شیشه بری

میانگین قیمت شیشه بری

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
250،000

تومان

180،000

تومان

90،000

تومان

60،000

تومان

قیمت شیشه بری در بازار چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت “شیشه بری” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از متخصصین به رایگان قیمت بگیرید.

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش شیشه بری در اپلیکیشن شهر سرویس دارید، می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
اپلیکیشن شهر سرویس
نسخه تحت وب

شیشه بری را به متخصصش بسپار

رفتن به مرکز شیشه بری و ساعت‌ها ماندن در ترافیک‌های طولانی راه حل مناسبی برای دریافت خدمات شیشه بری نیست. بهترین گزینه دریافت خدمت از مرکز شیشه بری آنلاین یا شیشه بری سیار است که همه خدمات مورد نیاز شما را در محل ارائه دهد.

شیشه بری سیار در بازار “شهر سرویس” خدمتی نوین و با کیفیت برای رفاه و آسایش حال مشتریان در نظر گرفته شده است. پس از ثبت سفارش در “شهر سرویس” چندین متخصص شیشه بر به شما معرفی می‌شوند. خدمات شیشه بری سرویسی جدید برای سهولت دسترسی شما به انواع خدمات شیشه بری سیار با مناسب‌ترین قیمت شیشه بری است. شغل شیشه بری به دلیل سر و کار داشتن با شیشه، خیلی حساس است و فردی که در این زمینه فعالیت می‌کند باید فردی با تجربه باشد و در حین کار آرامش داشته باشد. پس در انتخاب شیشه بر سیار دقت فراوان به خرج دهید.

جالب است بدانید با افزایش استقبال از خدمات شیشه بری این روزها درخواست‌ها در این مناطق رو به افزایش است

در ادامه مطلب به بررسی انواع شیشه و کاربرد آن و معرفی خدمات شیشه بری و معرفی بهترین مرکز شیشه بری سیار همراه با بررسی هزینه شیشه بری می‌پردازیم.

شیشه بری
  • قیمت شیشه بری سیار چگونه تعیین می‌شود؟
  • خدمات شیشه بری آنلاین شامل چه مواردی می‌شود؟
  • بهترین شیشه بری سیار را چگونه انتخاب کنیم؟
  • عوامل موثر بر هزینه‌ شیشه بری چیست؟

قیمت شیشه بری سیار چگونه تعیین می‌شود؟

همان‌طور که می‌دانید، خدمات مربوط به شیشه بری بسیار گسترده است و به سادگی نمی‌توان هزینه متوسط شیشه بری را به دست آورد. قیمت شیشه بری در بازار متناسب با نوع شیشه، متراژ کار و دیگر موارد تعیین می‌شود. در واقع متناسب با کار و نوع سفارش شما، هزینه‌ها می‌تواند متفاوت باشد. از طرفی شما نیازی نیست تا بابت سیار بودن و در محل بودن هزینه اضافی پرداخت کنید. پس از ثبت سفارش شیشه بری، تمامی هزینه‌های مورد نیاز به صورت شفاف به شما داده خواهد شد.


 

خدمات شیشه بری آنلاین شامل چه مواردی می‌شود؟

  • نصب، تعویض و برش انواع شیشه ساختمانی (درب و پنجره)
  • برش و نصب شیشه آینه، میز شیشه ای در اندازه دلخواه و در شکل های مختلف
  • برش، تعویض و نصب شیشه رومیزی (میز عسلی، میز ناهار خوری و میز کنفرانس)
  • نصب شیشه های دو جداره و معمولی در و پنجره
  • تعویض شیشه های در و پنجره دوجداره، شیشه سکوریتدر ویترین مغازه ها
  • تعویض و یا نصب شیشه‌های درب و پنجره‌ها، لمینت، آینه کاری و شیشه‌های رومیزی و شیشه‌های دکوراتیو
  • اندازه گیری دقیق و تهیه ی شیشه ها برای میز عسلی، میز ناهار خوری، میز کار در اداره ها، کتابخانه ها و سایر انواع میز ها
شیشه بری

چه ویژگی‌هایی شیشه بری “شهر سرویس” را پردرخواست کرده است؟

  • دسترسی به برترین شیشه برهای ماهر و کاربلد
  • امکان گرفتن قیمت خدمات شیشه بری به صورت رایگان
  • امکان ثبت سفارش شیشه بری در هر زمان و هر مکان 

بهترین شیشه بری سیار را چگونه انتخاب کنیم؟

شیشه بری سیار و شیشه بری آنلاین سرویسی نوین در زمینه شیشه بری در دنیای پیشرفته‌ی امروز است؛ که برای راحتی و آسایش هر چه بیشتر شما عزیزان طراحی شده است. با این سرویس شما نیازی به مراجعه به شیشه بری ها ندارید و به راحتی می‌توانید به متخصصین شیشه بری کار بسپارید. خدمات شیشه بری سیار مانند نصب و یا تعویض شیشه‌های دو جداره و تک جداره و سکوریت برای در و پنجره منازل، ادارات و ویترین مغازه‌ها را در محل مورد نظر دریافت کنید. به مشاهده پروفایل متخصصان در “شهر سرویس” و نظرات دیگر مشتریان می‌توانید فرد مناسبی را برای پروژه‌های خود بیابید.

شیشه بری

هزینه شیشه بری و عوامل موثر بر آن

جنس شیشه

در این مورد نمودار صعودی کیفیت و قیمت وجود دارد. به این معنا که هر چه کیفیت بالاتر و جنس مرغوب‌تر قیمت هم بالاتر. برای مثال شیشه‌های دوجداره، رفلکس، یا مشجر، گران‌تر از شیشه‌های معمولی و ساده با جنس‌های معمولی هستند. استفاده از گاز آرگون یا اسپیسر در شیشه‌های دوجداره نیز قیمت را بیشتر افزایش می‌دهد. برای اطلاع از قیمت‌ها درخواست خود را به رایگان در “شهر سرویس” ثبت کنید.


قطر و یا ضخامت شیشه و ابعاد مورد نیاز از آن شیشه

به طبع، شیشه های ضخیم تر و یا با ابعاد بزرگتر گران‌تر هستند.


نوع خدمت شیشه بری

بسته به نوع خدمت مورد نیاز مانند اندازه گیری، برش شیشه، آماده سازی و نصب و یا تعویض، هر کدام هزینه‌ای دارند که بعد از انتخاب خدمت مورد نظر توسط متخصص شیشه بری اعلام می‌شود.

شیشه بری

شیشه بر سیار چه وظایفی دارد؟

شیشه بر سیار فردی است که تمامی خدمات شیشه بری به صورت سیار را انجام می دهد. شیشه بر سیار آماده ارائه خدمات شیشه بری در محل شما و به صورت سیار است. برای دسترسی به برترین شیشه بر سیار کافی است درخواست خود را با عنوان خدمات شیشه بری را به ثبت برسانید.


 

شیشه و انواع آن

شیشه به دلیل ظرافت و کارایی بالایی که دارد امروزه به یکی از اقلام پر مصرف در زندگی بشر تبدیل شده است. عبور دادن نور در عین عایق گرما بودن، همچنین عایق سرما و صدا و حتی ضد گلوله بودن از ویژگی‌های منحصربه‌فرد شیشه است. شیشه انواع و همچنین کارایی‌های مختلفی دارد. در این بخش به معرفی انواع شیشه و کارایی هر کدام می‌پردازیم:

 

شیشه معمولی

نوعی ابتدایی از شیشه است که استفاده‌های بسیاری اعم از قاب عکسها کمد ها ویترین مغازه‌ها و … دارد. این نوع شیشه مقاومت کمی دارد و در صورت وارد شدن ضربه به آن به تکه‌های بزرگ و برنده و خطرناک تبدیل می‌شود. قابلیت برش در اندازه های مختلف حتی بعد از سفارش دارد.


 

شیشه سکوریت

 شیشه سکوریت نوعی از شیشه است که با فشار و تراکم شیشه معمولی حاصل می شود و همین باعث می شود مقاومتی حدود 4 برابر شیشه معمولی نسبت به ضربه داشته باشد. بهمین دلیل هنگام شکستن به تکه های بسیار ریز و غیر برنده تبدیل می شود.

شیشه سکوریت به شفافی شیشه خام اولیه و همرنگ آن است. این نوع از شیشه علاوه بر تصور افراد سنگین تر از شیشه معمولی نیست بلکه هم وزن هستند. شیشه سکوریت قابلیت برش مجدد ندارد و قبل از سفارش باید دقیق اندازه گیری شود.


 

شیشه لمینت

 یکی از انواع شیشه‌هاست که از روی هم قرار گرفتن دو یا چند لایه شیشه تخت که توسط لایه میانی پی وی بی به هم متصل شده‌اند، تهیه می‌شود. این لایه‌ی میانی پیوستگی شیشه را در هنگام شکست و آسیب حفظ می‌کند و مانع از پاشیده شدن شیشه می‌شود. این شیشه در ساختمان‌ها برای امنیت به کار می‌رود.


 

شیشه دوجداره و یک جداره

شیشه دوجداره و یا چند جداره شامل دو یا چند لایه شیشه معمولی است که به طور موازی و با فاصله‌های مساوی از یکدیگر قرار گرفته‌اند و توسط اسپیسر از هم جدا شده‌اند. در فضای بین این لایه‌های شیشه هوا یا گاز بی اثر ( آرگون یا کریپتون) با فشاری معادل هوای خارج وجود دارد. همین فضای مملو از هوا اساس تشکیل شیشه دوجداره (عایق) می‌باشد. در ساخت این شیشه‌ها بنا بر سلیقه و کاربرد از انواع شیشه‌های معمولی، رنگی و … استفاده می‌شود.


 

شیشه ضد گلوله

شیشه ضد گلوله در نگاه اول کاملاً شبیه به شیشه‌های معمولی است اما در عمل این‌گونه نیست. شیشه‌های معمولی به محض اصابت فشنگ به آنها درهم شکسته و خرد خواهند شد. اما شیشه‌های ضد گلوله همان‌طور که از اسمشان پیداست از عبور گلوله جلوگیری می‌کنند. در ساخت این شیشه از نوعی پلاستیک سخت جهت لایه‌سازی استفاده می‌شود. به همین دلیل معمولاً از شیشه‌های معمولی ضخیم‌تر هستند.

شیشه بری

مهارت های مورد نیاز در شیشه بری

  • توانایی خواندن نقشه‌ها
  • اندازه گیری با انواع ابزار اندازه گیری
  • آشنایی با تمامی انواع شیشه‌ها اعم از شیشه سکوریت، شیشه دوجداره، شیشه ضدگلوله، شیشه لمینت، شیشه جام و…
  • آشنایی با کلیه‌ی ابزارآلات شیشه بری و تجهیزات نصب شیشه، تعویض شیشه و یا کارگذاری انواع شیشه مانند انواع به ست‌ها، چسب‌ها و غیره
  • آشنایی با انواع دستگاه برش شیشه، انواع الماس شیشه بری، گردبر شیشه، انواع مته، انواع سنگ لول و نحوه‌ی استفاده از آن‌ها
  • آشنا به اصول کار و نکات فنی و ایمنی
  • توانایی کار در ارتفاع و مناطقی مانند نمای ساختمان و …

 

ابزار و تجهیزات مورد نیاز در کارگاه شیشه بری

ابزار شیشه بری شامل : متر، الماس شیشه بری مخصوص، خط کش چوبی، الماس برش تی (T)، جعبه ابزار عمومی شامل انواع پیچ گوشتی، چکش، انبردست، سیم چین، کاتر و …

تجهیزات ایمنی شامل : دستکش های مناسب شیشه بری، جعبه کمک های اولی، کفش و لباس کار مناسب

با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شهر سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

خدمات مشابه در بازار "شهر سرویس"

  • قیمت بنایی
  • قیمت گچبری و گچ کاری
  • قیمت اجرای سیستم اعلام و اطفا حریق
از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین شیشه بری
3/5
ممنون از خوش قولی کار را بسیار حرفه ای انجام دادند
نجفی
4.8/5
خوش برخورد و دلسوز بودند و کار سریع انجام شد
اکبر لسانی
4.3/5
کار را خوش قیمت و منصفانه انجام دادند
محسن صادقی شاد

مجله “شهر سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس