سمپاشی منازل

میانگین قیمت سمپاشی منازل

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
250،000

تومان

180،000

تومان

90،000

تومان

60،000

تومان

قیمت سمپاشی منازل در بازار چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت “سمپاشی منازل” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از متخصصین به رایگان قیمت بگیرید.

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش سمپاشی منازل در اپلیکیشن شهر سرویس دارید، می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
اپلیکیشن شهر سرویس
نسخه تحت وب

سمپاشی منازل را به متخصصش بسپار

سمپاشی منازل، یکی از رایج‌ترین انواع سمپاشی‌ها در کنار سمپاشی سوسک است. متناسب با حشره و موجودی که مدنظر دارید برای آن سمپاشی انجام شود، سم مناسب انتخاب می‌شود. به هنگام ثبت درخواست برای سمپاشی منازل در تهران و دیگر شهرها، پیشنهاد می‌کنیم به صورت کامل بیان کنید که افتی در منزل شما است؛ تا سمپاش به هنگام مراجعه خانه شما، سم مناسب را به همراه بیاورد.

این مورد را بیان کنیم که متناسب با افتی که در منزل شما است، باید بهترین سم برای سمپاشی منازل انتخاب شود و پیش از آن، نمی‌توان نظری داد. در ادامه برای شما علاوه بر شرح خدماتی که ذیل سمپاشی منازل ارائه می‌شود، به مواردی مثل انتخاب بهترین سمپاش، قیمت سمپاشی منازل و دیگر خدمات سمپاشی‌ای که می‌توانید در “شهر سرویس” سفارش آن را دهید، پرداخته شده است.

  • قیمت سمپاشی منازل چگونه تعیین می‌شود؟
  • “شهر سرویس” برای از بین بردن تمامی حشرات و جانوران چه خدمات ارائه می‌دهد؟
  • آیا خدمات سمپاشی برای رستوران ها و اماکن دیگر ارائه می‌شود؟

از خطرات سمپاشی منازل در امان بمانید

خطرات سمپاشی منازل بیش از هر چیز به اقدامات بعد از سمپاشی منازل و البته متخصص بودن فرد سمپاش مرتبط است. ما به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم از متخصصی مجرب برای امور سمپاشی منازل خود بهره ببرید؛ چرا که فردی متخصص شما را کاملا از اقدامات بعد از سمپاشی منازل و نحوه نظافت بعد از سمپاشی آگاه می‌کند.

همچنین متخصصین مجرب با توجه به سمی که برای سمپاشی منازل شما بهره برده‌اند؛ موارد لازم برای اینکه بعد از سمپاشی چه باید کرد و نیز بعد از سمپاشی چه بخوریم را متذکر می‌شوند تا کمترین آسیبی به مشتریان وارد نشود. همچنین آنها به صورت دقیق از اصول سمپاشی منازل تهران و دیگر شهرها آگاه هستند. قابل ذکر است که اقدامات بعد از سمپاشی ساس نیز متفاوت با اقدامات بعد از سمپاشی منزل نیست و تمامی آن ها تقریبا از یک اصول و اقداماتی بهره می‌برند.


 

قیمت سمپاشی منازل چگونه تعیین می‌شود؟

قیمت سمپاشی منازل چقدر است؟ آیا می‌توان قبل از درخواست از شرکت سمپاشی از قیمت خدمات مطلع شد؟ قیمت سمپاشی منازل به چه عواملی بستگی دارد؟

این‌ها رایج‌ترین سوالاتی است که مشتریان قبل از درخواست سمپاشی از ما می‌پرسند. اکنون برای راحتی شما قصد داریم در این مقاله به این سوالات پاسخ دهیم و بگوییم که تمامی قیمت گذاری‌ها از سوی اتحادیه بوده و کاملا شفاف است؛ چرا که قبل از درخواست نهایی خدمات سمپاشی منازل، می‌توان با قیمت‌های پیشنهادی هر یک از شرکت‌های سمپاشی مطلع شد.

در ادامه هم باید گفت که قیمت سمپاشی منزل و سمپاشی رستوران به عوامل متعددی نیز بستگی دارد. البته متناسب با محل سکونت شما، قیمت سمپاشی منازل در اصفهان یا قیمت سمپاشی منازل شیراز و یا قیمت سمپاشی منازل مشهد با یکدیگر متفاوت است چرا‌که اتحادیه هر شهر با هم فرق دارد.

قیمت سمپاشی منازل از 3 عامل اصلی اثر می‌پذیرد:

انواع سمپاشی منازل می‌تواند قیمت متفاوتی داشته باشد. عوامل زیر تعیین کننده قیمت سمپاشی منازل در شهرهای مختلف ایران هستند:

  • متراژ محل مدنظر برای سمپاشی
  • نوع افت منازل
  • نوع سمی به کار برده شده

البته بهترین سمپاشی منازل تهران معمولا هزینه‌ای بیش از میانگین قیمت سمپاشی منزل دریافت می‌کنند؛ چراکه با ارائه ضمانت نامه از سوی اتحادیه این اطمینان خاطر وجود دارد که کیفیتی بی‌نظیر از بهترین سمپاشی تهران دریافت خواهید کرد. شما می‌توانید قیمت انواع سمپاشی منازل را از بهترین شرکت‌های سمپاشی منزل به رایگان دریافت کنید.


خدمات سمپاشی خانه

وجود انواع حشرات در واحد های مسکونی می‌توانند از معضل های آزار دهنده برای ساکنان خانه باشند. انواع حشرات موذی می‌توانند باعث مشکلات سلامتی و ایجاد حساسیت های مختلف بشوند. این که بدانیم این حشرات به چه علت و چطور به خانه راه پیدا می‌کند و راهکار مقابله با آنها مثل سمپاشی منازل به چه روش انجام می‌گیرد، جهت حفظ سلامتی افراد ساکن در خانه ضروری است.

“شهر سرویس” برای از بین بردن تمامی حشرات و جانوران چه خدمات ارائه می دهد؟

  • سمپاشی انواع حشرات موذی
  • سمپاشی انواع جانوران موذی از قیبل سمپاشی موش، سمپاشی مارمولک و …
  • ارائه خدمات برای بهداشت محیط خوابگاه ها، بهداشت غذاخوری ها و بوفه ها، بهداشت محیط آرایشگاه ها، بهداشت اماکن عمومی، بهداشت محل کار و بهداشت خانه های آپارتمانی و …

خدمات سمپاشی رستوران

سمپاشی رستوران یکی از حساس‌ترین سمپاشی‌هایی است که توسط متخصصین سمپاشی صورت می‌گیرد. دلیل این امر، وجود استانداردهای بسیار بالا برای سمپاشی رستوران‌ها است که باید مدنظر قرار گرفته شود.

سمپاشی رستوران حتما باید توسط متخصصینی مجرب و همچنین ثبت شده صورت بگیرد تا در صورت وقوع هرگونه حادثه، رستوران کمترین آسیب را متحمل شود. این مورد را نیز باید در نظر بداریم که بعد از سمپاشی چه باید کرد در مکانی مانند رستوران بسیار مهم‌تر است؛ و در صورت هرگونه سهل انگاری در این موضوع، جدای از گسترش آفت در رستوران، مسمومیت‌هایی برای مشتریان نیز می‌تواند به همراه بیاورد. اکنون اگر برای سمپاشی رستوران، سمپاشی هتل، سمپاشی شرکت ها و… روی ما حساب کنید.

بهترین زمان سمپاشی منازل

همیشه سوال پیش می‌آید، اگر بخواهیم سمپاشی کنیم، بهترین زمان برای سمپاشی منازل چه موقع است؟

اگر قصد دارید به خانه‌ای جدید اسباب کشی کنید، بهتر است قبل از انتقال وسایل، سمپاشی را انجام دهید. زیرا هم به لحاظ زمانی و هم به لحاظ مالی صرفه جویی خواهید کرد.

حتما دقت کرده‌اید که اوایل فصل بهار و با گرم شدن هوا، تعداد آفات افزایش پیدا می‌کنند. مثلا فصل تابستان، انواع حشرات مانند سوسک، پشه، مگس و سایر موجودات موذی به منزل راه پیدا می‌کنند. اگر در منزل، هر سال تابستان با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنید، بهتر است سالی یک بار و اوایل فصل بهار، منزل را سمپاشی کنید.

سمپاشی منازل جهت از بین بردن انواع حشرات

  • استفاده از اسپری کشنده حشرات برای مبارزه با آن‌ها روش خوبی است، اما روش سالمی نیست. سمی که از اسپری در فضا پخش می‌شود؛ می‌تواند وارد دستگاه تنفس شود یا از منافذ پوست جذب شود یا آن که روی مواد غذایی بنشیند. از سوی دیگر اگر این حشرات شروع به تخم ریزی کرده باشند به این دلیل که تخم های آن ها مقاومت بالایی دارند، این گونه سم‌ها نمی‌توانند به داخل تخم ها نفوذ کنند.

  • اگر هم بخواهیم از سم‌هایی مثل قرص‌ها استفاده کنیم، این قرصها بعد از پخش شدن در محیط برای سلامتی افراد مشکل ایجاد خواهند کرد، مگر آن که ساکنان برای مدتی در آن مکان حضور نداشته باشند.

  • در مورد نفت هم که برخی افراد آن را در چاه فاضلاب می‌ریزند، لازم است بدانیم زمانی نفت می‌تواند موثر باشد که مستقیم روی این حشرات ریخته شود ولی چون معمولا این حشرات در دیواره و سقف لوله های فاضلاب هستند نفت باعث کشته شدن آنها نمی‌شود و تنها بوی نفت آنها را فراری می‌دهد که مجددا برمی‌گردند. پس استفاده از نفت به عنوان سم سوسک کش نیز فایده زیادی ندارد.

  • کشتن حشرات موذی به صورت فیزیکی نیز موجب انتشار میکروب‌های بیماری زای دستگاه گوارش آنها به بیرون و آلوده تر شدن محیط می‌شود. اگر چه از بین بردن این حشرات ضروری است، ولی خطرات ناشی از استفاده سموم مختلف برای از بین بردن آنها، اگر با رعایت نکات ایمنی همراه نباشد، بیشتر از خطر وجود آن‌ها است.

چرا باید از آفت کش‌ها جهت سمپاشی منزل استفاده کنیم؟

برای از بین بردن حیوانات وحشی، انواع حشرات خانگی، موجودات موذی مانند موش خانگی و شته از آفت کش و سموم مخصوص استفاده می‌شود. هزاران مدل سم جهت سمپاشی در بازار موجود است. برای سمپاشی کردن محل‌های مختلف مانند سمپاشی منازل، مغازه، ادارات، رستوران، بیمارستان سم‌ها متناسب با آن مکان و موجودات استفاده می‌شود.

بعضی از حشرات با سم‌های معمولی از بین نمی‌روند و مقاومت هستند. از این رو بهتر است متخصصین امر سمپاشی تشخیص دهند از کدام سم یا آفت کش استفاده شود.

مزایا و معایب سمپاشی چیست؟

انجام سمپاشی با استفاده از آفت کش برای کنترل و دفع آفات و حشرات ممکن است موجب نگرانی در افراد شود. همچنین امکان به خطر انداختن جان گروه حساس جامعه مانند سالمندان، بیماران و کودکان و از طرفی اثر منفی بر محیط زیست، ابهاماتی را به وجود می‌آورد. سمپاشی با سموم و آفت کش، در کنار خطرات و معایب، مزایایی نیز دارد.

مزایای استفاده از سموم شیمیایی آفت کش

وجود موجودات و حشرات موذی در منزل، خساراتی را به شما وارد می‌کند. شما برای جبران خسارت باید هزینه پرداخت کنید. پس سمپاشی منزل از منظر اقتصادی و سلامت روانی بسیار به صرفه و بااهمیت است.

معایب و خطرات استفاده از سموم آفت کش

سموم و آفت کش‌ها، از نظر کیفیت دارای درجه‌بندی‌های متفاوتی هستند. در صورتی که هنگام سمپاشی از سموم درجه یک استفاده نشود، موجب به خطر افتادن سلامت انسان و حتی مرگ خواهد شد.

همچنین اگر اصول سمپاشی به درستی پیاده نشود، و اگر تهویه مناسب در مکان موردنظر وجود نداشته باشد، خطری برای محیط زیست و حیوانات به همراه خواهد داشت. 

اما اگر نکات ایمنی را پس از انجام سمپاشی منزل، اجرا کنید، خطری برای شما نخواهد داشت. 

بهترین شرکت سمپاشی منازل

با ثبت درخواست خدمات سمپاشی منازل یا ادارات در شهر سرویس، می‌توانید از بهترین شرکت‌های سمپاشی در شهر خودتان به رایگان قیمت بگیرید. باتوجه به نظرات مشتریان قبلی، پروفایل متخصص و شرکت سمپاشی می‌توانید بهترین را در بین پیشنهادهای دریافتی خود انتخاب کنید.

قیمت سمپاشی منازل در شیراز

پس از ثبت درخواست در سمپاشی شیراز، می‌توانید قیمت سمپاشی منازل در شیراز را از متخصصین دریافت کنید. سپس با بررسی پیشنهادهای قیمتی متخصصین سمپاشی منازل شیراز، می‌توانید سوابق سمپاش‌های شیراز را نیز مشاهده کنید و بهترین سمپاش منازل شیراز را انتخاب کنید.

با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شهر سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

خدمات مشابه در بازار "شهر سرویس"

  • قیمت سمپاشی منازل
  • قیمت سمپاشی ساس و سوسک
  • قیمت سمپاش بیمارستان
از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین سمپاشی درختان
3/5
کارشناسان کار بلد و حرفه ای بودند
شرکت سم پخش
4.8/5
خوش برخورد و دلسوز بودند و کار سریع انجام شد
شرکت سم پخش
4.3/5
کار را خوش قیمت و منصفانه انجام دادند
شرکت سم پخش

مجله “شهر سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس

درست کردن کود خانگی

پاکسازی همیشگی خانه از سوسک ها