خدمات پرستاری معرفی شده مجوز دارند؟

قیمت خدمات پرستاری و نگهداری از کودک در منزل چقدر است؟

هزینه مراقبت و نگهداری از کودک و به طور کلی‌تر، قیمت پرستار کودک در منزل به عوامل متعددی بستگی دارد که هر ساله تعرفه خدمات پرستاری در منزل توسط شورای عالی بیمه و خدمات درمانی تعیین می‌شود و به مراکز خدمات پرستاری که دارای مجوز رسمی هستند ابلاغ می‌شود. 

اکنون اگر می‌خواهید از قیمت و هزینه دستمزد پرستار کودک در منزل مطلع شوید پس همین حالا به طور رایگان قیمت بگیرید و در صورت تمایل خدمات پرستاری کودک در منزل را درخواست دهید.


 

چگونه می‌توانیم بهترین پرستار کودک را انتخاب کنیم؟

هنگامی که شما درخواست اولیه برای مراقبت و نگهداری از کودک و یا همان پرستاری از کودک را ثبت می‌کنید؛ پس از چند دقیقه به بهترین شرکت‌ها و مراکز خدمات پرستاری شهر خود دسترسی پیدا می‌کنید که هر کدام مطابق با درخواست شما هزینه‌ای پیشنهاد می‌دهند. حال ممکن است کمی سخت باشد که کدام مرکز درمانی و پرستاری را انتخاب کنید. به همین دلیل ما امکانی را فراهم کرده‌ایم تا بتوانید با مشاهده پروفایل و سابقه هر کدام از مراکز و نظر کسانی که خدمات پرستاری را از آنان دریافت کرده‌اند را به طور رایگان مشاهده و با هم مقایسه کنید.


 

چرا رفته رفته نیاز به پرستار کودک در منزل بیشتر می‌شود؟

خانواده‌ها به دلیل مشغله‌ کاری زیاد همواره به پرستارانی نیازمند هستند که بتوانند با خیال راحت کار مراقبت و نگهداری از کودک دلبندشان را به آن ها بسپارند. در واقع با تغییر شیوه زندگی اکثر مادر و پدر‌ها برای تامین نیاز‌های زندگی هر دو شاغل می‌باشند در نتیجه وقت رسیدگی به کودکان به صورت تمام و کمال را ندارند. همچنین کودکان زیر 5 سال به شدت نیازمند فردی برای وقت گذاشتن و بازی کردن با آن‌ها می‌باشند. برای حل این معضل پرستار کودک پیشنهاد می‌شود.

پرستاری از کودکان یکی از شغل‌هایی است که نسبت به دیگر مشاغل به وقت زیاد و صبوری و گذشت نیاز دارد نگهداری کودک در گذشته برعهده مادران بود. اما این فرهنگ رفته رفته به مراتب با تغییر شیوه زندگی و حضور بیشتر مادران به عرصه اجتماع و شاغل شدن آن‌ها مسئولیت نگهداری و تربیت کودکان در بخشی از روز به یک پرستار کودک محول شد. اگر شما هم شاغل هستید با استخدام یک پرستار کودک با تجربه می‌توانید با خیال راحت به تربیت فرزندانتان رسیدگی کنید.

پرستار کودک

آیا تمامی مراکز پرستاری معرفی شده مجوز دارند؟

 شرایطی برای مراکز پرستاری کودک وجود دارد که لازم است قبل از استخدام پرستار کودک در منزل به آن ها توجه کنید. اکنون برای راحتی کار شما و همچنین تضمین کار خود، لازم دانستیم که قبل از معرفی به شما، به شرایطشان توسط کارشناسان ما توجه کنیم. به همین دلیل یعنی برای اثبات تضمین خدمات خود، تمامی مراکز پرستاری را از نظر رسمی و معتبر بودن ضمانت می‌کنیم.


 

استخدام پرستار بچه و نکاتی که باید به آن توجه کرد

  • قبل از اعتماد کردن حتما اصل مدارک پرستار استخدام شده را چک کنید. پرستاران طی قوانین و روال باید مجوز داشته باشند.
  • سعی کنید به شرایط پرستار و نوع رفتار او با کودک شما توجه کنید. چرا که کودکان ذهن باز و هوش بالایی دارند و برخلاف کسانی که فکر می‌کنند بچه است و خیلی متوجه این کار نیست باید بگویم که بچه ها بیشتر از آنکه شما فکر کنید می‌فهمند و خیلی زود در ذهنشان می‌ماند.
  • حواستان باشد که پرستار بچه با فرزند شما برخورد خشن و یا حتی تنبیه بدنی نداشته باشد زیرا عواقب آن به زودی دیده می‌شود طوری که بچه دچار افسردگی و یا اعتماد به نفس پایینی خواهد شد.
  • اگر بچه‌ی شما لجباز و یک دنده است سعی کنید پرستار را در جریان بگذارید تا از روشی به خصوص با بچه رفتار کند.
  • حتما حتما به این نکته توجه کنید که پرستار کودکتان دچار مصرف قرص اعصاب و روان یا هر دارویی که در رفتار اختلال ایجاد کند نباشد.
  • بهتر است پرستار کودکتان متاهل و یا مادر باشد تا بهتر شرایط شما را درک کند و با فرزند شما رفتار مادرانه ای داشته باشد.

 

 نوع رفتار والدین با پرستار چگونه باید باشد؟

  • دقت فرمایید که ورود شما با خروج پرستار هم زمان نباشد حتما نیم ساعت قبل از خروج پرستار خودتان را به خانه برسانید.
  • اگر شرایط شما طوری است که نمی‌توانید زیاد پرستار را زیر نظر بگیرید، حتما حتما ساعتی با فرزندتان از رفتار و برخورد پرستار صحبت کنید و از او توضیح بخواهید ولی باز هم تاکید می‌شود هر از چند گاهی در خانه رفتار پرستار را مدنظر بگیرید؛ به خصوص اگر فرزند شما هنوز به زبان نیامده و خوب و بد را تشخیص نمی‌دهد.
  •  پرستار فرزندتان در واقع وظیفه‌ی مادری را در حق کودکتان به جا می‌آورد و توجه کنید که با پرستار طوری رفتار نکنید که انگار کارگر استخدام کرده‌اید.
  • برخی والدین علاوه بر وظیفه‌ی پرستاری، وظیفه ی پخت و پز و دیگر کار‌ها را نیز هم بر عهده‌ی او می‌گذارند توجه کنید این کار اشتباه است اگر شخصی را برای نظافت و پخت و پز و رسیدگی به خانه را می‌خواهید باید بگوییم که این وظایف بر عهده‌ی مسختدم است نه پرستار.
  • اگر فرزند شما شرایط خاص مانند معلولیت جسمی و یا ذهنی و دیگر چیز‌ها دارد باید به استخدام پرستار متخصص اقدام فرمایید.

 

مهمترین نکات در نگهداری از کودک 

  • نگهدار و پرستار باید با کودک بازی کند و سعی کند سرگرمی‌هایی برای او مهیا کند.
  • داشتن مهارت ارتباطی بالا در برخورد با کودک یکی از مهم‌ترین نکات در نگهداری از کودک است که هر  مراقبی باید بداند.
  • نگهدار کودک باید سعی کن محیطی آرامش بخش و آرام ولی همراه با شادی و نشاط برای کودک مهیا کند.
  • نگهداری از کودک باید به طوری باشد که کودک احساس کند امنیت در خانه برقرار است.
  • مراقب و پرستار باید به شدت به نگهداری از کودک علاقه نشان دهد.
  • نگهدار و مراقب کودک باید اصول روانشناسی کودکان آشنایی داشته باشد.
با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شهر سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین پرستار کودک
4.2/5
تشکر از کار دلسوزانه و حرفه ای
پرستار کودک
4.8/5
خیلی راضی بودم از سرعت عمل و رفتارشون
پرستار کودک
4.3/5
قیمت منصفانه و و خوش برخورد
پرستار کودک

مجله “شیراز سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس