نصب چیلر

میانگین قیمت نصب چیلر در شیراز

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
250،000

تومان

180،000

تومان

90،000

تومان

60،000

تومان

قیمت نصب چیلر در بازار شیراز چقدر است؟

برای اطلاع از “هزینه نصب چیلر” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از متخصصین به رایگان قیمت بگیرید

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش نصب چیلر در اپلیکیشن شیراز سرویس دارید. می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
نسخه تحت وب اپلیکیشن شیراز سرویس
نسخه تحت وب

نصب چیلر را به متخصصش بسپار

نصب چیلر یکی از خدمات پردرخواست در “شیراز سرویس” است. اجرا، لوله کشی و نصب چیلر باید مطابق اصول و روش‌های مهندسی انجام شود. یکی دیگر از خدماتی که توسط “شیراز سرویس” ارائه می‌شود نصب چیلر است. نصب چیلر جزو آن دسته خدماتی است که اگر به درستی انجام نشود. موجب خرابی چیلر شده و باید هزینه هنگفتی را صرف تعمیر چیلر نمایید. بنابراین کار نصب چیلر خود را از ابتدا به متخصص نصب چیلر بسپارید. “شیراز سرویس” بهترین متخصصان نصب چیلر را در خدمت شما قرار می‌دهد که به راحتی می‌توانید از این خدمات استفاده نمایید. نصب چیلر را با قیمت مناسب توسط تیم متخصص ما انجام دهید. نصب چیلر را به متخصص نصب چیلر بسپارید.

نصب و سرویس چیلر

هزینه نصب چیلر چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه نصب چیلر یا قیمت نصب چیلر به عوامل متعددی بستگی دارد. یکی از اصلی ترین عوامل موثر در هزینه نصب چیلر نوع چیلر استفاده شده است. شما می‌توانید بدون نیاز به تماس تلفنی درخواست نصب چیلر خود را از طریق سایت یا اپلیکیشن “شیراز سرویس” ثبت نمایید، پس از ثبت درخواست نصابان چیلر حاضر در “شیراز سرویس” برای شما قیمت پیشنهادی خود را ارسال می‌کنند.

شما می‌توانید پس از دریافت قیمت پیشنهادی نصب چیلر به پروفایل هر یک از متخصصان مراجعه نموده و از میزان تخصص هر یک برای نصب چیلر خود اطلاعات خوبی دریافت نمایید. در ضمن یکی دیگر از مزایای این مجموعه این است که شما می‌توانید نظرات و امتیازاتی که مشتریان قبلی به نصب چیلر را مشاهده نمایید. بعد از مشاهده‌ی تمامی موارد گفته شده می‌توانید درخواست نصب چیلر خود را با قیمت چیلر مناسب با متخصص مورد نظرتان نهایی کنید. 

نصب و سرویس چیلر

درخواست نصب چیلر در “شیراز سرویس” چه مزایایی دارد؟

  • حضور نصاب چیلر در زمان تعیین شده
  • دسترسی سریع به چندین متخصص نصب چیلر
  • پیگیری تیم پشتیبانی “شیراز سرویس” از نحوه روند اجرای کار
  • دریافت و مشاهده قیمت نصب چیلر قبل از ثبت درخواست
  • دریافت خدمات باکیفیت و تضمین شده نصب چیلر در کوتاه‌ترین زمان
نصب و سرویس چیلر

انواع چیلر از نظر نحوه نصب چیلر

انواع چیلر و مزایا و معایب آنها نسبت به هم، از نظر کارایی چیلر، تعمیر چیلر و نگهداری چیلر، بازده چیلر و همچنین نصب چیلر به صورت زیر است:

  • مینی چیلر
  • چیلر جذبی
  • چیلر اسکرال
  • چیلر اسکرو
  • چیلر تراکی
نصب و سرویس چیلر

مینی چیلر خانگی

مینی چیلر: یک دستگاه سرد کننده آب است که بعد از سرد کردن، آب سرد را با پمپ برای مصارف سرمایشی پمپاژ می‌شود. اگر این دستگاه به عنوان سیستم سرمایش صنعتی استفاده شود.

 

چیلر جذبی

چیلر جذبی: نکته مهم در چیلر جذبی اینجاست که فقط زمانی استفاده از چیلر جذبی یا همان چیلر ابزوربشن به صرفه خواهد بود که یک منبع حرارتی در حال اتلاف در مکانی وجود داشته باشد.

 

چیلر اسکرال

چیلر اسکرال: واژه اسکرال به نوع کمپرسور (کمپرسور اسکرال) به استفاده شده در چیلر گفته می‌شود. چیلر اسکرال معمولا در تناژهای کم و متوسط مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

چیلر اسکرو

چیلر اسکرو: چیلری تراکمی است که از کمپرسور اسکرو یا مارپیچی در چرخه تبرید خود استفاده می‌کند. استفاده از چیلر اسکرو مزایایی از قبیل جریان راه اندازی کم، توانایی کنترل ظرفیت، راندمان و همچنین صدا و ارتعاش کم، جریان مداوم گاز می توان می باشد.

 

چیلر تراکی

چیلر تراکمی: اصل کارکرد چیلر تراکمی‌ براساس خنک کردن آب و پمپاژ کردن آب به داخل واحد‌های ساختمان‌ یا ماشین آلاتی که در صنعت به کار برده شده است.

نصب و سرویس چیلر

قیمت چیلر خانگی ال جی و چیلر خانگی تک فاز

قیمت چیلرهای مختلف با توجه به مزایا و معایبی که دارند قیمت گذاری می‌شوند. نصب چیلرهای خانگی یکی از سامانه‌های نسبتا جدید در ایجاد فرآیند سرمایش و گرمایش در فضاهای مختلف می‌باشند. اصولا چیلر خانگی تک فاز، چیلرهای کوچکی هستند که در فرآیند سرمایش از طریق خنک کردن آب و انتقال آن به فن کویل‌ها، امکان انتقال انرژی و هوای خنک را به محیط فراهم می‌کنند. کمپرسورهای به کار رفته در چیلر خانگی تک فاز معمولا از نوع اسکرال و در دو نوع چیلر خانگی سه فاز و چیلر خانگی تک فاز می‌باشند. چیلر خانگی تک فاز کلیه قابلیت‌های مدل چیلر با ظرفیت بالاتر را نیز دارد.

بنابراین قیمت نصب چیلر خانگی ال جی، قیمت نصب میلی چیلر تک فاز، قیمت نصب مینی چیلر 5 تن، قیمت نصب مینی چیلر 10 تن، قیمت نصب مینی چیلر دایکین، قیمت نصب مینی چیلر گلدیران و همچنین قیمت نصب مینی چیلر اینورتر ال جی با یکدیگر تفاوت دارد. 

با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شیراز سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

خدمات مشابه در بازار "شیراز سرویس"

از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین نصب چیلر
3/5
رضایت کامل از تعهد و سرعت عمل ایشان دارم
احسان رزمی
نصب چیلر
4.8/5
اخلاق حرفه ای و کاربلد
رضا ثابتی
نصب چیلر
4.3/5
شخصی متعهد و بسیار محترم
علیرضا شرافت
نصاب چیلر

مجله “شیراز سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس