لوله کشی گاز

میانگین قیمت لوله کشی گاز

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
250،000

تومان

180،000

تومان

90،000

تومان

60،000

تومان

قیمت لوله کشی گاز در بازار چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت “ لوله کشی گاز” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از متخصصین به رایگان قیمت بگیرید.

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش لوله کشی گاز در اپلیکیشن شهر سرویس دارید، می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
اپلیکیشن شهر سرویس
نسخه تحت وب

لوله کشی گاز را به متخصصش بسپار

لوله کشی گاز، یکی از خدمات تاسیساتی است که هر ساختمان نوسازی نیاز به انجام آن دارد؛ البته لوله کشی گاز تنها به لوله کشی گاز خانگی محدود نمی‌شود و شامل مواردی همچون لوله کشی گاز روکار، لوله کشی گاز صنعتی و … نیز هست. به هنگام انتخاب لوله کش گاز، باید به حتما مجوزهای فرد لوله کش را بررسی کنید تا در صورت تکمیل بودن مدارک تخصصی او در زمینه لوله کشی گاز، از او درخواست ارائه خدمات کنید. با ما در این نوشته همراه شوید تا علاوه بر شرح خدمات ذیل لوله کشی گاز، به موارد دیگری از جمله قیمت متری لوله کشی گاز، نرخ لوله کشی گاز سال 98-99، لوله کشی گاز خانگی با لوله پلاستیکی، لوله کشی گاز با لوله سفید و … بپردازیم. 

لوله کشی فاضلاب
  • لوله کشی گاز
  • قیمت متری لوله کشی گاز خانگی
  • لوله کشی گاز توکار بهتر است یا روکار؟
  • الزامات لوله کشی گاز 

 لوله کشی گاز(لوله کشی گاز)

لوله کشی گاز ساختمان همانند دیگر خدمات لوله کشی گاز است. متناسب با نوع ساختمان شما، لوله کشی گاز ساختمان به شکل متفاوتی صورت می‌پذیرد و از پروتکل‌های متفاوتی پیروی می‌کند. به عنوان مثال لوله کشی گاز برای مراکز صنعتی با لوله کشی گاز خانگی متفاوت است. همان طور که گفته شد لوله کشی گاز، یکی از حساس‌ترین خدماتی است که باید توسط لوله کش گاز مجرب و متخصص در امر لوله کشی ارائه شود.

در صورت هرگونه سهل انگاری در لوله کشی گاز (لوله کشی گاز خانگی، لوله کشی گاز ساختمان، لوله کشی گاز توکار و نمونه‌های دیگر لوله کشی) شاهد وقایع بسیار نامطلوبی خواهیم بود. در چنین مواردی بهره از فردی مجرب و توانا بسیار مهم است. البته در لوله کشی ساختمان‌های نوساز، شاهد آن هستیم که فردی بر امر لوله کشی گاز نظارت دارد؛ و این امر می‌تواند خیال شما را آسوده‌تر کند. لوله کشی گاز را به متخصص آن بسپارید.

 

لوله کشی گاز خانگی

یکی از پردرخواست‌ترین خدمات در امر لوله کشی گاز، لوله کشی گاز خانگی است. در لوله کشی گاز خانگی شاهد حالات متفاوتی هستیم. از جمله آن‌های می‌توان به لوله کشی گاز توکار یا لوله کشی گاز روکار اشاره کرد که برای هر یک، موارد ایمنی متفاوتی درنظر گرفته می‌شود و پروتکل‌های متفاوتی باید اجرا شود.

 

قیمت متری لوله کشی گاز

قیمت متری لوله کشی گاز، متناسب با آنچه مناسب محیط شما است، متفاوت است. به عنوان مثال در اکثر موارد برای لوله گازی صنعتی و خانگی، از لوله‌های فلزی استفاده می‌شود؛ در صورتی که می‌توان برای لوله کشی‌های داخل خانه از لوله‌های پلاستیکی بهره برد. از سوی دیگر، عاملی مانند کیفیت لوله (فلزی یا پلاستیکی)، بر قیمت متری لوله کشی گاز، اثرگذار خواهد بود و می‌تواند عاملی در راستای کاهش یا افزایش قیمت متری لوله کشی گاز شود. 

لوله کشی فاضلاب

نوع لوله کشی گاز مدنظر شما

متناسب با آنچه مدنظر دارید و همچنین محدودیت‌های محیط شما برای انجام روش‌های متفاوت لوله کشی، امکان ارائه لوله کشی گاز توکار یا لوله کشی گاز روکار پلاستیکی توسط متخصص مهیا است. 

نوع لوله‌ای که برای لوله کشی گاز استفاده می‌شود.

همان‌طور که می‌دانیم لوله‌هایی که برای لوله کشی گاز مورد استفاده قرار می‌گیرد، انوع متفاوتی دارد. شما متناسب با نیازتان می‌توانید نوع متفاوتی از لوله را انتخاب کنید که در نهایت بر قیمت متری لوله کشی گاز اثر می‌گذارد.

پس از ثبت درخواست در “شهر سرویس” متخصصین لوله کشی گاز در شیراز و سایر شهرها، قیمت‌ لوله کشی گاز را به شما اعلام می‌کنند.

لوله کشی گاز توکار بهتر است یا روکار

لوله کشی گاز توکار بهتر است یا لوله کشی گاز روکار پرسشی است که باید متناسب با شرایطی که در محل دارید، به آن پاسخ داده شود. ما پیشنهاد می‌کنیم در چنین مواردی، از یک متخصص لوله کشی گاز بهره ببرید تا به شما بهترین توصیه را جهت لوله کشی گاز داشته باشد.

به صورت کلی، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم لوله کشی گاز خودتان را به صورت روکار انجام بدهید. این امر موجب دسترسی آسان‌تر، به لوله‌های گاز می‌شود و همچنین از لحاظ ایمنی، با سرعت بیشتری می‌توانید به رفع مشکلات پیش آمده لوله‌های گاز بپردازید. اما بسیاری افراد جهت مشخص نشدن لوله کشی گاز، لوله کشی گاز توکار را ترجیح می دهند.

لوله کشی گاز توکار

یکی از انواع لوله کشی گاز، لوله کشی گاز توکار است. در لوله کشی گاز توکار، لوله‌های گاز در داخل ساختار ساختمان قرار می‌گیرند و همچنین قابل مشاهده نیستند. در کنار لوله کشی گاز توکار، لوله کشی گاز روکار را شاهد هستیم. در لوله کشی گاز روکار برخلاف لوله کشی گاز توکار، لوله‌های گاز در داخل ساختار ساختمان قرار نمی‌گیرند.

بهترین نوع لوله گاز برای لوله کشی گاز توکار باید متناسب با محلی که قرار بر آن است در آن لوله کشی گاز صورت بپذیرد، توسط متخصص انجام شود. همچنین بهره از بهترین نوع لوله گاز، بر قیمت متری لوله کشی گاز اثر می‌گذارد.

الزامات لوله کشی گاز

لوله کشی گاز باید به شکلی صورت پذیرد که کمترین میزان لوله در طول مسیر استفاده شود؛ و همچنین لوله در محل‌هایی قرار بگیرد که احتمال خوردگی آن کاهش بیابد.

بخش‌های مشترک لوله کشی گاز واحدها، نباید از داخل ملک خصوص رد شود. از سویی دگیر لوله کشی گاز خانگی یا به صورت کلی لوله کشی گاز ساختمان، باید به صورتی انجام شود که سازه ساختمان آسیبی نبیند.

لوله کشی گاز

انتخاب قطر لوله گاز برای لوله کشی گاز

  • مهم‌ترین مورد در انتخاب لوله مناسب برای لوله کشی گاز ساختمان، برآورد حداکثر مصرف ساختمان در زمان‌های پیک مصرف مانند زمستان است.
  • انتخاب قطر مناسب برای لوله کشی گاز، بر اساس حداکثر افت فشار مجاز، حداکثر مقدار گاز مصرفی مورد نیاز، طول لوله کشی گاز و چگالی گاز محاسبه می‌شود.
  • این مورد را در نظر داشته باشید که اگر فشار گاز بین رگولاتور و وسایل گاز سوز، بیش از 12.7 میلی متر ستون آب است، باید در قطر لوله گاز ساختمان تجدید نظر صورت گیرد.
  • در صورت انتخاب لوله گازی با قطر نامناسب در هنگام لوله گشی گاز، مثلا لوله کشی گاز خانگی، در مقاطعی که مصرف گاز در ساختمان افزایش می‌یابد، شاهد افت فشار گاز یا قطعی گاز خواهید بود.

محل نصب کنتور در لوله کشی گاز خانگی

کنتور گاز باید در نزدیک‌ترین نقطه به در ورودی ساختمان و در ملک مشترک نصب شود. همچنین باید توجه شود که کنتورها(در صورت وجود چندین کنتور) در محلی نصب شوند که جریان هوا به صورت آزاد در گردش هست. در صورت مقدور نبودن چنین موردی، می‌توان کنتور را در پاگرد پله‌ها قرار داد.

یکی از مهم‌ترین نکات در نصب کنتور، نزدیک نبودن سیم برق به کنتور است. فاصله استاندارد مشخص شده، حداقل 10 سانتی‌متر است. همچنین توجه داشته باشید که کنتور برق با کنتور گاز حداقل باید 50 سانتی‌متر فاصله داشته باشد.

سخن پایانی لوله کشی گاز

امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شود. شما می‌توانید در کمتر از 4 دقیقه در شهر سرویس درخواست لوله کشی گاز خود را ثبت کنید؛ و در کمتر از 30 دقیقه، از چندین متخصص به رایگان هزینه تخمینی لوله کشی گاز دریافت کنید.

با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شهر سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

خدمات مشابه در بازار "شهر سرویس"

از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین لوله کشی گاز
3/5
مسئولیت پذیر و حرفه ای بودن و کاملا به کارشون واقف بودن من ایشون رو پیشنهاد میکنم
محمد کارامد
4.8/5
بسیار عالی ومتخصص وحرفه ایی
رضا دشتی
4.3/5
بسیار خوش قول، محترم و با انصاف بودند
مهرزاد تاج ادینی

مجله “شهر سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس