قیمت نصب قرنیز

میانگین قیمت نصب قرنیز

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
250،000

تومان

180،000

تومان

90،000

تومان

60،000

تومان

قیمت نصب قرنیز در بازار شیراز، اصفهان، تهران و … چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت “نصب قرنیز” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از متخصصین به رایگان قیمت بگیرید.

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش نصب قرنیز در اپلیکیشن شهر سرویس دارید، می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
اپلیکیشن شهر سرویس
نسخه تحت وب

نصب قرنیز را به متخصصش بسپار

قرنیز نواری از سنگ، چوب یا پلاستیک است؛ که در پایین دیوار نصب می‌شود. نصب قرنیز کاری تخصصی است که ممکن است به درستی از پس هر نصابی برنیاید. خدمات نصب قرنیز انواع مختلفی دارد از جمله: نصب قرنیز پلاستیکی، نصب قرنیز چوبی، نصب قرنیز پی وی سی، نصب قرنیز آب بندی کابینت و … که می توانید در “شهر سرویس” این خدمات را در بالاترین سطح کیفیت دریافت نمایید.

 بنابراین در انتخاب نصاب قرنیز برای ساختمان خود دقت زیادی خرج دهید؛ چرا که هر مرحله از نصب قرنیز روش متفاوتی دارد. به عنوان مثال نحوه نصب قرنیز پی وی سی، روش برش قرنیز پی وی سی، روش اجرای قرنیز چوبی، نحوه چسباندن قرنیز و… مهارت خاص خودش را دارد.

اکنون “شهر سرویس” برای انتخاب بهترین نصاب قرنیز از تیم طراحان دکوراسیون داخلی می‌تواند به شما کمک کند. شما در حین ثبت سفارش به راحتی می‌توانید لیست نصابان مجرب را به همراه هزینه دستمزد و قیمت نصب قرنیز، هزینه نصب قرنیز پی وی سی و …که هر کدام از آن‌ها پیشنهاد می‌دهند را مشاهده کنید و کاملا رایگان قیمت‌ها را با هم مقایسه کنید.

  • قیمت نصب قرنیز چگونه تعیین می‌شود؟
  • چه خدماتی در نصب قرنیز ارائه می‌شود؟
  • “شهر سرویس” کدام متخصص را برای نصب قرنیز برای شما می‌فرستد؟
  • چرا”شهر سرویس”را برای نصب قرنیز انتخاب کنم؟
  • آشنایی با مراحل نصب قرنیز

قیمت نصب قرنیز چگونه تعیین می‌شود؟

قیمت نصب قرنیز چقدر است؟ چه عواملی روی قیمت نصب قرنیز تاثیر می‌گذارد؟ آیا قیمت نصب قرنیز چوبی با قیمت نصب قرنیز پلاستیکی متفاوت است؟ چه فاکتورهایی در هنگام تعیین قیمت نصب قرنیز در نظر گرفته می‌شود؟ هزینه نصب قرنیز پی وی سی چقدر است؟

این‌ها رایج ترین سوالات مشتریان در هنگام درخواست خدمات نصب قرنیز است که به عوامل مختلفی از جمله متراژ دور تا دور ساختمان، حجم کار، تخریب و تعویض قرنیز و نوع جنس قرنیز بستگی دارد. به طور مثال هزینه نصب قرنیز پی وی سی با هزینه نصب قرنیز پلاستیکی تفاوت دارد. در اینجا می‌خواهیم خیالتان را بابت قیمت نصب قرنیز تاحدی آسوده کنیم و بگوییم که تمامی قیمت گذاری‌ها دقیقا مطابق با اتحادیه و به طور کاملا شفاف و قبل از انجام کار نصب قرنیز تعیین می‌شود. شما به راحتی می‌توانید در روند ثبت سفارش برای نصب قرنیز، با قیمت‌های پیشنهادی توسط نصاب قرنیز معرفی شده را به طور کاملا رایگان با هم مقایسه کنید.

کافی است همین الان به چند سوال ساده پاسخ دهید تا درخواست شما برای نصب قرنیز، که شامل جزییات خدمت و منطقه مورد نظر شماست برای سرویس کاران مورد تایید ارسال شود، سپس شما می‌توانید پس از دریافت قیمت نصب قرنیز در صورت تمایل ثبت سفارش نهایی را انجام دهید.


چه خدماتی در نصب قرنیز ارائه می‌شود؟

  • نصب قرنیز چوبی
  • نصب قرنیز pvc
  • نصب قرنیز سرامیکی
  • نصب قرنیز پلاستیکی
  • نصب و اجرای قرنیز ام دی اف(MDF)
  • تعمیر و بازسازی انواع قرنیز
  • تعویض قرنیز

“شهر سرویس” کدام نصاب قرنیز را برای شما می‌فرستد؟

به محض درخواست شما مشتری عزیز برای نصب قرنیز از طریق فرم ثبت سفارش، ما بهترین نصابان را برای نصب قرنیز به شما معرفی می‌کنیم که هریک از آنها برای قیمت نصب قرنیز پیشنهادی می‌دهند. تمامی متخصصان ” شهر سرویس” با به همراه داشتن تجهیزات کامل و شناخت دقیق از حرفه خود کار نصب قرنیز را بدون نقص انجام می‌دهند.

این روزها اکثر صاحب خانه‌ها می‌خواهند بهترین دکوراسیون داخلی را داشته باشند به همین دلیل برای نصب کابینت، نصب کاغذ دیواری، نقاشی ساختمان، نصب قرنیز ام دی اف، نصب کفپوش پارکت و یا نصب لمینت، نصب سقف کاذب، تغییر مبلمان، چیدمان منزل و… به دنبال بهترین تکنسین‌ها به روزترین مدل‌ها و… می‌گردند. حال برای درخواست هر یک از خدمات بالا می‌توانید روی طراحان “شهر سرویس” حساب کنید.

چرا “شهر سرویس” را برای نصب قرنیز انتخاب کنم؟

طی یک نظرسنجی از مشتریانی که خدمات نصب قرنیز و خدمات دیگر دکوراسیون داخلی را سفارش داده‌اند، مطلع شدیم که یکی از دلایل اصلی رضایتشان از خدمات دکوراسیون داخلی شفافیت در قیمت گذاری و مشخص بودن روند کار اجرایی خدمات است. حال اگر شما هم می‌خواهید با مناسبترین قیمت نصب قرنیز این خدمات را با کیفیت دریافت کنید ما را انتخاب کنید. پس همین حالا از طریق ثبت سفارش و ارسال چند اطلاعات کوتاه از خودتان، خدمات نصب قرنیز را درخواست دهید. در نهایت این شما هستید که تصمیم می‌گیرید چه متخصصی، در چه زمان و مکانی برای شما فرستاده شود.


راهنمای انتخاب انواع قرنیز:

همان‌طور که می‌دانید قرنیزها فضای بین دیوار و کفپوش را پنهان می‌کنند و از دیوارها در برابر ضربه، خش، رطوبت محافظت می‌کنند. همچنین نصب قرنیز به جهت زیبایی هر چه بیشتر دکوراسیون داخلی و جلوه بیشتر کفپوش لمینت و پارکت، کاغذ دیواری انجام می‌شود. قرنیزها در مدل‌های قرنیز سنگی، قرنیز چوبی، قرنیز اچ دی اف HDF و قرنیز PVC هستند. به طور معمول عرض قرنیزها 7 و 9 سانتی متر است و ضخامت آن‌ها معمولا 17 میلی متر است.

قرنیزهای پی وی سی و قرنیز ام دی اف از نظر شکل ظاهری و رنگ بسیار متنوع هستند. در بین این جنس‌ها، طرح‌های مختلف وجود دارد و حتی می‌توانند از نظر ظاهری بسیار شبیه باشند که در این حالت باید به سایر ویژگی‌های آن توجه کرد. ویژگی‌هایی مانند وزن، مقاومت در برابر ضربه، هزینه، رطوبت و … .


قرنیزهای تک جداره دو جداره:

قرنیزها به صورت کلی دارای دو مدل هستند: مدل قرنیز تک جداره و قرنیز دو جداره. قرنیز دو جداره این امکان را دارند که سیم‌ها و کابل‌ها را از فضای خالی که داخل قرنیز وجود دارد عبور کند تا ظاهری زیبا به دکوراسیون داخلی منزل ببخشد و سیم‌ها آسیب نبینند. امروزه قرنیزهای متنوعی تولید می‌شوند و هر کدام قابلیت‌های ویژه‌ای مانند ضد حریق بودن قرنیز، قابلیت شستشو ی قرنیز، ضد خش بودن، ضدپوسیدگی، ضد حشرات و… را دارند.


نحوه نصب قرنیز سنگی به چه شکلی است؟

به طور قطع شما هر سال یکبار به فکر شستن کف ساختمان می‌افتید. حال با توجه به آسیب دیدن گچ دیوار هنگام ریختن آب روی آن بهتر است از قرنیز استفاده کنید. با نصب قرنیز به راحتی کف سرامیکی خانه را می‌توانید بشویید. اما برای نصب قرنیز سنگی نیاز به مراحل زیر است.

در ابتدا توجه کنید که حتما قرنیز سنگی خیلی جلوتر از دیوار نباشد. همچنین قرنیز سنگی را نباید خیلی داخل قرار دهید. حال در مرحله اول برای نصب قرنیز باید پشت آن ملات سیمان قرار دهید. ولی دقت کنید که باید پس از نصب سرامیک کف ساختمان قرنیز سنگی را نصب کنید.

آشنایی با مراحل نصب قرنیز:

پس از انتخاب رنگ و مدل قرنیز و همین طور خرید قرنیز نوبت به مرحله نصب قرنیز می‌رسد. نصب قرنیز جزء کارهایی محسوب می‌شود که اگر هر مرحله به درستی صورت نگیرد می‌تواند تمامی زحمات قبلی را هدر دهد. پس برای نصب قرنیز دقت زیادی را به خرج دهید.

مرحله اول نصب قرنیز

قبل از نصب قرنیز محل قرار گرفتن قرنیزها را باید کاملا تمیز کنید. دیواره‌ها باید از هر گونه کثیفی و همین طور پستی و بلندی و … پاک گردد. این مرحله به خصوص برای قرنیزهای پی وی سی اهمیتی دوچندان پیدا می‌کند زیرا که این قرنیزها با چسب مخصوص چسبانده می‌شود.

مرحله دوم نصب قرنیز

بعد از تمیزکردن محل نصب قرنیز نوبت به اندازه گیری هر قسمت از دیوار برای نصب قرنیز است. نکته مهمی که در مرحله دوم نصب قرنیز وجود دارد این است که بین ۱۰ تا ۱۵ درصد از طول قرنیز را به عنوان پرتی و ضایعات نصب باید در نظر گرفته شود.

مرحله سوم نصب قرنیز

در قسمت نصب و اجرای قرنیز، مهم ترین و سخت ترین قسمت برای نصب قرنیزها قسمت گوشه‌ها (کرنرها) و قسمت‌های زاویه دار کار است.

مرحله آخر نصب قرنیز

متناسب با نوع و جنس قرنیز با ماده که باعث چسبیدن قرنیز به دیوار می‌شود را به پشت قرنیزها بزنید و یکی یکی شروع به نصب قرنیز کنید.

با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شهر سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

خدمات مشابه در بازار "شهر سرویس"

  • قیمت تعمیر کابینت
  • قیمت نصب سرامیک
  • قیمت دکوراسیون منزل
از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین نصب قرنیز
3/5
ممنون از خوش قولی کار را بسیار حرفه ای انجام دادند
نجفی
4.8/5
خوش برخورد و دلسوز بودند و کار سریع انجام شد
اکبر لسانی
4.3/5
کار را خوش قیمت و منصفانه انجام دادند
محسن صادقی شاد

مجله “شهر سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس