سمپاشی رستوران

میانگین قیمت سمپاشی رستوران

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
250،000

تومان

180،000

تومان

90،000

تومان

60،000

تومان

قیمت سمپاشی رستوران در بازار چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت “سمپاشی رستوران” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از متخصصین به رایگان قیمت بگیرید.

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش سمپاشی رستوران در اپلیکیشن شهر سرویس دارید، می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
اپلیکیشن شهر سرویس
نسخه تحت وب

سمپاشی رستوران را به متخصصش بسپار

سمپاشی رستوران، یکی از اقدامات الزامی در صورت مشاهده حشرات موذی و سوسک است؛ حتی اگر حشره‌ای مشاهده نشود، باز هم سمپاشی رستوران الزامی است. سمپاشی رستوران باید توسط فرد متخصص سمپاشی رستوران به درستی و با دقت انجام شود.

در صورتی که سمپاشی رستوران را فرد متخصص سمپاشی رستوران انجام دهد، یکبار برای همیشه از شر هر گونه حشرات راحت می‌شوید. سمپاشی رستوران یکی از خدماتی است که توسط متخصصین “شهر سرویس” انجام می‌شود.

شاید برایتان سوال باشد سمپاشی رستوران چگونه است؟ یا فرد متخصص سمپاشی رستوران را چگونه تشخیص دهیم؟ قیمت سمپاشی رستوران چقدر است؟ هزینه سمپاشی رستوران به چه عواملی بستگی دارد؟

آیا سمپاشی رستوران برای تمام رستوران‌ها الزامی است؟ سمپاشی رستوران در چه فصلی بهتر جواب می دهد؟ چند بار در سال باید سمپاشی رستوران یا سمپاشی فست فود تکرار شود؟ و بسیاری سوالات دیگر که در ادامه پاسخ تمام سوالات را برایتان پاسخ می‌دهیم.

سمپاشی رستوران
  • چرا سمپاشی رستوران ضروری است؟
  • عوامل موثر بر هزینه سمپاشی رستوران
  • اقدامات پس از سمپاشی رستوران چیست؟
  • نحوه ثبت سفارش سمپاشی رستوران

چرا سمپاشی رستوران ضروری است؟

سمپاشی رستوران امری الزامی است. بنابراین سمپاشی رستوران را جدی بگیرید. وجود آفاتی همچون؛ سوسک، پشه یا مگس در محیط فروشگاه یا رستوران باعث بروز مشکلاتی از نظر بهداشتی می‌شود. این امر ضرورت سمپاشی رستوران را دو چندان می‌کند. این مکان‌ها به دلیل تولید مواد غذایی بسیار آسیب پذیر بوده و آفاتی همچون سوسک و موش می‌توانند با هجوم به مواد خوراکی؛ موجب بروز بیماری در انسان شوند.

با توجه به این مسئله که رعایت بهداشت در رستوران، از اهمیت بسیاری بالایی برخوردار است، در نتیجه باید به سختی از ورود آفات، جوندگان و … به این محیط‌ها جلوگیری نمود. عملیات سمپاشی رستوران آخرین روش مبارزه است که به دلیل موثر نبودن اقداماتی همچون بهداشت محیط، نظافت، بهسازی و رفع هر گونه آلودگی، الزامی است.

سمپاشی رستوران در بیشتر موارد بار اول جوابگو است و حشرات را از بین می‌برد. اما در برخی موارد سمپاشی رستوران نیاز به تکرار دارد. 

 

سمپاشی رستوران چگونه انجام می‌شود؟

  1. شناسایی کلنی‌های فعال سوسک و حشرات
  2. مسدود کردن کلنی‌های موجود در رستوران
  3. پاکسازی و معدوم کردن لاشه حشرات
سمپاشی رستوران

عوامل موثر بر هزینه سمپاشی رستوران

هزینه سمپاشی رستوران اولین دغدغه مشتریان سمپاشی رستوران است. یکی از مهمترین موارد در سمپاشی، هزینه سمپاشی رستوران است. رستوران‌ها و محل‌هایی که با مواد غذایی در ارتباط هستند از جمله محل‌هایی هستند که رعایت بهداشت در آن‌ها اهمیت دارد.

به همین دلیل مشاهده موجودات موذی مانند پشه، مگس، سوسک یا حتی بدتر از آن موش در این مکان‌ها به معنای وجود آلودگی است که باید هرچه سریع‌تر به از بین بردن این موجودات اقدام کنیم. به طور کلی به دلیل وجود انواع مواد غذایی در رستوران، انواع موجودات موذی به راحتی می‌توانند در رستوران زندگی کنند.

قیمت سمپاشی رستوران بر اساس متراژ و مساحت

بسیاری از متخصصین سمپاشی رستوران، بر اساس متراژ و مساحت رستوران، قیمت سمپاشی رستوران را محاسبه می‌کنند. این شیوه قیمت دهی همه هزینه‌های مرتبط از جمله هزینه نیروی انسانی، هزینه سم مصرفی و سایر هزینه‌ها را نیز پوشش می‌دهد.

از سایر عوامل موثر بر قیمت سمپاشی رستوران و یا هزینه سمپاشی رستوران، می‌توان به نوع آلودگی، نوع موجودات و حشرات موذی، مدت زمان آلودگی، نوع مواد غذایی و فعالیت واحد نیز اشاره داشت.

به عنوان مثال: هزینه سمپاشی نانوایی با هزینه سمپاشی قصابی با هزینه سمپاشی رستوران و فست فود متفاوت است. در صورت مشاهده این آلودگی‌ها پیشنهاد می‌کنیم که با متخصصان خدمات سمپاشی رستوران مشورت نمایید تا به شما در از بین بردن این آلودگی کمک کنند.

باتوجه به نمودار قیمت که در بالا مشاهده کردید، می‌توانید ببینید دیگران برای سمپاشی رستوران چقدر هزینه کرده‌اند. شما نیز با ثبت درخواست رایگان در “شهر سرویس” می‌توانید از متخصصین سمپاشی قیمت بگیرید.

اقدامات پس از سمپاشی رستوران چیست؟

  • تمیز نگهداشتن رستوران برای جلوگیری از ورود آفت بسیار اهمیت دارد.
  • از تماس دست و بدن کودک با دیوارهای آغشته به سم مخصوص جلوگیری نمایید.
  • برای جلوگیری از ورود حشرات و جانوران موذی حتما دریچه‌ی فاضلاب را خوب بپوشانید.
  • در صورت آغشته شدن مواد غذایی و آب به مواد سمی، از مصرف آن جدا خودداری نمایید.
  • پس از انجام سمپاشی رستوران و قبل از استفاده از محل سمپاشی، محل مورد نظر را بشویید.
  • در صورت نیاز به سمپاشی رستوران چند مرحله ای حتما اقدام به سمپاشی مجدد نمایید زیرا اگر آفات بصورت موقت از محل دور شده باشد یا به دلیل قرار داشتن در کپسول‌ها با سم تماس پیدا نکرده باشند با سمپاشی مجدد آفات کاملا از بین خواهند رفت. سمپاشی رستوران را نیمه کاره رها نکنید!

نحوه ثبت سفارش سمپاشی رستوران 

شما می‌توانید به راحتی درخواست سمپاشی رستوران در وب سایت و یا از طریق اپلیکیشن “شهر سرویس” درخواست دهید. پس از بررسی درخواست سمپاشی رستوران توسط متخصصین ما قیمت سمپاشی رستوران برآورد شده و توسط چندین متخصص برای شما پیشنهاد قیمت ارسال می‌شود.

شما می‌توانید با مراجعه به پروفایل متخصص سمپاشی رستوران از میزان تخصص و مهارت وی اطلاعات خوبی به دست آورید. همچنین با مشاهده نظرات و امتیازات مشتریان قبلی از نحوه عملکرد و میزان رضایت مشتری آگاه شوید. سپس از بین متخصصین سمپاشی رستوران بهترین خود را انتخاب نمایید. 

با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شهر سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

خدمات مشابه در بازار "شهر سرویس"

  • قیمت سمپاشی منازل
  • قیمت سمپاشی ساس و سوسک
  • قیمت سمپاش بیمارستان
از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین سمپاشی رستوران
3/5
کارشناسان کار بلد و حرفه ای بودند
شرکت سم پخش
4.8/5
خوش برخورد و دلسوز بودند و کار سریع انجام شد
شرکت سم پخش
4.3/5
کار را خوش قیمت و منصفانه انجام دادند
شرکت سم پخش

مجله “شهر سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس

درست کردن کود خانگی

پاکسازی همیشگی خانه از سوسک ها