نصب پارکت و لمینت

میانگین قیمت نصب پارکت و لمینت

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
250،000

تومان

180،000

تومان

90،000

تومان

60،000

تومان

قیمت نصب پارکت و لمینت در بازار شیراز، اصفهان، تهران و… چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت “نصب پارکت و لمینت” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از متخصصین به رایگان قیمت بگیرید.

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش نصب پارکت و لمینت در اپلیکیشن شهر سرویس دارید، می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
اپلیکیشن شهر سرویس
نسخه تحت وب

نصب پارکت و لمینت را به متخصصش بسپار

نصب پارکت و نصب لمینت کاری تخصصی است که باید توسط نصاب مجرب و متخصصش انجام شود. پیش از نصب پارکت یا نصب لمینت، نیاز به زیرسازی پارکت برای انجام اصولی نصب پارکت یا نصب لمینت است.

در کنار نصب پارکت لمینت، بسیار مهم است فرد به خوبی بر نکات نصب پارکت آگاه و به هنگام نصب کردن، از ابزار نصب پارکت لمینت بهره برد تا به بهترین شکل ممکن نصب صورت گیرد.

با ما همراه شوید تا علاوه بر نصب پارکت و نصب لمینت به موارد دیگری از جمله قیمت پارکت چوبی با نصب، قیمت نصب لمینت (قیمت نصب لمینت کف)، قیمت نصب پارکت، اجرت نصب لمینت، نکات نصب لمینت و … بپردازیم.

 

  • قیمت نصب پارکت و قیمت نصب لمینت چگونه محاسبه می‌شود؟
  • چه خدماتی در نصب پارکت لمینت ارائه می‌شود؟
  • چگونه درخواست نصب پارکت یا نصب لمینت خود را بر روی شهر سرویس، ثبت کنیم؟
  • چرا “شهر سرویس” را برای نصب لمینت یا نصب پارکت انتخاب کنم؟
  • چگونه نصب پارکت و لمینت به‌صرفه‌ای داشته باشیم؟

قیمت نصب پارکت و قیمت نصب لمینت چگونه محاسبه می‌شود؟

رایج‌ترین سؤالات مشتریان هنگام درخواست نصب پارکت لمینت، در مورد قیمت پارکت چوبی با نصب، قیمت نصب لمینت کف، اجرت نصب لمینت و نحوه محاسبه قیمت نصب پارکت یا قیمت نصب لمینت است. قیمت نصب پارکت و لمینت به عوامل متفاوتی از جمله متراژ کف، محل نصب لمینت کف، میزان حجم کار، ابزار نصب پارکت لمینت، نوع پارکت یا لمینت و … بستگی دارد.

شما می‌توانید در روند ثبت رایگان سفارش، قیمت‌ پیشنهادی توسط متخصصان معرفی شده را با هم مقایسه کنید؛ و همچنین با مشاهده سوابق هر یک از نصابان، بهترین نصاب پارکت لمینت را برگزینید.

پارکت و لمینت

چه خدماتی در نصب لمینت پارکت ارائه می‌شود؟

  • نصب پارکت و لمینت در ساختمان‌های مسکونی
  • نصب پارکت و نصب لمینت در شرکت، سازمان‌ها و ادارات
  • نصب پارکت لمینت در کافی شاپ، رستوران، هتل و …
  • نصب پارکت و نصب لمینت روی پله‌های دوبلکس
  • تعمیر و لق گیری لمینت و پارکت
  • نصب پارکت چوبی و تمام چوب
  • تعمیر و تعویض کفپوش‌های خراب و پوسیده
  • زیرسازی و کف سازی برای نصب پارکت و نصب لمینت

چگونه درخواست نصب پارکت یا نصب لمینت خود را بر روی شهر سرویس، ثبت کنیم؟

پس از گذشت چند دقیقه از درخواست شما، برای نصب لمینت یا نصب پارکت از طریق فرم ثبت رایگان سفارش، 5 نصاب لمینت و نصاب پارکت به شما معرفی می‌شوند؛ که هریک از آن‌ها مطابق با خواسته‌های مدنظر شما تخمینی از قیمت نصب پارکت یا لمینت را اعلام می‌کنند.

نصابان لمینت فعال در “شهر سرویس” با به همراه داشتن تجهیزات کامل و مهارت و دانش بالا، سعی در انجام بدون نقص کار خود دارند. همچنین پیشتیبانی شهر سرویس، همراه شما در مراحل متفاوت ثبت سفارش و دریافت آن است. 

چرا “شهر سرویس” را برای نصب پارکت و لمینت انتخاب کنم؟

طی یک نظرسنجی از مشتریانی که خدمات نصب پارکت و لمینت را دریافت کرده‌اند، مطلع شدیم که یکی از دلایل اصلی رضایتشان شفافیت در قیمت نصب لمینت و پارکت و مشخص بودن روند کار اجرایی آن است. پس کافیست همین حالا از طریق ثبت سفارش و پاسخ به چند سؤال کوتاه خدمات نصب لمینت یا نصب پارکت را درخواست دهید.

در نهایت این شما هستید که تصمیم می‌گیرید چه متخصصی، در چه زمان و کجا برای شما اعزام شود.

عوامل موثر بر قیمت نصب لمینت و پارکت

قیمت نصب لمینت یا قیمت نصب پارکت به جنس پارکت لمینت، چسب‌دار یا بدون چسب بودن آن و میزان زیرسازی مورد نیاز برای کفپوش، متراژ و میزان حجم کار بستگی دارد. 

 قیمت پارکت چوبی با نصب

گاهی هنگام خرید پارکت چوبی یا لمینت، خود مغازه و فروشگاه، قیمت را با نصاب به شما می‌گوید. قطعا جنس، نوع پارکت و لمینت انتخابی در هزینه موثر است. برای این کار باید بدانید قیمت پارکت چوبی با نصب یا قیمت انواع لمینت چقدر است. 

اگر می‌خواهید نصاب پارکت برای شما پارکت را تهیه کند، بهتر است قیمت پارکت چوبی با نصب را از متخصصش بپرسید. در “شهر سرویس” می‌توانید از بهترین متخصصین نصب پارکت و لمینت قیمت بپرسید.

میزان کار لازم و متراژ کف

یکی دیگر از عوامل مؤثر بر قیمت نصب لمینت یا قیمت نصب پارکت، میزان حجم کار نصاب و متراژ کف است. هنگام ثبت سفارش و درخواست خدمات نصب پارکت لمینت و برای شفافیت سازی باید متراژ کف ساختمان موردنظر را دقیق وارد کنید. در نظر داشته باشید که بیشتر نصاب‌‌ها حداقلی برای متراژ کار قائل هستند که متراژهای پایین‌تر از آن با همان قیمت متراژ حداقلی محاسبه می‌شوند.

زیرسازی و تعمیرات

یکی از مواردی که در مورد نصب لمینت و نصب پارکت باید در نظر گرفته شود؛ احتمال نیاز به زیرسازی کف قبل از نصب است. در اکثر اوقات نیازی به زیرسازی وجود ندارد؛ اما به عنوان مثال در مورد ساختمان‌هایی که دارای سیستم گرمایشی از کف هستند؛ موضوع زیرسازی قبل از نصب پارکت لمینت اهمیت پیدا می‌کند و آماده‌سازی کف برای نصب کمی زمان‌بر است و هزینه‌ای جداگانه دارد.

نصب قرنیز

اغلب مشتریان پس از نصب کفپوش لمینت و کفپوش پارکت به فکر تعویض قرنیزهای ساختمان خود می‌افتند. هزینه خرید قرنیز ام دی اف یا چوبی متفاوت است و نصب قرنیز هم هزینه جداگانه دارد. پس هنگام محاسبه و برآورد قمیت‌های خود به این نکته توجه کنید که آیا به نصب قرنیز نیاز دارید یا خیر.

چگونه سفارش نصب پارکت و لمینت به‌صرفه‌ای داشته باشیم؟

یکی از مواردی که روی قیمت نصب پارکت و لمینت تأثیر می‌گذارد، برداشتن کفپوش‌های قبلی است. در واقع برخی از متخصصین کار جمع کردن کفپوش قدیمی شما را هم انجام می‌دهند. گاهی نصاب پارکت برای برداشتن کفپوش‌های قبلی، اجرت دریافت می‌کند. بنابراین برای شفاف شدن قیمت نصب لمینت حتماً این مورد را با نصاب لمینت در میان بگذارید.

اگر می‌خواهید نصب پارکت یا نصب لمینت به‌صرفه‌تری داشته باشید، خودتان از قبل کفپوش‌های قدیمی را جدا کنید.

چرا نصب پارکت یا نصب لمینت طرفدار زیادی پیدا کرده است؟

چند سالی است که نصب کفپوش لمینت و پارکت مورد توجه افراد قرار گرفته است. مثلا لمینت از کفپوش‌های مدرنی است که هم زیبایی دکوراسیون داخلی منزل را چندین برابر می‌کند هم در مقایسه با پارکت چوبی دوام بهتری دارد.

همچنین نصب پارکت لمینت نیازی به کنده‌کاری و عملیات تخریبی معمولا ندارد و نصب کفپوش لمینت هم در زمان کوتاهی به اتمام می‌رسد. قیمت نصب لمینت و دستمزد نصاب لمینت با توجه به ماندگاری و طول عمر این کفپوش، بسیار مقرون به صرفه است.

مهم‌ترین نکات نصب پارکت و لمینت

نکته اول: قبل از نصب پارکت و لمینت باید محیط پیرامون را کاملاً تمیز کنید تا عاری از هر گونه مواد زائد و گرد و خاک باشد. گرد و خاک باعث ایجاد اختلال در فرایند نصب می‌شود.

نکته دوم: قبل از نصب لمینت یا پارکت به وسیله یک تراز کف منزل یا محل کار خود را بررسی کنید تا صاف باشد. برای نصب پارکت لمینت کف حتماً باید صاف یا به عبارتی همباد باشد در غیر این صورت باید زیرسازی شود.

نکته سوم: هنگام نصب به این نکته باید توجه داشته باشد که دمای محیط باید بین ۲۲ تا ۲۸ درجه سانتی‌گراد و رطوبت بین ۴۵ تا ۶۵ درصد باشد. پس بهتر است زمانی برای نصب اقدام کنید که هوا نه گرم و نه سرد باشد.

سخن پایانی:

امیدواریم این مقاله که شرحی بر نصب پارکت، نصب لمینت، هزینه‌ها و قیمت اجرایی، نکات مهم پیش از نصب، خدماتی که ذیل نصب پارکت لمینت ارائه می‌شود و … بود؛ برای شما مفید واقع شود. 

در هر شهری که هستید، می‌توانید نصاب پارکت مدنظر خودتان را در شهر سرویس، بیابید. 

با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شهر سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

خدمات مشابه در بازار "شهر سرویس"

  • قیمت تعمیر کابینت
  • قیمت نصب سرامیک
  • قیمت دکوراسیون منزل
از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین نصب پارکت و لمینت
3/5
ممنون از خوش قولی کار را بسیار حرفه ای انجام دادند
نجفی
4.8/5
خوش برخورد و دلسوز بودند و کار سریع انجام شد
اکبر لسانی
4.3/5
کار را خوش قیمت و منصفانه انجام دادند
محسن صادقی شاد

مجله “شهر سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس