لوله بازکنی

میانگین قیمت لوله بازکنی

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
250،000

تومان

180،000

تومان

90،000

تومان

60،000

تومان

قیمت لوله بازکنی در بازار چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت “لوله بازکنی” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از متخصصین به رایگان قیمت بگیرید.

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش لوله بازکنی در اپلیکیشن شهر سرویس دارید، می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
اپلیکیشن شهر سرویس
نسخه تحت وب

لوله بازکنی را به متخصصش بسپار

هنگامی به لوله بازکنی نیاز داریم، که با مشکلاتی نظیر گرفتگی لوله یا سینک، بالا زدن چاه فاضلاب و چنین مواردی مواجه شده‌ایم. ممکن است به جای مراجعه به متخصصان اتحادیه لوله بازکنی یا استفاده از شماره افراد لوله بازکنی، بخواهید با پودرها و اسیدهای لوله بازکنی مشکل‌تان را رفع کنید. توصیه می‌کنیم به خاطر امکان بروز خطر و آسیب این روش‌ها، از خدمات تخصصی لوله بازکنی با دستگاه لوله بازکنی کمک بگیرید.

در شرایط ویژه مانند شیوع ویروس کرونا، گرفتگی لوله‌ها، موجب انتشار آلودگی به محل زندگی و کار شما می‌شود. “شهر سرویس” به شما کمک می‌کند تا بدون جستجوی آدرس اتحادیه لوله بازکنی یا شماره افراد لوله بازکنی، بهترین متخصصین لوله بازکنی در شهر خودتان و در نزدیکی محل خودتان پیدا کنید.

شاید به علت متغیر بودن دستمزد و گاهی کلاهبرداری‌ بعضی افراد، قیمت لوله بازکنی یکی از مهمترین دغدغه برای کاربران است. اگر برایتان اهمیت دارد که قبل از اعزام لوله بازکن، از هزینه‌ها مطلع شوید، در “شهر سرویس” از 5 متخصص و شرکت لوله بازکنی در شهر خودتان به رایگان قیمت بگیرید.

با ما همراه باشید تا با نحوه دریافت لوله بازکنی در تهران و سایر شهرها، قیمت لوله بازکنی و هر آنچه باید راجع به لوله بازکنی بدانید، آشنا شوید.

لوله بازکنی

قیمت لوله بازکنی (هزینه لوله بازکنی)

قیمت لوله بازکنی به عوامل متعددی بستگی دارد. گرفتگی لوله ها به خصوص اگر لوله فاضلاب یک ساختمان مسکونی چند ده واحده بگیرد؛ موجب سلب آسایش ساکنین ساختمان می‌شود. خدمات لوله بازکنی علاوه بر آن که به صورت معمولی قابل ارائه است، می‌توانید لوله بازکنی سریع نیز درخواست دهید تا لوله بازکن در زمان سریع‌تری خود را به محل گرفتگی لوله برساند.

قیمت لوله بازکنی یکی از مهم‌ترین گزینه‌ها در انتخاب فرد جهت لوله بازکنی است. بسیاری به دنبال لوله بازکنی ارزان هستند، در صورتی که در لوله بازکنی ارزان، ممکن است فرد متخصص از شما بخواهد برخی امور را انجام دهید؛ یا به شکلی گرفتگی لوله را با فنر رفع کند که در عمل نیاز چند باره به لوله بازکنی پیدا کنید. از همین سو پیشنهاد می‌شود از خدمات لوله بازکنی با قیمت معمول لوله بازکنی بهره ببرید. با ما همراه شوید تا علاوه بر لوله بازکنی، به موارد دیگری از جمله هزینه لوله کنی (قیمت لوله بازکنی)، لوله بازکنی سریع، نحوه ثبت سفارش خدمات لوله بازکنی در “شهر سرویس” و … بپردازیم.

لوله بازکنی

خدمات لوله بازکنی

خدمات لوله بازکنی شامل موارد مختلفی می‌شود. مهمترین دلیل تماس با شماره افراد لوله بازکنی، رفع بوی بد چاه فاضلاب است. این مشکل با روش‌هایی مانند باز کردن چاه توالت و فاضلاب، نصب نت فاضلاب، تصحیح سیستم گردش هوا و تخلیه فاضلاب حل می‌شود.

رفع گرفتگی لوله‌های منازل، اداره‌ها و گرفتگی سینک‌های ظرفشویی و روشویی هم از خدمات مهمی است که متخصصین لوله بازکنی ارائه می‌کنند. تخلیه و رفع گرفتگی چاه‌های فاضلاب، آشپزخانه و حمام هم از خدماتیست که متخصصان به کمک دستگاه لوله بازکنی ارائه می‌دهند.

تعمیر و ترمیم سقف یا دیوار پس از تشخیص ترکیدگی لوله، لجن زدایی، درآوردن اشیا قیمتی از چاه و تعمیر چاه‌های ریزشی نیز از خدمات تعریف‌شده اتحادیه لوله بازکنی است.

به هنگام ثبت درخواست لوله بازکنی، شاید برای شما این سوال پیش آید که چه خدماتی در لوله بازکنی است. در زیر می‌توانید خدمات لوله بازکنی را به صورت لیست مشاهده کنید:

  • رفع بوی بد چاه فاضلاب
  • بازکردن چاه و گرفتگی توالت فرنگی
  • رفع گرفتگی لوله فاضلاب دستشویی
  • بازکردن گرفتگی سینک ظرفشویی
  • رفع گرفتگی ورودی تخلیه حمام و وان

لوله بازکنی فوری و شبانه روزی

لوله بازکنی فوری و همچنین لوله بازکنی شبانه‌روزی بدون شک بهترین و کار راه‌اندازترین شکل ارائه خدمات لوله بازکنی است. در بیشتر موارد، شرایط نیاز به خدمات لوله بازکنی در تهران یا شهر شما، طوری نیست که بتوان برای رفع گرفتگی لوله صبر کرد.

شرکت‌های ارائه‌دهنده لوله بازکنی فوری و لوله بازکنی شبانه‌روزی با ارائه بدون وقفه خدمات، سریعا متخصصان را در زمان موردنظر شما به محل اعزام می‌کنند. رفع گرفتگی لوله و چاه‌ها نیز با دستگاه لوله بازکنی در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین کثیفی در محل انجام می‌شود.

پیدا کردن متخصصان در محله خودتان، مثلا لوله بازکنی نیاوران یا لوله باز کنی غرب تهران برای لوله بازکنی تهران با کمک «شهر سرویس»، سرعت و راحتی شما را در دریافت خدمات تضمین می‌کند.

مهم‌ترین عوامل موثر بر قیمت لوله بازکنی و هزینه لوله بازکنی:

در ادامه برای شما، شرحی بر عوامل اثرگذار بر قیمت لوله بازکنی و هزینه لوله بازکنی داده‌ایم. این عوامل عبارت هستند از:

  • اولین عامل تاثیرگذار بر قیمت لوله بازکنی: کنده‌کاری در محل گرفتگی لوله
  • دومین عامل تاثیرگذار بر هزینه لوله بازکنی: نوعِ روش فنر مورد استفاده در لوله بازکنی
  • سومین عامل تاثیرگذار بر نرخ لوله بازکنی: طول لوله‌های فاضلاب جهت فنر زنی در لوله بازکنی
  • چهارمین عامل تاثیرگذار بر هزینه لوله بازکنی: میزان تعامل گرفتگی لوله در طبقات دیگر ساختمان
  • پنجمین عامل تاثیرگذار بر هزینه لوله بازکنی: سختی گرفتگی لوله و میزان زمان و کار لازم برای لوله بازکنی
  • ششمین عامل تاثیرگذار بر هزینه لوله بازکنی: تعداد موارد فنر زنی و یا تعدادِ گرفتگی لوله فاضلاب در ساختمان 
  • ششمین عامل تاثیرگذار بر هزینه لوله بازکنی: وسیله لوله بازکنی (هزینه لوله بازکنی با فنر معمولا متفاوت با سایر روش‌هاست)
لوله بازکنی

از چه روش‌هایی برای لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله استفاده می‌شود؟

قبل از لوله بازکنی و رفع گرفتگی لازم است روش مورد استفاده برای لوله بازکنی متناسب با محل و نوع گرفتگی مشخص شود. در ادامه به روش‌های مورد استفاده برای لوله بازکنی پرداخته‌ایم.

روش اول لوله بازکنی؛ استفاده از فنر لوله بازکنی برقی

فنر لوله بازکنی موثرترین روش برای لوله بازکنی است که برای باز کردن گرفتگی‌های سخت لوله استفاده می‌شود. فنر لوله بازکنی از موتور و فنر تشکیل شده است که موتور لوله بازکنی فنری وسیله‌ای به شکل دریل می‌باشد که فنر به سر آن متصل شده است. فنر لوله بازکنی هم فنری متناسب با لوله است که بایستی انعطاف لازم را داشته باشد تا درون خمیدگی لوله بتواند خم شود.

روش دوم لوله بازکنی؛ لوله بازکنی به روش تراکم هوا

 لوله بازکنی به روش تراکم هوا زمانی استفاده می‌شود که خاک و ماده‌های اضافی در لوله انباشته شده باشد.نحوه استفاده از این دستگاه به این شکل است که با تلنبه زدن، هوا داخل دستگاه لوله بازکنی فشرده می‌شود و مقدار فشار درون دستگاه لوله بازکنی توسط یک عقربه نشان داده می‌شود. هوایی که داخل دستگاه لوله بازکنی به شکل فشرده است وارد لوله می‌شود و گرفتگی‌های داخل لوله را مجبور به حرکت می‌کند.

روش سوم لوله بازکنی؛ لوله بازکنی با تلمبه دستی

لوله بازکنی دستی وسیله‌ای برای باز کردن گرفتگی‌های سطحی و ضعیف در لوله فاضلاب ساختمان است. این وسیله شامل پمپ و دسته است. تلمبه دستی دارای یک قطعه پلاستیکی نیم دایره‌ای شکل(پمپ) و یک دسته است.

چرا درخواست خود را در “شهر سرویس” ثبت کنیم؟

  • تعیین قیمت لوله بازکنی قبل از درخواست نهایی
  • اعزام سریع لوله بازکن برای ارائه خدمات لوله بازکنی
  • مشاهده پروفایل و مشخصات هر یک از لوله بازکن‌ها 
  • دسترسی به چندین لوله بازکن مجرب در عرض چند دقیقه
  • مشاهده رایگان قیمت‌های پیشنهادی از سوی لوله بازکن‌ها
  • استفاده از دستگاه لوله بازکنی برای ارائه خدمات لوله بازکنی
  • ارائه خدمات لوله بازکنی تهران و دیگر شهرها به صورت روزانه
  • استفاده از مجهزترین ماشین تخلیه چاه فاضلاب در لوله بازکنی و تخلیه چاه

خدمات لوله بازکنی از تیم “شهر سرویس” دریافت کنید.

خدمات لوله بازکنی توسط لوله بازکن‌های حرفه ای “شهر سرویس” ارائه می‌شود. در بسیاری از موارد به دلایل مختلفی ممکن است لوله‌ها دچار گرفتگی شوند. حال زمانی که گرفتگی لوله‌های فاضلاب اتفاق می‌افتد خیلی باید مراقب عواقب آن باشید. همچنین از روش‌های خانگی لوله بازکنی و چاه بازکنی استفاده نکنید و فورا با یک فرد متخصص لوله بازکنی هماهنگ کنید. نگران قیمت لوله بازکنی و هزینه لوله بازکنی نباشید. قیمت لوله بازکنی در “شهر سرویس” بر اساس نرخ اتحادیه لوله بازکنی است.

لوله بازکنی سیار به چه نوع خدماتی گفته می‌شود؟

لوله بازکنی سیار به خدماتی گفته می‌شود که شخص لوله بازکن برای انجام خدمات لوله بازکنی با سرعت بیشتری به محل شما می‌آید. از آن جایی که لوله بازکنی در دسته خدمات فوری قرار می‌گیرد، عده‌ای از مردم لوله بازکنی سیار را ترجیح می‌دهند.

لوله بازکنی

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب و لوله بازکنی

 دلایل مختلفی برای گرفتگی چاه و لوله بازکنی وجود دارد. عدم رعایت مسائل بهداشتی مربوط به لوله‌های فاضلاب، ریختن باقی‌مانده مواد غذایی، ریختن مو، دستمال کاغذی و … باعث گرفتگی‌های مختلف در لوله شده و نیاز به لوله بازکنی احساس می‌شود. گرفتگی لوله‌ها ممکن است برای انواع لوله‌ها اتفاق بیفتد؛ که باید توسط متخصص لوله بازکنی(لوله بازکن) یا کسی که به اندازه کافی با شغل لوله بازکنی آشنایی دارد؛ با بهترین روش‌ها(دستگاه لوله بازکنی) انجام شود. شما می‌توانید خدمات لوله بازکنی تهران و شهرستان‌ها به تیم متخصص لوله بازکنی تخلیه چاه و چاه بازکنی “شهر سرویس” بسپارید. لوله بازکنی در شهر سرویس توسط متخصصین لوله بازکنی و با بهترین کیفیت لوله بازکنی انجام می شود. با ثبت درخواست لوله بازکنی ما بهترین‌ها را با مناسب ترین قیمت لوله بازکنی به شما عرضه می کنیم.

پیشگیری از گرفتگی لوله فاضلاب

برای جلوگیری از گرفتگی لوله می‌توانید از ورود مواد زائد جلوگیری نمایید. پس برای سینک ظرفشویی توری قرار دهید. همچنین با استفاده از چاه بست در حمام می‌توانید از ورود اشیاء به چاه جلوگیری نمایید.همچنین قبل از جدی ترشدن گرفتگی لوله فاضلاب، کمی آب جوش درون لوله سینک ظرفشویی بریزید تا بافت‌های چربی که به جداره‌های لوله چسبیده و مواد زاید درون لوله شسته شوند.

هشدار برای دریافت خدمات لوله بازکنی و جلوگیری از کلاهبرداری لوله بازکنی

هشدار: تمام در و دیوار شهر پر شده است از برچسب‌های تبلغاتی با عنواین: لوله بازکنی فوری، لوله بازکنی شبانه روزی، لوله بازکنی ارزان، لوله بازکنی تخلیه چاه، رفع گرفتگی لوله فاضلاب، رفع گرفتگی توالت فرنگی و … . که این یک هشدار است برای جلوگیری کلاهبرداری لوله بازکنی. باید به شما بگوییم که برای دریافت خدمات لوله بازکنی دقت زیادی خرج دهید و به هرکسی اعتماد نکنید.

لوله بازکنی را به لوله بازکن مجرب بسپارید

لوله بازکنی یکی از خدمات رایج و پردرخواست تاسیسات است. گرفتگی لوله، مخصوصا برای منازلی که چند سالی از ساخت آن‌ها گذشته است، بسیار رایج است. لوله بازکنی امری انکار ناپذیر است. گرفتگی لوله فاضلاب منجر به ساطع شدن بویی نامطلوب در تمام بنا خواهد شد. شما به راحتی می‌توانید درخواست لوله بازکنی خود را در “شهر سرویس” در کمتر از 3 دقیقه، ثبت کنید. همچنین هنگام ثبت سفارش لوله بازکنی، می‌توانید از وضعیت گرفتگی لوله، برای متخصصین لوله بازکنی سیار بنویسید تا متخصصین لوله بازکن، به شکل دقیق‌تری بتوانند به شما تخمینی از هزینه لوله بازکنی ارسال کنند.

لوله بازکنی شیراز و دیگر شهرستان‌ها

ما کلیه خدمات لوله بازکنی ارزان سریع را با قیمت مناسب و فوری ارائه می‌دهیم. لطفا جهت دریافت خدمات لوله بازکنی ارزان سریع درخواست خود را از طریق فرم، سفارش دهید. لوله بازکن‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن در دسترس شما هستند. شهر سرویس” آماده ارائه خدمات لوله بازکنی جهت رفع گرفتگی لوله تشخیص ترکیدگی لوله و تخلیه چاه در سراسر شیراز، تهران و دیگر شهرستان‌ها است.

لوله بازکنی ارزان

لوله بازکنی ارزان سریع ولی باکیفیت پیدا نمی‌کنید؟ نمی‌دانید از از کجا یک لوله بازکنی ارزان سریع و یک لوله بازکنی فوری پیدا کنید؟ شرکت “شهر سرویس” با ایجاد بستری برای ارائه شدن خدمات لوله بازکنی در سراسر تهران از جمله لوله بازکنی غرب تهران، لوله بازکنی شمال تهران، لوله بازکنی شرق تهران، لوله بازکنی جنوب تهران همراه شما است. پس اگر برای رفع گرفتگی فاضلاب، بازکردن گرفتگی توالت فرنگی و …، نیاز به یک فرد متخصص لوله بازکنی (لوله بازکن) دارید تا با روش‌های تخصصی گرفتگی لوله‌ها را از بین ببرید، می‌توانید درخواست خود را در شهر سرویس ثبت کنید.

با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شهر سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

خدمات مشابه در بازار "شهر سرویس"

  • قیمت تخلیه چاه
  • قیمت لایروبی
  • قیمت حفر چاه
از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین تخلیه چاه
3/5
ممنون از خوش قولی کار را بسیار حرفه ای انجام دادند
خسرو ایزدی
4.8/5
بسیار خوش قول،با اخلاق و متعهد بودند.
حمیدرضا رضایی
4.3/5
بسیار عالی منصف کار بلد
بهنام مختاری

مجله “شهر سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس