سیمان کاری

میانگین قیمت سیمان کاری

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
250،000

تومان

180،000

تومان

90،000

تومان

60،000

تومان

قیمت سیمان کاری در بازار چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت “سیمان کاری” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از متخصصین به رایگان قیمت بگیرید.

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش سیمان کاری در اپلیکیشن شهر سرویس دارید، می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
اپلیکیشن شهر سرویس
نسخه تحت وب

سیمان کاری را به متخصصش بسپار

سیمانکاری یکی از کارهای بنایی است که به دلیل مقاوم و مناسب بودن آن برای شرایط آب و هوایی دشوار کاربرد فراوان دارد. سیمان کاری بیشتر برای نمای ساختمان استفاده می‌شود. اکنون اگر قصد سیمانکاری دیوار حیاط، سیمانکاری نما و … دارید، پس اول همینجا قیمت بگیرید و درخواست سیمانکاری خود را در سایت و یا اپلیکیشن شهر سرویس ثبت نمایید.

دیوارکشی
  1. قیمت سیمانکاری چگونه تعیین می‌شود؟
  2. امتیازات درخواست سیمان کاری در “شهر سرویس”
  3. یک سیمانکار چه مهارتی باید داشته باشد؟
  4. خدماتی که برای سیمان کاری ارائه می‌شود

قیمت سیمانکاری چگونه تعیین می‌شود؟

سیمانکاری در دو دسته عمده کف و دیوار و با کیفیت ها و سطوح مختلفی انجام می‌شود که تاثیر مستقیم بر برآورد هزینه سیمانکاری دارد. در درجه اول مهمترین عامل تعیین‌کننده در قیمت سیمانکاری متراژ سطحی است که سیمانکاری می‌شود. درجه کیفی و مرغوبیت سیمان و البته محل و کاربرد سیمان کاری و همچنین دستمزد سیمانکار هم روی هزینه سیمانکاری تاثیر می‌گذارد. در واقع فرقی ندارد سیمانکاری دیوار با دست انجام شود یا سیمانکاری دیوار با کمچه! برای هر دو شیوه سیمان کاری، هزینه به صورت روزمزد تعیین می‌شود. اکنون اگر می‌خواهید از هزینه دستمزد سیمانکار مطلع شوید؛ پس همین حالا به راحتی قیمت بگیرید و قیمت‌های پیشنهادی هر یک از متخصصان را با هم مقایسه کنید.

امتیازات درخواست خدمات سیمانکاری در “شهر سرویس”

  • پیگیری تیم پشتیبانی از روند اجرای کار
  • دسترسی به چندین سیمانکار مجرب شهر خود
  • مشاهده قیمت سیمانکاری قبل از درخواست نهایی
  • مشاهده نظرات مشتریان قبلی از متخصصان سیمان کاری
  • نظارت کارشناسانه بر روی قیمت های پیشنهادی برای سیمان کاری

یک سیمانکار چه مهارتی باید داشته باشد؟

سیمان کار ماهر علاوه بر رعایت اصول سیمانکاری، باید کمکهای اولیه، پیش گیری از حوادث، قوانین کار بیکاری و بیمه آشنایی داشته باشد. همچنین از عهده انجام مهارت‌های تشخیص اشکال هندسی، خواندن نقشه های ساختمانی، براندازی و انبارکردن مصالح، آستر کاری، سیمانکاری نما، سیمان کاری کف، سیمان کاری در ارتفاع و … آن‌ها برآید.

کلیدسازی

خدماتی که برای سیمان کاری ارائه می‌شود:

  • سیمانکاری نمای ساختمان
  • سیمان کاری دیوار حیاط
  • سیمانکاری کف و دیواره های استخر
  • سیمانکاری در اجرای یک پروژه ساختمانی
  • سیمانکاری کف و دیواره های سرویس بهداشتی

مواد اوليه سيمانکاری

مواد اوليه سيمان کاری اساساً شامل آهک و رس است. بدين معنى که در تهيه سيمان از مواد خامى استفاده مى‌شود که حاوى کربنات کلسيم و ترکيبات آلومينيوم سيليکات‌ باشند. اصلی‌ترین ماده و متریال مورد استفاده در سیمانکاری نما، سیمان است. این ماده از مواد آهکی، رس، سنگ گچ و … تهیه می‌شود. این ماده در محل اجرا و یا محل قالب گیری با مواد دیگر ترکیب و مورد استفاده قرار می‌گیرد. سیمانکاری با توجه به مواد به کار رفته انواع مختلفی مانند مخلوط سیمان سفید و پودر سنگ و سیمان سیاه و پودر سنگ یا سیمان سیاه و ماسه دارد.

روشهای تولید سیمان در کارخانه

هم اکنون صنعت سيمان با برخوردارى از آخرين تکنيک‌هاى اعجاب انگيز، با استفاده از روش خشک و به کمک سيستم‌هاى اتوماتيک، شاهد پيشرفت‌هاى شگرف در طول تاريخ 160 ساله توليد صنعتى خود مى‌باشد. روش توليد برخى سيمان‌ها نظير سيمان آلومينیومی کاملا متفاوت با روش توليد سيمان پرتلند مى‌باشد.

روش‌هاى مختلفى براى توليد سيمان‌هاى مختلف وجود دارد که عمدتا بستگى به تکنولوژى مورد استفاده و جنس سيمان دارد. تکنولوژى مورد استفاده براى توليد سيمان به مرور دستخوش تحول و پيشرفت بوده است. اصولاً چهار روش براى توليد سيمان اعم از روش تر، روش نيمه‌تر، روش نيمه خشک، روش خشک وجود دارد.

دیوارکشی

سیمان کاری به روش تر و نيمه‌تر

در روش تر و نيمه تر، خاک رس مصرفى در دستگاه دوغاب ساز(Wash mill)، تبديل به دوغاب مى‌گردد. سپس دوغاب خاک رس به همراه سنگ آهک در آسياب مواد خام مخلوط و نرم گشته و تبديل به دوغاب با غلظت بيشترى مى‌شود. پس از تنظيمات لازم توسط آزمايشگاه، به‌عنوان خوراک کوره مورد مصرف قرار مى‌گيرد. در روش نيمه تر، مواد خروجى از آسياب مواد به صورت دوغاب است و قبل از ورود به کوره به‌وسيله فيلتر پرس، آب آن گرفته مى‌شود و به‌صورت کيک يا آماج(حبه) به کوره تغذيه مى‌گردد.


 

سیمان کاری به روش نيمه خشک

  • در روش نيمه خشک مواد اوليه بصورت خشک با يکديگر مخلوط گشته و به آسياب مواد خام تغذيه مى‌گردند. مواد خروجى از آسياب مواد به صورت پودر است. قبل از تغذيه اين پودر به کوره مقدارى آب روى آن پاشيده مى شود و آن‌ را به صورت آماج يا حبه در آورده و به کوره تغذيه مى‌نمايند.

سیمان کاری به روش خشک

  • در روش خشک مواد اوليه خشک وارد آسياب مى‌شوند، پودر خروجى از آسياب مواد، پس از تنظيم، به عنوان خوراک کوره مصرف مى‌گردد.

 

نکاتی در خصوص سیمان کاری دیوار

در موقع اجرای سیمان کاری ابتدا زیر کار را با سیمان معمولی و ماسه می‌پوشانند و به آن آستر می‌گویند. قبل از آستر کردن باید تمام سطح دیوار شمشه گیری شود. آنگاه باید بین شمشه ها را با ملات ماسه و سیمان پر نمود. در طول سیمان کاری و همچنین تا چند روز بعد از آن باید حداقل روزی سه الی چهار بار دیوار سیمان کاری شده را به‌وسیله آب مرطوب نمود. در غیر این صورت ماسه سیمان مصرف شده بصورت پودر در آمده و با کوچکترین تماسی فرو خواهد ریخت.


 

سیمانکاری نما چگونه است؟

نمای سیمانی باتوجه به طرح مورد نیاز می‌تواند به روش‌های متفاوتی اجرا گردد که با نام‌های مختلفی از جمله نمای رومی، نمای چکشی، نمای تیشه ای، نمای کلنگی، نمای سیمان شسته، نمای کمچه ای و نمای تگری نیز شناخته می‌شوند. که این نام‌ها با توجه به روش اجرا، مصالح استفاده شده و همچنین طرح نما، روی آن‌ها گذاشته شده است.

سیمانکاری نما به علت مقاومت بالای که دارد، مناسب برای شرایط آب و هوایی متفاوت و دشوار است. می‌توان نمای سیمانی را به سب ها و فرم های متنوع و یا طبق سفارش مشتری تهیه و طراحی کرد که این امر، دامنه فرم‌های ممکن نمای نهایی را افزایش می‌دهد.

سیمان کاری

مزیت اصلی سیمانکاری

اندود‌های سیمانی خارج از ساختمان بدلیل مقاومت مناسب آن در برابر عوامل جوی و رطوبت و همچنین قیمت کمتر آن نسبت به مصالح دیگر جهت پوشش دیوارهای بیرونی، جز روشهای پر طرفدار اجرای نمای ساختمان می‌باشد.

 

چند ترفند برای جلوگیری از ترک خوردن سیمان

عموما بر روی نماهای سیمانی بعد از مدتی ترک‌هایی به دلیل نشست ساختمان و یا انقباض و انبساط بوجود می‌آید، که این مشکل هنگام اندود نمودن سطوح بزرگ بیشتر مشاهده می‌گردد. برای کمتر دیده شدن این مشکل، می‌توان از چند ترفند استفاده نمود.

یکی از راهکارها این است که خطوطی را به فاصله های 1 الی 2 متری در جهت عمودی و افقی و به ضخامت دلخواه روی دیوارها ایجاد نماییم تا ترک‌ها دیده نشوند. این روش را به‌صورت ایجاد طرح های نامنظم مانند نقش سنگ و یا چوب نیز می‌توان عملی کرد.

در روشی دیگر می‌توان با تقسیم بندی دیوار به ابعاد یک اندازه(یک متر مربع الی دومتر مربع) و استفاده از شیشه در درز مابین این تقسیم بندی، تا حدودی توجه بیننده را از ترک‌ها دور خواهد نمود. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ساخته شدن رنگهای نانو، میتوان بطور کامل از ترک خوردن اندودهای سیمانی جلوگیری نمود.

با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شهر سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

خدمات مشابه در بازار "شهر سرویس"

  • قیمت بنایی
  • قیمت گچبری و گچ کاری
  • قیمت اجرای سیستم اعلام و اطفا حریق
از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین سیمان کاری
3/5
ممنون از خوش قولی کار را بسیار حرفه ای انجام دادند
نجفی
4.8/5
خوش برخورد و دلسوز بودند و کار سریع انجام شد
اکبر لسانی
4.3/5
کار را خوش قیمت و منصفانه انجام دادند
محسن صادقی شاد

مجله “شهر سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس