نقاشی ساختمان

میانگین قیمت نقاشی ساختمان

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
2،000،000

تومان

1،000،000

تومان

400،000

تومان

90،000

تومان

قیمت نقاشی ساختمان در بازار شیراز، اصفهان، تهران و … چقدر است؟

برای اطلاع از “هزینه نقاشی ساختمان” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از متخصصان به رایگان قیمت بگیرید

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش نقاشی ساختمان در اپلیکیشن شهر سرویس دارید. می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
نسخه تحت وب اپلیکیشن شیراز سرویس
نسخه تحت وب

نقاشی ساختمان را به متخصصش بسپار

 

نقاشی ساختمان از خدمات پردرخواست دکوراسیون داخلی است که توسط نقاش ساختمان انجام می‌شود. نقاشی خانه و رنگ آمیزی ساختمان همانند نصب کاغذ دیواری یک عملیات زمان‌بر و دشوار برای خانواده‌هاست. اگر قصد بازسازی ساختمان یا تغییر رنگ ساختمان را دارید، اصول رنگ آمیزی ساختمان، ترکیب رنگ ساختمان و هماهنگی آن با اجزای دکوراسیون را در نظر داشته باشید. در این خصوص می‌توانید از تجربیات یک نقاش ساختمان بهره ببرید.

همچنین خدمات نقاشی ساختمان را می‌توانید برای نقاشی نمای ساختمان، رنگ شومینه، پتینه کاری، رنگ بلکا، رنگ کابینت و … سفارش دهید. 

در ادامه این مطلب، به بررسی نحوه تعیین قیمت نقاشی ساختمان، عوامل موثر بر هزینه نقاشی ساختمان، انتخاب بهترین رنگ ساختمان پرداخته‌ایم.

قیمت نقاشی ساختمان در شیراز

قیمت “نقاشی ساختمان” چگونه تعیین می‌شود؟

قیمت نقاشی ساختمان معمولاً بر اساس متراژ و مساحت مکانی که باید رنگ آمیزی شود، محاسبه می‌شود. هزینه نقاشی ساختمان علاوه بر متراژ به نوع رنگ ساختمان بستگی دارد. اگر نقاش ساختمان زیرسازی و بتونه کاری را ضروری بداند، مقداری بر قیمت نقاشی ساختمان افزوده می‌شود. در “شهر سرویس” این امکان فراهم است که سفارش خود را به رایگان و همراه با جزییات برای نقاش ساختمان درج کنید. پس از ثبت درخواست نقاشی ساختمان قیمت توسط متخصصان برآورد می‌شود. سپس قیمت تخمینی توسط بهترین نقاش ساختمان به شما اعلام می‌شود. اگر خدمات نقاشی ساختمان را به یک شرکت نقاشی ساختمان سپردید، بهتر است در مورد نحوه محاسبه قیمت نقاشی ساختمان (نرخ اتحادیه نقاشان ساختمان) و دستمزد نقاشی ساختمان با هم به توافق برسید.


عوامل موثر بر هزینه نقاشی ساختمان

همان‌طور که گفتیم، قیمت نقاشی ساختمان بر اساس عوامل مختلفی توسط نقاش ساختمان تعیین می‌شود. در ادامه تمامی این عوامل را بررسی کرده‌ایم.

قیمت نقاشی ساختمان در شیراز

متراژ ساختمان

قیمت نقاشی ساختمان بر اساس متراژ و متر مربع تخمین زده می‌شود. برای دانستن متراژ، زیربنای ساختمان را در ۳ ضرب کنید (چون که ۲ دیوار و یک سقف است). طبیعی است که هر چقدر متراژ بیش‌تر شود، هزینه نقاشی ساختمان بیش‌تر خواهد شد.


نوع رنگ ساختمان برای نقاشی ساختمان

همانطور که گفتیم، مهم‌ترین عامل تعیین کننده قیمت نقاشی ساختمان، نوع رنگ به کار رفته است؛ زیرا قیمت رنگ پلاستیک با رنگ روغن و آکرلیک تفاوت دارند.


زیرسازی، بازسازی و تعمیرات قبل از نقاشی ساختمان

سطحی که قرار است رنگ آمیزی شود، ممکن است از قبل رنگ و یا ناهمواری داشته باشد. وظیفه نقاش ساختمان است که ابتدا بستر مناسب را برای نقاشی فراهم نماید. منظور از آماده‌سازی نقاشی خانه کارهایی است که باید قبل از رنگ آمیزی سطوح مورد نظر انجام دهید. اول با شستن دیوار شروع می‌شود. سپس برآمدگی‌های دیوارها با کاردک یا آستری پوشانده می‌شود. این کار از موج‌دار شدن دیوارها و کدر شدن رنگ جلوگیری می‌کند. انجام این عملیات اگر زمان‌بر باشد یا نیاز به تعمیرات اساسی دیده شود، دستمزد نقاش ساختمان را بالاتر می‌برد.


کیفیت رنگ ساختمان برای نقاشي ساختمان

رنگ‌های ساختمان موجود در بازار با کیفیت‌های مختلفی عرضه می‌شوند. رنگ ساختمان بر اساس درجه کیفیت آن‌ها (درجه یک، دو یا سه) قیمت‌گذاری می‌شود. اگر می‌خواهید از رنگ با کیفیت در نقاشی ساختمان استفاده کنید، باید هزینه بیش‌تری بپردازید؛ که در این حالت هزینه نقاشی ساختمان نیز بیش‌تر می‌شود.


میزان رنگ ساختمان مورد نیاز برای نقاشی ساختمان

همان گونه که می‌دانید هر رنگی تاریخ انقضایی دارد و در صورتی که زمان آن بگذرد و یا زیادی خریده باشید، باید رنگ‌ها را دور بریزید. در نتیجه نقاش ساختمان ابتدا باید تعیین کند که برای مساحت موجود، چه میزان رنگ نیاز است. به طور کلی این هنر نقاش ساختمان است که بر اساس روش کاری خود، مشخص کند چه میزان رنگ باید خریداری شود؛ تا منجر به اضافه آمدن رنگ نشود. هر چقدر متراژ بیش‌تر باشد؛ میزان رنگ مصرفی نیز بیش‌تر می‌شود.


ابزارآلات نقاش ساختمان

امروزه روش‌ها و تجهیزات مختلفی برای نقاشی ساختمان وجود دارد که هر کدام کارایی خود را داشته و برای اهداف خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای مثال استفاده از غلطک، معمولا برای اماکن عمومی به کار رفته و کمتر دیده می‌شود که نقاش ساختمان از این روش برای رنگ آمیزی ساختمان استفاده کند. این که از چه ابزاری برای رنگ آمیزی استفاده شود، در هزینه نقاشی تاثیر می‌گذارد. مثلا پتینه و رنگ بلکا ابزارآلات مخصوص به خود را می‌خواهند.


تعداد اتاق‌ها

هر چه تعداد اتاق‌ها بیش‌تر باشد، متراژی که باید رنگ شود بیش‌تر می‌شود. در نتیجه هزینه نقاشی ساختمان افزایش می‌یابد.

قیمت نقاشی ساختمان در شیراز

خدمات نقاشی ساختمان در “شهر سرویس”

خدمات نقاشی ساختمان شامل آماده سازی و زیرسازی، بتونه کاری و رنگ آمیزی دیوارها، سقف و در و پنجره است.

  • پتینه کاری
  • رنگ بلکا
  • نقاشی در و پنجره و نرده‌ها
  • نقاشی ساختمان رنگ روغن
  • نقاشی ساختمان پلاستیک
  • نقاشی ساختمان با غلطک
  • زیرسازی بتونه‌ کاری دیوار و سقف
  • رنگ‌ آمیزی و نقاشی دیوار و سقف

روند سفارش نقاشی ساختمان در “شهر سرویس” چگونه است؟

ثبت سفارش خدمات نقاشی ساختمان در “شیراز سرویس” کاملاً رایگان است. شما با پاسخ دادن به چند سؤال ساده می‌توانید سفارشتان را ثبت کنید. ابتدا نوع رنگ و فضای موردنظر خود را برای نقاشی مشخص و در گام بعدی متراژ کار را معین کنید. پر کردن توضیحات تکمیلی نیز کمک می‌کند تا متخصص مناسب‌تری به شما پیشنهاد خدمت‌رسانی بدهد. در انتها با تعیین تاریخ و زمان حضور متخصص و همچنین آدرس موردنظرتان، ثبت سفارش به پایان می‌رسد و می‌توانید منتظر پیشنهاد متخصص‌ها بمانید.


چه نوع رنگی را برای نقاشی ساختمان انتخاب کنیم؟

  • رنگ روغنی (قابل شستشو): رنگ روغنی دوام بیشتری در نقاشی ساختمان دارد و تمیز کردن آن نیز راحت‌تر است. اما نواقص را نشان می‌دهد.
  • رنگ پلاستیک (غیرقابل شستشو): توجه داشته باشید که رنگ‌های پلاستیک به هیچ عنوان قابل شستشو نیستند. نقص‌ها را بهتر پوشش می‌دهند و برای رنگ آمیزی سقف‌ها استفاده می‌شوند. زیرا سقف را بلندتر نشان می‌دهد.
  • رنگ آکرلیک (قابل شستشو): رنگ‌های آکریلیک بر پایه آب و کاملاً بدون بو هستند. این رنگ‌‌ها برای فضاهای کوچک استفاده می‌شوند.
قیمت نقاشی ساختمان در شیراز

تهیه رنگ ساختمان بر عهده کیست؟

معمولا نقاشان ساختمان خودشان برای تهیه رنگ اقدام می‌کنند. در صورتی که فکر می‌کنید خودتان می‌توانید رنگ مناسب را انتخاب کنید، نقاش خود را در جریان قرار دهید و با او مشورت کنید. هنگام تهیه رنگ، بهترین نوع رنگ را برای نقاشی خانه تهیه کنید. هم‌چنین به رنگ را به‌ میزان لازم تهیه کنید نه کم نه زیاد.


 

راهنمای انتخاب رنگ ساختمان

همان طور که گفتیم هنگام نقاشی ساختمان انتخاب رنگ یکی از مراحل مهم است. شاید هنگام نقاشی خانه میان این همه رنگ ساختمان سردرگم شوید. چون رنگ انتخابی باید هم با دکوراسیون داخلی منزل هماهنگی داشته باشد هم بر طبق سلیقه خودتان باشد (رنگ پرده، مبلمان و فرش را هنگام انتخاب رنگ در نظر بگیرید).

  • رنگ گرم یا سرد: اگر ساختمان شما شمالی است، بهتر است از رنگ‌های گرم که بازتاب کننده نورند، استفاده کنید.
  • رنگ روشن یا تیره: رنگ‌های روشن برای خانه هایی که سقف بلندی ندارند مناسب است. زیرا رنگ روشن فضای خانه را بازتر و بلندتر جلوه می‌دهد.

رنگ آبی: آرامش بخش

رنگ آبی آرامش خاصی دارد و طیف‌های مختلف آن برای ایجاد فضایی آرام بسیار مناسب است. به‌ویژه رنگ آبی کم‌ رنگ یادآور آسمان است و فضا را آرامش بخش می‌کند. نکته نقاشی ساختمان : مناسب برای رنگ آمیزی اتاق خواب، پذیرایی.

قیمت نقاشی ساختمان در شیراز

رنگ سفید: سازگار با همه رنگ ها

شاید سفید را بتوانیم بهترین رنگ برای نقاشی ساختمان معرفی کنیم. زیرا به راحتی با تمام رنگ‌ها در دکوراسیون منزل سازگاری دارد. نکته نقاشی ساختمان: مناسب برای رنگ آمیزی اتاق خواب، پذیرایی، آشپزخانه.


رنگ سبز: شاداب و یادآور طبیعت

قطعا می‌دانید که رنگ سبز آرامش بخش و القا کننده تازگی و شادابی است. انتخاب رنگ سبز روشن برای رنگ آمیزی اتاق خواب به همراه چیدن گل و گیاهان بسیار چشم نواز است. نکته نقاشی ساختمان: مناسب برای رنگ آمیزی اتاق خواب بزرگسالان، پذیرایی.


بنفش کم رنگ یا یاسی: استرس زدا

رنگ بنفش باعث می‌شود استری و تنش از ما جدا شود. رنگ بنفش کم رنگ و یاسی برای رنگ اتاق خواب بسیار مناسب هستند؛ اما هیچ گاه رنگ بنفش تند را برای دیوار اتاق خواب انتخاب نکنید. نکته نقاشی ساختمان: مناسب برای رنگ آمیزی اتاق خواب کودک و بزرگسال.

قیمت نقاشی ساختمان در شیراز

نقاش ساختمان باید چه مهارت هایی داشته باشد؟

در زبان انگلیسی به نقاش ساختمان، House painter and decorator می‌گویند. یعنی نقاش ساختمان لازم است که به اصول دکوراسیون داخلی و استفاده از رنگ ساختمان در نقاشی ساختمان مسلط باشد. نقاش ساختمان حرفه‌ای با طرح های جدید رنگ آمیزی ساختمان، ترکیب رنگ ساختمان، نقاشی ساختمان مدرن، بتونه کاری، پتینه کاری، بلکا و روانشناسی رنگ‌ها آشنایی کامل دارد؛ و در زمینه انتخاب رنگ نقاشی ساختمان به مشتری مشاوره می‌دهد.

انتخاب بهترین نقاش ساختمان

سوال و دغدغه بسیاری از مشتریان شهر سرویس، علاوه بر قیمت نقاشی ساختمان، کیفیت ارائه خدمات و کار نقاش ساختمان است. در بازار آنلاین شهر سرویس می‌توانید 1. هزینه نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان خود را از بهترین نقاشان ساختمان به رایگان بگیرید؛ 2. با مشاهده پروفایل متخصصین و نظرات مشتریان آن‌ها، بهترین نقاش ساختمان را انتخاب کنید.

قیمت نقاشی ساختمان در شیراز
با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شهر سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

خدمات مشابه در بازار "شهر سرویس"

  • قیمت تعمیر کابینت
  • قیمت نصب سرامیک
  • قیمت دکوراسیون منزل
از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین نقاشی ساختمان
5/5
بسیارعالی و به موقع کار را حرفه ای و با قیمت خوب انجام دادن
نقاش ساختمان
4.3/5
فکر نمی کردم تعمیر بشه اما خیلی خوب انجامش دادن
نقاش ساختمان
4.5/5
حرفه ای مسئولیت پذیر و خوش برخوردبودن
نقاش ساختمان

مجله “شهر سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس