نصب کلید و پریز

میانگین قیمت نصب کلید و پریز

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
250،000

تومان

180،000

تومان

90،000

تومان

60،000

تومان

قیمت نصب کلید و پریزدر بازار چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت “نصب کلید و پریز” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از متخصصین به رایگان قیمت بگیرید.

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش نصب کلید و پریز در اپلیکیشن شهر سرویس دارید، می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
اپلیکیشن شهر سرویس
نسخه تحت وب

نصب کلید و پریز را به متخصصش بسپار

نصب کلید و پریز و برق ساختمان یکی از مهمترین مراحل در برقکاری ساختمان است. نصب کلید و پریز یکی از خدماتی است که در “شهر سرویس” ارائه می‌گردد. شما بدون نیاز به کوچکترین تماس به راحتی می‌توانید درخواست خود را در اپلیکیشن و یا سایت “شهر سرویس” ثبت نمایید. پس از ثبت درخواست نصب کلید و پریز نصابان کلید و پریز برای شما پیشنهاد قیمت ارسال می‌کنند و شما می‌توانید پس از دریافت قیمت به پروفایل هر یک از متخصصان مراجعه نموده و از میزان تخصص و مهارت هر یک از آن ها مطلع شوید و با در نظر گرفتن میزان تخصص و مهارت هر یک از آن ها و همچنین قیمت پیشنهادی متخصص مورد نظر خود را انتخاب نمایید. در “شهر سرویس” حق انتخاب با مشتریان است.

در این مقاله آموزش نصب کلید پریز، به طور کامل از استاندارد نصب کلید و پریز تا طریقه نصب کلید و پریز برای شمایی که همه چیز می‌دانید یا شمایی که تازه شروع به کار نموده‌اید گرده آوری شده است. کلید و پریزهایی که در خانه کار گذاشته شده‌اند بعد از مدتی ممکن است با مشکل مواجه شوند در این نوشتار قصد داریم نحوه نصب کلید و پریز را آموزش دهیم.

نصب کلید و پریز
  • هزینه نصب کلید و پریز چگونه محاسبه می‌شود؟
  • چرا “شهر سرویس” را برای نصب کلید و پریز انتخاب نماییم؟
  • نحوه درخواست خدمات نصب کلید و پریز از “شهر سرویس”
  • آموزش نصب کلید و پریز

هزینه نصب کلید و پریز چگونه محاسبه می‌شود؟

یکی دیگر از خدماتی که توسط تیم “شهر سرویس” ارائه می‌گردد، نصب کلید و پریز است. در “شهر سرویس” قیمت برقکاری ساختمان و قیمت نصب کلید و پریز طبق نرخ اتحادیه محاسبه می‌شود. بعد از ثبت درخواست نصب کلید و پریز در سایت و یا اپلیکیشن “شهر سرویس” نصابان کلید و پریز حاضر، برای شما پیشنهاد قیمت ارسال می‌کنند و شما می‌توانید با مراجعه به پروفایل متخصص و دریافت اطلاعات از میزان مهارت و تخصص هر یک و همچنین با خواندن نظرات مشتریان قبلی و تعداد ستاره هر یک از متخصصین، کار نصب کلید و پریز خود را به هر یک از متخصصان مد نظرتان ارجاع دهید. 


چرا “شهر سرویس” را برای نصب کلید و پریز انتخاب نماییم؟

خدمات نصب کلید و پریز موجود در مجموعه “شهر سرویس” دارای ویژگی‌های بارزی هستند که باعث جلب نظر مشتری و درخواست خدمات مجددی آن‌ها برای استفاده از تمام خدمات مورد نظر در “شهر سرویس” شده است که این ویژگی‌ها به صورت زیر هستند:

  1. داشتن قیمت واضح قبل از شروع به کار
  2. کارشناسی دقیق مکان و تعیین قیمت منصفانه
  3. حق انتخاب نصاب کلید و پریز از بین متخصصان حاضر
  4. پیگیری و رسیدگی به درخواست مشتریان در اسرع وقت
  5. تشخیص درست و صحیح نوع کلید و پریز مورد نیاز برای هر مکان
  6. پشتیبانی و بررسی کار کارفرمایان در تمامی مراحل نصب کلید و پریز

نحوه ثبت درخواست خدمات نصب کلید و پریز

برای درخواست فوری خدمات مربوط به نصب کلید و پریز از چندین روش می‌توانید استفاده کنید. اولین روش پیشنهادی برای دریافت خدمات نصب کلید و پریز، درخواست از طریق اپلیکیشن “شهر سرویس” است که می‌توانید به راحتی به کلیه خدمات اعم از نصب کلید و پریز، برقکاری ساختمان و … دسترسی داشته باشید. دومین روش درخواست نصب کلید و پریز از طریق ثبت فرم در وب سایت “شهر سرویس” می‌باشد. شما بدون نیاز به تماس تلفنی می‌توانید خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

نصب کلید و پریز

آموزش تعویض کلید و پریز

  • در این قسمت از آموزش می‌خواهیم نصب کلید و پریز در منزل را آموزش دهیم. قبل از هر چیز به یاد داشته باشید، که هر چه بهینه‌تر از کلید و پریز در برقکاری ساختمان استفاده نمایید به زیبایی ساختمان کمک نموده‌اید.
  • بنابراین قبل از اینکه اقدام به نصب کلید و پریز نمایید خوب دقت کنید که آیا اضافه کردن کلید و پریز الزامی است؟ مثلا در برخی موارد شما می‌توانید مشکل کمبود پریز خود را با استفاده از یک سه راهی قابل اعتماد بر طرف نمایید.
  •  و یا در برخی موارد به دلیل کم بودن نور فضا می‌خواهید اقدام به نصب کلید و پریز نمایید در این گونه موارد پیشنهاد ما به شما این است که از یک منبع نور با کیفیت بهتر استفاده نمایید.

 

اولین قدم در نصب کلید و پریز جدید

قبل از شروع هر کاری در نصب کلید پریز رعایت ایمنی الزامی است. بنابراین قبل از اینکه شروع به نصب کلید و پریز نمایید، ایمنی کار را رعایت کرده و فیوز مربوط به همان قسمت از منزل را قطع نمایید.

 

دومین قدم در نصب کلید و پریز

ابتدا با استفاده از فازمتر صفحه‌ی محافظ موجود روی کلید پریز را بردارید، بعد از باز کردن پیچ‌ها و با کمی چپ و راست نمودن محافظ کلید و پریز به راحتی صفحه محافظ را از روی سیم‌ها برداشته می‌شود.

سپس با استفاده از فازمتر سیم‌هایی که با کلید متصل است را جدا کنید، در این هنگام دقت نمایید که سیم‌هایی را که فرسوده شده‌اند را با سیم چین بچینید و مجدد روکش سیم را بردارید و از سیم جدید برای اتصال استفاده نمایید(زیرا به رسانا بودن سیم کمک می‌کند و جریان برق را راحت تر از خود عبور می‌دهد، همچنین بخشی از سیم که فرسوده شده است ممکن است باعث سوختن پریز گردد).

در این مرحله از نصب کلید پریز دقت کنید که سیم‌ها را همان گونه که باز کرده‌اید به پریز جدید متصل نمایید. اگر سیم‌ها را جابجا به پریز جدید وصل نمایید از نظر فنی مشلی پیش نمی‌آید اما بهتر این است که سیم‌ها را همان گونه که باز نموده‌اید ببندید.

سیم لخت را در جای خود قرار دهید و سپس پیچ‌های آن را محکم نمایید.

بعد از اینکه سیم‌ها را در جای خود محکم نمودید حالا محافظ پریز را روی آن ببندید. به همین آسانی شما می‌توانید کلید و پریز خود را تعویض نمایید.

نصب کلید و پریز

استانداردهای نصب کلید و پریز

مهترین موضوع در هنگام نصب کلید و پریز رعایت استانداردهای موجود است. زیرا این استانداردها برای داشتن ایمنی بیشتر شما و خانواده شما که دوستشان دارید لحاظ شده است.


 

اولین موضوع در نصب کلید پریز رعایت فاصله‌هاست

  • بهترین فاصله نصب کلید پریز از کف ساختمان بین ۱۱۰ تا ۱۲۰سانتی متر باشد.
  •  فاصله استاندارید پریز برق, تلفن و آنتن از کف ساختمان باید بین ۳۰ تا ۴۰ سانتی متر باشد.
  • بهترین فاصله جعبه فیوز از کف ساختمان باید بین ۱۵۰ تا ۱۷۰ سانتی متر باشد.
  • ایده آل ترین فاصله جعبه فیوز از لوله‌های آب و گاز باید ۱ سانتی متر باشد.
  • استانداردترین فاصله آویز لامپ‌ها از سقف ساختمان باید ۳۰ تا ۵۰ سانتی متر باشد.
  • ایده آل ترین فاصله کلیه کلید پریزها از چهارچوب در باید بین ۱۵ تا ۲۵ سانتی متر باشد.

 

رعایت ظرفیت فیوزها در هنگام نصب کلید وپریز

ظرفیت فیوزها نیز از مهترین مواردی است که در هنگام نصب کلید و پریز باید در نظر گرفته شود. فیوزهایی که مربوط به روشنایی است 10 آمپر، فیوزهای پریز 16 آمپر، فیوزکولر گازی و فیوز اصلی 20 آمپر و فیوز کنتور 25 آمپر است.


 

خرید و نصب کلید و پریز

کلید و پریزها انواع مختلفی دارد. که شما باید با توجه به سلیقه و نیاز خود آن‌ها را انتخاب می‌کنید، در گذشته تنوع کلید پریزها کم بود بنابراین در هنگام خرید قدرت انتخاب کمتری داشتید. معمولا کلید پریزها به رنگ سفید و کرم و درابعاد مربع موجود بود.

اما امروزه تنوع در مدل‌های ساخت کلید پریز به شما قدرت انتخاب داده شده است. در اینجا به توضیح انواع مختلف کلید پریز می‌پردازیم:

 

نصب کلید و پریز مجهز به حسگرهای حرارتی:

امروزه بحث داغ ذخیره انرژی باعث شده که از سیستم بهینه‌تر بیشتر استفاده شود. کلید و پریزها نیز از این موضوع مستثنی نبوده‌اند، شما می‌توانید با انتخاب و نصب کلید و پریز مجهز به حسگر حرارتی در مصرف انرژی صرفه جویی نمایید. این نوع از کلید وپریزها با توجه به حضور فرد در فضای موجود روشن شده و پس از خروج آن شخص مجددا خاموش می‌شود.

 

نصب کلید و پریز تایمر دار:

با نصب کلید و پریز تایمری شما می‌توانید زمان وجود جریان برق در کلید پریز را تنظیم نمایید. این وسیله جالب می‌تواند برای تمام افرادی که قصد دارند برای لوازم برقی خود برنامه خودکاری را داشته باشند انتخاب مناسبی است.

استفاده و برنامه ریزی از این نوع کلید و پریز بسیار ساده است. به عنوان مثال: شما می‌توانید تعیین کنید که شش صبح جریان برق قهوه جوش شما متصل شود و بعد از گذشت ده یا پانزده دقیقه جریان برق قطع گردد، و دوباره ساعت 6:30 دقیقه صبح جریان برق روشنایی اتاق روشن شود و ساعت 7:30 جریان برق قطع گردد. و به همین ترتیب برنامه روزانه خود را تعریف نمایید.

با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شهر سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

خدمات مشابه در بازار "شهر سرویس"

از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین نصب کلید و پریز
3/5
کار سریع و با هزینه مناسب انجام شد
مهدی سلیمانی منش
4.8/5
متخصص بسیار با مهارت و با اخلاق بودند
میثم کرمی
4.3/5
متخصص با تجربه و با اخلاق
آقای قطعی

مجله “شهر سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس