نصب کفپوش

میانگین قیمت نصب کفپوش

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
250،000

تومان

180،000

تومان

90،000

تومان

60،000

تومان

قیمت نصب کفپوش در بازار چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت “نصب کفپوش” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از متخصصین به رایگان قیمت بگیرید.

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش نصب کفپوش در اپلیکیشن شهر سرویس دارید، می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
اپلیکیشن شهر سرویس
نسخه تحت وب

نصب کفپوش را به متخصصش بسپار

نصب کفپوش کاری تخصصی است که توسط متخصصین باتجربه در “شهر سرویس” انجام می‌شود. به رویه‌ها و لایه‌هایی که بر روی کف یک ساختمان یا هر مکان دیگر پوشنده شود کفپوش (کف پوش) می‌گویند. کفپوش‌ها در بسیاری از زمین‌های ورزشی و همچنین برخی استخرها (برای جلوگیری از سر خوردن) به کار می‌روند. در بعضی زمین‌های فوتبال از کفپوش‌های چمن‌نما استفاده می‌شود. در خودروها نیز برای جلوگیری از ارتعاش، راحتی پا، نظافت و … از کفپوش‌هایی از جنس الیاف پلی پروپیلن استفاده می‌شود. شما می‌توانید از 5 نصاب کفپوش در شهر خودتان، قیمت نصب پارکت را همین الان به رایگان از “شهر سرویس” بگیرید. 

  • قیمت کفپوش به چه عواملی بستگی دارد؟
  • قیمت انواع مدل‌های کفپوش 
  • چرا نصب کفپوش لمینت طرفدار زیادی پیدا کرده است؟
  • چرا “شهر سرویس” را برای نصب کفپوش انتخاب کنم؟

قیمت کفپوش به چه عواملی بستگی دارد؟

این روزها افراد قبل از خرید هرچیزی به دنبال قیمت آن هستند. کفپوش (کف پوش) یکی از قسمت‌هایی است که در هر خانه استفاده می‌شود. از این رو قیمت کفپوش اهمیت زیادی پیدا می‌کند. شما می‌توان قبل از سفارش نهایی نصب کفپوش از قیمت آن مطلع شوید. تا زمانی که متخصص کار نصب کفپوش شما را به اتمام نرسانده است نیازی نیست که بیعانه‌ای پرداخت کنید. اما پس از آن‌که سفارش شما ثبت شد، در مورد پرداخت بیعانه با نصاب کفپوش به توافق نهایی برسید. متریال و جنس کفپوش استفاده از متریال‌های متفاوت در قیمت نهایی نصب کفپوش اهمیت زیادی دارد.

 

عوامل موثر بر قیمت نصب کفپوش

قیمت نصب پارکت کفپوش متناسب با عواملی مانند متراژ کف، محل نصب کفپوش، میزان حجم کار، ابزار نصب، نوع کفپوش دخیل تعیین می‌شود.  اگر پروژه نصب کفپوش به زیرسازی نیاز داشته باشد، بر قیمت نصب کفپوش تاثیر می‌گذارد.

یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت نصب، قیمت کفپوش مورداستفاده شماست. در ادامه به قیمت انواع کفپوش پرداخته‌ایم:

 

قیمت انواع کفپوش 

قبل از خرید کفپوش ابتدا باید از مدل‌های کفپوش و تفاوت‌های آن با خبر شوید، همچنین از قیمت نصب کفپوش ارزان که در بازار هستند آگاه شوید تا بر اساس نیاز، پول خرج کنید. در این مطلب در مورد قیمت کفپوش، قیمت نصب کفپوش و همچنین قیمت نصب کفپوش چسبی صحبت می‌کنیم.

همان‌گونه که در ادامه متن گفته می‌شود پارکت نوعی کفپوش است که از چوب درختان طبیعی ساخته می‌شود و نوعی متریال طبیعی در خانه شما حساب می‌شود. قیمت کفپوش پارکت بالا می‌باشد ولی میزان ماندگاری و عمر آن نیز زیاد است.

قیمت کفپوش لمینت

کفپوش لمینت را با مخلوط خرده چوب و چسب درست کرده و روی آن یک لایه روکش طرح چوب قرار می‌دهند. قیمت نصب لمینت پاینن‌تر از پارکت بوده و اکثر افراد لمینت را به‌جای پارکت انتخاب می‌کنند.


 

قیمت کفپوش سنگ

سنگ جزو کفپوش‌های قدیمی بوده و قیمت بالایی دارد. استفاد از کفپوش سنگ، قیمت کفپوش ساختمان شما را بالا می‌برد. معمولا از سنگ برای کف‌پوشی محیط‌های خارج از خانه استفاده می‌کنند. گرمایش خانه‌هایی با کفپوش سنگ دشوارتر است و همچنین لکه‌های چربی با سختی بیشتری از روی سنگ پاک می‌شوند.


 

قیمت کفپوش موزاییک

موزاییک نوعی از کفپوش می‌باشد که با ترکیب سیمان و ماسه درست می‌شود. موزاییک معمولا برای زیر سازی موکت و پارکت مناسب می‌باشد. قیمت کفپوش موزاییک هزینه زیادی ندارد و شما می‌توانید با یک هزینه نسبتا کم کفپوش موزاییک را اجرا کنید.


 

قیمت کفپوش موکت

موکت‌ها در خانه‌ها باعث ایجاد حس متفاوتی از کفپوش می‌شوند. نرم بودن موکت و همچنین متفاوت بودن نوع بافت آن باعث می‌شود کفپوش موکت انتخاب افراد خاص پسند باشد. موکت را می‌توانید در کف اتاق خواب یا اتاق نشیمن خانه خود انتخاب کنید. از مشکلات موکت کثیف شدن آن و نسوز نبودن آن می‌باشد. قیمت کفپوش موکت بستگی به نوع جنس و طرح و همچنین برند آن دارد.

پارکت و لمینت

قیمت کفپوش سرامیک

کفپوش سرامیک به دلیل وجود طرح و نقش‌های متنوع بسیار مورد توجه بوده و استفاده زیادی دارد. کفپوش سرامیک معمولا دارای سطحی براق و یا نیمه براق است که خریداران بر اساس سلیقه خود آن‌ها را می‌خرند. همچنین ضخامت کفپوش سرامیک نیز متفاوت است از 4 تا 12 میلیمتر در بازار موجود می‌باشد. جنس سرامیک‌ها در بازار بسیار متنوع بوده وهمین امر در قیمت کفپوش سرامیک تاثیر زیادی گذاشته است.

قیمت کفپوش سرامیک بسته به اندازه سرامیک، نوع رنگ و طرح آن، میزان ضخامت، و همچنین کیفیت ساخت آن متفاوت می‌باشد.


 

 قیمت کفپوش پی وی سی (PVC)

کفپوش‌ پی وی سی قیمت پایین تری نسبت به سایر کفپوش‌ها دارد ولی از نظر کیفیت و طول عمر مانند آن‌ها نبوده و پس از مدتی زیبایی اولیه خود را از دست می‌دهد.

کفپوش پی وی سی عایق خوبی بوده و در زمستان‌ها گرم و در تابستان‌ها سرد می‌باشد و همچنین نصب کفپوش پی وی سی به نسبت سایر کفپوش‌ها کم هزینه تر و سریع تر می‌باشد.


 

قیمت کفپوش اپوکسی

کفپوش اپوکسی بسیار مقاوم بوده و همچنین دوام و ماندکاری بالایی دارد. کفپوش‌های اپوکسی با قیمت مناسب در بازار در دسترس می‌باشند. کفپوش‌های اپوکسی در رنگ‌های متنوع در بازار موجود بوده و خریداران با تنوع بالایی می‌توانند انتخاب کنند. کفپوش‌های اپوکسی از نظر عایق مناسب بوده و می‌توانند بسیار مصرف انرژی را کاهش دهند. کفپوش‌های اپوکسی در کف خانه، سالن‌های ورزشی، مغازه‌ها، بیمارستان‌ها و… قابلیت اجرا دارند.

کفپوش‌های اپوکسی بسیا مقاوم هستند و همچنین قابلیت ترمیم دارند. اجرای کفپوش اپوکسی سریع است و زیرساخت خاصی نمی‌خواهد. کفپوش‌های اپوکسی به راحتی تمیز شده و به سرعت آلودگی از روی ان‌ها از بین می‌رود.

حدود قیمت کفپوش اپوکسی ساده 150 هزار تومان برای هر متر مربع می‌باشد.

حدود قیمت کفپوش اپوکسی رنگ طرح دار حدود 200 هزارتومان برای هر متر مربع می‌باشد.

قیمت کفپوش 3بعدی

کفپوش‌های 3بعدی بسیار جذاب و متفاوت بوده و کاملا حس متفاوتی به شما می‌دهند. این کفپوش‌ها در طرح‌های بسیار مختلفی به سلیقه مشتری چاپ شده و نصب می‌گردند. پس از نصب کفپوش‌های 3بعدی یک لایه رزین اپوکسی نیز بر روی سطح ریخته می‌شود، که به درخشانی و زیبایی کفپوش بسیار کمک می‌کند.

کفپوش‌های 3بعدی قابلیت اجرا در کف اتاق نشیمن، سرویس بهداشتی و حمام، اتاق خواب و… را دارند و خریداران بر اساس سلیقه و با مشورت متخصصین طراحی داخلی طرح مورد نظر و مناسب خود را نصب می‌کنند.

روش‌های نصب اتواع کفپوش

  • نصب کفپوش با چسب فوری
  • نصب کفپوش با چسب خمیری

خدمات نصب انواع کفپوش

  • نصب کفپوش تایل
  • نصب کفپوش رولی
  • نصب کفپوش اپوکسی
  • نصب کفپوش روی سیمان
  • نصب کفپوش رولی پی وی سی

چرا نصب کفپوش لمینت طرفدار زیادی پیدا کرده است؟

چند سالی است که نصب کفپوش لمینت مورد توجه افراد قرار گرفته است چرا که، لمینت از کفپوش های مدرن است که زیبایی دکوراسیون داخلی منزل را چندین برابر می‌کند. همچنین نصب پارکت لمینت نیازی به کنده کاری و عملیات تخریبی پیدا نمی‌شود و طریقه نصب کفپوش لمینت هم چندان پیچیده نیست و در زمان کوتاهی کارهای اجرایی و عملیات نصب لمینت به اتمام می‌رسد. حال قیمت نصب لمینت و دستمزد نصاب لمینت با توجه به ماندگاری و طول عمر این کفپوش، بسیار مقرون به صرفه است.

چرا “شهر سرویس” را برای نصب کفپوش انتخاب کنم؟

طی یک نظرسنجی از مشتریانی که خدمات کفپوش را درخواست داده‌اند، مطلع شدیم که یکی از دلایل اصلی رضایتشان از سرویس نصب کفپوش، شفافیت در قیمت گذاری بوده است. حال اگر شما هم می‌خواهید با مناسب‌ترین قیمت کفپوش این خدمت را دریافت کنید، پس همین حالا از طریق ثبت سفارش و پاسخ به چند سوال کوتاه، خدمات نصب کفپوش را درخواست دهید. متخصصان نصب کفپوش برای شما قیمت را ارسال می‌کنند و شما با مراجعه به پروفایل نصاب کفپوش و بازدید از تخصص و مهارت و همچنین خواندن نظرات سایر مشتریان “شهر سرویس” می‌توانید تصمیم بگیرید کدام نصاب کفپوش، کارتان نصب را انجام دهد. 

با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شهر سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

خدمات مشابه در بازار "شهر سرویس"

  • قیمت تعمیر کابینت
  • قیمت نصب سرامیک
  • قیمت دکوراسیون منزل
از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین نصب کفپوش
3/5
ممنون از خوش قولی کار را بسیار حرفه ای انجام دادند
نجفی
4.8/5
خوش برخورد و دلسوز بودند و کار سریع انجام شد
اکبر لسانی
4.3/5
کار را خوش قیمت و منصفانه انجام دادند
محسن صادقی شاد

مجله “شهر سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس