نصب سایبان کولر آبی

میانگین قیمت نصب سایبان کولر

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
250،000

تومان

180،000

تومان

90،000

تومان

60،000

تومان

قیمت نصب سایبان کولر در بازار چقدر است؟

برای اطلاع از “هزینه نصب سایبان کولر” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از متخصصین به رایگان قیمت بگیرید

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش نصب سایبان کولر در اپلیکیشن شهر سرویس دارید، می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
اپلیکیشن شهر سرویس
نسخه تحت وب

نصب سایبان کولر از دسته خدماتی است، که در کنار سرویس کردن کولر آبی بر روی مصرف بهینه کولر تاثیر مستقیم دارد. با نزدیک شدن به ماه‌های گرم سال، نیاز به استفاده از وسایل سرمایشی مثل انواع کولر بیشتر حس می‌شود. یکی از مهم‌ترین اقداماتی که قبل از روشن کردن کولر آبی باید مورد توجه قرار گیرد؛ نصب سایبان کولر بر روی کولرهای قرار گرفته در معرض مستقیم نور خورشید، در جایی مثل پشت بام است.

برای نصب سایبان کولر در “شهر سرویس” امکان ایجاد ارتباط با افراد متخصص و کاربلد در این زمینه با ثبت سفارش در اپلیکیشن و سایت “شهر سرویس” وجود دارد. استعلام رایگان قیمت نصب سایبان کولر نیز در این حالت برای مشتریان و کاربرانی که ثبت سفارش کرده اند ایجاد شده و می‌توانند با شرح خدمات در خواستی برای افراد متخصص در این زمینه، بهترین فرد را برای نصب سایبان کولر انتخاب کنند. 

“شهر سرویس” به منظور ارتباط آسان و سریع بین متخصصین نصب سایبان کولر و مشتریانی که برای دریافت این نوع خدمات ثبت سفارش کرده‌اند، یک بستر مناسب را فراهم کرده است. 

نصب سایبان کولر آبی

قیمت نصب سایبان کولر چگونه تعیین می‌شود؟

قیمت نصب سایبان کولر تا حد زیادی به محل قرارگیری کولر آبی، ابعاد کولر، نوع سایبان، تجهیزات لازم برای انجام کار و همین طور مدت زمان صرف شده برای نصب سایبان کولر آبی بستگی دارد. هزینه انجام این کار وابسته به موارد گفته شده، در مکان‌های مختلف می‌تواند متفاوت باشد.

برای داشتن اطلاعات لازم درباره میزان هزینه‌ای که هگام نصب سایبان کولر پرداخت کنید، پس از ثبت سفارش رایگان در اپلیکیشن و سایت “شهر سرویس” امکان برقراری ارتباط با افراد متخصص در این زمینه برای شما ایجاد شده که به راحتی با شرح شرایط خود می‌توانید استعلام قیمت را بصوت رایگان از کارشناسان نصب سایبان کولر انجام دهید.

نصب سایبان کولر آبی

مزایای نصب سایبان کولر چیست؟

نصب سایبان کولر یا آفتاب گیر کولر شاید در نظر اول یک کار غیر ضروری برای آماده کردن کولر جهت استفاده باشد. اما خوب است بدانید نصب آفتاب گیر کولر در دسته مواردی قرار دارد که در نحوه عملکرد کولر در ظهر‌های تابستان تاثیر فراوانی دارد. اگر تصمیم دارید که کولر آبی ساختمان یا کولر گازی را مجهز به نصب سایبان کولر کنید، برای انتخاب یک فرد متخصص در این زمینه بهتر است از افراد مطلع کمک بگیرید.

علاوه بر این موارد، امکان انتخاب یک متخصص برای نصب سایبان کولر در “شهر سرویس” با مشاهده سوابق کاری قبلی و همین‌طور نظرات و میزان رضایت کاربران درباره نحوه‌ عملکردشان، شما را در انتخاب یک فرد کاربلد برای نصب سایبان کولر کمک می‌کند.

نصب سایبان کولر آبی

استعلام قیمت رایگان و همین‌طور داشتن ارتباط با کارشناسان مختلف در زمینه نصب سایبان در “شهر سرویس” دست شما را برای انتخاب یک فرد متناسب با شرایطتتان باز نگه داشته از هرگونه خسارت و ضرر مالی احتمالی تا حد ممکن جلوگیری می‌کند.

خدمات مشابه نصب سایبان کولر در “شهر سرویس”

“شهر سرویس” فراهم آورنده‌ی یک فضای کاربردی برای ایجاد ارتباط بین مشتریان و متخصصان در زمینه‌های مختلف کاری است. شرایط انجام خدماتی مثل نصب سایبان کولر و دیگر اقدامات مشابه این کار، برای رفع هرچه سریعتر نیاز کاربران با انتخاب یک متخصص بر اساس کار خواسته شده در سریعترین زمان ممکن در شهر سرویس شده است.

در این قسمت به تعدادی از این خدمات اشاره می‌کنیم:

  • نصب کولر آبی
  • سرویس کولر آبی
  • تعمیر کولر آبی
  • نظافت داکت و کانال کولر
  • نصب کولر گازی و اسپیلت
  • سرویس کولر گازی و اسپیلت
نصب سایبان کولر آبی

نصب سایبان حصیری کولر

سایبان حصیری کولر یکی از انواع مختلف سایبان برای نصب بر روی کولر‌های مختلف است. جنس چوبی حصیر در خنک نگهداشتن کولر و همین طور ممانعت در نفوذ نور خورشید بر روی کولر تاثیر زیادی دارد. علاوه بر این به دلیل سبک بودن فشاری بر روی بدنه کولر وارد نمی‌کند. سایبان حصیری کولر تا حد زیادی نقش یک آفتاب گیر کولر را مخصوصا در روی پشت بام ایفا می‌کند.

 

تاثیر نصب سایبان برای کولر آبی

همان طور که در قسمت‌های قبلی اشاره کردیم، نصب سایبان بر روی کولر تا حد زیادی در بهینه‌سازی مصرف انرژی در کولر موثر است. نصب سایبان بر روی کولر انتقال باد خنک به ساختمان را بهبود بخشیده و نیاز افراد به قرار دادن کولر در دور تند و بالا رفتن هزینه مصرف برق و آب کاهش را می‌دهد.

 علاوه بر این تاثیر سایبان بر روی کولر آبی باعث بالا رفتن کیفیت جریان باد خنک در ساختمان است. با قرار گرفتن سایبان بر روی کولر و جلوگیری از تابش مستقیم بر روی کولر بدنه و تجهیزات کولر دیرتر فرسوده می‌شود.

 

نحوه ثبت سفارش نصب سایبان کولر در “شهر سرویس”

با ثبت سفارش رایگان در “شهر سرویس” بصورت آنلاین از طریق اپلیکیشن و یا وبسایت، در کمترین زمان ممکن و بدون صرف هزینه‌ای با متخصصین نصب سایبان کولر در ارتباط باشید و با شرح سفارش خود، از آن‌ها قیمت بگیرید. سپس باتوجه به سوابق متخصص و نظرات سایر کاربران، بهترین نصاب سایبان کولر را انتخاب کنید.

با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شهر سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

خدمات مشابه در بازار "شهر سرویس"

از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین نصب سایبان کولر
3/5
قیمت مناسب و خرید با فاکتور ارائه شد
علیرضا قانعی
4.8/5
بسیار خوش قول،با اخلاق و متعهد بودند.
بهنام مختاری
4.3/5
پشتیبانی دلسوز و پیگیر
علیرضا شرافت

مجله “شهر سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس