نصب ویندوز و نرم افزار

میانگین قیمت نصب ویندوز و نرم افزار

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
250،000

تومان

180،000

تومان

90،000

تومان

60،000

تومان

قیمت نصب ویندوز و نرم افزار در بازار چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت “نصب ویندوز و نرم افزار” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از متخصصین به رایگان قیمت بگیرید.

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش نصب ویندوز و نرم افزار در اپلیکیشن شهر سرویس دارید، می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
اپلیکیشن شهر سرویس
نسخه تحت وب

نصب ویندوز و نرم افزار را به متخصصش بسپار

نصب ویندوز و نرم افزار از جمله خدمات مرتبط با لپ تاپ و کامپیوتر به شمار می‌آید. تعویض ویندوز و نصب انواع نرم افزار‌های کاربردی در محل به راحتی قابل انجام است. پشتیبانی از نرم افزار‌های نصب شده و آپدیت ویندوز در مواقع ضروری با به کارگیری افراد متخصص در زمینه نصب ویندوز و نرم افزار امکان پذیر است.

نصب ویندوز و نرم افزار یک کار کاملا تخصصی در زمینه پشتیبانی و خدمات لوازم جانبی و نرم افزاری کامپیوتر و لپ تاپ به شمار می‌آید. بنابراین داشتن مهارت‌های لازم، اطلاعات فنی و تجربه کافی در زمینه نصب ویندوز و نرم افزار از مهم ترین فاکتور‌ها در انجام این کار است. حتی هزینه نصب ویندوز و قیمت نصب ویندوز متناسب با دانش و کیفیت کار نصاب تعیین می‌شود.
بازار آنلاین “شهر سرویس” به راحتی امکان یافتن افراد متخصص و دقیق در نصب ویندوز و نرم افزار را برای افراد متقاضی فراهم می‌کند. با یک ثبت سفارش رایگان با صرف کمترین زمان با متخصصان و افراد کاربلد فعال در زمینه نصب ویندوز و نرم افزار از طریق “شهر سرویس” در ارتباط باشید.

  • چرا نصب ویندوز و نرم افزار را به متخصص بسپاریم؟
  • قیمت نصب ویندوز و نرم افزار بر چه اساسی تعیین می‌شود؟
  • آشنایی با نصب ویندوز و نرم افزار و خدمات کاربردی آن
  • مزایای ثبت سفارش برای نصب ویندوز و نرم افزار در “شهر سرویس”
  • نحوه ثبت سفارش برای نصب ویندوز و نرم افزار از طریق “شهر سرویس”

چرا نصب ویندوز و نرم افزار را به متخصص بسپاریم؟

نصب ویندوز و نرم افزار بر روی انواع لپ تاپ و کامپیوتر از جمله اقداماتی است که وابسته به نوع سیستم صورت می‌گیرد. نصب انواع ویندوز و نرم افزار‌های آموزشی، طراحی، بازی و … بهتر است از طریق یک فرد متخصص در زمینه نصب ویندوز و نرم افزار صورت گیرد.

داشتن تخصص کافی و مهارت بالا برای نصب ویندوز و نرم افزار بر روی درایو‌رهای مختلف یک سیستم کامپیوتر و لپ تاپ کاری بسیار حساس و مهم است. عدم اطلاعات کافی درباره مراحل و روش نصب ویندوز و انواع نرم افزارها و سطح دسترسی محدود به افراد متخصص، مشتریان و کاربران متقاضی نصب ویندوز و نرم افزار را با مشکلاتی از قبیل پرداخت وجه غیر معمول در برابر خروجی کار نامطلوب مواجه کند.

بنابراین یافتن یک راهکار برای دسترسی مناسب و مطمئن به یک فرد متخصص و فنی در نصب ویندوز و نرم افزار یک امر ضروری به حساب می‌آید. یک راهکار اصولی و مطمئن در مسیر انتخاب یک فرد متخصص در نصب ویندوز و نرم افزار به کارگیری قابلیت‌های لحاظ شده در بازار آنلاین “شهر سرویس” است.

تعمیر لپ تاپ

خدمات نصب ویندوز شامل چه مواردی می‌شود؟

  • نصب ویندوز 10 در محل
  • نصب ویندوز 7 در محل
  • نصب ویندوز 8 در محل
  • نصب ویندوز xp در محل
  • نصب ویندوز 10 روی ویندوز 7
  • ویروس کشی کامپیوتر
  • نصب ویندوز سیار

قیمت نصب ویندوز و نرم افزار بر چه اساسی تعیین می‌شود؟

قیمت نصب ویندوز و نرم افزار بر روی سیستم‌های مختلف تحت سیستم عامل‌های متفاوت بر اساس ایرادات مشاهده شده و سختی کار می‌تواند متفاوت باشد. با بالا رفتن نیاز به تخصص در انجام کار نصب ویندوز و نرم افزار امکان تغییرات قیمت در پایان کار بیشتر می‌شود. اصولا نرخ‌های مشخصی برای انجام خدمات جانبی نرم افزاری برای انواع سیستم‌های کامپیوتری در نظر گرفته می‌شود.

ابهامات زیادی درباره نکات تعیین کننده قیمت نصب ویندوز و نرم افزار وجود دارد. برای داشتن اطلاعات دقیق در این خصوص به راحتی با یک استعلام قیمت رایگان پس از ثبت سفارش در “شهر سرویس” به ابهامات ایجاد شده در ذهنتان در مورد قیمت نصب ویندوز و نرم افزار پایان دهید.

متخصصین نصب ویندوز و نرم افزار با مشاهده نحوه سفارش و درخواست مشتریان و بررسی وضعیت انواع لپ تاپ و کامپیوتر و نوع سیستم عامل اجرای بر روی آنها، یک قیمت حدودی را تعیین کرده و با کاربران متقاضی در میان می‌گذارند.

 

هزینه نصب ویندوز

هزینه نصب ویندوز و تعرفه نصب ویندوز سال 99 متناسب با اصلی یا غیراصلی بودن ویندوز، ورژن ویندوز و خدمات جانبی که در کنار نصب ویندوز انجام می‌شود، تعیین می‌شود. طبق تعرفه خدمات کامپیوتری سال 99، قیمت نصب ویندوز 10 اورجینال و هزینه نصب ویندوز سرور بین 30 هزار تومان تا 200 هزار تومان است. منظور از خدمات جانبی هم نصب نرم افزارهای موردنیاز یا به عنوان مثال هزینه ویروس کشی کامپیوتر است.

همچنین با نصب ویندوز 10 در محل، هزینه رفت و آمد متخصص بر عهده شما خواهد بود.

 

آشنایی با نصب ویندوز و نرم افزار و خدمات کاربردی آن

خدمات نصب ویندوز و نرم افزار از زمان نصب، بک آپ گیری اطلاعات در صورت لزوم و در نهایت پشتیبانی نرم افزار را شامل می‌شود. افراد متخصص و پشتیبان در زمینه نصب ویندوز و نرم افزار با بررسی وضعیت سیستم‌های کامپیوتری و انواع لپ تاپ‌ها و تشخیص نوع مشکلات به راحتی در صدد رفع و آپدیت اطلاعات می‌پردازند.

 

در این قسمت با بررسی سه بخش نصب ویندوز و نرم افزار به بررسی محور‌های مختلف این خدمات نرم افزاری می‌پردازیم.

نصب ویندوز بر روی سیستم‌های کامپیوتری

نصب ویندوز بر روی سیستم‌های مختلف کامپیوتری مثل انواع لب تاپ و PC پس از مدتی با نیاز‌هایی مثل اعمال آپدیت جدید ویندوز و یا نصب دوباره آن مواجه می‌شود. بنابراین نیاز به افراد متخصص در نصب ویندوز و نرم افزار از جمله خدمات مهم در نگهداری و پشتیبانی از سیستم‌های کامپیوتری است.

بک آپ گیری اطلاعات

گاها با بروز مشکلاتی مثل پریدن ویندوز، نصب مجدد آن مساوی با از دست دادن اطلاعات یک درایو مشخص است. در این هنگام بهترین و مورد نیاز ترین کار بک آپ گیری اطلاعات با به کارگیری افراد متخصص در این زمینه است.

پشتیبانی و خدمات نگهداری نرم افزار

نصب نرم افزارهای حسابداری ، نصب انواع نرم افزار تخصصی امروزه شرکت‌های زیادی با هدف نصب ویندوز و نرم افزار و پشتیبانی انواع سیستم‌های کامپیوتری مشغول به کار هستند. در هنگام نیاز متخصصان و پشتیبان‌های فعال در این شرکت‌ها آمادگی لازم را برای ارائه خدمات نصب ویندوز و نرم افزار را دارند.

مزایای ثبت سفارش نصب ویندوز و نرم افزار در “شهر سرویس”

روند خدمات دهی آنلاین مربوط به نصب ویندوز و نرم افزار در این حالت به این صورت است که “شهر سرویس” با ایجاد دسترسی راحت و اوصولی به کارشناسان نصب ویندوز و نرم افزار ایرادات و خطاهای احتمالی سیستم را در اثر به کارگیری افراد غیر متخصص در این زمینه را تا حد زیادی کاهش داده است.

کاربران و مشتریان با ثبت یک سفارش آنلاین از طریق تلفن همراه در اپلیکیشن و سایت “شهر سرویس” شرایط دریافت هر گونه خدمات وابسته به نصب ویندوز و نرم افزار را خواهند داشت. مهمترین مزیت این کار مشاهده پروفایل و مشخصات پشتیبان‌های نصب ویندوز و نرم افزار فعال از طریق “شهر سرویس” بدون صرف بیهوده زمان و هزینه مضاعف است.

از دیگر مواردی که اهمیت ثبت سفارش نصب ویندوز و نرم افزار از طریق “شهر سرویس” امکان استعلام قیمت رایگان از پشتیبان‌های حضوری نصب در نظر گرفته شده برای ارائه خدمات نرم افزاری است. علاوه بر این با بررسی نظرات کاربران درباره نحوه عملکرد متخصصین نصب ویندوز و نرم افزار، می‌توانید با خیالی آسوده کار نصب و راه اندازی انواع ویندوز و نرم افزار بر روی سیستم‌های مختلف را به پشتیبان‌های متخصص بسپارید.

نحوه ثبت سفارش برای نصب ویندوز و نرم افزار از طریق “شهر سرویس”

 انتخاب یک پشتیبان متخصص و شرکت خدماتی مناسب برای نصب ویندوز و نرم افزار از طریق اپلیکیشن و سایت “شهر سرویس” به راحتی و بدون صرف وقت و هزینه اضافی قابل انجام است. با یک ثبت سفاریش رایگان پس از ارتباط با متخصص مورد نظر در زمینه نصب ویندوز و نرم افزار درخواست خود را تایید نهایی کنید.

با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شهر سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

خدمات مشابه در بازار "شهر سرویس"

  • قیمت عیب یابی و تعمیرات سخت افزار
  • قیمت تعمیر کامپیوتر
  • قیمت تعمیر لپ تاپ
از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین نصب ویندوز و نرم افزار
3/5
در قبال کاری که انجام دادند بسیار مسئولیت پذیر هستند
کمک رایانه
4.8/5
کار سریع انجام شد و راضی بودم از سرعت عملشون
آقای کدخدایی
4.3/5
کار را خوش قیمت و منصفانه انجام دادند
آقای رضایی

مجله “شهر سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس