نصب شومینه

میانگین قیمت نصب شومینه

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
250،000

تومان

180،000

تومان

90،000

تومان

60،000

تومان

قیمت نصب شومینه در بازار چقدر است؟

برای اطلاع از “هزینه نصب شومینه” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از متخصصین به رایگان قیمت بگیرید

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش نصب شومینه در اپلیکیشن شهر سرویس دارید، می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
اپلیکیشن شهر سرویس
نسخه تحت وب

نصب شومینه را به متخصصش بسپار

یکی از خدمات پردرخواست “شهر سرویس” نصب شومینه است که توسط مجرب‌ترین و باتجربه ترین نصاب شومینه ارائه می‎شود. اگر برای دریافت خدمات نصب شومینه به دنبال نصابان شومینه در شهر خود هستید، پس روی ما حساب کنید. سرویس راه اندازی و نصب انواع شومینه از قبیل نصب شومینه سنگی، نصب شومینه گازی، شومینه برقی، شومینه هیزمی، شومینه گازی، شومینه دیواری، شومینه آجری، شومینه گازی دیواری، شومینه کلاسیک، شومینه گازی مدرن و باربیکیو آجری در اختیار شما قرار گرفته است. برای دریافت خدمات نصب شومینه ما به شما بهترین و با‌تجربه ترین و متبحرترین نصاب شومینه را معرفی می‎کنیم.

نصب شومینه
  • چرا بهتر است خدمات نصب شومینه را به “شهر سرویس” بسپاریم؟
  • قیمت نصب شومینه چگونه تعیین می‌شود؟
  • چه خدماتی در سرویس نصب شومینه ارائه می‌شود؟
  • مدت زمان نصب شومینه توسط نصاب شومینه چقدر است؟

چرا بهتر است خدمات نصب شومینه را به “شهر سرویس” بسپاریم؟

  • معرفی بهترین نصاب شومینه و دسترسی به تمامی نصابان شهر خود
  • اعزام سریع افراد با‌تجربه در محل شما و حضور به موقع طبق ساعت درخواستی
  • استفاده از قطعات اصلی مورد نیاز برای نصب شومینه
  • مشاهده و مقایسه قیمت‌های پیشنهادی نصاب شومینه قبل از درخواست نهایی
  • نظارت بر روی قیمت نصب شومینه از سوی کارشناسان

چرا برای نصب شومینه به یک متخصص باتجربه نیاز می‌شود؟

همان طور که اطلاع دارید نصاب شومینه بسته به این که کدام یک از انواع شومینه دیواری، شومینه برقی، شومینه مدرن، شومینه کلاسیک و… را درخواست می‌دهید، به داشتن مهارت و تجربه ی کافی در زمینه نصب شومینه دارد. گاهی هم راه اندازی شومینه نیاز به کار بنایی نیز دارد در این صورت این کار تنها از عهده گروه نصابان “شهر سرویس” بر می‌آید.


قیمت نصب شومینه چگونه تعیین می‌شود؟

در “شهر سرویس” قیمت و هزینه نصب شومینه یا همان اجرت و دستمزد نصاب شومینه مطابق با تعرفه های استاندارد و سازمانی تعیین می‌شود. لذا بسته به محل سکونت شما و نیز بسته به این که از کدام یک از انواع شومینه مثل شومینه دیواری برقی، شومینه برقی ال سی دی، شومینه گازی، شومینه سنگی، شومینه هیزمی، شومینه دیواری، شومینه آجری و … استفاده می‌کنید، متفاوت است. همان طور که گفتیم در بعضی موارد، نصب و راه اندازی شومینه به مقداری کار بنایی هم نیاز دارد. در این صورت قیمت مواد و مصالح بنایی نیز به صورت جداگانه محاسبه می‌گردد.

همانطور که گفته شد قیمت نصب شومینه و دستمزد به نصاب شومینه با توجه به تعرفه های استاندارد تعیین می‌شود. همچنین تمامی قیمت هایی که از سوی نصاب شومینه پیشنهاد می‌شود، قبل از درخواست نهایی قابل مشاهده است که با این حساب کار شما بسیار راحت می‌شود.

تعمیر شومینه

چه خدماتی در سرویس نصب شومینه ارائه می‌شود؟

همان طور که انتظار می‌رود، نصب انواع شومینه بسته به نوع سوخت شومینه یا مدل شومنیه متفاوت است. متخصصان ما از عهده‌ی نصب و راه اندازی انواع شومینه بر می‌آیند. نصابان شومینه قادر به ارائه خدمات زیر هستند:

  • نصب شومینه دیواری
  • نصب شومینه برقی
  • نصب شومینه گازی
  • نصب شومینه سنگی
  • نصب شومینه گازی دیواری
  • نصب شومینه هیزمی
  • نصب شومینه آجری

 

مزایای نصب شومینه برقی چیست؟

  • امنیت و پاکیزگی محیط
  • گرمادهی مناسب به محیط
  • صرفه جویی در مصرف انرژی
  • استفاده راحت و آسان از آن
  • زیبا کردن محیط دکور منزل

 

آیا نصاب شومینه توانایی نصب انواع شومینه را دارد؟

البته که نصاب شومینه توانایی نصب انواع شومینه از جمله شومینه سنگی، شومینه برقی، شومینه گازی، شومینه هیزمی، شومینه آجری، شومینه دیواری و کلاسیک و شومینه الکلی و حتی باربیکو آجری را دارد. ولی طبیعی است که برای مثال نصاب شومینه ای که بیشتر به نصب شومینه گازی پرداخته در نصب این مدل شومینه ماهرتر و زبردست تر است. لذا توصیه ما به شما این است که هنگام درخواست خدمات نصب شومینه، مدل شومینه درخواستی را ذکر کنید، بدین ترتیب همکاران ما مرتبط ترین سرویسکار و نصاب مورد نظر را به شما معرفی می‌کنیم.


 

مدت زمان رسیدن نصاب شومینه به محل نصب شومینه چقدر است؟

در شهرهای بزرگی مانند تهران، به دلیل بزرگ بودن، خدماتی مانند تعمیر پکیج و یا نصب شومینه را به صورت محله ای پوشش می‌دهیم. به همین دلیل به محض درخواست شما، ما بهترین و نزدیک ترین نصاب شومینه را به شما معرفی می‌کنیم.اکنون بسته به محل سکونت شما و بسته به این که در چه ساعتی به خدمات نیاز دارید، مدت زمان رسیدن نصاب به محل شما متغیر است. با این حال تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در اسرع وقت خدمت رسانی کنیم.

تعمیر شومینه

در انتخاب نوع شومینه مشورت کنید

تا این جای مقاله به شما برای انتخاب نصاب شومینه کمک کردیم. اما پیش از همه این ها لازم است که در انتخاب شومینه هم دقت کنید و متناسب با بودجه و کاربرد و همچنین متناسب با دکوراسیون منزل خود بهترین نوع آن را انتخاب کنید.

مقایسه انواع شومینه بر اساس سوخت مصرفی

  • نصب شومینه هیزمی: سوخت اصلی آن ها هیزم و چوب است. در خانه استفاده از آن ها منسوخ شده است.
  • نصب شومینه برقی: سوخت اصلی با برق شهری است. به دلیل مصرف بالای برق آن بیشتر جنبه دکور دارد.
  • نصب شومینه گازی: در میان تمامی مدل های شومینه به دلیل گرمای مطلوب و مصرف انرژی مناسب پرطرفدارتر است.

مدت زمان نصب شومینه توسط نصاب شومینه چقدر است؟

همان طور که می‌دانید از آنجایی که نصب شومینه نیاز به مقادیری کار بنایی دارد، می‌توان حدس زد که نصب شومینه تقریبا زمان بر است. اما نگران نباشید، اگر آن را توسط نصاب شومینه مجرب و ماهر “شهر سرویس” انجام دهید زمان کمتری را صرف این کار می‌کنید. چرا که تجربه زیاد نصاب شومینه در نصب شومینه باعث می‌شود که نه تنها کار نصب شومینه بهترین نحو ممکن انجام می‌گیرد بلکه زمان کمتری هم به نصب شومینه اختصاص خواهید داد.


بهترین محل برای نصب شومینه کجاست؟

معمولا شومینه در فضاهای بسته و وسط سالن نصب می‌شود تا به خوبی گرما را انتقال دهد. نصب شومینه برقی در مکان های مرطوب و یا در فضاهای باز خطاتی را به همراه دارد. قبل از نصب شومینه با نصاب مشورت کنید تا مکان مناسبی را در خانه خود پیدا کنید.


آماده سازی قبل از نصب شومینه یعنی چه؟

شومینه تنها یک وسیله گرمایشی محسوب نمی‌شود و این روزها تبدیل به یک وسیله تزیینی و جزیی از دکوراسیون محسوب می‌شود برای زیبایی بخشیدن بیشتر به فضای خانه، بهتر از قبل از نصب شومینه دیوار کاذب جای گذاری کنید. اگر در دیوار فرورفتگی وجود دارد نیازی به این کار نیست. یک نصاب شومینه به خوبی می‌تواند شما را در این زمینه راهنمایی کند.


آیا بعد از نصب شومینه، سیستمی برای ارزیابی نصاب شومینه وجود دارد؟

البته که وجود دارد. به جهت آسودگی خاطر شما و بالا بردن کیفیت خدمات، بعد از انجام نصب شومینه با شما در ارتباط بوده تا نظر شما را بابت کیفیت کار و نیز در مورد میزان رضایت شما از نصاب شومینه جویا می‌شویم. بدین ترتیب ما همواره از میزان کیفیت کار سرویسکاران و نصابان اطلاعاتمان را به روز می‌کنیم و این کار موجب می‌شود که مشتری های ما در مورد کیفیت نصب شومینه اطمینان خاطر داشته باشند. چنان چه هر گونه انتقاد یا پیشنهادی در خصوص کیفیت خدمت رسانی داشتید، می‌توانید با کارشناسان بخش پاسخگویی ما آن را در میان بگذارید.

نصب شومینه تهران و شیراز

نصب شومینه تهران و شیراز، یکی از ده‌ها شهری است که توسط شهر سرویس پوش داده می‌شود. شما به راحتی می‌توانید نصب شومینه تهران و شیراز خود را به متخصصان حرفه‌ای فعال در شیراز سرویس بسپارید؛ چرا که می‌توانید با بررسی سوابق برترین نصابان شومینه تهران و شیراز، بهترین فرد نصاب شومینه تهران و شیراز را بیابید و با مقایسه سوابق برترین‌ها، بهترین نصاب شومینه تهران و شیراز را برگزینید و از خدمات نصب شومینه تهران و شیراز، بهره مند شوید. 

راه اندازی شومینه کدام بهتر است؟

ساخت شومینه گازی یا شومینه هیزمی

راه اندازی شومینه برای انواع شومینه متفاوت است. راه اندازی شومینه براساس مواردی مانند طراحی دودکش شومینه، نوع شومینه و … متفاوت است. 
افراد بسیاری طرفدار شومینه هیزمی هستند به دلیل حس نوستالژیک که منتقل می کند اما راه اندازی شومینه و نگهداری شومینه هیزمی پرهزینه است و بخش زیادی از گرمای تولید شده، توسط دودکش به بیرون از ساختمان منتقل می شود.
شومینه های گازی مدرن تر هستند و ساخت شومینه گازی در ابعاد و مدل های متنوع انجام می شود بنابراین بسیار پرکاربرد هستند.

با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شهر سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

خدمات مشابه در بازار "شهر سرویس"

از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین  تعمیر شوفاژ
3/5
برخورد خوب و کار حرفه ای
حسین فیروزپور
تعمیرکار شوفاژ
4.8/5
بسیار خوش قول،با اخلاق و متعهد بودند.
بهنام مختاری
تعمیرکار شوفاژ
4.3/5
بسیار عالی منصف کار بلد
سجاد فتحی
تعمیرکار شوفاژ

مجله “شهر سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس