شارژ کارتریج

میانگین قیمت شارژ کارتریج

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
250،000

تومان

180،000

تومان

90،000

تومان

60،000

تومان

قیمت شارژ کارتریج در بازار چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت “شارژ کارتریج” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از متخصصین به رایگان قیمت بگیرید.

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش شارژ کارتریج در اپلیکیشن شهر سرویس دارید، می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
اپلیکیشن شهر سرویس
نسخه تحت وب

شارژ کارتریج را به متخصصش بسپار

زمان شارژ کارتریج برای هر پرینتری دیر یا زود فرا می‌رسد. فرقی نداره کارتریجhp باشد یا کانن. بعد از 6 ماه استفاده از آن (بسته به میزان مصرف کمتر یا بیشتر)، یا باید برای شارژ کارتریج خود اقدام کنید، یا خرید کارتریج جدید را در برنامه خود قرار دهید.

اگر هرگونه اختلال در عملکرد پرینتر خود، مانند پخش کردن جوهر و کم رنگ شدن صفحات پرینتر مشاهده کردید، بهتر است در اولین فرصت کارتریج پرینتر خود را شارژ کنید. شارژ کارتریج در محل از جمله خدماتی است که شما را از رفتن به مراکز شارژ کارتریجhp، شارژ کارتریج کانن، شارژ کارتریج جوهرافشان hp، شارژ کارتریج لیزری hp، سامسونگ و هر برند پرینتر دیگر بی‌نیاز می‌کند.

 

هزینه شارژ کارتریج چقدر است؟

هزینه شارژ کارتریج مستقیما با اندازه پرینتر و اندازه کارتریج درارتباط است. کیفیت کارتریج و تونر، نوع پرینتر و کارتریج از دیگر عوامل موثر بر هزینه شارژ کارتریج هستند. مثلا قیمت شارژ کارتریج جوهرافشان canon با قیمت شارژ کارتریج hp cp1025 یا قیمت شارژ کارتریج hp 2035 با یکدیگر کمی تفاوت دارند. هچنین کیفیت و مواد تونر یا نوار کاربنی، کارتریج پودری، کارتریج رنگی یا تانک رنگ که هنگام شارژ استفاده می‌شود، در قیمت نهایی تاثیر می‌گذارد.
در صورتی که می‌خواهید از قیمت شارژ کارتریج آگاه شوید؛ از متخصصین خدمات شارژ کارتریج در بازار شهر سرویس، به رایگان قیمت بگیرید.

خدمات شارژ کارتریج در محل 

  • شارژ کارتریج لیزری hp
  • شارژ کارتریج جوهرافشان hp
  • شارژ کارتریج hp 1102
  • شارژ کارتریج کانن
  • شارژ کارتریج رنگی
  • شارژ کارتریج پرینتر حرارتی
  • شارژ کارتریج پرینتر سوزنی
  • شارژ کارتریج سامسونگ

علت شارژ کارتریج چیست؟

معمولا تعداد پرینت با میزان مشخصی از ابعاد و اندازه و جوهر از مشخصاتی است که روی دفترچه پرینتر یا جعبه آن نوشته شده است. با هر بار استفاده از پرینتر، با توجه به کیفیت چاپی که روی نرم افزار انتخاب می‌کنید، مقداری از کارتریج مصرف می‌شود. به مرور و با گذشت زمان و استفاده از کارتریج پرینتر، کیفیت صفحات پرینت شده کمتر می‌شود و نوشته‌های برگه‌های خروجی کمرنگ می‌شود. 

بهترین زمان برای شارژ کارتریج

معمولا کارتریج سالم هز 6 ماه یکبار به شارژ نیاز دارد. اما وابسته به نوع پرینتر و کارتریج و میزان استفاده از پرینتر این زمان برای پرینتر شما می‌تواند متفاوت باشد. بعضی از پرینترهای جدید و پیشرفته، پیام شارژ کارتریج را اعلام می‌کنند. 

چه علائمی به ما می‌گویند که زمان شارژ کارتریج رسیده است؟

همان‌طور که گفتیم، پرینترهای قدیمی که نمایشگر ندارند، پس از روی علائمی که مشاهده می‌کنید، زمان تعویض و شارژ کارتریج را مشخص کنید:

  • برگه‌های چاپ شده کیفیت روز اول را ندارند
  • کیفیت چاپ یکنواخت نیست
  • چاپ صورت گرفته کم رنگ است
  • کارتریج کاغذ را کثیف می‌کند 
  • پرینتر، پیام خطای و ایراد کارتریج می‌دهد
  • چاپ صفحه به درستی انجام نمی‌شود
  • رنگ‌ها با یکدیگر تداخل دارند
  • از کارتریج و پرینتر صدای ناهنجار می‌آید


اگر در طول روزهای اخیر متوجه خرابی و اختلال در عملکرد پرینتر خود شده‌اید، می توانید دستگاه پرینتر خود را برای یافتن عیب و شارژ مجدد به متخصص بسپارید.

شارژ کارتریج پرینتر جوهرافشان

پرینترهای جوهرافشان یک منبع جوهری درون خود دارند. بسیاری از کارتریج پرینتر شامل سه رنگ اصلی است و همه رنگ‌ها از ترکیب همان سه رنگ اصلی ساخته‌ می‌شوند. البته نوع دیگری از پرینترهای جوهر افشان رنگی، دارای چهار تانک رنگی هستند که آن رنگ سیاه است.
شارژ کارتریج پرینتر جوهرافشان باید بسیار ظریف و با دقت انجام شود. زیرا در بعضی اوقات، باعث آسیب رسیدن به کارتریج و سورخ شدن آن می‌شود. شارژ کارتریج جوهرافشان hp، کانن از متداول‌ترین خدماتی است که توسط متخصصین در شهر سرویس ارائه می‌شود.

شارژ کارتریج پرینتر لیزری

پرینتر لیزری نیز مانند پرینتر جوهرافشان از کارتریج برای چاپ استفاده می‌کند. اما روش شارژ کارتریج پرینتر لیرزی با جوهرافشان متفاوت است. پرینترهای لیزری که دارای کارتریج‌های قابل شارژ هستند را بدون مشکل می‌توانید شارژ کنید. اما تعداد دفعات شارژ کارتریج لیزری محدودیت دارند. شارژ کارتریج لیزری hpو کانن کمی با یکدیگر متفاوتند، اما یک متخصص می‌تواند به خوبی از عهده شارژ انواع پرینتر برآید.

شارژ کارتریج یا خرید کارتریج جدید؟

در بسیاری از موارد نشانه‌هایی که بالاتر گفتیم، به ما می‌گویند که باید کارتریج خود را شارژ کنیم تا پرینتر مانند گذشته موارد دلخواه ما را چاپ کند. اگر کارتریج بعد از شارژ تغییری در عملکردش نداشت، بهتر است با مشورت یک متخصص کارتریج خود را تعویض کنید.

بهترین خدمات شارژ کارتریج

کیفیت شارژ کارتریج و در ادامه آن نحوه عملکرد پرینتر بعد از شارژ، به مواد تونر که برای شارژ استفاده می‌شود، وابسته است. پس بسیار مهم است که پرینتر خود را به کدام مرکز خدمات شارژ کارتریج می‌سپارید.

شما می‌توانید درخواست شارژ انواع کارتریج را، به رایگان در شهر سرویس ثبت کنید. در مدت زمان کوتاهی از بهترین ارائه دهندگان خدمات سرویس و تعمیر ماشین‌های اداری در شهر خود به رایگان قیمت بگیرید، و باتوجه به سوابق متخصصین و نظرات مشتریان قبلی بهترین را انتخاب کنید.

با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شهر سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

خدمات مشابه در بازار "شهر سرویس"

  • قیمت تعمیر لپ تاپ
  • قیمت شارژ کارتریج
  • قیمت تعمیر و نصب اسکنر
از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین شارز کارتریج
3/5
در قبال کاری که انجام دادند بسیار مسئولیت پذیر هستند
کمک رایانه
4.8/5
کار سریع انجام شد و راضی بودم از سرعت عملشون
آقای کدخدایی
4.3/5
کار را خوش قیمت و منصفانه انجام دادند
آقای رضایی

مجله “شهر سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس