قیمت نصب روشویی

میانگین قیمت نصب روشویی

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
250،000

تومان

180،000

تومان

90،000

تومان

60،000

تومان

قیمت نصب روشویی در بازار چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت “ نصب روشویی” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از متخصصین به رایگان قیمت بگیرید.

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش نصب روشویی در اپلیکیشن شهر سرویس دارید، می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
اپلیکیشن شهر سرویس
نسخه تحت وب

نصب روشویی را به متخصصش بسپار

نصب روشویی برای سرویس بهداشتی یا حمام یکی از ملزومات هر خانه بازسازی شده یا نوسازی است. از سویی، با روی کار آمدن روشویی‌های متفاوتی همچون روشویی کمد دار، روشویی کاسه ای، روشویی بدون پایه، روشویی کابینتی دیواری و … نصب روشویی مانند گذشته آسان نیست و نیاز به یک مهارت تخصصی تبیدل شده است؛ البته شاید بتوان با مشاهده فیلم آموزش نصب روشویی، نصب روشویی را انجام داد؛ اما در صورتی که می‌خواهید به صورت کامل حرفه‌ای نصب روشویی برای شما انجام شود، پیشنهاد ما بهره از یک نصاب مجرب و متخصص در این امر است. با ما همراه شوید تا علاوه بر نصب روشویی به موارد دیگری از جمله قیمت و هزینه نصب روشویی، نصب روشویی کمد دار، نصب روشویی پایه دار، نصب روشویی سنگی و … بپردازیم. 

نصب روشویی
  • قیمت نصب روشویی
  • خدمات نصب روشویی
    • نصب روشویی کمد دار
    • نصب روشویی کاسه ای
    • نصب روشویی سنگی
  • انتخاب بهترین نصاب روشویی

اجرت و قیمت نصب روشویی چگونه تعیین می‌شود؟

اجرت و قیمت نصب روشویی به عوامل متفاوتی بستگی دارد. نوع روشویی (روشویی کمد دار، روشویی ساده، روشویی کابینتی)، محل نصب روشویی، ابزارآلات مورداستفاده هنگام نصب روشویی از جمله عواملی هستند که در هزینه نصب روشویی به صورت مستقیم تاثیر دارد. اگر می‌خواهید روشویی خود را نصب کنید، در بازار آنلاین «شهر سرویس» به رایگان سفارش خود را ثبت کنید. پس از ثبت سفارش شما و با وارد کردن جزییات سفارش خود از چند نصاب روشویی در شهر خودتان پیشنهاد قیمت دریافت می‌کنید.

نصب روشویی شامل چه خدماتی می‌شود؟

  • نصب روشویی پایه دار و نصب روشویی بدون پایه 
  • نصب روشویی سنگی
  • نصب روشویی بدون پایه
  • نصب انواع روشویی دیواری
  • نصب روشویی کمد دار و نصب روشویی کابینتی

نصب روشویی کمد دار و کابینتی

روشویی کمد دار یکی از انواع محبوب روشویی‌هاست. کمد و کابینت روشویی‌ها از متریال خاصی ساخته می‌شود که کاملا ضد آب هستند. به دلیل این که کابینت روشویی فضای زیادی از سرویس بهداشتی و حمام را اشغال می‌کند، بهتر است در سرویس بهداشتی‌هایی که فضای مناسب وجود دارد، نصب شود. معمولا روش نصب روشویی کمد دار و نحوه نصب روشویی کابینتی بدون پایه، طبق دستورالعمل خاص و با اندازه گیری دقیق همراه است.

نصب روشویی

نصب روشویی کاسه ای

نصب روشویی کاسه ای در مقایسه با نصب روشویی کمد دار آسان‌تر است. روشویی کاسه‌ای دقیقا بر روی خود کابینت و کمد آن نصب می‌شود. روشویی کاسه ای به دلیل شکل جذاب و خاصی که دارد، دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی را کاملا خاص و ویژه جلوه می‌دهد. مزیت مهم دیگر آن، تنوع زنگ و مدل روشویی کاسه ای است. برخی بالای کانتر یا یک میز چهارپایه نصب می‌شوند و برخی دیگر به صورت توکار درون کابینت. 

هم‌اینک به راحتی می‌توانید درخواست نصب روشویی کاسه ای خودتان را بر روی شهر سرویس ثبت کنید تا متخصصین نصب روشویی کاسه ای فعال بر بستر شهر سرویس، برای شما پیشنهادات خود برای نصب روشویی کاسه ای را ارسال کنند و شما نیز به راحتی می‌توانید از قیمت نصب روشویی آگاهی بیابید. 

نصب روشویی

نصب روشویی سنگی

این روزها نصب روشویی سنگی برای حمام و سرویس بهداشتی بسیار مورد توجه است. روشویی سنگی نیز مانند سایر مدل‌های روشویی دو تکه هستند. در این حالت سنگ روشویی، روی سنگ بالایی آن نصب می‌شود. سنگ روشویی متناسب با فضای بالایی آن انتخاب می‌شود و سنگ روشویی با استفاده از چسب مخصوص بر روی سطح سنگی کابینت متصل می‌شود. در صورتی که تمایل به نصب روشویی سنگی دارید، می‌توانید درخواست نصب روشویی سنگی خودتان را در اپ یا وبسایت شهر سرویس، نصب کنید.

نصب روشویی

نصب روشویی پایه دار و بدون پایه 

روشویی پایه دار از قدیمی‌ترین و پر فروش‌ترین روشویی های موجود در بازار است. نصب روشویی پایه دار با توجه به شکل ظاهری و تک پایه یا دو پایه بودن، شیر آب آن کمی تفاوت دارد. ولی به طور کلی برای نصب روشویی پایه دار بهتر است محل نصب پیچ را روی دیوار علامت زده شود. سنگ روشویی روی پایه قرار می‌گیرد و شیرآلات مستقیما روی سنگ قرار می‌گیرند. برای نصب روشویی پایه دار مهم است که محل قرارگیری لوله‌های فاضلاب درون پایه آن به درستی تراز شود.

همچنین در صورتی که روشویی شما بدون پایه است، می‌توانید درخواست خودتان را برای متخصصان نصب روشویی پایه دار، ثبت کنید. نصب روشویی بدون پایه دارای تفاوت با نصب روشویی پایه دار است؛ اما متخصصین نصب روشویی، دارای تبحر در نصب انواع روشویی‌ها هستند و می‌توانید با خیالی آسوده درخواست نصب روشویی پایه دار خودتان را در شهر سرویس ثبت کنید. 

محل نصب شیرآلات در روشویی

محل نصب شیرآلات روشویی باتوجه به نوع آن انجام می‌شود. در بعضی از مدل‌های روشویی، شیرآلات روی سنگ آن و برخی دیگر روی دیوار نصب می‌شود. 

فیلم آموزش نصب روشویی

با کمی جستجو، فیلم آموزش نصب روشویی را خواهید یافت و مشاهده می‌کنید؛ اما به شما پیشنهاد می‌کنیم برای نصب روشویی، به یک متخصص نصب روشویی (نصاب روشویی) مراحعه کنید. به خصوص در مواردی مانند نصب روشویی بدون پایه، در صورتی که تبحر و مهارت کافی ندارید، احتمال شکستن سنگ روشویی وجود دارد؛ و ممکن است علاوه بر هزینه مالی، فردی نیز در حین نصب روشویی آسیب فیزیکی ببیند.

چگونه بهترین نصاب روشویی را انتخاب کنیم؟

متخصص نصب روشویی را در «شهر سرویس» بیابید. شما با پاسخ به چند سوال ساده، می‌توانید سفارش نصب روشویی را به رایگان ثبت کنید. پس از ثبت سفارش، چند نصاب روشویی، قیمت پیشنهادی خود را اعلام می‌کنند. با بررسی امتیاز متخصصان، سوابق کاری آن‌ها، نظرات مشتریان قبلی و قیمت‌های پیشنهادی، مناسب‌ترین متخصص نصب روشویی را به دلخواه خود انتخاب کنید. تیم پشتیبانی «شهر سرویس» تا مرحله اتمام کار شما را همراهی خواهد کرد.

با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شهر سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

خدمات مشابه در بازار "شهر سرویس"

از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین نصب روشویی
3/5
مسئولیت پذیر و حرفه ای بودن و کاملا به کارشون واقف بودن من ایشون رو پیشنهاد میکنم
محمد کارامد
4.8/5
بسیار عالی ومتخصص وحرفه ایی
رضا دشتی
4.3/5
بسیار خوش قول، محترم و با انصاف بودند
مهرزاد تاج ادینی

مجله “شهر سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس