نصب موتورخانه

میانگین قیمت نصب موتورخانه

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
250،000

تومان

180،000

تومان

90،000

تومان

60،000

تومان

قیمت نصب موتورخانه در بازار چقدر است؟

برای اطلاع از “نصب موتورخانه” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از متخصصین به رایگان قیمت بگیرید

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش نصب موتورخانه در اپلیکیشن شهر سرویس دارید، می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
اپلیکیشن شهر سرویس
نسخه تحت وب

نصب موتورخانه را به متخصصش بسپار

نصب و راه اندازی موتورخانه از جمله کارهای تخصصی است که حتما باید توسط یک تکنسین موتورخانه شوفاژ صورت گیرد. تکنسین‌هایی که آموزش راه اندازی موتورخانه، آموزش لوله کشی موتورخانه و … را به طور کامل فراگرفته‌اند. اکنون اگر برای نصب موتورخانه به دنبال مجرب‌ترین تکنسین‌ها می‌گردید، پس به راحتی درخواست نصب و راه اندازی موتورخانه را با ذکر نام، آدرس و اطلاعات دیگر از طریق فرم سفارش ثبت کنید تا در کمترین زمان، به بهترین نصابان موتورخانه در شهر خود دسترسی پیدا کنید و با تصمیم خود و مقایسه قیمت نصب موتورخانه، یک نصاب را انتخاب کنید.

تعمیر موتور خانه
  • قیمت نصب موتورخانه چگونه تعیین می‌شود؟
  • چه خدماتی برای نصب و راه اندازی موتورخانه ارائه می‌شود؟
  • درخواست نصب موتورخانه از طریق فرم اینترنتی چه امتیازاتی برایمان دارد؟
  • چرا باید نصب موتورخانه را به یک متخصص بسپاریم؟

قیمت نصب موتورخانه چگونه تعیین می‌شود؟

قیمت نصب موتورخانه ساختمان توسط خود نصاب موتورخانه یا بهتر است بگوییم تیم تاسیساتی برای نصب موتورخانه شوفاژ تعیین و از سوی کارشناسان نظارت می‌شود. اگر می‌خواهید از قیمت نصب موتورخانه برای ساختمان خود مطلع شوید پس به راحتی در “شهر سرویس” از طریق فرم سفارش، قیمت بگیرید. اطلاع از هزینه نصب و راه اندازی موتورخانه شوفاژ کاملا رایگان است.


هزینه نصب و راه اندازی موتورخانه به چه عواملی بستگی دارد؟

نصب موتورخانه و راه اندازی آن یعنی اجرای یک فونداسیون برای قرار گرفتن تاسیسات ساختمان، لوله کشی آب گرم و سرد، نصب مخزن (دیگ بخار موتورخانه) و نصب مشعل الکتریکی یا گازی. این‌ها عمده کار نصب و راه اندازی موتورخانه است. همچنین قابل ذکر است که قیمت تجهیزات موتورخانه تاثیری روی دستمزد نصاب ندارد ولی به طور کلی برای تعیین قیمت موتورخانه ساختمان باید قیمت تجهیزات موتورخانه را مد نظر قرار داد.

خدمات دیگر، مثل اجرای روندهای ایمنی یا عایق بندی دیوارها و کف، عایق بندی لوله‌ها و اتصالات و … از موارد دیگری است که در ادامه اجرا و نصب موتورخانه انجام می‌شود و روی دستمزد نصاب موتورخانه تاثیر می‌گذارد.


حجم آب گرم مورد نیاز عامل تاثیر گذار بر قیمت نصب موتورخانه

حجم آب گرم مورد نیاز برای تامین گرمای ساختمان یکی از نکات مهم در هنگام راه اندازی و لوله کشی آب سرد و گرم موتورخانه است. بنابراین تعداد واحدهای ساختمان که در حقیقت تعیین کننده تعداد انشعابات و نوع و میزان تجهیزات مصرفی است می‌تواند اصلی‌ترین عامل در برآورد هزینه نصب و راه اندازی موتورخانه باشد.

تعمیر موتور خانه

مراحل اصلی نصب و راه اندازی موتورخانه گرمایشی:

نصب دیگ آب گرم: دیگ‌های فولادی به عنوان یکی از بخش‌های اصلی موتورخانه‌ها هستند که نصب و راه اندازی آنها باید با در نظر گرفتن نکات اجرایی خاصی همراه باشد.
ساخت کلکتور: کلکتور موتورخانه یکی از اصلی‌ترین اجزای موتورخانه است، زیرا این قسمت تحت تنش حرارتی و خوردگی زیادی قرار دارد و با توجه به اینکه کنار دیگ نصب می‌شود باید به نصب و ساخت آن توجه ویژه شود.
لوله کشی موتورخانه گرمایی: بعد از استقرار تمامی اجزای مختلف موتورخانه ساختمان، لازم است با شبکه‌ای از لوله‌ها و اتصالات و سایر تجهیزات مربوط به لوله کشی موتورخانه، ارتباط بین آنها را برقرار کرد.
نصب مخزن انبساط: وظیفه اصلی منبع مخزن انبساط تامین حجم کافی جهت انقباض و انبساط آب سیستم بر اثر تغییر دمای آب است. منبع انبساط باز باید با استاندارد‌های خاصی نصب شود.


 

 مرحله اصلی نصب موتورخانه: ساخت فونداسیون موتورخانه

قبل از شروع نصب موتورخانه باید یک فضایی برای ایجاد آن طراحی کرد. در واقع می‌توان گفت نصب موتورخانه به معنای ایجاد یک فونداسیون است تا تمامی تجهیزات و قطعات موتورخانه در یک بستر قرار بگیرند. این کار اصولا در ساختمان‌هایی صورت می‌گیرد که برای اولین بار نصب و راه اندازی موتورخانه در آنها صورت می‌پذیرد. ولی در مواردی مثل نوسازی موتورخانه اصولا نیازی به ساخت فونداسیون نیست و می‌توان از زیرساخت‌های قبلی استفاده کرد و قطعات جدیدی را روی آن نصب کرد.

تعمیر موتور خانه

چه خدماتی برای نصب و راه اندازی موتورخانه ارائه می‌شود؟

نصب موتورخانه، راه اندازی موتورخانه، اجرا سیستم لوله کشی موتورخانه، نصب دیگ‌های چدنی، تعمیر دیگ فولادی، نصب فن کوئل تعمیر شوفاژ تهویه و کلیه خدمات دیگر در زمینه نگهداری و تعمیرات و نصب موتورخانه‌های سرمایش و گرمایش را به ما بسپارید. در زیر لیستی از کلیه خدمات تعمیر، راه اندازی و نصب موتورخانه برای شما ذکر شده است.

  • نصب دیگ بخار (دیگ چدنی و فولادی)
  • نصب و راه اندازی مشعل گازی و گازوئیلی
  • نصب و تعمیر الکتروموتور و پمپ سیرکولاسیون آبگرم شوفاژ
  • نصب پمپ برگشت دیگ شوفاژ
  • نصب و لوله کشی منبع انبساط باز
  •  اجرای روشنائی کلیه موتورخانه‌های حرارتی و برودتی
  •  تنظیم فشار شکن‌های مربوط به موتورخانه شوفاژ
  •  نگهداری و رفع عیب از رگلاتور گاز
  • نظافت کلیه متعلقات مکانیکال و الکتریکال موتورخانه‌ها
  •  آب بندی و روان کردن انواع شیر فلکه‌های کشوئی، برنجی، یکطرفه

 

درخواست نصب موتورخانه از طریق فرم اینترنتی چه امتیازاتی برایمان دارد؟

  • دسترسی خیلی سریع به تعداد زیادی از مجرب‌ترین نصابان موتورخانه
  • مشاهده قیمت‌های پیشنهادی از سوی نصاب موتورخانه قبل از نهایی کردن سفارش
  • امکان مقایسه قیمت نصب موتورخانه (قیمت‌های پیشنهادی) به طور رایگان
  • نظارت بر دستمزد‌ها از سوی کارشناسان امور تاسیساتی
  • پیگیری از سوی پشتیبانی “شهر سرویس” بعد از اتمام کار
  • ارائه فاکتور برای قطعات خریداری شده 

 

چرا باید نصب موتورخانه را به یک متخصص بسپاریم؟

همانطور که خواندید نصب و راه اندازی موتورخانه یعنی قرار گیری تمامی تجهیزات موتورخانه و اجرای لوله کشی موتورخانه در یک بستر، که به آن بستر فونداسیون گفته می‌شود. با توجه به سختی نصب موتورخانه باید تمامی تکنسین‌ها و هر یک از اعضای تیم تاسیساتی مهارت و توانایی‌های لازم را داشته باشند. چرا که در اثر یک بی دقتی هنگام نصب موتورخانه، ممکن است اختلالاتی ایجاد شود. پس در انتخاب نصاب موتورخانه دقت داشته باشید.

 

با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شهر سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

خدمات مشابه در بازار "شهر سرویس"

از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین نصب موتورخانه
3/5
برخورد خوب و کار حرفه ای
حسین فیروزپور
4.8/5
بسیار خوش قول،با اخلاق و متعهد بودند.
بهنام مختاری
4.3/5
بسیار عالی منصف کار بلد
سجاد فتحی

مجله “شهر سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس