نصب موکت

میانگین قیمت نصب موکت

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
250،000

تومان

180،000

تومان

90،000

تومان

60،000

تومان

قیمت نصب موکت در بازار چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت “نصب موکت” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از متخصصین به رایگان قیمت بگیرید.

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش نصب موکت در اپلیکیشن شهر سرویس دارید، می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
اپلیکیشن شهر سرویس
نسخه تحت وب

نصب موکت را به متخصصش بسپار

نصب موکت به دلیل محبوبیت این کفپوش در خانه از خدمات پرطرفدار است. نصب موکت در گرمای خانه نقش مهمی دارد و با طرح­های متنوع خود هر سلیقه­‌ای را راضی می­‌کند. هر چند نصب موکت روی سرامیک یا نصب موکت روی پله، کار چندان سختی به نظر نیاید، اما هر چه فردی که کار نصب با چسب پشت موکت را انجام می‌­دهد؛ حرفه‌­ای­‌تر باشد، پایان کار، نصب تمیزتری از آب در خواهد آمد.

اگر به دنبال نصاب موکت هستید، “شهر سرویس” آماده کمک به شماست. کافیست درخواست خود را در رابطه با نصب موکت پالاز و… به رایگان ثبت کنید. سپس بهترین متخصصین به شما قیمت می­‌دهند، و شما می­‌توانید مناسب­‌ترین فرد را متناسب با پروژه خود، مهارت انتخاب کنید.

  • قیمت نصب موکت چگونه تعیین می‌­شود؟
  • خدمات نصب موکت در “شهر سرویس”
  • مزایای استفاده از نصب موکت چیست؟
  • نحوه انتخاب بهترین متخصص نصب موکت

قیمت نصب موکت چگونه تعیین می‌­شود؟

قیمت نصب موکت باتوجه به مواردی همچون متراژ موکت و مساحت پروژه و نوع موکت موردنظر شما بستگی دارد. در صورتی که می‌خواهید از دستمزد نصاب موکت و هزینه نصب موکت آگاه شوید، می‌توانید درخواست خود را ثبت کنید و از چندین نصاب موکت به رایگان قیمت بگیرید. 

 

عوامل موثر بر هزینه نصب موکت

با این وجود، هزینه نصب پالاز موکت و یا سایر برندها به طور کلی به عوامل زیر بستگی دارد:

  • اندازه محل مورد نظر: متراژ محل نصب موکت پالاز و… یکی از مهمترین فاکتورهای تاثیرگذار در هزینه نصب است. هرچه متراژ ساختمان بیشتر باشد، هزینه نهایی بیشتر خواهد شد.
  • شکل مکان مورد نظر: مسلما هر چه فضا ساده‌­تر، مربعی­‌تر، و نیاز به برش‌­های خاص کمتر باشد، نصب موکت ارزان‌تر می‌­شود.
  • میزان مهارت نصاب موکت: کم آمدن و برش­های نامناسب هنگام نصب موکت یکی از مشکلاتی است که سبب ایجاد چهره‌­ای نامناسب برای دکوراسیون خانه می­‌شود. با سپردن کار به دست نصاب موکت ماهر به راحتی می­توانیم از بروز این مشکل جلوگیری کنیم.
  • محل نصب موکت: نصب موکت روی سرامیک، سنگ و موزائیک نسبت به نصب پالاز موکت و… روی سطوح سیمانی یا موکت نمدی فبلی ارزان­تر است. چرا که چسب پشت موکت بیشتری در حالت دوم مصرف می­شود.
  • نیاز به زیرسازی: در مواقعی که سطح اولیه دارای پستی و بلندی قابل توجه باشد، زیرسازی لازم است. در زیرسازی برای جلوگیری از انتقال رطوبت احتمالی کف اتاق­ها به موکت، از ترکیب سیمان، پودر سنگ و چسب بتن استفاده می شود. بعد از زیرسازی موکت را با چسب پشت موکت یا تسمه­های فلزی نصب می­کنند.

توجه داشته باشید که جنس موکت و کیفیت چسب پشت موکت نیز از عوامل تاثیرگذار در نصب موکت ارزان یا گران هستند. در مواردی قیمت چسب موکت به تنهایی می­تواند تاثیر مهمی در هزینه نصب کردن موکت داشته باشد.

خدمات نصب موکت در “شهر سرویس”

امروزه خدمات نصب موکت در تهران، نصب موکت در مشهد، نصب موکت در شیراز، اصفهان و سایر شهرها، به سادگی و سرراستی گذشته نیست و شامل موارد متعددی می­‌شود؛ از جمله:

  • نصب موکت پله
  • نصب موکت تایل
  • نصب موکت روی پله
  • نصب موکت روی دیوار
  • نصب موکت بدون چسب
  • نصب موکت روی سرامیک

مزایای استفاده از نصب موکت چیست؟

نحوه صحیح نصب موکت از مواردیست که مورد توجه یک فرد باتجربه قرار می­‌گیرد. برای نصب موکت روی پله یا اتاق‌­ها با توجه به ضخامت و نوع کاربری از 2 روش استفاده می­‌شود. معمولا موکت­های ظریف­تر را به کف می­چسبانند و اگر موکت ضخیم باشد، نصب موکت بدون چسب پشت موکت انجام می­شود. موکت در فضاهای پر رفت­وآمد نیز نیاز به چسب پشت موکت دارد. به همین دلیل است که قیمت چسب موکت در هزینه نهایی موثر است. برای نصب موکت پله نیز معمولا از 2 روش استفاده می­شود. بجز روش چسباندن، استفاده از تسمه­های فلزی رنگی مختلف در کنج طولی راه پله روش دیگر موکت پله است.

از آنجا که چسب پشت موکت از خانواده تینر و بنزین است، رعایت اکید اصول ایمنی قبل و در حین نصب جهت جلوگیری از هرگونه آتش‌­سوزی بسیار مهم است. خدمات ارائه شده نصب موکت در مشهد، نصب موکت در شیراز و… شامل تمام این موارد می­‌شود.

با “شهر سرویس” فاصله شما با دریافت خدمات حرفه‌ای در محل با مناسب­‌ترین قیمت تنها چند کلیک است.

 

نقش ابزار و تجهیزات در نصب موکت 

ابزار و تجهیزات حرفه­‌ای یکی از نیازمندی­‌های مهم در نصب حرفه­‌ای مهم است که باید دقت داشته باشید که متخصص موردنظر از آن بهره ببرد. برای نصب موکت بدون چسب، نصب موکت روی دیوار، نصب موکت روی پله، نصب موکت تایل، نصب موکت روی سرامیک و… ابزاری از جمله گچ، چسب داکت، لبه‌­گیر، چکش، میخ درشت، اره، اتو، چسب پشت موکت، منگنه کوب و یا برای برش استفاده می‌­شود.

نکات مهم پیش از نصب موکت

اشاره کردیم که مو­کت­‌ها از محبوب‌­ترین کفپوش­‌ها در خانه هستند؛ تا حدی که برخی، حتی نصب موکت روی سرامیک را نیز انجام می­‌دهند. موکت‌ها عایق صدا و گرما هستند و برای کسانی که کودکان خردسال دارند، انتخاب فوق‌­العاده مناسبی هستند. پیش از خرید موکت، این نکات را در ذهن داشته باشید:

  • موکت­‌ها با پرز زیاد و بلند فضای منزل شما را کوچک­‌تر از آنچه هست، نمایش می‌­دهد. البته، موکت­‌های پرز بلند عایق­‌های بهتری برای صدا هستند.
  • اگر فضای کوچکی دارید، بهتر است از موکت‌­هایی که پرزهای کوتاه و کمتری دارند، استفاده کنید. همچنین، نکته دیگر این است که موکت­‌های کم پرزدار کمتر غبار می­‌گیرند و شستشوی آن‌ها نیز راحت­‌تر است.
  • موکت‌­هایی که رنگ روشنی دارند، برای فضاهای کوچک مناسب هستند. با این کار، شما می‌­توانید فضایتان را بزرگتر جلوه دهید و برعکس. البته اگر می­‌‌خواهید فضای دنجی بسازید، پیشنهاد می‌کنیم از موکت‌­های تیره استفاده کنید. مورد استفاده دیگر رنگ تیره در محل‌­های پرتردد مانند جلوی در ورودیست.
  • اگر وسایل‌تان در منزل کم است، می­‌توانید از موکت­‌هایی با طرح‌­های شلوغ و یا طرح­دار استفاده کنید.
  • اگر در مناطقی زندگی می­‌کنید که آب و هوایی مرطوب دارد، از موکت­‌های با الیاف طبیعی (مانند پشم) استفاده نکنید. زیرا این الیاف در رطوبت احتمال دارد که کپک بزند.
  • حتما موکت­‌ها باکیفیت و گارانتی‌دار را خریداری، و به تراکم موکت توجه کنید. هرچقدر موکت متراکم‌­تر باشد، کیفیت، دوام، و طول عمر آن بیشتر خواهد بود.
  • قیمت موکت و پرزهای آن با هم رابطه مستقیم دارند. هر چه پرز موکت کمتر باشد، قیمت آن نیز کمتر است.

نحوه انتخاب بهترین متخصص نصب موکت

درصورتی که قصد استفاده از خدمات نصب کفپوش روی موکت، موکت پله، نصب موکت روی دیوار، نصب موکت روی پله و… را در شهر خود دارید، درخواست خود را در “شهر سرویس” به صورت رایگان و بدون پرداخت هزینه ثبت کنید؛ از بهترین متخصصین نصب موکت قیمت بگیرید؛ پروفایل آنها را بررسی کنید؛ نظرات کاربران را در مورد کارهای قبلی آنها بخوانید، و نهایتا بهترین نصاب موکت را برای انجام کار در خانه یا محل کار خود انتخاب کنید.

با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شهر سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

خدمات مشابه در بازار "شهر سرویس"

  • قیمت تعمیر کابینت
  • قیمت نصب سرامیک
  • قیمت دکوراسیون منزل
از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین نصب موکت
3/5
ممنون از خوش قولی کار را بسیار حرفه ای انجام دادند
نجفی
4.8/5
خوش برخورد و دلسوز بودند و کار سریع انجام شد
اکبر لسانی
4.3/5
کار را خوش قیمت و منصفانه انجام دادند
محسن صادقی شاد

مجله “شهر سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس