نصب پکیج دیواری

میانگین قیمت نصب پکیج

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
250،000

تومان

180،000

تومان

90،000

تومان

60،000

تومان

قیمت نصب پکیج در بازار چقدر است؟

برای اطلاع از “نصب پکیج” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از متخصصین به رایگان قیمت بگیرید

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش نصب پکیج در اپلیکیشن شهر سرویس دارید، می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
اپلیکیشن شهر سرویس
نسخه تحت وب

نصب پکیج را به متخصصش بسپار

نصب پکیج یکی از خدمات پردرخواست در فصل زمستان است. نصب پکیج یک کار کاملا تخصصی است. بالا رفتن استانداردهای ساختمان‌سازی و نیاز به مستقل شدن سیستم گرمایشی خانه‌ها باعث افزایش در خواست برای نصب پکیج شده است. نصب پکیج یک مهارت تخصصی است که باید دقیق و درست انجام شود تا بعد از نصب پکیج مشکلی پیش نیاید.

این روزها افراد به دنبال آموزش تصویری نصب پکیج و یا نقشه نصب پکیج ایران رادیاتور، بوتان و سایر برندها هستند. هزینه نصب پکیج ایران رادیاتور، بوتان و سایر برندها پایین‌تر از هزینه تعمیر پکیج به دلیل نصب اشتباه می‌باشد.

نصب پکیج

قیمت نصب پکیج، چگونه محاسبه می‌شود؟

از سوالات متداول در زمینه نصب پکیج، هزینه نصب پکیج است. خوب است بدانید هزینه نصب پکیج ایران رادیاتور و هزینه نصب پکیج بوتان ومتفاوت است. بنابراین یکی از عوامل موثر در هزینه نصب پکیج نوع برند کیج شما است. هزینه نصب پکیج با توجه به محل نصب و نوع پکیج شما متغیر است.

اگر نیاز به نصب پکیج از جمله دارید می‌توانید در”شهر سرویس” به صورت کاملا رایگان سفارش نصب پکیج خود را ثبت نمایید و از متخصصین قیمت نصب پکیج را دریافت نمایید. همچنین پس از مشاهده قیمت نصب پکیج می‌توانید وارد پروفایل متخصصی شده و امتیازها و نظرات مشتریان قبلی نصب پکیج را مشاهده نمایید.

نصب پکیج

محل نصب پکیج

در زمان ساخت و یا بازسازی ساختمان بر اساس نظر پیمانکار معمولا نصب پکیج در بالکن و یا نصب پکیج در آشپزخانه صورت می‌گیرد. در زمان نصب پکیج در بالکن و یا نصب پکیج در آشپزخانه باید یک سری نکات را رعایت نمود که در ادامه برای شما ذکر شده است. مهمترین نکته در نصب پکیج در بالکن و یا نصب پکیج در آشپزخانه نحوه نصب پکیج روی دیوار است.

نحوه نصب پکیج

پکیج‌‌ها به دو صورت دیواری و زمینی هستند. نصب پکیج دیواری و نصب پکیج زمینی نیاز به تخصص خاص خود را دارد و نمی‌توان پکیج را با مشاهده آموزش تصویری نصب پکیج و یا با نقشه نصب پکیج ایران رادیاتور، یا سایر برندها نصب کرد. هزینه نصب پکیج توسط یک متخصص پایین‌تر از هزینه تعمیر پکیج به دلیل نصب بد است. نصب پکیج دیواری و یا زمینی تفاوت‌ها و شباهت‌هایی دارد.

در ادامه نحوه نصب پکیج روی دیوار را به شما آموزش می‌دهیم، و نکاتی راجب به نصب پکیج برای شما نوشته‌ایم که به شما کمک می‌کند راحت‌تر و سریع‌تر کار نصب پکیج خود را به پایان برسانید.

نصب پکیج

نحوه نصب پکیج روی دیوار

  1. اولین مرحله نصب پکیج بر روی دیوار نصب کردن پایه نگهدارنده پکیج یا شابلون است. این پایه بایستی روی یک دیوار مستحکم با پیچ‌های مناسب و استاندار به درستی نصب شود. این پایه باید کاملا تراز بوده و فضای اطراف مناسبی برای آن در نظر گرفته شود.
  2. نصب پکیج بر روی پایه نگهدارنده دومین کاری است که باید انجام بدهید. پس از قرار گیری درست پکیج باید از محکم بودن آن اطمینان حاصل کنید بعد از آب گیری و سنگین شدن پکیج اتفاقی برای پکیج پیش نیاید.
  3. زمانی که اتصالات آب وصل شد زمان اتصال لوله گاز است. از شلنگ با قطر مناسب استفاده کنید و در قسمت اتصالات حتما از بست‌های فلزی محکم استفاده کنید. محل اتصالات و طول شلنگ را حتما با استفاده از مواد تست کننده نشتی برسی کنید.
  4. نصب دودکش از مراحل مهم می‌باشد که باید با رعایت استانداردها انجام شود. استفاده از دودکش با قطر استاندار باعث می‌شود گازهای حاصل از سوخت به راحتی خارج شوند. همچنین طول دودکش نباید بیش از حد طولانی بوده و در مسیر تعداد زیادی خم وجود نداشته باشد. در قسمت خروجی دودکش باید کلاهک‌ استاندارد H نصب کنید.
  5. شما در این مرحله باید دوشاخی برق پکیج را به پریز برق وصل کنید. بهتر است برای محافظت از پکیج خود یک محافظ برق نیز برای آن نصب کنید.
  6. مرحله بعد باز کردن شیر‌های ورودی آب پکیج است. شیر آب ورودی را باز کنید تا درجه فشار بار داخل منبع که با یک گیج اندازه گیری فشار بر روی پکیج نشان داده می‌شود بر روی 1/5 بیاید. بهترین درجه بین1/5 تا 2 می‌باشد.
  7. پکیج را روی حالت زمستانی گذاشته تا آب به داخل شوفاژ‌ها برود. پس از ورود آب به داخل شوفاژ‌ها شما باید تمامی شوفاژ‌ها را هواگیری بکنید. در زمان هواگیری باید مرتب میزان فشار آب داخل پکیج را بین 1/5 تا 2 نگهدارید.
  8. بعد از تست کامل و تمام شدن هواگیری کار شما به پایان رسیده و می‌توانید با استفاده از پکیج آب گرم مصرفی خود را تامین کنید. و در زمستان تمامی بخش‌های خانه شما گرمایی یکسان خواهند داشت.
نصب پکیج

ویژگی‌ها و مشکلات پکیج‌های دیواری

در این قسمت به برخی از ویژگی‌ها و مشکلات نصب پکیج دیواری پرداخته‌ایم.

ویژگی‌های نصب پکیج دیواری

  • هزینه نگهداری مناسبی دارد.
  • فضای کمی را از خانه اشغال می‌کند.
  • کم مصرف است و راندمان انرژی بالایی دارد.
  • در متراژهای پایین می‌تواند به خوبی جوابگوی گرم کردن خانه باشد.
نصب پکیج

مشکلات نصب پکیج دیواری

  • پکیج‌های دیواری مخزن آب کوچکی دارند به همین دلیل اگر چندین شیر آب گرم هم زمان باز شوند دما کاهش می‌یابد.
  • چون سیستم گردش و مشعل سوختی آن به برق نیاز دارد در صورت قطعی برق پکیج کاملا از کار انداخته می‌شود.
نصب پکیج

نکاتی که باید قبل از نصب پکیج به آن‌ها توجه شود

  • قبل از خرید پکیج باید پکیجی متناسب با متراژ خانه خود خریداری کنید.
  • پکیج را در مکان‌های مرطوب مانند حمام و یا دستشویی نصب نکنید.
  • اگر دیوار پشت پکیج شما به حرارت حساس است بهتر است قبل از نصب از عایق حرارتی استفاده کنید.
  • فاصله استاندارد از لبه پکیج تا دیوارهای کناری 15 سانتی‌متر است. حتما این فاصله را رعایت کنید تا در آینده به مشکل بر نخورید. 
  • محل نصب پکیج باید تهویه هوایی خوبی داشته باشد و جریان هوا به‌ خوبی در آن وجود داشته باشد. وجود محفظه تهویه هوا هم باعث بهتر کار کردن دستگاه میشود و هم باعث افزایش ایمنی ساکنین.

بنابراین قیمت نصب چیلر خانگی ال جی، قیمت نصب میلی چیلر تک فاز، قیمت نصب مینی چیلر 5 تن، قیمت نصب مینی چیلر 10 تن، قیمت نصب مینی چیلر دایکین، قیمت نصب مینی چیلر گلدیران و همچنین قیمت نصب مینی چیلر اینورتر ال جی با یکدیگر تفاوت دارد. 

با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شهر سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

خدمات مشابه در بازار "شهر سرویس"

از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین نصب پکیج
3/5
برخورد خوب و کار حرفه ای
حسین فیروزپور
4.8/5
بسیار خوش قول،با اخلاق و متعهد بودند.
بهنام مختاری
4.3/5
بسیار عالی منصف کار بلد
سجاد فتحی

مجله “شهر سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس