نصب ماشین لباسشویی

میانگین قیمت نصب ماشین لباسشویی

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
250،000

تومان

180،000

تومان

90،000

تومان

60،000

تومان

قیمت نصب ماشین لباسشویی در بازار شیراز ، اصفهان، تهران و … چقدر است؟

برای اطلاع از “هزینه نصب ماشین لباسشویی” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از متخصصین به رایگان قیمت بگیرید

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش نصب ماشین لباسشویی در اپلیکیشن شهر سرویس دارید. می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
نسخه تحت وب اپلیکیشن شیراز سرویس
نسخه تحت وب

نصب ماشین لباسشویی را به متخصصش بسپار

نصب ماشین لباسشویی تنها به وصل کردن دستگاه به شیر آب و صفت کردن چند پیچ محدود نمی‌­شود. در واقع، نصب ماشین لباسشویی با وجود برندها و مدل‌­های متنوع موجود در بازار احتیاج به یک متخصص خبره دارد تا مانع از بروز هرگونه مشکل در عملکرد و ساختار دستگاه شود.

اگر شما نیز به دنبال متخصصینی هستید که با طریقه نصب ماشین لباسشویی دوو، نصب ماشین لباسشویی سامسونگ، طریقه نصب ماشین لباسشویی دوقلو و… آشنا باشد، “شیراز سرویس” آماده کمک به شماست. درخواست خود را به رایگان در “شیراز سرویس” ثبت کنید. قیمت پیشنهادی متخصصان نزدیک به خود را مشاهده، و بهترین متخصص نصب ماشین لباسشویی را انتخاب کنید.

نصب ماشین لباسشویی

قیمت نصب ماشین لباسشویی چگونه تعیین می­‌شود؟

همان­طور که می­‌دانید، تمام مدل­‌های ماشین لباسشویی دارای خدمات پس از فروش و نصب رایگان هستند. نصب ماشین لباسشویی سامسونگ، نصب ماشین لباسشویی کروپ و… در صورتی که تازه خریداری شده باشند، توسط نصاب خود شرکت (همراه با مهر دفترچه گارانتی) انجام می­‌شود. اما وقتی اسباب‌­کشی و جابه­‌جایی داشته باشید، باید از خدمات نصب ماشین لباسشویی سایر متخصصین استفاده کنید.

در صورتی که تقاضای خدمات دیگری از جمله سرویس ماشین لباسشویی، شستشو و جرمگیری، تعویض قطعات قدیمی و… را نداشته باشید، طریقه نصب ماشین لباسشویی دوو و… به سرعت انجام می‌َود و هزینه بالایی نیز نخواهد داشت. البته توجه داشته باشید که هزینه این کار با توجه به اینکه تقاضای نصب کامل ماشین لباسشویی را دارید؛ یا تنها نصب شیر آن نیز متفاوت خواهد بود. اگر می­‌خواهید رقم دقیقی برای نصب ماشین لباسشویی سامسونگ، نصب ماشین لباسشویی مدیا و… داشته باشید، می‌­توانید قیمت­های پیشنهادی متخصصین را پس از ثبت سفارش در “شیراز سرویس” مشاهده کنید.

نصب ماشین لباسشویی

مزایای استفاده از نصب ماشین لباسشویی چیست؟

در موارد بسیاری، طریقه نصب ماشین لباسشویی دوقلو، نصب شیر ورودی آب ماشین لباسشویی و… مواردی نیستند که با مشاهده چند فیلم آموزش بتوان انجام داد. به همین دلیل بهتر است کار را به افراد خبره سپرد تا ضمن تحویل گرفتن یک کار تضمین شده، نگران مشکلات احتمالی در آینده نیز نباشیم.

با استفاده از خدمات نصب ماشین لباسشویی سامسونگ و سایر برندها در محل توسط “شیراز سرویس”، به چندین نصاب مجرب در شهر خود دسترسی مستقیم دارید، می‌­توانید اطلاعات و سوابق کاری هر یک از نصابان و تعمیرکاران را مشاهده کنید، نظرات سایر کاربران را در مورد کارهای قبلی آن‌ها بخوانید، و از نصب ماشین لباسشویی قبل از نهایی کردن سفارش مطلع می‌شوید. پی‌گیری تیم پشتیبانی “شیراز سرویس” برای بررسی روند اجرای کار را نیز به این موارد اضافه کنید.

 

نکات مهم در طریقه نصب ماشین لباسشویی

در این قسمت مراحل مختلف طریقه نصب ماشین لباسشویی را با یکدیگر بررسی می­کنیم تا ببینیم چرا توصیه می­‌شود از متخصص کمک بگیریم و به فایل­‌های آموزش نصب ماشین لباسشویی بوش و… اکتفا نکنیم؟

 

1. تعیین محل مناسب

باتوجه به محل زندگی شما و فضای آن، ممکن است گزینه­‌های متخصص برای مکان نصب ماشین لباسشویی محدود باشد. با این وجود، او مکانی را پیدا می‌­کند که صاف و هموار (بدون شیب) است، و دسترسی آن به آب سرد و گرم، تخلیه و پریز برق ساده باشد. سطح سخت طبقه یک مکان ایده‌­آل برای یک ماشین لباسشویی است. متخصصین، سطوح سخت را محلی ایده‌­آل برای طریقه نصب ماشین لباسشویی دوقلو و سایر مدل­‌ها می­‌دانند. همچنین، آنها محلی دور از منابع گرما مانند اجاق گاز، رادیاتور، و یا شومینه را برای نصب ماشین لباسشویی سامسونگ و… پیشنهاد می­‌کنند.

نصب ماشین لباسشویی

2. اندازه­‌گیری فضا

ماشین‌­های لباسشویی اشکال و اندازه‌­های متفاوتی دارند. بنابراین متخصص برای اطمینان، فضای انتخاب شده را به درستی اندازه­‌گیری می‌­کند. او ارتفاع، عرض، عمق ماشین لباسشویی و همچنین فضای در نظر گرفته شده را در نظر می­‌گیرد؛ و اطمینان حاصل می­‌کند که ابعاد داخلی راهرو و درب­‌هایی که ماشین لباسشویی باید از آنها عبور کند، متناسب هستند.

 

3. تراز کردن ماشین لباسشویی

برای تراز کردن ماشین لباسشویی در طریقه نصب ماشین لباسشویی دوو، نصاب پایه­های زیر دستگاه را طوری کالیبره می­‌کند که وزن ماشین لباسشویی دقیقا روی هر ۴ پایه تقسیم شود. بعد از تراز کردن پایه­‌های قابل تنظیم لباسشویی، متخصص آنها را کاملا محکم خواهد کرد. در نهایت نیز با استفاده از تراز، از صحیح بودن قرارگیری دستگاه اطمینان حاصل می­‌کند.

 

4. باز کردن پیچ­‌های حمل­‌ونقل ماشین لباسشویی

نصاب پیش از اینکه دستگاه را در جای خود قرار دهد و شلنگ‌­ها و اتصالات را وصل کند، پیچ‌های حمل و نقل (پیچ‌های پشت ماشین لباسشویی سامسونگ و…) را باز کنید و از لباسشویی بیرون می­‌آورد. پیچ های پشت ماشین لباسشویی سامسونگ و سایر مدل­ها، به منظور آن‌که دیگ ماشین لباسشویی در جابه‌جایی‌­های طولانی در جای خود ثابت بماند طراحی شده است. بنابراین پیش از نصب ماشین لباسشویی، متخصص برای آزاد شدن دیگ پیچ های پشت ماشین لباسشویی سامسونگ را باز می­کند و بیرون می‌­آورد.

 

5. نصب شلنگ­های ورودی آب

نصب شیر ورودی آب ماشین لباسشویی یکی از مراحل مهم در طریقه نصب ماشین لباسشویی دوو و باقی برندهاست. برای این منظور، متخصص لوله­‌کشی ورودی آب سرد و گرم را برای محل نصب در نظر گرفته و بعد از انجام لوله­‌کشی، شلنگ‌­های ورودی آب ماشین لباسشویی را نصب می­‌کند. بعد از اتصال شلنگ‌­ها، متخصص با باز کردن شیرهای آب اطمینان حاصل خواهد کرد که نشتی آب در مسیر لوله­‌کشی و اتصالات شلنگ‌ها وجود ندارد.

نصب ماشین لباسشویی

6. نصب شلنگ تخلیه

پس از رسیدگی به شیر ورودی آب ماشین لباسشویی، نوبت به شیر تخلیه در نصب ماشین لباسشویی می‌­رسد. اگر دستگاه نزدیک به سینک ظرفشویی باشد، نصاب شلنگ تخلیه را به اتصالات تخلیه زیر سینک وصل می­‌کند. اگر مسیر تخلیه دیگری به صورت جداگانه در نزدیکی لباسشویی باشد، نصاب شلنگ را به آن وصل خواهد کرد.

نحوه انتخاب بهترین نصاب ماشین لباسشویی

اگر به دنبال افراد باتجربه‌­ای هستنید که با طریقه نصب ماشین لباسشویی دوو، نصب ماشین لباسشویی سامسونگ، طریقه نصب ماشین لباسشویی دوقلو و… آشنا باشند، تنها کافیست درخواست خود را در “شیراز سرویس” به صورت رایگان و بدون پرداخت هزینه ثبت کنید؛ از بهترین متخصصین نصب ماشین لباسشویی و شیر ورودی آب ماشین لباسشویی پیشنهاد قیمت بگیرید؛ پروفایل آنها را بررسی کنید؛ نظرات کاربران را در مورد کارهای قبلی آنها بخوانید، و نهایتا بهترین نصاب را برای کار خود انتخاب کنید.

با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شیراز سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

خدمات مشابه در بازار "شیراز سرویس"

از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین نضب ماشین لباسشویی
3/5
بسیار عالی هم برخورد و هم انجام کار،حضور به موقع راهنمایی های بسیار خوب
گلدیران ال جی
تعمیرکار ماشین لباسشویی
4.8/5
کارشون بسیار عالی و خوب بود و مشاوره خوب و تخصصی هم دادن
عباس سامانی
نصاب ماشین لباسشویی
4.3/5
شخصی متعهد و بسیار محترم و کار بلد
علیرضا شرافت
نصاب ماشین لباسشویی

مجله “شیراز سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس