مبل شویی

میانگین قیمت مبل شویی

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
450،000

تومان

300،000

تومان

200،000

تومان

130،000

تومان

قیمت مبل شویی در بازار شیراز،اصفهان، تهران و … چقدر است؟

برای اطلاع از “هزینه مبل شویی” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از متخصصان به رایگان قیمت بگیرید

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش مبل شویی در اپلیکیشن شهر سرویس دارید. می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
نسخه تحت وب اپلیکیشن شیراز سرویس
نسخه تحت وب

مبل شویی را به متخصصش بسپار

خدمات مبل شویی و شستشوی مبل همیشه پردرخواست است. این سطح درخواست برای مبل شویی در فصل نزدیک بهار و با شنیده شدن بوی عید بیشتر می شود. بیش‌تر افراد شستشوی مبل در منزل را به حمل مبلمان به مراکز مبل شویی ترجیح می‌دهند. که این امر در مبل شویی کاملا طبیعی است. شستشوی مبل نیز همانند سایر خدمات نیاز دانش فرد دارد.

از جمله در امر شستشوی مبل نیاز به شناخت پارچه‌ مبل، مواد مبل شویی، دستگاه مبل شویی و حتی نوع لکه‌های مبل دارد. شستشوی مبل در منزل با قالیشویی و شستشوی فرش متفاوت است؛ و از مواد شوینده مبل(شوینده مخصوص مبل شویی) استفاده می‌شود. 

برای شستشوی مبل و مبل شویی در منزل خود به دنبال مبل شویی ارزان نباشید. کیفیت انجام کار مبل شویی در هنگام شستشوی مبل بسیار مهمتر از قیمت مبل شویی است.

ارزانترین مبل شویی یا بهترین مبل شویی؟

ارزانترین مبل شویی یا بهترین مبل شویی؟ اولویت شما قیمت مبل شویی است یا کیفیت مبل شویی؟ هر کدام که برایتان اولویت دارد، متناسب با خواسته خود می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. درخواست شستشوی مبل در منزل خود را به رایگان در “شهر سرویس” ثبت کنید؛ از بهترین مبل شویی ها در شهر خود قیمت بگیرید؛ و باتوجه به نظرات مشتریان قبلی و پروفایل آن‌ها بهترین متخصص در زمینه مبل شویی را انتخاب کنید.

مبل شویی در شیراز

قیمت مبل شویی در منزل چگونه تعیین می‌شود؟

قیمت مبل شویی و قیمت شستشوی مبلمان در منزل به عوامل متعددی بستگی دارد. یکی از مواردی که در تعیین هزینه مبل شویی تاثیر گذار است، نوع مبل و تعداد مبلمان جهت انجام مبل شویی است. هزینه شستشوی مبل در منزل و قیمت خشکشویی مبل معمولا از سوی اتحادیه مبل شویی و قالیشویی مشخص می‌شود. 

شما در “شهر سرویس” می‌توانید خدمات مبل شویی را به رایگان قیمت بگیرید. پس از ثبت سفارش، قیمت توسط متخصصان مبل شویی به شما پیشنهاد می‌شود. شما می‌توانید مناسب ترین فرد و مناسب‌ترین قیمت مبل شویی را انتخاب کنید.

مبل شویی در شیراز

آیا هزینه شستشوی مبل در منزل به صرفه است؟

ممکن است تصور کنید هزینه مبل‌ شویی در منزل و قیمت شستشوی مبل با دستگاه گران باشد. ولی قبول کنید که شستشوی مبل در منزل به صورت دوره‌ای و سالیانه با استفاده از روش‌های نوین می‌تواند خیلی به صرفه تر از این باشد که بعد از مدت زمان کوتاهی بخواهید مبل خود را رویه کوبی یا تعمیر کنید.

در واقع قیمت شستشوی مبل در منزل و قیمت شستن مبل هفت نفره ممکن است با دستمزد روزانه یک نظافتچی یکسان باشد. منطقی است که اگر به تمیزی و نظافت منزل اهمیت می‌دهیم، حداقل سالیانه مبلغ کمتری برای مبل شویی پرداخت کنیم.

 

لکه بری مبلمان

لکه‌های روی مبل، ظاهر مبلمان را نامرتب نشان می‌دهند. یکی از مواردی که هنگام شستشوی مبل در منزل باید به آن توجه کنید، وجود لکه‌های چربی و مواد غذایی روی مبلمان است. که باید در جهت لکه بری مبلمان اقدام به مبل شویی نمود. معمولا پاک کردن لکه مبل زمان بر و سخت است. هنگامی که با یک متخصص مبل شویی تماس می‌گیرید، بهتر است در مورد لکه‌های مبل توضیح کوتاهی دهید. آن‌گاه متخصص می‌تواند قیمت دقیق تری برای شستشوی مبلمان به شما اعلام کند.

مبل شویی در شیراز

مبل شویی ارزان 

مبل شویی ارزان یا ارزان ترین مبل شویی، جز مواردی است که در مورد مبل شویی، مورد توجه قرار می‌گیرد. یکی از مهم‌ترین مواردی که باید در مبل شویی ارزان به آن توجه نمود، کیفیت شستشوی مبل است. در بسیاری موارد می‌توانیم شاهد آن شویم که ارزان ترین مبل شویی ها، به خوبی نمی‌توانند به ارائه خدمات مبل شویی بپردازند و در عمل موجب آن می‌شوند که شما برای یک مرتبه دیگر، درخواست مبل شویی کنید. گاهی نیز، بهره از مواد شستشوی بی‌کیفیت، موجب رنگ پریدگی رنگ مبل یا پوسته پوسته شدن مبل چرم می‌شود. 

چگونه بهترین مبل شویی را انتخاب کنیم؟

اگر به دنبال بهترین مبل شویی و شستشوی مبل در محل هستید، باید به ویژگی‌های مبل شویی و نوع دستگاه مبل شویی و فردی که برای شستشوی مبل اعزام می‌شود، دقت کنید. شما در “شهر سرویس” می‌توانید بهترین مبل شویی در تهران و دیگر شهرها را با خواندن دقیق مشخصات شرکت و نظرات دیگران انتخاب کنید.

مبل شویی در شیراز

شستشوی مبل در منزل چقدر طول می‌کشد؟

اگر بخواهید خودتان برای مبل شویی و شستشوی مبل در منزل دست به کار شوید، راه دشواری را در پیش دارید. ممکن است یک روز کامل وقت شما جهت مبل شویی و شستشوی مبل در منزل گرفته شود. ولی اگر شستشوی مبل در منزل را به یک شرکت خدماتی نظافتی و مبل شویی معتبر بسپارید، آن وقت کار مبل شویی در منزل بیشتر از یکی دو ساعت طول نخواهد کشید.

همچنین مبل‌‌ها توسط دستگاه مبلشویی به سرعت خشک می‌شود. البته زمان شستشوی مبل در منزل به جنس و تعداد مبلمان هم بستگی دارد. مثلا شستشوی مبل چرم، چون حساس‌تر است و زمان بیش‌تری می‌برد. 

 

خدمات مبل شویی در کدام شهرها ارائه می‌شود؟

خدمات مبل شویی با همکاری بهترین مبلشویی‌ها در شهر شما ارائه می‌شود. متخصص شستشوی مبل در محل با دستگاه مبل شویی و مواد شوینده مبل مناسب، در دسترس شماست. همین الان می‌توانید به رایگان خدمات مبل شویی در تهران و شیراز و 25 شهر دیگر درخواست کنید. 

مبل شویی در شیراز

اگر خودتان برای مبل شویی در منزل دست به کار شوید ممکن است:

  • اگر خشکشویی مبل به درستی انجام نشود، و از مواد مبل شویی مناسب استفاده نشود به بافت پارچه و چوب آن آسیب وارد می‌شود.
  • اگر برای از بین بردن لکه ها از مواد شوینده مناسب استفاده نکنید، در آینده لکه بری مبلمان سخت‌تر می‌شود. هزینه مبل شویی بالاتر می رود.
  • اگر مبل شویی با مواد مخصوص خود انجام نشود، بعد از مدتی مبل بوی نامطبوعی به خود می‌گیرد. باید عملیات مبل شویی مجدد انجام شود.
  • اگر از دستگاه شستشوی مبل در منزل به درستی استفاده نکنید، ممکن است به پارچه مبل آسیب وارد کنید. که خسارت خرید مبل جدید را در پی دارد.
  • اگر مبل شویی با دستگاه انجام نشود(مثلا با دستمال پرزدار انجام شود) ممکن است روی پارچه لکه و پرز ایجاد شود. مبل شما شکل نامطلوبی به خود بگیرد.

چرا شستشوی مبل با دستگاه مبل شویی بهتر است؟

برای نگه داری از مبلمان و افزایش طول ماندگاری، بهتر است که از دستگاه شستشوی مبل برای شستن مبل استفاده شود. اما از آن‌جا که قیمت دستگاه شستشوی مبل بالاست، پس مقرون به صرفه‌تر است که مبل شویی و شستشوی مبل با دستگاه را درخواست کنید. برای استفاده از خدمات شستشوی مبل در منزل با دستگاه مجهز سفارش خود را ثبت کنید. مبل شویی و شستشوی مبل های خود را به “شهر سرویس” بسپارید.

مزایای خدمات مبل شویی در “شهر سرویس”

  • سفارش شستشوی مبلمان را به رایگان ثبت کنید و قیمت دریافت کنید.
  • به شرکت مبل شویی با آشنایی کامل به انواع پارچه‌ها دسترسی دارید.
  • به شرکت مبل شویی آشنا به مواد شوینده و نوع لکه‌ها دسترسی دارید.
  • محاسبه قیمت شستشوی مبل از طرف متخصص(بر اساس نرخ اتحادیه مبلشویی و قالیشویی)

چه خدماتی در شستشوی مبل “شهر سرویس” ارائه می‌شود؟

خدمات مبل شویی، شستن انواع مبل ها در رنگ ها و جنس های مختلف را می‌توانید به متخصص بسپارید.

  • شستشوی مبل در منزل در ادارات و سالن‌های بزرگ
  • شستشوی مبلمان و صندلی سینما و آمفی‌ تئاترها و سالن همایش‌ها
  • شستشوی مبل چرمی، پارچه ای، مبل مخمل با دستگاه های پیشرفته

دیگر خدماتی که هنگام شستشوی مبل در منزل می‌توانید سفارش دهید:

  • شستشوی صندلی‌ها
  • شستشوی تشک خوشخواب
  • خشکشویی مبل تخت خوابشو
  • خشکشویی موکت و موکت شویی
مبل شویی در شیراز

آموزش شستشوی مبل در منزل و انواع آن

توصیه ما به شما این است که پیش از اقدام به شستشوی مبل در منزل، قسمتی از مبل را که کمتر در معرض دید است تمیز و سپس خشک کنید. مطمئن شوید در اثر شستشو، لکه بزرگتری روی پارچه نمی‌افتد و پارچه رویی مبل رنگ پس نمی‌دهد. شستشوی مبل مخمل در خانه | فیلم شستشوی مبل در منزل | نحوه شستشوی مبل در منزل یا شستشوی مبل با بخارشو

شستشوی مبل پارچه‌ای

برای شستشوی مبل در منزل اگر پارچه ای باشد، می‌توانید از شامپو فرش استفاده نمایید. برای این کار کافی است مقداری شامپو فرش را در یک تشت کوچک ریخته و با اسفنج نرم روی مبل بکشید.

شستشوی مبل مخمل در خانه

مبل های مخملی نیز نیازی به شستشو ندارند و فقط کافی ست، با یک دستمال مرطوب، آلودگی و گرد و غبار روی آن را بزدایید. اگر می‌دانید نمی‌توانید از پس این کار برآیید، از نیروی خدماتی جهت شستشوی مبل در منزل کمک بگیرید.

شستشوی مبلمان چرمی

مبل های چرمی، به مراقبت بالایی نیاز دارند، چون هر خراش یا پوسیدگی باعث از بین رفتن آن‌ها می‌شود و در تمیز کردن و استفاده از آنها باید نهایت دقت را داشته باشید. این مبل ها نیازی به شستشو ندارند، فقط باید لکه‌های ایجاد شده روی آنها را برطرف نمود که برای برطرف کردن لکه‌ها می‌توانید از شیشه شور و یک دستمال پارچه ای استفاده کنید.

شستسوی مبلمان پارچه ای کرک دار

این نوع پارچه را باید با کمی شیر تمیز نمود. سطح پارچه را با کمی شیر مرطوب کنید و با پنبه روی آن بمالید. سپس لکه شیر را نیز با آب و صابون تمیز و با جارو برقی یا بخارشور سطح مبل را خشک کنید.

شستن مبل با سرکه

از دیرباز از سرکه برای شستشوی مبلمان و لکه بری مبلمان و شستشوی فرش استفاده می‌شده است. اما نحوه استفاده و میزان مناسب سرکه را کمتر کسی می‌داند. برای شستن مبل کثیف و پر لکه، محل مورد نظر را با جوش شیرین بپوشانید و سپس مقدار متناسب، سرکه را اسپری کنید. بعد از چند دقیقه با اسفنج فرم آن را پاک کنید. این روش برای موکت شویی نیز کاربرد دارد.

آیا درخواست مبل شویی در “شهر سرویس” هزینه‌ای دارد؟

ثبت سفارش مبل شویی و تمامی خدمات در بازار آنلاین “شهر سرویس”، به صورت رایگان است. همچنین مشاهده متخصصان و بهترین مبل شویی و گرفتن حدود قیمت خدمات شستشوی مبل نیز هیچ هزینه‌ای ندارد. 

پس از ثبت سفارش، می‌توانید از بهترین متخصصین شستشوی مبل در منزل به رایگان قیمت بگیرید. سپس با مشاهده نظرات سایر کاربران و پروفایل متخصصین می‌توانید بهترین مبل شویی را انتخاب کنید.

با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شهر سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین مبل شویی
5/5
بسیارعالی و به موقع کار را حرفه ای و با قیمت خوب انجام دادن
....
مبل شویی
4.3/5
فکر نمی کردم انقدر تمیز بشه اما خیلی خوب انجامش دادن
....
مبل شویی
4.5/5
حرفه ای مسئولیت پذیر و خوش برخوردبودن
.....
مبل شویی بخار

مجله “شهر سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس