قیمت سیم پیچی

میانگین قیمت سیم پیچی

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
250،000

تومان

180،000

تومان

90،000

تومان

60،000

تومان

قیمت سیم پیچی در بازار چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت “سیم پیچی” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از متخصصین به رایگان قیمت بگیرید.

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش سیم پیچی در اپلیکیشن شهر سرویس دارید، می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
اپلیکیشن شهر سرویس
نسخه تحت وب

سیم پیچی را به متخصصش بسپار

انجام انواع خدمات مربوط به سیم پیچی در لوازم الکتریکی و تعمیرات این لوازم بسیار کاربرد دارد. حرفه سیم پیچی برای کاربرد در تعمیرات، تعویض موتور‌های الکتریکی، سیم پیچی موتور کولر و تجهیزات به کار رفته در وسایل برقی آموزش داده شده و به کار گرفته می‌شود. گستردگی فعالیت‌های وابسته به سیم پیچی انواع تجهیزات الکتریکی توجه افراد زیادی را به یادگیری و به کار گیری این حرفه جلب کرده است. 

جایگاه لوازم الکتریکی در زندگی امروز و نیاز به تعمیرات و سرویس این لوازم رو به افزایش است. بازار آنلاین “شهر سرویس” با ایجاد یک بستر مناسب برای برقراری ارتباط بین افراد متخصص فعال در آن جهت سیم پیچی موتور لوازم برقی و کاربران متقاضی این خدمات فراهم آورده است. با ثبت یک سفارش رایگان در اپلیکشن و یا سایت “شهر سرویس” این امکان برای مشتری و تکنسین حرفه‌ای سیم پیچی بوجود می آید که برای درخواست اعزام فنی کار  و گرفتن کار با هم در ارتباط باشند.

سیم پیچی
  • مزایای ثبت سفارش برای خدمات سیم پیچی در “شهر سرویس”
  • قیمت خدمات سیم پیچی بر چه اساسی محاسبه می‌شود؟
  • سیم پیچی چیست؟ در چه مواردی کاربرد دارد؟
  • نحوه ثبت سفارش برای انجام سیم پیچی از طریق “شهر سرویس”

مزایای ثبت سفارش برای خدمات سیم پیچی در “شهر سرویس”

از جمله موارد استفاده از خدمات سیم پیچی موتور الکتریکی انجام تعمیرات لوازم برقی و سرویس تجهیزات وابسته به آن مثل سیم پیچی موتور کولر آبی یا گازی است. امروزه با توجه به افزایش قیمت لوازم برقی نیاز به تعمیرکاران موتور این لوازم بیشتر از قبل شده است. یافتن افراد متخصص در انجام و سرویس سیم پیچی تجهیزات الکتریکی یک امر مهم در انجام تعمیرات و سرویس لوازم برقی در این زمینه است.
عملکرد ضعیف لوازم برقی گاها در اثر اختلال در سیستم موتور لوازم الکتریکی است. برای مثال ضعیف شدن موتور کولر می‌تواند با سیم پیچی موتور کولر مرتبط باشد. انتخاب افراد غیر متخصص در زمینه سیم پیچی موتور لوازم الکتریکی علاوه بر عدم توانایی در رفع عیب و سرویس مناسب ممکن است از کارافتادن و ضرر مالی را به دنبال داشته باشد.اما یک فرد متخصص و فنی برای سیم پیچی را از چه طریقی قابل شناسایی است؟

سیم پیچی

با ثبت یک سفارش رایگان در “شهر سرویس” به راحتی می‌توانید، درخواست اعزام یک فنی کار و فرد متخصص در زمینه سیم پیچی برای سیم پیچی کولر و تعمیر و سرویس موتور لوازم الکتریکی داشته باشید. این امر علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه کاربران متقاضی، احتمال آسیب به وسایل برقی و ضرر مالی را کاهش می‌دهد. انتخاب “شهر سرویس” تا حد زیادی مشکل یافتن فنی کار و تکنسین سیم پیچی را برطرف می‌کند.

از مزایای دیگر انتخاب فنی کار و تکنسین برای خدمات سیم پیچی از طریق اپلیکیشن و سایت “شهر سرویس” مشاهده سوابق کاری قبلی افراد و نظرات کاربران درباره نحوه عملکرد آنهاست. حتی امکان استعلام قیمت رایگان از افراد متخصص برای خدمات سیم پیچی تجهیزات فنی وجود دارد.

قیمت خدمات سیم پیچی، بر چه اساسی محاسبه می‌شود؟

قیمت خدمات سیم پیچی در موتور انواع لوازم برقی متناسب با قیمت تجهیزات مورد نیاز و قطعات آسیب دیده و معیوب و نحوه انجام کار متفاوت در نظر گرفته می‌شود. بنابراین هزینه خدمات سیم پیچی بر اساس نوع مشکل و پس از بازبینی وضعیت موتور لوازم برقی قابل تخمین و تعیین است.

سیم پیچی

با استعلام قیمت رایگان پس از ثبت سفارش در “شهر سرویس” به راحتی می‌توانید قیمت انواع سیم پیچی مانند قیمت سیم پیچی کولر را دریافت کنید. افراد و تکنسین‌های متخصص فعال در “شهر سرویس” برای انجام انواع سیم پیچی با مشاهده علائم دستگاه برقی از کار افتاده و بررسی وضعیت موتور الکتریکی دستگاه، بصورت حدودی قیمتی را به مشتریان اعلام می‌کنند. این امکان با این کار برای مشتریان ایجاد می‌شود که با در نطر گرفتن تمامی جوانب بهترین متخصص را انتخاب کرده و خدمات مرتبط با سیم پیچی را به این افراد بسپارند.

سیم پیچی چیست؟ در چه مواردی کاربرد دارد؟

ممکن است برای شما ابهامات در خصوص شغل سیم پیچی و فعالیت‌های تشکیل دهنده این حرفه ایجاد شده باشد. در این قسمت به معرفی این حرفه و شاخه‌های مرتبط برای آشنایی بیشتر می‌پردازیم.

اصطلاح سیم پیچی ارتباط این واژه با انرژی برق و مغناطیسه را اثبات می‌کند. قرار گرفتن سیم‌ها به دور موتور و لوازم الکتریکی بصورت دوار بوجود آورنده یک میدان مغناطسی در اثر عبور جریان الکتریکی از این سیم‌ها را به دنبال دارد. امروزه این سبک سیم پیچی در موتور لوازم برقی مثل کولر و تجهیزات آن مثل پمپ آب قابل مشاهده است. 

موارد کاربردی سیم پیچی در انواع موتور‌های الکتریکی، ترانس‌ها، فیلتر‌های الکتریکی، مدارهای مخابراتی و نوسان سازهای الکتریکی بسیار وسیع و گسترده است. بر اساس موارد بیان شده در خصوص ماهیت حرفه سیم پیچی به نکاتی درباره کاربرد این شغل می‌پردازیم.

سیم پیچی

آموزش سیم پیچی حرفه‌ای

امروزه وابسته به نیاز افراد به یک متخصص در زمینه تعویض و تعمیرات موتور لوازم برقی نیاز، کاربرد حرفه سیم پیچی بیش از پیش حس می‌شود. بنابراین افراد زیادی به این حرفه بصورت یک شغل برای آینده نگاه کرده و به یادگیری سیم پیچی با گذراندن دوره‌های آموزش سیم پیچی حرفه ای پرداخته اند.

 

آموزش سیم پیچی موتور کولر

سیم پیچی موتور کولر یکی از موارد پر کاربرد استفاده از این حرفه در تعمیرات لوازم برقی به شمار می‌آید. افراد با گذراندن دوره آموزش سیم پیچی موتور کولر و دیگر لوازم برقی مثل پنکه رومیزی به راحتی می‌توانند برای خود در این زمینه ایجاد شغل کنند.

سیم پیچی

انواع دیگر یادگیری سیم پیچی در قالب آموزش سیم پیچی پمپ آب، یادگیری ترسیم و فراخوانی نقشه سیم پیچی پنکه رو میزی، نحوه تعویض سیم پیچی سوخته یک موتور الکتریکی و در نهایت سیم پیچی استاتور برای کاربرد این حرفه به عنوان یک شغل صورت می‌گیرد. 

نحوه ثبت سفارش برای انجام سیم پیچی از طریق “شهر سرویس”

انتخاب یک فنی کار و متخصص برای خدمات سیم پیچی، سیم پیچی کولر گازی، سیم پیچی کولر آبی، سیم پیچی آرمیچر از طریق اپلیکیشن و سایت “شهر سرویس” به راحتی و بدون صرف وقت و هزینه اضافی قابل انجام است. با ثبت سفارش رایگان و استعلام قیمت رایگان از تکنسین‌ها و متخصصان حرفه سیم پیچی فردی را متناسب با نوع مشکلات و اختلال ایجاد شده در عملکرد موتور لوازم برقی انتخاب کرده، و تعویض و یا تعمیر سیم پیچی موتور و دیگر تجهیزات این وسیله را  به یک کارشناس کاربلد بسپارید.

با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شهر سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

خدمات مشابه در بازار "شهر سرویس"

از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین سیم پیچی
3/5
کار سریع و با هزینه مناسب انجام شد
مهدی سلیمانی منش
4.8/5
متخصص بسیار با مهارت و با اخلاق بودند
میثم کرمی
4.3/5
متخصص با تجربه و با اخلاق
آقای قطعی

مجله “شهر سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس