نصب آبگرمکن

میانگین قیمت نصب آبگرمکن

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
250،000

تومان

180،000

تومان

90،000

تومان

60،000

تومان

قیمت نصب آبگرمکن در بازار چقدر است؟

برای اطلاع از “نصب آبگرمکن” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از متخصصین به رایگان قیمت بگیرید

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش تعمیر و نصب حوله خشک کن در اپلیکیشن شهر سرویس دارید، می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
اپلیکیشن شهر سرویس
نسخه تحت وب

نصب آبگرمکن را به متخصصش بسپار

نصب آبگرمکن یکی از راه‌های تأمین آب گرم مصرفی در ساختمان است. هنوز هستند عده‌ای که باور دارند، اگر نصب آبگرمکن دیواری را خودشان انجام دهند، در هزینه‌های خود صرفه‌جویی می‌کنند. به همین خاطر شروع به جستجوی آموزش تصویری نصب آبگرمکن دیواری بوتان، طریقه نصب آبگرمکن دیواری ایران شرق، آموزش نصب آبگرمکن بوتان b3115 می‌کنند.

لوله کشی آبگرمکن را کم اهمیت نپندارید. نصب آبگرمکن گازی ایستاده یا دیواری به لوله کشی گاز، آب و برق نیاز دارد؛ که باید با کمترین خطا انجام شود. 

در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی عوامل مؤثر بر قیمت نصب آبگرمکن و انتخاب بهترین آبگرمکن و نصاب آبگرمکن بپردازیم. 

نصب آبگرمکن

قیمت نصب آبگرمکن چگونه تعیین می‌شود؟
خدمات نصب آبگرمکن دیواری شامل چه مواردی می‌شود؟
هنگام نصب آبگرمکن به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
چگونه بهترین آبگرمکن دیواری را انتخاب کنیم؟
نصب آبگرمکن دیواری یا نصب پکیج؟
تعمیر آبگرمکن یا نصب آبگرمکن جدید؟

قیمت نصب آبگرمکن چگونه تعیین می‌شود؟

همان‌طور که می‌دانید، قیمت نصب آبگرمکن متغیر است. برند، نوع، اندازه آبگرمکن، محل نصب و دستمزد نصاب از عوامل تعیین کننده‌ی هزینه نصب آبگرمکن هستند. طبق نظرسنجی که از مشتریان داشتیم، شفاف بودن روند قیمت گذاری خدمات و روند اجرایی کار موجب رضایت دریافت خدمات می‌شود. در “شهر سرویس” این امکان وجود دارد که قیمت خدمات نصب آبگرمکن دیواری یا ایستاده را به رایگان از متخصصین بگیرید. پس از دریافت چند پیشنهاد قیمت، می‌توانید با خواندن نظرات دیگر مشتریان، خودتان مناسب‌ترین متخصص را انتخاب کنید.

خدمات نصب آبگرمکن دیواری شامل:

  •  نصب آبگرمکن گازی ایستاده، نصب آبگرمکن دیواری و زمینی

  • نصب آبگرمکن دیواری بوتان b3115، آزمون، سپهرالکتریک

  • نصب آبگرمکن برقی ایستاده و دیواری

  • اجرای لوله کشی آبگرمکن دیواری (آب، گاز و برق)

  • نصب آبگرمکن دیواری در دستشویی

  • نصب آبگرمکن دیواری در بالکن، حمام و آشپزخانه

لوله کشی آبگرمکن دیواری

همان طور که گفتیم، لوله کشی آبگرمکن دیواری باید اصولی و طبق استاندارد لوله کشی انجام شود. چرا که کمترین خطا هنگام لوله کشی ساختمان اعم از لوله کشی آبگرمکن دیواری، لوله‌کشی پکیج، لوله‌کشی گاز و مانند آن می‌تواند ضرر و زیان‌های جبران ناپذیری را به وجود آورد. پس نصب آبگرمکن دیواری یا تعمیر آبگرمکن را کم اهمیت نگیرید و حتما این کار را به یک سرویسکار یا لوله کش مجرب بسپارید. لوله کشی آبگرمکن دیواری شامل لوله‌کشی آب سرد و گرم، لوله‌کشی گاز و دودکش مناسب است.

نصب آبگرمکن

هنگام نصب آبگرمکن به این موارد توجه کنید:

  • آبگرمکن گازی یا برقی: معمولاً دو نوع رایج آبگرمکن برقی و آبگرمکن گازی در بازار موجود است. هزینه نصب آبگرمکن گازی از آبگرمکن برقی بیشتر است. زیرا هزینه لوله کشی گاز بر قیمت نصب تاثیر می‌گذارد.


  • آبگرمکن مخزن‌دار یا بدون مخزن: آبگرمکن مخزن‌دار یا آبگرمکن ایستاده، دائماً آبِ گرم را در مخزن خود نگه می‌دارد. درحالی‌که آبگرمکن بدون مخزن یا آبگرمکن دیواری در لحظه‌ی استفاده و روشن شدن شمعک، آب را گرم می‌کند. به همین خاطر آبگرمکن بدون مخزن، موجب صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شود. نصب آبگرمکن مخزن دار از نصب آبگرمکن بدون مخزن ارزان‌تر است.


  • برند آبگرمکن: شاید برایتان جالب باشد که آبگرمکن علاوه بر کیفیت و کارکردش، بر اساس برند نیز میان نصابان آبگرمکن ارزش‌گذاری می‌شود. زیرا نام برند، تاثیر مستقیمی بر خرید آبگرمکن دارد. در کنار این موضوع به این نکته هم توجه کنید آبگرمکنی که می‌خرید، آبگرمکن را با خدمات پس از فروش به شما ارائه کند.

  • اندازه آبگرمکن: حجم آب مصرفی و متراژ ساختمان معیار مهم برای انتخاب اندازه آبگرمکن است. البته در صورتی‌که از آبگرمکن‌های بدون مخزن استفاده کنید؛ قدرت آبگرمکن و سرعت عمل برای گرم کردن حجم آب مورد نیاز موردتوجه قرار می‌گیرد. 

  • محل نصب آبگرمکن: فاکتور بعدی که در خرید و هزینه نصب آبگرمکن تأثیرگذار است، محل نصب و سختی کار نصاب است. در واقع این معیار بر دستمزد نصاب آبگرمکن تاثیر می‌گذارد. اگر آبگرمکن شما باید برداشته شود و یا در ارتفاع کار کند، کار نصب بیش‌تر طول می‌کشد.
نصب آبگرمکن

انتخاب بهترین آبگرمکن دیواری یا زمینی

آبگرمکن با مصرف خانگی و غیر خانگی، با هدف تأمین آب گرم موردنیاز، در مدل‌های برقی یا گازی و مخزن دار یا بدون مخزن به‌ کار گرفته می‌شود. انتخاب نوع آبگرمکن نیازمند آشنایی با انواع آبگرمکن‌های موجود در بازار است. برای این کار بهتر است با متخصص تاسیسات گرمایشی مشورت کنید. نصاب آبگرمکن می‌تواند با در نظر گرفتن بودجه، حجم آب گرم موردنیاز و میزان استفاده شما بهترین آبگرمکن دیواری یا ایستاده را برای نصب انتخاب کند. 

 

نصب آبگرمکن دیواری یا پکیج؟

جدا از گزینه‌های متعددی که برای تامین آب‌گرم و گرمایش ساختمان در بازار تاسیسات وجود دارد، آب‌گرم‌کن و پکیج دو وسیله گرمایشی پر استفاده هستند. زیرا نصب، تعمیر و نگه‌داریشان راحت‌تر است. اما ممکن در تصمیم گیری میان نصب آبگرمکن و نصب پکیج خود دچار تردید باشید. در این‌جا بهتر است به این نکته توجه کنید که پکیج علاوه بر گرم کردن آب، می‌تواند به همراه رادیاتور و شوفاژها، گرمایش ساختمان را تأمین کند.

 

تعمیر یا نصب آب‌گرم‌کن جدید؟

به طور میانگین، آبگرمکن پس از نصب 10 تا 15 سال (متناسب با برند آبگرمکن و نوع آن) عمر مفید دارد. چنانچه آبگرمکن بعد از 10-15 سال دچار مشکل شود، تعمیر آبگرمکن چاره کار نیست. بهتر است با آبگرمکن جدید جایگزین شود. اما اگر آبگرمکن قابل تعمیر باشد، یک تعمیرکار آبگرمکن عمر دوباره به آبگرمکن شما می‌بخشد.

نصب آبگرمکن

مراحل نصب دودکش آبگرمکن:

  • نصب کلاهک H روی دهانه خروجی آبگرمکن
  • لوله دودکش، زانویی‌ها و کلاهک H باید از جنس ورق فولادی گالوانیزه باشد.
  • پیش از نصب دودکش آبگرمکن حتما از باز بودن دودکش ساختمان مطمئن شوید.
  • استفاده از حداکثر دو عدد زانویی 90 درجه در مسیر دودکش آبگرمکن به دودکش ساختمان مجاز است.
  • توجه کنید که دهانه خروجی دودکش روی بام باید حداقل یک متر از کف بام فاصله داشته باشد و فاصله آن از دیوارهای جانبی نیز حداقل 3 متر باشد.

نصب آبگرمکن برقی

آبگرمکن برقی از انواع آبگرمکن است که استفاده از آن در ایران بسیار رواج دارد. اگر می‌خواهید آبگرمکن برقی ایستاده یا دیواری را خودتان نصب کنید می‌توانید مراحل زیر را طی کنید:

  1. برای نصب آبگرمکن برقی ابتدا باید روکش‌های لوله ورودی و خروجی آبگرمکن را جدا کنید.
  2. با استفاده از یک انبردست، یکی از شلنگ‌های پرفشار را به ورودی آب سرد متصل کنید و آن را محکم ببندید. 
  3. سپس شلنگ پرفشار دوم را به خروجی آب گرم وصل کنید و آن را محکم ببندید.

توجه داشته باشید که هنگام نصب آبگرمکن برقی، باید از نشتی آن جلوگیری کنید. در صورتی که به تنهایی نمی‌توانید از عهده نصب آن برآیید، بهتر است از کمک یک نصاب آبگرمکن بهره ببرید. 

به متخصص نصب آبگرمکن در منزل نیاز دارید؟

قبل از هر چیز برای نصب آبگرمکن، باید نوع آبگرمکن خود را مشخص کنید. سپس متناسب با متراژ خانه (یا هر فضایی که می‌خواهید آبگرمکن را نصب کنید) و نوع مصرف خود (خانگی یا غیرخانگی)، اندازه و برند آبگرمکن را انتخاب کنید. برای تصمیم گیری بهتر، سفارش خود را در “شهر سرویس” به رایگان ثبت کنید. سپس بر اساس نظرات کاربران قبلی، بهترین نصاب آبگرمکن را انتخاب کنید. فرقی نمی‌کند در کدام شهر هستید یا برای نصب آبگرمکن دیواری بوتان b3115 یا آزمون یا هر برند دیگری اقدام می‌کنید. متخصصان در نزدیکی شما هستند.

با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شهر سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

خدمات مشابه در بازار "شهر سرویس"

از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین نصب آبگرمکن
3/5
برخورد خوب و کار حرفه ای
حسین فیروزپور
4.8/5
بسیار خوش قول،با اخلاق و متعهد بودند.
بهنام مختاری
4.3/5
بسیار عالی منصف کار بلد
سجاد فتحی

مجله “شهر سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس