لوله کشی پکیج و شوفاژ

میانگین قیمت لوله کشی پکیج و شوفاژ

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
250،000

تومان

180،000

تومان

90،000

تومان

60،000

تومان

قیمت لوله کشی پکیج و شوفاژ در بازار چقدر است؟

برای اطلاع از “هزینه لوله کشی پکیج و شوفاژ” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از متخصصین به رایگان قیمت بگیرید

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش لوله کشی پکیج و شوفاژ در اپلیکیشن شهر سرویس دارید، می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
اپلیکیشن شهر سرویس
نسخه تحت وب

لوله کشی پکیج و شوفاژ را به متخصصش بسپار

لوله کشی پکیج و لوله کشی شوفاژ به علت مزایای بسیاری که پکیج دیواری نسبت به موتورخانه، آبگرمکن و بخاری گازی دارد، بسیار پرکاربرد و پردرخواست است. برخی از این مزایا شامل مصرف کم گاز و برق، بازدهی بالا، سیستم ایمنی بالا و … می‌شود. 

امروزه در کشور تقریبا همه مالکان، چه آنهایی که در حال ساخت هستند و چه آن‌هایی که در حال بازسازی ساختمان هستند، گزینه اول سیستم گرمایشی خود را پکیج شوفاژ دیواری قرار می‌دهند. لوله کشی پکیج و به طبع لوله کشی شوفاژ به همین دلیل پردرخواست است.

 قیمت لوله کشی پکیج ساختمان و به نوع سیستم لوله کشی پکیج بستگی دارد. قیمت لوله کشی پکیج روکار متناسب با نوع سیستم لوله کشی پکیج شوفاژ دیواری و طرز لوله کشی پکیج دیواری است. 

هزینه لوله کشی پکیج متفاوت است. مثلا لوله کشی پکیج قرنیزی با لوله کشی پکیج روکار متفاوت است و طبیعی است که قیمت لوله کشی پکیج روکار نیز با سایر لوله کشی‌ها متفاوت است.

 

لوله کشی پکیج دیواری

لوله کشی پکیج دیواری باید بسیار با دقت و اصولی انجام شود. لوله کشی پکیج به دو نوع لوله کشی آب و لوله کشی گاز تقسیم می‌شود. از مهم‌ترین موارد در لوله کشی پکیج دیواری، انتخاب مسیر است. در ادامه با ما همراه باشید تا به هر آن چه که در مورد لوله کشی پکیج و شوفاژ نیاز هست، بپردازیم.

تعمیرکار شوفاژ
  • نحوه لوله کشی پکیج چگونه است؟
  • قیمت لوله کشی پکیج ساختمان چگونه محاسبه می‌شود؟
  • چگونه هزینه لوله کشی پکیج را کاهش دهیم؟
  • بهترین نوع لوله کشی پکیج چیست؟
  • نکات مهم در لوله کشی پکیج چیست؟
  • چگونه بهترین متخصص لوله کشی پکیج و شوفاژ را انتخاب کنیم؟

نحوه لوله کشی پکیج یا لوله کشی شوفاژ

در ادامه برایتان، مراحل لوله کشی پکیج و شوفاژ را بیان کرده‌ایم. این مورد را در نظر داشته باشید که خودتان اقدام به لوله کشی نکنید. انجام این کار نیاز به تخصص و چندین مرتبه انجام دارد. مراحلی که در ادامه برای شما خواهد آمد، صرفا برای آشنایی بیشتر شما با روند لوله کشی شوفاژ و پکیج است. 

  1. در اولین مرحله، لوله کش بیاد اقدام به تهیه نقشه‌ای از لوله کشی ساختمان کند. در انجام لوله کشی، بسیار مهم است که مسیر مناسب انتخاب شود تا علاوه بر تداخل پیدا کردن لوله‌ها با یکدیگیر، نیاز به تخریب چندین محل در خانه نشود. 
  2. پس از بررسی نقشه لوله‌های واحد، محل مناسب برای قرار گرفتن رادیاتورها مشخص می‌شود. با توجه به تعداد پره‌های هر رادیاتور، فضای تحت پوششان مشخص می‌شود؛ و فواصل مناسب میان آن‌ها. 
  3. در آخرین قدم، لوله کش اقدام به تخریب محل‌های مورد نیاز و کشیدن لوله‌های رفت و برگشت می‌کند.

 

قیمت لوله کشی پکیج ساختمان | قیمت لوله کشی روکار شوفاژ

قیمت لوله کشی پکیج ساختمان برای پروژه‌های مختلف متفاوت است. قیمت لوله‌کشی پکیج به عواملی مختلفی از قبیل نوع پکیج، متراژ لوله‌ کشی پکیج، نوع لوله و اتصالات مورداستفاده، نوع لوله کشی پکیج روکار یا لوله کشی پکیج توکار و … بستگی دارد. هزینه‌هایی که برای پروژه‌ها در نظر گرفته می‌شود به صورت شفاف و بر اساس نرخ اتحادیه تعیین می‌شود.

به خاطر داشته باشید لوله‌ کشی پکیج از مواردی است که اگر در نحوه لوله‌ کشی آن خطایی رخ دهد یا از لوله‌های نامناسب استفاده گردد، علاوه بر بر هم زدن نظم محیط، تأثیرات آن را به‌طور واضح بر عملکرد دستگاه پکیج و سیستم گرمایشی آن می‌بینید. پس به‌کارگیری لوله‌ کش پکیج ماهر و مصالح مناسب، از اهمیت ویژه‌ای در تعیین قیمت لوله‌ کشی پکیج برخوردار است.

تعمیرکار شوفاژ

عوامل موثر بر هزینه لوله کشی شوفاژ و لوله کشی پکیج

هزینه لوله کشی شوفاژ و پکیج متناسب با متراژ و مساحت کار، نوع لوله کشی و عایق کاری بستگی دارد. به عنوان مثال قیمت لوله کشی روکار شوفاژ با لوله کشی توکار شوفاژ متفاوت است. باتوجه به اینکه قیمت‌ها در بازار بسیار نوسان دارد، اگر تمایل دارید لوله کشی شوفاژ و پکیج انجام دهید، باید قیمت لوله شوفاژ را از متخصصین بپرسید.

اگر هنگام لوله کشی شوفاژ نیاز به تعمیرات و کندن باشد، هزینه‌ای را باید به کارگر و دستیار متخصص نیز در نظر داشته باشید.

 

کاهش هزینه لوله کشی پکیج

یکی از مهارت‌های مورد نیاز متخصص لوله کشی پکیج این است که نقشه را طوری طراحی کند که هزینه لوله کشی پکیج را به طور قابل توجه‌ای کاهش دهد.

توصیه متخصصان لوله کشی شوفاژ و لوله کشی پکیج: برای کاهش هزینه لوله کشی پکیج، باید به گونه‌ای طراحی و اجرا شود که کوتاه ترین مسیر با کمترین پیچ و خم برای رسیدن آب گرم به صورت یکنواخت به تمام رادیاتورها داشته باشیم. مرحله بعد، توجه به لوله کشی مسیر رفت و برگشت است. توجه کنید انشعاب برگشت باید به دایره نزدیک رادیاتور و انشعاب رفت به دایره دیگر اتصال یابد.

 

توصیه متخصصان در مورد بهترین نوع لوله کشی پکیج

متخصصان لوله کشی پکیج و شوفاژ بر این باورند که بهترین نوع لوله کشی پکیج یا بهترین لوله کشی شوفاژ زمانی انجام می‌گیرد که سیستم گرمایش از کف داشته باشد. در واقع به خاطر جنس پلیمری لوله‌ها، آب در لوله‌ها رسوب نمی‌کند در نتیجه آسیبی به پکیج وارد نمی‌شود. 

تعمیرکار شوفاژ

نحوه لوله کشی شوفاژ به صورت اصولی 

یکی از مهم ترین موارد ساختمانی، لوله کشی شوفاژ است. به اعتقاد بیشتر متخصصان، بهترین لوله برای شوفاژ، لوله کشی شوفاژ با لوله سبز است. در لوله کشی شوفاژ، لوله‌های استفاده شده حتما باید لوله‌های پلاستیکی باشد، زیرا به دلیل فشار بالای آب و گرمای زیاد ممکن است لوله‌های آهنی دچار زنگ زدگی یا خوردگی شود.

علاوه بر آن نوع شیر رادیاتورهای فولادی به گونه‌ای استفاده شود که روی آن درجه بندی تعبیه شود. چون در صورت نیاز به گرمای کمتر یا بیشتر می‌توان از آن استفاده کرد.

 

3 نوع سیستم لوله کشی پکیج شوفاژ دیواری

  • لوله کشی مختلط: در این روش لوله‌ها هم در کف زمین هم در سقف کاذب قرار می‌گیرد.
  • لوله کشی با برگشت مستقیم: این سیستم یک لوله کشی خوب برای منازل و محیط‌های کوچک است.
  • لوله کشی با برگشت معکوس: امروزه در بیشتر ساختمان‌های شهری با متراژ متوسط از این سیستم استفاده می‌کنند.
تعمیرکار شوفاژ

نکات مهم در لوله کشی پکیج

هنگام مراجعه متخصص به خانه شما، بد نیست در مورد نکات مهم در لوله کشی پکیج نیز اطلاعاتی را کسب کنید. به عنوان مثال شخص لوله‌کش باید نکات زیر را رعایت کند:

  • اندازه گیری‌های دقیق برای اندازه‌های لوله
  • انتخاب مسیر مناسب و درست برای لوله کشی پکیج
  • انتخاب بهترین نوع لوله بر اساس کاربرد و نوع ساختمان

چگونه متخصص لوله کشی پکیج و شوفاژ را انتخاب کنیم؟

اگر می‌خواهید همیشه از سیستم گرمایشی خود مطمئن باشید، لوله کشی پکیج و لوله کشی شوفاژ را از برترین متخصصان تاسیسات و لوله کشی در شهر خودتان درخواست کنید. در نظر داشته باشید متخصص لوله کشی پکیج و شوفاژ باید به لوله کشی ساختمان، لوله کشی فاضلاب و لوله کشی گاز تسلط داشته باشد.

هنگامی که به لوله کشی پکیج یا لوله کشی شوفاژ نیاز داشتید، می‌توانید در بازار آنلاین “شهر سرویس” به رایگان از متخصصان تاسیسات در شهرتان، پیشنهاد قیمت دریافت کنید. همچنین با مشاهده پروفایل متخصصان و نوع تخصص آن‌ها و همچنین نظرات مشتریان قبلی، از کیفیت دریافت خدمات اطمینان حاصل کنید.

با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شهر سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

خدمات مشابه در بازار "شهر سرویس"

از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین لوله کشی پکیج و شوفاژ
3/5
برخورد خوب و کار حرفه ای
حسین فیروزپور
تعمیرکار شوفاژ
4.8/5
بسیار خوش قول،با اخلاق و متعهد بودند.
بهنام مختاری
تعمیرکار شوفاژ
4.3/5
بسیار عالی منصف کار بلد
سجاد فتحی
تعمیرکار شوفاژ

مجله “شهر سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس