نصب کاغذ دیواری

میانگین قیمت نصب کاغذ دیواری

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
250،000

تومان

180،000

تومان

90،000

تومان

60،000

تومان

قیمت نصب کاغذ دیواری در بازار چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت “نصب کاغذ دیواری” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از متخصصین به رایگان قیمت بگیرید.

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش نصب کاغذ دیواری در اپلیکیشن شهر سرویس دارید، می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
اپلیکیشن شهر سرویس
نسخه تحت وب

نصب کاغذ دیواری را به متخصصش بسپار

نصب کاغذ دیواری در طراحی نمای داخلی ساختمان و دکوراسیون منزل جایگاه ویژه‌ای دارد و در بین عموم محبوبیت زیادی پیدا کرده است. اکنون اگر شما هم می‌خواهید با نصب کاغذ دیواری تغییری چشمگیر به فضای داخلی منزل خود بدهید، درخواست خودتان را در شهر سرویس، ثبت کنید. اگر در مورد قیمت نصب کاغذ دیواری یا نصب کاغذ دیواری روی کاغذ دیواری قبلی خود سوالی دارید، می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید و از چند نصاب کاغذ دیواری بپرسید. پس از ثبت رایگان سفارش نصب کاغذ دیواری، در کمتر از 30 دقیقه 5 نصاب کاغذ دیواری در شهر شما اعلام آمادگی خواهند کرد.

  • قیمت نصب کاغذ دیواری چگونه تعیین می‌شود؟
  • چه زمانی نصب کاغذ دیواری بهترین تصمیم برای تغییر دکوراسیون است؟
  •  خدمات نصب کاغذ دیواری در بازار آنلاین “شهر سرویس” چه امتیازاتی برای شما دارد؟
  • چه خدماتی در سرویس نصب کاغذ دیواری ارائه می‌شود؟

قیمت نصب کاغذ دیواری چگونه تعیین می‌شود؟

قیمت نصب کاغذ دیواری با توجه به نوع جنس و طرح کاغذ دیواری شما متفاوت است. مثلاً نصب کاغذ دیواری ایرانی با نصب کاغذ دیواری سه‌بعدی و یا خارجی به دلیل تفاوت در جنس، میزان کار و زمان موردنیازشان متفاوت است. البته شما می‌توانید برای اطلاع از دستمزد نصاب کاغذ دیواری همین حالا قیمت بگیرید. پس در فرم، اطلاعات لازم را پر و ارسال کنید تا چند نصاب به شما قیمتی را پیشنهاد بدهند و عدد و رقمی را که برای دستمزد و قیمت نصب کاغذ دیواری تعیین کرده اند، مشاهده کنید. 

متوسط قیمت نصب کاغذ دیواری سه بعدی براساس مترمربع، نسبت به سایر مدل‌های کاغذ دیواری بیشتر است. اما کاغذ دیواری سه بعدی به گونه‌ای است که تنها یک یا نهایتا 3 دیوار را با آن بپوشانید. قیمت نصب کاغذ دیواری سه بعدی در نهایت بیشتر از سایر مدل‌های کاغذ دیواری نخواهد بود.

 

عوامل موثر بر قیمت نصب کاغذ دیواری

  • نوع کاغذ دیواری: کاغذ دیواری دارای تنوع مدل و رنگ است. هر یک از مدل‌ها، رول‌های متفاوتی دارند. متناسب با قیمت کاغذی دیواری، هزینه پروژه نصب کاغذ دیواری تعیین می‌شود.
  • دستمزد نصاب کاغذ دیواری: معمولا در پروژه‌های نصب کاغذ دیواری، دستمزدی هزینه‌ای برای دستمزد نصاب کاغذ دیواری در نظر گرفته می‌شود. 
  • متراژ محل نصب: هزینه نصب کاغذ دیواری به طور مستقیم با متراژ محل نصب تعیین می‌شود. تعداد رول کاغذ دیواری موردنیاز در واقع با متراژ کار محاسبه می‌شود.
  • زیرسازی و تعمیرات: برای آنکه کیفیت کار نصب بالا باشد، باید زیرسازی و تعمیرات به درستی انجام شود تا سطح زیرین کار صاف و مسطح باشد. 

 

در چه مواقعی نصب کاغذ دیواری بهترین تصمیم برای تغییر دکوراسیون است؟

همانطور که می‌دانید در زمان تصمیم گیری برای تغییر دکوراسیون داخلی منزل، بسیار اهمیت دارد که دکوری را انتخاب کنید که نه‌ تنها برای امروز بلکه برای چندین سال دیگر منزل یا ساختمان شما مناسب باشد. نصب کاغذ دیواری از آن کارهایی است که تقریباً هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد. لذا شما در مواقع زیر می‌توانید از نصب کاغذ دیواری استفاده نمایید:

  • هنگامی که ترجیح می‌دهید دیواری با قابلیت شستشو داشته باشید.
  • هنگامی‌ که زمان و سرعت در تغییر دکوراسیون داخلی برای شما اهمیت دارد.
  • هنگامی که دکوراسیون داخلی منزل یا محل کار شما تنها با طرحی خاص از کاغذ دیواری تکمیل می‌گردد.
  • هنگامی که شما می‌خواهید با هزینه ای مناسب به محیط خود تنوع ببخشید.

مزیت‌های خدمات نصب کاغذ دیواری در بازار آنلاین “شهر سرویس”

  • معرفی چندین نصاب ماهر و با‌تجربه و دسترسی کامل به آنان
  • مشاهده مشخصات تمامی نصابان معرفی شده 
  • مشاهده و مقایسه قیمت‌های پیشنهادی به رایگان
  •  اجرای دقیق و بدون عیب و نقص در نصب کاغذ دیواری‌ 
  • تعیین روز و ساعت حضور متخصص نصب کاغذ دیواری توسط خود شما
  • پیگیری تیم پشتیبانی از روند اجرای کار نصب کاغذ دیواری

چه خدماتی در سرویس نصب کاغذ دیواری ارائه می‌شود؟

  • نصب کاغذ دیواری ایرانی و خارجی
  • نصب کاغذ دیواری روی رنگ پلاستیک
  • نصب کاغذ دیواری روی رنگ روغن
  • نصب کاغذ دیواری سه بعدی
  • نصب کاغذ دیواری روی کاشی و سرامیک
  • نصب کاغذ دیواری روی سیمان
  • نصب کاغذ دیواری روی چوب 
  • نصب پوستر و استیکر
  • نصب کاغذ دیواری روی سطوح دیگر

نصب کاغذ دیواری سه‌بعدی

این روزها نصب کاغذ دیواری‌‌های سه بعدی به دلیل طرح‌های فوق‌العاده و زیبایی که دارد بسیار رایج شده است. نصب کاغذ دیواری سه بعدی همانند کاغذ دیواری معمولی است و دقیقاً باید همان مراحل نصب کاغذ دیواری ساده برای آن انجام شود، فقط نکته‌ای که باید در نصب کاغذ دیواری در نظر گرفته شود این است که به دلیل پهن و عریض بودن باید دقت لازم را هنگام حمل و چسباندن کاغذ دیواری سه بعدی داشته باشید. تا از تا خوردن کاغذ دیواری یا ایجاد شکستگی در آن جلوگیری شود.

نصب کاغذ دیواری پشت چسب دار 

راحتی در استفاده و نصب سریع و آسان علت اصلی در محبوب شدن کاغذ دیواری پشت چسب دار است. قابلیت نصب روی همه سطوح، هزینه پایین، تنوع طرح، قابل شستشو بودن و دوام بالا از دیگر عواملی است که نصب کاغذ دیواری پشت چسب دار را بسیار رایج کرده است.

نصب کاغذ دیواری را به نیرویی ماهر و با تجربه بسپارید.

همانطور که مطلع شدید نصب کاغذ دیواری نیازمند تجربه و قلق‌های مخصوص به خود دارد. به همین خاطر توصیه می‌کنیم کار نصب کاغذ دیواری را ساده فرض نکنید و برای اجرای آن حتما به دنبال یک نصاب حرفه ای باشید. جا دارد همینجا دوباره ذکر کنیم که نیازی نیست ساعت‌ها برای پیدا کردن نصاب کاغذ دیواری در شهر خود وقت بگذارید؛ همین حالا سفارش خود را ثبت کنید تا در عرض چند دقیقه به بهترین نصابان شهر خود دسترسی کامل داشته باشید.

ابزار مورد نیاز برای نصب کاغذ دیواری

پیش از شروع نصب شما نیاز دارید تا از ابزارهای مورد نیازتان مطلع باشید:

  • میزکار (جهت برش صحیح و …)
  • قلموی بزرگ
  • کاردک پلاستیکی
  • تیغ موکت بری
  • خط کش از جمله ابزارهای نصب کاغذ دیواری هستند.

مراحل گام به گام نصب کاغذ دیواری 

نصب کاغذ دیواری شامل 4 مرحله است که هر مرحله نیازمند دقت و تجربه زیادی است. ما این 4 مرحله را به طور خلاصه شرح داده ایم تا با روند نصب کاغذ دیواری آشنا شوید.

گام اول: آماده‌سازی دیوار 

آماده‌سازی دیوار قبل از نصب کاغذ دیواری مرحله‌ای حیاتی است؛ زیرا که هرگونه ترک، سوراخ و یا شکاف بر روی دیوار باعث ایجاد مشکلاتی در مراحل نصب کاغذ دیواری و حتی پس از پایان کار می‌شود. لذا برای آماده‌سازی دیوار قبل از نصب کاغذ دیواری مراحل ذیل را اجرا کنید.

ابتدا اگر شکافی روی دیوار است باید با بتونه و یا گچ آن را پر کنید. یادتان باشد قسمت‌هایی که گچ زده‌اید را حتماً روغن پرایمر بزنید و حتی اگر کل دیوار گچ است و تاکنون رنگ نشده شما می‌بایست همهٔ دیوار را روغن الیف بزنید. همچنین مطمئن باشید که اگر دیوار شما نم یا رطوبت دارد حتما قبل از نصب کاغذ دیواری از خشک بودن دیوارها اطمینان حاصل کنید.

گام دوم: آماده کردن چسب کاغذ دیواری

ابتدا وسایل منزل را به اندازه 1 الی 1 و نیم متر از دیوار فاصله دهید. سپس چسب مخصوص کاغذ دیواری را با کمی آب و چسب چوب مخلوط کنید. چسب کاغذ دیواری را می‌توانید از فروشگاه‌های مصالح فروش ساختمانی یا رنگ فروشی‌ها تهیه کنید.


گام سوم: برش کاغذ دیواری 

کاغذ دیواری را بین 5 الی 10 سانتیمتر بیشتر از طول دیوار مورد نظرتان را برش دهید. دقت کنید تنها قسمت اول را برش دهید، زیرا رول بعدی را باید بر پایه طرح کاغذ دیواری که دارید دوباره برش دهید (طرح رول دوم باید به گونه ای انتخاب شود که با طرح رول اول همسان و هماهنگ باشد). همچنین ابتدا هر رول بریده شده را نصب کنید و بعد سراغ برش رول بعدی بروید.


گام چهارم: چسب زدن سطح دیوار

مقداری سریش و چسب‌ کاغذ دیواری را باهم طوری مخلوط‌ کنید تا محلولی یک‌دست و رقیق ایجاد شود. سپس محلول را با قلم مویی بزرگ بر روی تمام محل نصب کاغذ دیواری به‌صورت لایه‌نازکی بمالید تا علاوه بر از بین رفتن گرد و غبار روی دیوارها به چسبندگی بهتر کاغذ دیواری نیز کمک کند. به دلیل اینکه چسبیدن چسب کاغذ دیواری کمی طول خواهد کشید؛ بنابراین جهت چسب زدن از مرکز دیوار به سمت لبه‌ها حرکت کنید. در زمان نصب کاغذ دیواری تلاش کنید تا لبه‌های دیوار زیاد چسبی نشود و لبه‌های چسب خورده تا ده دقیقه روی هم بماند.

برای نصب کاغذ دیواری به چند نیرو لازم است؟

نصب کاغذ دیواری به‌ تنهایی کار بسیار دشواری است. برای نصب کاغذ دیواری باید حداقل دو نفر نصاب کاغذ دیواری مجرب در محل حضور پیدا کنند. برای اینکه یک نفر یک سمت کاغذ دیواری را بگیرد تا تسلط نصاب کاغذ دیواری بیشتر شود.

پاک‌سازی اضافات کاغذ دیواری‌ها بر عهده کیست؟

نصاب کاغذ دیواری باید در آخرین مرحله نصب به کمک یک اسفنج نم‌دار و تمیز، چسب‌هایی که از بین درزها بیرون آمده‌اند را پاک‌ می‌کند. گاهی کمک نصاب کاغذ دیواری مواردی مانند جمع کردن اضافات و تمیزکاری محیط را انجام می‌دهد.

همچنین برای فیکس شدن کاغذها در کنار هم از غلتک‌های مخصوص این کار استفاده کنید؛ و درنهایت برای گوشهٔ پنجره‌ها با استفاده از قیچی و تیغ موکت بری اقدام به جداسازی اضافات کنید. یادتان باشد که پس از نصب کاغذ دیواری باید حدود 48 ساعت از دست زدن به کاغذ دیواری‌ها پرهیز شود تا چسب آن کاملاً خشک شود. 

انتخاب بهترین نصاب کاغذ دیواری

هنگام تغییر دکوراسیون داخلی، نحوه نصب کاغذ دیواری بسیار اهمیت دارد. در بازار آنلاین «شهر سرویس» می‌توانید درخواست خود را به رایگان ثبت کنید. از چند نصاب کاغذ دیواری قیمت بگیرید. با مشاهده پروفایل متخصصین و نظرات مشتریان قبلی را بخوانید و بهترین نصاب را انتخاب کنید.

بهترین نصاب کاغذ دیواری در کرج، نصاب کاغذ دیواری شرق تهران، نصاب کاغذ دیواری در تهران، نصاب کاغذ دیواری اصفهان، نصاب کاغذ دیواری در شیراز و بیش از 30 شهر دیگر ایران را در «شهر سرویس» بیابید.

نصب کاغذ دیواری شیراز، اصفهان، تهران و …

همان طور که برای شما گفتیم، شهر سرویس بستری فراهم نموده است تا شما بتوانید درخواست نصب خودتان را در هر شهری که هستید ثبت کنید و از نصابان فعال آن شهر، به رایگان قیمت بگیرید. از جلمه این شهرها، شیراز، اصفهان، تهران و … است. 

شما پس از ثبت درخواست نصب کاغذ دیواری در شیراز، اصفهان، تهران، می‌توانید با متخصصین چت کنید و از آن‌ها درباره‌ی قیمت نصب کاغذ دیواری در سال 99 در شیراز یا هر شهری که هستید بپرسید؛ و با بررسی‌هایی که انجام می‌دهید، بهترین فرد برای نصب کاغذ دیواری  خودتان انتخاب کنید.

با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شهر سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

خدمات مشابه در بازار "شهر سرویس"

  • قیمت تعمیر کابینت
  • قیمت نصب موکت
  • قیمت دکوراسیون منزل
از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین نصب کاغذ دیواری
3/5
ممنون از خوش قولی کار را بسیار حرفه ای انجام دادند
نجفی
4.8/5
خوش برخورد و دلسوز بودند و کار سریع انجام شد
اکبر لسانی
4.3/5
کار را خوش قیمت و منصفانه انجام دادند
محسن صادقی شاد

مجله “شهر سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس