شارژ گاز کولر ماشین

میانگین قیمت شارژ گاز کولر ماشین

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
130،000

تومان

80،000

تومان

60،000

تومان

40،000

تومان

قیمت شارژ گاز کولر ماشین در بازار چقدر است؟

برای اطلاع از هزینه “شارژ گاز کولر ماشین” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از بهترین متخصص به رایگان قیمت بگیرید

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش شارژ گاز کولر ماشین در اپلیکیشن شهر سرویس دارید، می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
نسخه تحت وب اپلیکیشن شیراز سرویس
نسخه تحت وب

شارژ گاز کولر ماشین را به متخصصش بسپار

شارژ گاز کولر ماشین، با نزدیک شدن فصل گرما یکی از کارهایی است که باید در چک لیست سرویس اتومبیل‌تان قرار دهید. شارژ گاز کولر ماشین در واقع اضافه کردن ماده خنک کننده به کولر جهت خنک نگه داشتن هوای کولر ماشین است. همچنین، هنگامی که قدرت مولر خودروی شما کم می‌شود و باد خنک نمی‌دهد، نشانه آن است که به شارژ گاز کولر ماشین احتیاج دارید.

«شهر سرویس» با ارائه خدمات شارژ گاز کولر ماشین با بهترین گاز کولر خودرو توسط افراد مجرب آماده کمک به شماست. درخواست خود را به رایگان در «شهر سرویس» ثبت کنید. متخصصان شارژ گاز کولر خودرو به شما قیمت می‌دهند، و شما می‌توانید بهترین فرد را انتخاب کنید.

  • قیمت شارژ گاز کولر ماشین چگونه تعیین می‌شود؟
  • مزایای استفاده از شارژ گاز کولر ماشین چیست؟
  • خدمات شارژ گاز کولر ماشین
  • روش‌های تشخیص نشت و نیاز به شارژ گاز کولر ماشین
  • نحوه ثبت سفارش شارژ گاز کولر ماشین

قیمت شارژ گاز کولر ماشین چگونه تعیین می‌شود؟

هزینه فعلی شارژ کاز کولر اتومبیل در مقایسه با قیمت شارژ گاز کولر ماشین 98، تغییر کرده است. هزینه شارژ گاز کولر ماشین ار تباط مستقیمی با حجم موتور یا همان وات کولر دراد. کولرهای با قدرت پایین تر به دلیل حجم پایین‌تر مخزن گاز طبیعتا شارژ کمتری هم نیاز دارند. برای مثال کولرهای گازی ۱۲ و ۱۸ هزار معمولا نرخ یکسان، و کولرهای قوی‌تر یعنی ۲۴ و ۳۲ هزار هزینه بالاتری دارند. قیمت گاز کولر ماشین نیز روی هزینه تمام شده اینکار موثر است.

برای مشاهده قیمت دقیق شارژ گاز کولر ماشین با بهترین گاز کولر خودرو توسط افراد مجرب شهر خود، می‌توانید درخواست خود را بدون پرداخت هزینه در اپلیکیشن «شهر سرویس» ثبت، و قیمت‌ها پیشنهادی آنها را در این خصوص مشاهده کنید.

مزایای استفاده از شارژ گاز کولر ماشین چیست؟

توجه داشته باشید که نحوه شارژ کولر اتومبیل یک کار کاملا تخصصی است. بنابراین، توصیه می‌کنیم که برای شارژ گاز کولر اتومبیل خود از یک فرد متخصص کمک بگیرید. تنها افرادی که دانش و تجربه کافی دارند، می‌توانند شارژ گاز کولر ماشین را با انواع گاز کولر خودرو به صورت صحیح و ایمن و بدون آسیب رساندن به خودرو انجام دهند. 

صرفه‌جویی در زمان و حتی هزینه از مهمترین موارد استفاده از انواع خدمات در محل است. شما با استفاده از خدمات شارژ گاز کولر ماشین و ثبت سفارش در «شهر سرویس»، به چندین تعمیرکار مجرب در شهر خود دسترسی مستقیم دارید، می‌توانید اطلاعات و سوابق کاری هر یک آنها را همراه با نظرات مشتریان قبلی مشاهده کنید، و از هزینه شارژ گاز کولر ماشین با بهترین گاز کولر خودرو قبل از نهایی کردن سفارش مطلع می‌شوید.

خدمات شارژ گاز کولر ماشین در «شهر سرویس»

یکی دیگر از خدماتی که معمولا در کنار شارژ گاز کولر ماشین متقاضیان زیادی دارد، بررسی نشتی گاز کولر ماشین است که در ان، متخصص وجود نشتی در کولر را بررسی و آن را رفع می‌کند.

دلایل نشت گاز کولر خودرو:

  • زمان کارکرد: مانند سایر قطعات خودرو، زمان کارکرد کولر همراه با اصطکاک ناشی از کارکرد آن، در خرابی کولر و نشت گاز خنک کننده از آن موثرند. ساییده شدن یک بست یا لاستیک، سوراخ شدن یا ترک برداشتن شیلنگ شارژ گاز کولر خودرو  می‌تواند منجر به نشت گاز کولر و نیاز به شارژ گاز کولر ماشین شود. البته برخی از گازهای مبرد فرار هستند که این امر، خود موجب کاهش مقدار آنها در طول زمان می‌شود.
  • محبوس نبودن: برخلاف کولرهای گازی خانگی، کولر خودرو داخل یک محفظه قرار ندارد. در واقع اجزای سیستم کولر ماشین در قسمت‌های مختلف خودرو قرار دارد. همین موضوع باعث می‌شود که کولر خودرو در معرض عواملی مانند نمک‌هایی که در زمستان روی جاده می‌پاشند، یا سایر عوامل خورنده که می‌تواند قطعات و شیلنگ شارژ گاز کولر خودرو را سوراخ کند و موجب نشت شود، قرار داشته باشند.
  • رطوبت: در صورتی که شیلنگ شارژ گاز کولر خودرو، بست پلاستیکی و یا هر قطعه دیگری از سیستم کولر ماشین، به هر دلیلی خراب شده و اجازه نفوذ رطوبت را به داخل سیستم بدهد، رطوبت وارد شده با گاز مبرد مخلوط شده و یک اسید خورنده ایجاد می کند. این اسید موجب ایجاد سوراخ های نشت گاز و خرابی دیگر اجزای کولر شود. 
  • عوامل جاده‌ای و تصادف: ممکن است در اثر برخورد یک سنگ، افتادن در یک گودال و…، اجزای سیستم کولر ماشین آسیب دیده و سوراخ شوند و گاز کولر نشت کند. همچنین، در اثر تصادفات جاده‌ای نیز ممکن است برای سیستم خنک کننده مشکلی پیش بیاید و به شارژ گاز کولر ماشین نیاز پیدا کنید.

روش‌های تشخیص نشت و نیاز به شارژ گاز کولر ماشین

متخصصان حرفه ای با استفاده از چند روش می‌توانند نشتی گاز کولر را تشخصی و اقدام به رفع آن کنند:

  • استفاده از لامپ فرابنفش: بسیاری از گازهای خنک کننده در کولر ماشین‌ها با یک رنگ قابل تشخیص در کارخانه مخلوط می‌شوند. این رنگ هنگام تاباندن لامپ فرابنفش مشخص شده و به راحتی می‌توان نشتی گاز کولر خودرو را تشخیص و پس از تعمیر، شارژ گاز کولر ماشین را انجام داد داد.
  • شناساگر الکترونیکی: این قطعه یک ابزار تخصصی بوده که اصطلاحا به آن اسنیفر یا بوکننده می‌گویند. این وسیله قادر به تشخیص بوی گازهای هالوژنه است و می‌تواند کوچکترین نشتی‌ها را نیز پیدا کند.
  • استفاده از گاز نیتروژن: در این روش، سیستم کولر ماشین کاملا از گاز خنک کننده خالی شده و سپس با نیتروژن پر می‌شود. در تست نیتروژن با استفاده از صدای هیس مانندی که در نقاط دارای ترک و سوراخ به گوش می‌رسد، نشتی گاز کولر پیدا و تعمیر، و در ادامه شارژ گاز کولر ماشین انجام می‌شود.
  • استفاده از عامل تشخیص نشتی: در این روش با استفاده از یک محلول مخصوص که حاوی یک عامل تشخیص نشتی است، و اسپری کردن آن روی سیستم کولر از بیرون و مشاهده نقاطی که کف تولید شده، نشتی پیدا می‌شود. در این روش که برای یافتن نشتی‌های تقریبا بزرگ در نقاط قابل دسترس استفاده می‌شود، به راحتی نقاط نشتی سیستم مشخص می‌شود.
شارژ گاز کولر ماشین

نحوه ثبت سفارش شارژ گاز کولر ماشین

اگر به دنبال استفاده از خدمات شارژ گاز کولر ماشین با استفاده از شارژ گاز کولر ماشین در محل هستید و شارژ گاز کولر ماشین را نمی‌دانید، نگران نباشید. درخواست خود را در «شهر سرویس» به صورت رایگان و بدون پرداخت هزینه ثبت کنید؛ از بهترین متخصصان شارژ گاز کولر ماشین پیشنهاد قیمت بگیرید؛ پروفایل آنها را بررسی کنید؛ نظرات کاربران را در مورد کارهای انجام شده آنها بخوانید، و نهایتا بهترین متخصص را انتخاب کنید.

با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شهر سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین شارژ گاز کولر ماشین
4.2/5
خیلی خوش قول قول بودن و کار رو سریع انجام دادن
شارژ گاز کولر ماشین
4.8/5
خیلی راضی بودم از سرعت عمل و رفتارشون
شارژ گاز کولر ماشین
4.3/5
قیمت منصفانه و و خوش برخورد
شارژ گاز کولر ماشین

مجله “شهر سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس