طراحی و ساخت کمد

میانگین قیمت طراحی و ساخت کمد

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
12،000،000

تومان

7،500،000

تومان

3،500،000

تومان

2،000،000

تومان

قیمت طراحی و ساخت کمد در بازار چقدر است؟

برای اطلاع از “هزینه طراحی و ساخت کمد” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از متخصصان به رایگان قیمت بگیرید

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش طراحی و ساخت کمد در اپلیکیشن شهر سرویس دارید. می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
نسخه تحت وب اپلیکیشن شیراز سرویس
نسخه تحت وب

طراحی و ساخت کمد را به متخصصش بسپار

با توجه به کوچکی فضای آپارتمان ها ساخت کمد و طراحی کمد بسیار مورد توجه است. طراحی کمد‌های زیبا و جادار می‌توانند نظم بیشتری را در آپارتمان‌ها ایجاد کند. طراحی کمد و ساخت کمد دیواری با توجه به فضای موجود در منزل می تواند بهترین انتخاب برای نظم دادن به خانه باشد. ساخت کمد و طراحی کمد یک کار کاملا تخصصی است. در شهر سرویس این امکان برای شما هست که برای طراحی و ساخت انواع کمد مثل ساخت کمد لباس، ساخت کمد دیواری با چهار چوب فلزی، طراحی کمد دیواری، طراحی داخل کمد دیواری عمیق به رایگان قیمت بگیرید. برای این کار پس از ثبت درخواست در مدت زمان کوتاهی متخصصین طراحی کمد و ساخت کمد برایتان پیشنهاد قیمت ارسال می کنند و شما می توانید بعد از مشاهده سوابق حرفه ای متخصین، قیمت های پیشنهادی، امتیازها و نظرات کاربران قبلی، بهترین متخصص برای طراحی کمد یا ساخت کمد انتخاب نمایید.

کابینت سازی و نصب کابینت
  • قیمت طراحی کمد دیواری و ساخت کمد دیواری چگونه تعیین می‌شود؟
  • چه خدماتی در ساخت و طراحی کمد دیواری ارائه می‌شود؟
  • “شهر سرویس” کدام متخصص را برای ساخت و طراحی کمد دیواری برای شما می‌فرستد؟
  • فاکتور‌هایی که روی قیمت ساخت کمد دیواری تاثیر می‌گذارند
  • سفارش آنلاین ساخت کمد دیواری بهتر است یا مراجعه به نجاری؟

 

قیمت طراحی و ساخت کمد چگونه تعیین می‌شود؟

قیمت ساخت کمد دیواری چقدر است؟ میزان دستمزد برای طراحی کمد دیواری چگونه تعیین می‌شود؟ هزینه ساخت کمد دیواری ریلی چقدر تفاوت دارد؟ هزینه طراحی کمد دیواری ام دی اف چقدر است؟ این‌ها رایج‌ترین سوالاتی هستند که مشتریان هنگام درخواست خدمات ساخت کمد دیواری از ما می‌پرسند. ساخت کمد دیواری ارزان به عواملی نیز بستگی دارد که قبل از اینکه عوامل تاثیر گذار بر قیمت ساخت کمد دیواری را با هم مطالعه کنیم باید بگوییم که تمامی قیمت گذاری‌ها برای طراحی و ساخت کمد دیواری و قیمت‌هایی که یک متخصص پیشنهاد می‌کند بر اساس تعرفه اتحادیه و کاملا شفاف تعیین شده است. در روند ثبت سفارش طراحی و ساخت کمد دیواری، قیمت و هزینه ساخت و طراحی کمد دیواری که هریک از متخصصان پیشنهاد می‌کنند را می‌توانید یک جا با هم مقایسه کنید.

کابینت سازی و نصب کابینت

چه خدماتی در طراحی کمد دیواری و ساخت کمد دیواری ارائه می‌شود؟

  • طراحی و ساخت کمد دیواری برای اتاق خواب
  • طراحی و ساخت کمد دیواری تزئینی برای پذیرایی
  • طراحی و ساخت کمد دیواری و کابینت برای آشپزخانه
  • ساخت و طراحی کمد دیواری برای مغازه‌ها، بوتیک‌ها و …
  • ساخت کمد کشویی، ساخت کمد لباس، ساخت کمد جا کفشی
  • طراحی و ساخت کمد دیواری ریلی
  • طراحی و ساخت کمد دیواری فلزی
  • ساخت کمد دیواری با روکش وکیوم
  • ساخت کمد دیواری ام دی اف، کمد دیواری‌ هایگلاس و …
  • جابه‌جایی، تعمیر و تعویض ریل، رگلاژ درب‌ها و تعویض لولا 
  • قفل سازی و تعمیر قفل کمد دیواری 
  • طراحی و ساخت قفسه، دراور و آینه 
  • طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه

“شهر سرویس” کدام متخصص را برای طراحی کمد دیواری شما می‌فرستد؟

به محض درخواست شما مشتری گرامی برای طراحی کمد دیواری و ساخت کمد دیواری (کمد دیواری ریلی، کمد دیواری ام دی اف، کمد دواری فلزی، کمد دیواری‌ هایگلاس و …) از طریق فرم سفارش، ما مجرب ترین متخصصان را به شما معرفی می‌کنیم که هریک از آنها مطابق با خواسته شما قیمت ساخت کمد دیواری و دستمزد دریافتی را پیشنهاد می‌دهد. تمامی این متخصصان با آشنایی از جدیدترین مدل کمد دیواری، شناخت رنگ کمد دیواری، کمد دیواری شیک، انواع کمد لباس ام دی اف و همچنین به همراه داشتن تجهیزات کامل و مهارت بالای خود، کار طراحی کمد و ساخت کمد دیواری را بدون نقص انجام می‌دهند.


ساخت کمد دیواری زیبا دکوراسیون اتاق شما را متحول خواهد کرد

ساخت کمد دیواری زیبا و جادار در دکوراسیون داخلی منزل شما، نقش قابل توجهی را ایفا می‌کند. کمدهای دیواری مانند کمد ریلی این روزها به دلیل راحتی در استفاده محبوبیت بسیاری پیدا کرده اند. ساخت کمد دیواری اصولی می‌تواند فضای از دست رفته دیوارهای اتاق را به خوبی در جهت طراحی داخلی مورد علاقه شما فراهم کند، همچنین ساخت کمد دیواری جا دار با قفسه‌های بزرگ باعث منظم‌تر و خلوت‌تر شدن خانه شما خواهد شد. در ادامه با “شهر سرویس” همراه باشید تا به سوالات متداول شما پیرامون طراحی و ساخت کمد دیواری پاسخ داده شود.

کابینت سازی و نصب کابینت

فاکتورهایی که روی قیمت ساخت و طراحی کمد دیواری تاثیر می‌گذارند

عموما اولین سوالی که مشتریان برای ساخت کمد دیواری پیش می‌آید، در مورد قیمت آن است. که ما همان‌طور که ذکر کردیم قیمت ساخت کمد دیواری را در حین ثبت سفارش می‌توانید مشاهده نمایید. حال می‌خواهیم عواملی که روی قیمت ساخت کمد دیواری تاثیر می‌گذارد را برای شما شفاف کنیم.

ابعاد و اندازه کمد دیواری

اولین فاکتور مهم برای تعیین قیمت ساخت کمد دیواری ابعاد و اندازه کمد دیواری است. که از چوب و فلز با هم استفاده می‌شود.

هزینه ساخت چارچوب کمد دیواری

ساخت چارچوب کمد دیواری دومین عامل تاثیرگذار بر قیمت ساخت کمد دیواری است. بسیاری از کمدهای دیواری داری چارچوب‌های فلزی هستند. این چارچوب عموما با استفاده از نوعی آهن به نام قوطی ساخته‌می‌شود.


 

نوع در کمد دیواری

مدل درهای کمد دیواری، ساخت و طراحی کمد دیواری وکیوم شده و همچنین شیوه باز و بسته شدن آن ( کشویی، لولایی و ..) عامل موثری در برآورد هزینه ساخت و طراحی کمد دیواری به شمارمی‌رود. طرح مورد نظر که در ساخت کمد دیواری به کار گرفته می‌شود می‌تواند خرده کاری‌هایی از جنس بنایی یا آهنگری و جوشکاری به کار اضافه کند که طبیعتا هزینه آن به صورت جداگانه محاسبه می‌گردد.

 

سفارش آنلاین ساخت کمد دیواری بهتر است یا مراجعه حضوری به نجاری

این روزها می‌توانیم بسیاری از خدمات را راحت‌تر از همیشه تنها با جستجو در گوگل یا استفاده از اپلیکیشن دریافت کنیم. در واقع این روزها کمتر کسی برای سفارش طراحی و ساخت کمد دیواری و طراحی و نصب کابینت به دنبال کارگاه‌های نجاری می‌گردد بلکه به راحتی می توانید در اینترنت مجرب‌ترین این افراد و بهترین کارگاه‌ها را پیدا کنید. پس اگر شما به دنبال فردی برای ساخت کمد دیواری ارزان، ساخت کمد دیواری ریلی، کمد دیواری فلزی و … هستید اول از همین‌جا قیمت بگیرید و بعد درخواست خودتان را ثبت کنید.


 

بررسی انواع مدل‌های کمد دیواری اتاق خواب و پذیرایی

در این قیمت به بررسی انوع مدل های کمد دیواری می پردازیم.

کمد دیواری ریلی

ساخت و طراحی کمد دیواری ریلی یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها در سال‌های اخیر بوده است. راحتی در استفاده از این مدل‌های کمد دیواری در اتاق و پذیرایی باعث شده است تا در مقایسه با سایر مدل‌های دیگر سفارش‌های بیشتری جهت ساخت داشته باشند.

مدل کمد دیواری mdf

مدل کمد دیواری mdf رایج ترین نوع کمد دیواری است که روی دیوار نصب می‌شوند و قسمت زیادی از دیوار اتاق و بخشی از خود متراژ اتاق را به خود اختصاص می‌دهند بنابراین انتخاب طرح کمد دیواری، طرح و نوع در کمد دیواری و رنگ کمد دیواری ام دی اف بهتر است با حساسیت زیادی انجام شود تا علاوه بر ایجاد فضای ذخیره سازی لازم برای وسایل در فضای اتاق‌های منزل شما دکوراسیونی شیک و متفاوت ایجاد شود.


 

مدل کمد دیواری هایگلاس

در برخی از مدل‌های جدید کمد دیواری 2019 روی درب کمد دیواری از شیشه استفاده شد که بیشتر جنبه تزیینی دارد. این نوع مدل کمد دیواری نقش مهمی در روشن کردن فضا و بازتاب نور دارند.

کمد دیواری هایگلاس در انواع مدل‌های مختلف نظیر کمد دیواری ریلی و کمد دیواری معمولی موجود هستند و طراحان ما به بهترین نحوه ممکن می‌توانند این نوع کمد دیواری را برای اتاق و پذیرایی شما بسازند.

با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شهر سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین شهر سرویس
5/5
بسیارعالی و به موقع کار را حرفه ای و با قیمت خوب انجام دادن
4.3/5
فکر نمی کردم تعمیر بشه اما خیلی خوب انجامش دادن
4.5/5
حرفه ای مسئولیت پذیر و خوش برخوردبودن

مجله “شهر سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس