قیمت نصب ایزوگام

میانگین قیمت ایزوگام

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
250،000

تومان

180،000

تومان

90،000

تومان

60،000

تومان

قیمت ایزوگام در بازار چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت “ایزوگام” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از متخصصین به رایگان قیمت بگیرید.

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش نصب ایزوگام در اپلیکیشن شهر سرویس دارید، می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
اپلیکیشن شهر سرویس
نسخه تحت وب

ایزوگام را به متخصصش بسپار

نصب ایزوگام از سری اقدامات پوششی و حفاظتی دیوار و سقف بوده که در انواع مختلف برای ساختمان‌های گوناگون انجام می‌شود. نصب ایزوگام با استفاده از تجهیزات مخصوص مانند دستگاه نصب ایزوگام برای جلوگیری از نفوذ رطوبت در بافت دیوار و سقف ساختمان صورت می‌گیرد.

نصب ایزوگام که یک عایق پوششی بسیار پرکاربرد برای جلوگیری از ایجاد پوسیدگی در بافت‌های ساختمانی و همین طور بهینه سازی مصرف انرژی بوده یک اقدام کاملا تخصصی است. از این رو انجام غیر اصولی این کار با آسیب مستقیم با مشکلات زیادی همراه خواهد بود.

از این رو بازار آنلاین “شهر سرویس” با ایجا د یک بستر کاری مطمئن شرایط را برای شناخت افراد متخصص و فعال در زمینه نصب ایزوگام را در شهر و محل زندگی شما سهولت بخشیده است. در حال حاضر شما می‌توانید برای دریافت خدمات تخصصی نصب ایزوگام در تهران و دیگر شهرهای کشور با ثبت سفارش در سایت و اپلیکیشن “شهر سرویس” به راحتی اقدام کنید.

نصب ایزوگام
  • مزایای ثبت سفارش نصب ایزوگام در “شهر سرویس”
  • معیارهای تعیین قیمت نصب ایزوگام چه مواردی می‌باشد؟
  • دستورالعمل نصب ایزوگام برای قسمت‌های مختلف ساختمان
  • بهترین کارشناسان نصب ایزوگام را در “شهر سرویس” بیابید.

مزایای ثبت سفارش نصب ایزوگام در “شهر سرویس”

از آنجایی که نصب ایزوگام با مراحل مشخص و تخصصی همراه بوده و از طرفی دیگر نصب صحیح آن بطور مستقیم بر بافت ساختمان تاثیر دارد بنابراین انتخاب شرکت‌های باتجربه و کاربلد در این زمینه از اهمیت بالایی برخوردار است.

زیرسازی نا مناسب، عدم رفع ترک‌های دیوار و سقف و همین طور عدم تشخیص میزان و نوع ایزوگام مناسب برای ساختمان عملا با از دست رفتن هزینه شما در قبال نتیجه نامطلوب همراه است. با ثبت سفارش در سایت و اپلیکیشن “شهر سرویس” به راحتی می‌توانید به بهترین و متخصص ترین افراد در نصب ایزوگام برای سقف و دیوار دسترسی داشته باشید.

این امر به گونه‌ای است که پس از ثبت درخواست شما در سایت و اپلیکیشن “شهر سرویس” و مشاهده پروفایل چندین نصاب ایزوگام، امکان مشاهده سوابق کاری و نظرات کاربران قبلی درباره نحوه عملکرد این افراد نیز وجود دارد. این نکته مثبت به شما این امکان را می‌دهد که انتخاب مناسب برای انجام و نصب ایزوگام در ساختمان مدنظر خود داشته و این کار را به فرد متخصص بسپارید. 

نصب ایزوگام

معیارهای تعیین قیمت نصب ایزوگام چیست؟

معیارهای تعیین هزینه و قیمت نصب ایزوگام بر اساس فاکتور‌های اصلی مثل متراژ ایزوگام، نوع ایزوگام، نحوه زیرسازی، وضعیت سقف و دیوار و در نهایت تجهیزات مورد نیاز برای نصب ایزوگام متغییر می‌باشد. البته قیمت اصلی خرید و نصب ایزوگام برای ساختمان با تعرفه‌ای مشخص برای سال 99 اعلام شده و قابل انجام می‌باشد.

برای دسترسی سریع به قیمت نصب ایزوگام در ساختمان مدنظرتان پس از ثبت سفارش در سایت و اپ “شهر سرویس” به راحتی می‌توانید از افراد متخصص و فعال در این زمینه استعلام قیمت رایگان بگیرید.

دستورالعمل نصب ایزوگام برای قسمت‌های مختلف ساختمان

برای نصب ایزوگام بر روی سقف و دیوار و جلوگیری از نفوذ رطوبت و بارش‌های انجام شده در بافت ساختمان رعایت یک سری اصول در قالب دستورالعمل نصب ایزوگام ضرورت دارد. در این بخش به مهم‌ترین نکات در هنگام نصب ایزوگام در قسمت‌های مختلف ساختمان اشاره خواهیم داشت.

نصب ایزوگام

مراحل نصب ایزوگام بر اساس ترتیب تعیین شده

  1. تمیز کردن سطحی که باید عایق و ایزوگام بر روی آن نصب شود با یک شستشوی نسبتا سطحی
  2. انجام زیرسازی با مواد مناسب برای محل‌هایی که در اثر تغییرات آب و هوایی و گذر زمان دچار ترک خوردگی شده است.
  3. اگر سطح زیر ایزوگام شرایط مطلوبی برای عایق کاری ندارد قبل از شروع نصب ایزوگام باید از قیر و پرایمر ایزوگام برای آماده سازی سطوح استفاده شود.
  4. اندازه گیری با دقت و بر اساس اصول تعیین شده قبل از انجام و نصب ایزوگام در محل مورد نظر صورت گیرد.
  5. بازکردن رول ایزوگام متناسب با اندازه مورد نیاز برای نصب ایزوگام بر روی سطوح. این کار باید وابسته به نوع بسته بندی و همین طور جنس ایزوگام بصورت اصولی با ابزار مخصوص انجام شود.
  6. نصب ایزوگام در این مرحله بر اساس نوع تخصص افراد و همین طور اصول تعیین شده صورت می‌گیرد.

 

نکات قابل توجه در هنگام نصب ایزوگام ساختمان

اجرای دستورالعمل نصب ایزوگام با یک سری نکات و اصول خاص همراه بوده که هر کدام در طول عمر ایزوگام و همین طور محافظت این عایق پوششی از بافت‌های ساختمانی تاثیر بسزایی دارد. بنابراین به نکاتی در این زمینه اشاره خواهیم داشت.

  • در هنگام انتخاب نوع ایزوگام به وضعیت آب و هوایی محل سکونت خود دقت داشته و با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید.
  • تمیز بودن سطح زیرین عایق کاری و همین طور نصب ایزوگام در دوام و چسبندگی آن تاثیر زیادی دارد.
  • توجه داشته باشید سطح همپوشانی تکه‌های ایزوگام در هنگام نصب نباید از 10 سانتی متر کمتر باشد.
  • بر روی قسمت‌های آب رو بهتر است بیش از یک لایه عایق  نصب شود.
  • برای ترمیم ایزوگام لکه‌های ایجاد شده در سطح آن را با حرارت پوشش داده و این کار را به دقت انجام دهید.
  • نصب ایزوگام برای سطوح مختلف با روش‌های گوناگونی همراه بوده بنابراین در هنگام نصب ایزوگام روی دیوار، سقف و کف مکان‌هایی مثل استخر به این نکات باید توجه ویژه داشت.
  • در شرایط جوی نامساعد مانند زمان بارش باران و برف اقدام به نصب ایزوگام نکنید.
  • تمامی مراحل نصب ایزوگام باید تحت نظارت افراد متخصص و مطلع از کار با دستگاه ایزوگام و نحوه نصب آن صورت گیرد.
نصب ایزوگام

ایزوگام بهتر است یا قیرگونی؟

ایزوگام نام بازرگانی عایق ضد آب برای پوشش بام‌ها، استخر‌ها و دیوار‌ها است. ایزوگام از لایه‌های مختلفی شامل تیشو و قیرهای طبیعی و صنعتی تهیه می‌شود و به عنوان یک عایق با دوام شناخته شده است. قابل ذکر است قیمت نصب ایزوگام نیز در مقایسه با روش‌های دیگر نسبتا ارزان و قابل قبول است. در گذشته، برای عایق‌بندی رطوبتی بیشتر از قیرگونی بهره می‌بردند. ولی اکنون به دلیل سرعت، سهولت و دقت در نصب و عمر طولانی تر آن نسبت به روش‌هاي قدیمی‌تر و همین طور حفظ محیط زیست کاربرد بیشتری دارد.

 

 چگونه مرغوب بودن یک ایزوگام را تشخیص دهیم؟

برای تشخیص مرغوب بودن و یا نبودن ایزوگام به نکات زیادی باید توجه کرد که ما سعی کرده‌ایم مهم‌ترین و ملموس‌ترین مشخصات را در زیر برای شما بیاوریم تا بتوانید به سادگی کیفیت ایزوگام را مورد بررسی قرار دهید. پس برای آشنایی بیشتر با نشانه‌های ایزوگام نامرغوب با ما همراه باشید.

  • ایزوگام‌ها به دلیل استفاده از پودرهای معدنی باعث می‌شوند بوی گازوئیل صنعتی و یا مازوت در آن احساس شود اما در ایزوگام‌های نامرغوب بوی نامطبوعی ناشی از مواد بی‌کیفیت استفاده شده در آن احساس می‌شود.
  • یکی از راحت‌ترین راه‌ها برای تشخیص مرغوب بودن و یا نبودن ایزوگام لمس ایزوگام است. اگر هنگام لمس ایزوگام لایه‌ای سیاه رنگ به دست منتقل شود آن ایزوگام مرغوب نبوده زیرا عدم انتقال رنگ نشان دهنده این است که مواد پلیمری و قیر استفاده شده در ایزوگام مرغوب هستند.
  • از آنجایی که ایزوگام عایق رطوبتی مقاوم است؛ پس در صورت کشش و تا شدن نباید به سادگی بشکند. حتما از مرغوب بودن ایزوگام مطمئن شوید زیرا ایزوگام نامرغوب عمر و استحکام ساختمان را کاهش می‌دهد.
نصب ایزوگام

انواع ایزوگام بر اساس نوع لایه‌های به کار رفته:

  • ایزوگام تک لایه: این نوع ایزوگام شامل پلی استر دوخته است و نسبت به نوع دو لایه ظریف تر و قابلیت انعطاف بیشتری دارد.
  • ایزوگام دو لایه: شامل تیشو و پلی استر است که ضخیم تر از نوع تک لایه بوده و دارای استحکام بیشتری است.

ایزوگام بر اساس پوشش آلومینیومی روی آن به دو دسته تقسیم می‌شود:

  • ایزوگام با روکش آلومینیوم: این نوع ایزوگام در جاهایی که در تابش نور مستقیم آفتاب است کاربرد زیادی دارد.
  • ایزوگام بدون روکش آلومینیوم: این نوع ایزوگام بیشتر جهت عایق کاری سرویس‌های بهداشتی، حمام و… به کار می‌رود.

بهترین نصاب ایزوگام را در “شهر سرویس” بیابید.

اگر به دنبال یک نصاب ایزوگام در ساختمان مدنظرتان هستید و آشنایی کمی نسبت به نوع انجام این کار دارید، با ثبت سفارش در سایت و اپلیکیشن “شهر سرویس” بهترین متخصصان و مشاوره‌ها را در این زمینه دریافت نمایید.

در بازار آنلاین “شهر سرویس” علاوه بر معرفی شرکت‌های معتبر و فعال در زمینه نصب ایزوگام و ترمیم آن امکان مشاهده سوابق کاری و میزان رضایت کاربران از نحوه عملکرد آنها نیز امکان پذیر است. 

با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شهر سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

خدمات مشابه در بازار "شهر سرویس"

  • قیمت قیرگونی
  • قیمت عایق کاری ساختمان
  • قیمت آسفالت
از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین نصب ایزوگام
3/5
ممنون از خوش قولی کار را بسیار حرفه ای انجام دادند
نجفی
4.8/5
خوش برخورد و دلسوز بودند و کار سریع انجام شد
اکبر لسانی
4.3/5
کار را خوش قیمت و منصفانه انجام دادند
محسن صادقی شاد

مجله “شهر سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس