نظافت منزل

میانگین قیمت نظافت منزل

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
150،000

تومان

120،000

تومان

80،000

تومان

40،000

تومان

قیمت نظافت منزل در بازار شیراز، اصفهان، تهران و …  چقدر است؟

برای اطلاع از “هزینه نظافت منزل” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از متخصصان به رایگان قیمت بگیرید

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش نظافت منزل در اپلیکیشن شهر سرویس دارید. می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
نسخه تحت وب اپلیکیشن شیراز سرویس
نسخه تحت وب

نظافت منزل را به متخصصش بسپار

نظافت منزل در فرهنگ ما ایرانی‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد. به همین دلیل درخواست نظافتچی منزل (نظافتچی آقا یا نظافتچی خانم) برای سرویس نظافت منزل یا نظافت ساختمان از شرکت خدماتی نظافتی به شدت زیاد است.

شما برای نظافت منزل خود چه برنامه‌ای دارید؟ چند مدت یکبار نظافت منزل را انجام می‌دهید؟ آیا به علت مشغله زیاد، کارهای خود را به نظافتچی منزل می‌سپارید؟ کار با نظافتچی خانم برایتان راحت‌تر است یا نظافتچی آقا؟ 

توجه کنید در شرکت های نظافتی، تعرفه نظافت منزل متفاوت است و معمولا هزینه نظافت منزل توسط خانم بیشتر از نیروی آقا است. پس از ثبت سفارش شما در بازار “شهر سرویس” به صورت رایگان از چند شرکت خدمات منزل چند پیشنهاد قیمت دریافت می‌کنید و پس از آن می‌توانید نظافتچی منزل را از بین شرکت های خدماتی نظافتی معتبر انتخاب کنید. اگر شما هم به دنبال کارگر نظافت منزل خوب و مورد اطمینان هستید بهتر است ادامه متن را مطالعه کنید.

نظافت منزل در شیراز

نظافت منزل شامل چه مواردی می‌شود؟

نظافت منزل شامل مواردی مثل نظافت منزل، نظافت ساختمان، نظافت راه پله، دیوارشویی، خدمات نظافت داخل خانه مثل نظافت آشپزخانه، سالن پذیرایی، نظافت سرویس بهداشتی، اتاق خواب و … است. توجه کنید موارد مورد نیاز خود را به دقت انتخاب کنید یا در قسمت مربوط به توضیحات وارد کنید تا بهترین و مناسب‌ترین نظافتچی منزل مرتبط با نیاز شما برایتان ارسال شود.

تعرفه نظافت منزل به چه صورت محاسبه می‌شود؟

تعرفه نظافت منزل بر اساس نظافتچی منزل که انتخاب می‌کنید، ساعت مورد نیاز و خدمات اضافه‌ای که درخواست می‌کنید متفاوت است. به عنوان مثال معمولاً تعرفه نظافت منزل توسط خانم بیشتر از نظافتچی آقا است.

خدمات نظافت در “شهر سرویس” شامل: نظافت منزل، نظافت محیط اداری، نظافت شرکت، نظافت راه پله و مشاعات ساختمان، نظافت حیاط و محوطه، نظافت پارکینگ و لابی می گردد.

کارگر نظافتی مثل خودمان دلسوز نیست؟

عده‌ای باور دارند نظافتچی منزل مانند خودمان دلسوز نیست و خانه را آن‌طور که دوست داریم تمیز نمی‌کند. در واقع تعرفه نظافت منزل هر چقدر هم که هست، اتلاف پول است. در مقابل، گروهی قرار دارند که نظر دیگری درمورد استفاده از خدمات نظافت منزل و خانه دارند. خانم‌هایی که چند فرزند دارند و یا شاغل هستند، یا آقایان مجردی که وقت رسیدگی به تمیز کردن منزل را ندارند در این گروه قرار می‌گیرند. به عقیده آن‌ها استخدام نظافتچی منزل برای 3 تا 4 ساعت، زمان طلایی را برایشان حفظ و ذخیره می‌کند. 

نظافت منزل در شیراز، ثبت درخواست نظافت منزل در شیراز سرویس

نحوه ثبت سفارش سرویس نظافت منزل در “شهر سرویس”

برای درخواست سرویس نظافت منزل می‌توانید از طریق فرم درخواست خدمات نظافت منزل اقدام کنید. پس از پاسخ به چند سوال، برای شما چند پیشنهاد قیمت به صورت رایگان ارسال می‌شود. در صورتی که نظافتچی منزل و قیمت مورد تاییدتان باشد می‌توانید سفارش نظافت منزل خود را ثبت کنید. زمان درخواست نظافتچی منزل و اعزام نظافتچی جدید باید حداقل 6 ساعت قبل‌تر از زمان مورد نظر شما باشد.

هزینه رفت و آمد نظافتچی منزل به عهده چه کسی است؟

هزینه رفت و آمد، بر عهده خود نظافتچی منزل است. اما در صورتی که کار نظافتچی بعد از ساعت 20 به اتمام برسد، هزینه برگشت کارگر نظافت منزل بر عهده مشتری می‌شود.

تهیه مواد و وسایل لازم برای نظافت منزل را چه کسی باید انجام دهد؟

با توجه به این‌که همراه آوردن تمام وسایل مورد نیاز برای نظافت منزل دشوار است، به همین دلیل نظافتچی منزل هیچ یک از لوازم و مواد لازم برای انجام نظافت منزل را همراه ندارد. پس باید تمام وسایل مورد نیاز را خودتان آماده کنید و یا اگر نمی‌توانید تهیه کنید، با نظافتچی منزل هماهنگ کنید تا مواد مورد نیاز برای نظافت منزل را با فاکتور تهیه کند.

البته پیشنهاد ما این است که قبل از تهیه وسایل و مواد شوینده با نظافتچی منزل مشورت بگیرید که چه شوینده‌ای باید تهیه شود.

نظافت منزل در شیراز، ثبت درخواست نظافت منزل در شیراز سرویس

در صورت راضی نبودن از عملکرد نظافتچی منزل چه اقدامی باید انجام داد؟

در صورتی که از انجام کار نظافتچی منزل ناراضی هستید، می‌توانید با پشتیبانی “شهر سرویس” تماس بگیرید و درخواست یا شکایت خود را عنوان کنید. تیم پشتیبانی ما هر روز از ساعت 8 الی 20 پاسخگوی شما هستند و شکایت و مشکلات شما بررسی و پیگیری می‌شود. 

چگونه نظافت منزل را انجام دهیم تا خانه‌ای همیشه تمیز داشته باشیم؟

برای تمیز نگه داشتن خانه بهتر است هنگام نظافت منزل از نظم خاصی پیروی کنید یا از نظافتچی منزل بخواهید این اصول را رعایت کند. زمان نظافت منزل برای مرتب کردن بخش‌های مختلف خانه برنامه ریزی کنید و از بالاترین نقطه در خانه کارتان را شروع کنید و به ترتیب به پایین‌ترین آن برسید تا نظافت منزل تمام شود. فراموش نکنید که باید هر قسمت را به طور کامل مرتب کنید و تمیزکاری را نیمه‌کاره رها نکنید. به این ترتیب مطمئن می‌شوید که نظافت منزل توسط خودتان یا نظافتچی منزل به درستی انجام شده و هیچ فضایی در خانه وجود ندارد که آلودگی‌ها در آن، جا خوش کرده باشد.

نظافت منزل در شیراز، ثبت درخواست نظافت منزل در شیراز سرویس

نظافت منزل توسط خانم یا نظافتچی خانم

اگر شما هم در نظافت منزل وسواس دارید یا به دنبال نظافتچی منزل بادقت هستید، انتخاب نظافتچی خانم گزینه مناسبتری برایتان است. تجربه چندین ساله ما در ارسال نظافتچی منزل و پیگیری سفارشات مشخص کرده که بیشتر مشتری‌ها از دقت و رعایت ظرافت کاری در نظافت منزل توسط خانم نسبت به نظافتچی آقا راضی تر هستند. اما این یک قاعده کلی نیست.

تقویم 12 ماهه برای نظافت منزل

شش ماه اول

فروردینسال نو شده است و به تازگی از نظافت منزل و خانه تکانی عید راحت شده‌اید. اما برای سال آینده نیازمندی‌های خانه را به صورت یک فهرست در آورید و در طول سال شروع به تکمیل آن کنید.
اردیبهشتدر این ماه هوا روشن تر و روزها طولانی تر است. بنابراین زمان خوبی برای رسیدگی به پنجره‌هاست. پس در برنامه نظافت منزل کلی این ماه پنجره‌ها فراموش نشود که برای این کار می‌توانید نظافتچی منزل خود را نظافتچی آقا انتخاب کنید.
خرداددر برنامه نظافت این ماه مناطقی را که روی آن‌ها به سرعت گرد و غبار می‌نشیند، شناسایی کنید. جاهایی مانند لامپ‌ها، پرده‌ها، قفسه‌ها، قاب‌ها، تابلوها و جاهایی که ممکن است در گردگیری نادیده بگیرید.
تیرحالا که بچه‌ها در تعطیلات تابستانی به سر می‌برند در برنامه نظافت، دسته بندی و ساماندهی لباس‌ها و اسباب بازی‌های آن‌ها قرار دهید.
مردادفضای بیرونی خانه را تمیز کنید. مثلا پارکینگ را سر و سامان دهید و نظافت کنید، جدول و راه فاضلاب را تمیز کنید و در باغچه گل بکارید.
شهریورحالا که تقریبا نیمی از سال را پشت سر گذاشته‌ایم برای داشتن یک خانه تمیز و از بین بردن گرد و خاک، در برنامه نظافت از بین بردن گرد و خاک نشسته بر مبل‌ها، تشک‌ها و کوسن به وسیله بخارشور قرار دهید.

تقویم 12 ماهه برای نظافت منزل

شش ماه دوم سال

مهرپس از گذشت فصل تابستان و گشت‌و‌گذارهای تابستانی، کف پوش‌ها و فرش‌ها حسابی کثیف و خاکی شده‌اند و نیازمند یک نظافت درست و حسابی هستند پس در نظافت این ماه از آن‍ها غافل نشوید.

آبانبا طولانی‌تر شدن شب‌ها، بهتر است که پرده همه اتاق‌ها را بشویید تا در پاییز و زمستان تمیز باشند و در خانه احساس راحتی کنید. نظافت این ما شسشتوی پرده است.
آذراگر فقط می‌خواهید نقاشی کنید یا تعمیرات انجام دهید، مراقب تغییر دکوراسیون منزل باشید.
دیدر نظافت منزل این ماه فضای زیر تخت، مبل، کمد و کابینت را هدف قرار دهید.
بهمنبرای داشتن یک خانه تمیز در سال نو، لوازم آشپزخانه خود را برای عید نوروز آماده کنید. به یاد داشته باشید که علاوه بر تمیز کردن سطوح آشپزخانه، یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و اجاق گاز هم باید کاملا تمیز شود.
اسفنددر این ماه زمان نظافت کلی و خانه تکانی عید است.
با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شهر سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

خدمات مشابه در بازار "شهر سرویس"

از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین نظافت منزل
3/5
بسیار عالی و خیلی تمیز من خیلی راضی بودم هم از اخلاق قیمت و کارشون
قالیشویی آنلاین در شیراز
4.8/5
عالی و مناسب تخفیف شرکت را هم استفاده کردم
قالیشویی آنلاین در شیراز
4.3/5
ممنون از سرویس دهی بموقع بسیار عالی
قالیشویی آنلاین در شیراز

مجله “شهر سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس