سمپاشی درختان

میانگین قیمت سمپاشی درختان

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
250،000

تومان

180،000

تومان

90،000

تومان

60،000

تومان

قیمت سمپاشی درختان در بازار چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت “سمپاشی درختان” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از متخصصین به رایگان قیمت بگیرید.

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش سمپاشی درختان در اپلیکیشن شهر سرویس دارید، می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
اپلیکیشن شهر سرویس
نسخه تحت وب

سمپاشی درختان را به متخصصش بسپار

سمپاشی درختان و سمپاشی درختان میوه برای افرادی که صاحب باغ هستند و از همه مهم تر کسب درآمدشان از این راه است، بسیار مهم است. برای کم کردن آفات و دفع حشرات در فصل های ثمردهی (بهار و تابستان) بهترین زمان سمپاشی درختان، زمستان محسوب می‌شود.

این‌که سمپاشی هر درختی چه زمانی انجام شود و رعایت اصول سمپاشی درختان میوه و استفاده مناسب از انواع سم درختان میوه تنها از عهده‌ی یک شرکت سمپاشی درختان بر می‌آید. سمپاشی مرکبات، سمپاشی درخت انگور و انواع درخت در فصول مختلف را به ما بسپارید. 

برای آگاهی از سمپاشی درختان میوه در زمستان، تقویم سمپاشی درختان میوه، بهترین ساعت سمپاشی درختان، جدول زمانبندی سمپاشی درختان میوه، در ادامه با ما همراه باشید.

 

 

  • قیمت سمپاشی درختان چگونه تعیین می‌شود؟
  • خدمات سمپاشی درختان شامل چه مواردی می‌شود؟
  • بهترین زمان سمپاشی درختان میوه چه موقع است؟
  • انتخاب آفت کش مناسب برای سمپاشی درختان و دفع آفات
  • سمپاشی درختان میوه در زمستان

قیمت سمپاشی درختان چگونه تعیین می‌شود؟

معمولا قیمت سمپاشی درختان بر اساس مساحت محل موردنظر، هزینه بازدید از پروژه، زمان و نوع سمپاشی، نوع درخت و مقدار آفات تعیین می‌شود. 

 

خدمات سمپاشی درختان شامل چه مواردی می‌شود؟

خدمات سمپاشی درختان و سمپاشی درختان میوه شامل: سمپاشی درختان میوه در زمستان، سمپاشی درختان میوه در پاییز و سمپاشی بهاره درختان میوه، سمپاشی گل رز، سمپاشی درخت انگور، سمپاشی مرکبات، سمپاشی درخت هلو، سمپاشی گیاهان آپارتمانی، سمپاشی درخت گردو، سمپاشی علیه شته، سمپاشی درخت گیلاس، سمپاشی درختان به، سمپاشی درخت گوجه سبز، سمپاشی مرکبات در تابستان، سمپاشی مرکبات سمپاشی زمستانه.

نکاتی در مورد سمپاشی درختان

برای کسانی که به باغبانی مشغول هستند و محصولات درختان و باغ برایشان مهم است، باید نکاتی را در خصوص سمپاشی بدانند. این نکات عبارتند از:

  • یک هفته قبل از جوانه زدن، می توانید عملیات سمپاشی درختان را شروع کنید.
  • سمپاشی را حتی‌الامکان به وسیله موتور سمپاشی انجام دهید.
  • باید توجه داشت، سم پاشي باید طوری انجام شود که از روی شاخه ها چکه کند.
  • سمپاشی و سایه انداز درختان را به هیچ وجه فراموش نکنید. انجام سم پاشی برای تنه‌ی درختان مهم‌تر از خود شاخه هاست.
  • در هنگام سمپاشی درختان برای جلوگیری از آسیب دیدن می توانید از دستکش و لباس کار و وسایل مربوط به آن استفاده کنید.
  • در حالتی که دمای هوا به بالای 35 درجه سانتی گراد برسد لازم است از سمپاشی کردن دست کشید.
  • قبل از سمپاشی کردن بهتر است درختان را آبیاری کنید.
  • توجه کنید سمپاشی زمستانه را پس از هرس درختان انجام دهید.
  • قسمت های داخلی درختان که منبع اصلی آلودگی آفات می باشد بهتر است به عنوان سمپاشی به صورت اختصاصی مد نظر گرفته شود.

زمان سمپاشی درخت گیلاس

درخت گیلاس علاوه بر آن که در معرض آفت‌های رایج است، آفت خاصی به نام مگس گیلاس نیز آن را متاثر می‌کند. گاهی این آفت می‌تواند بیش از 70 درصد محصولات نهایی شما را تحت تاثیر قرار دهد و منجر به از بین رفتن آن‌ها شود.

نحوه عملکرد مگس گیلاس، نفوذ به داخل گیلاس و تخم ریزی در اطراف هسته گیلاس است. پیشنهاد می‌کنیم با یکی از متخصصین سمپاشی در شهر سرویس ارتباط بر قرار کنید؛ و جزئیات دقیق و زمان سمپاشی درخت گیلاس را دریافت کنید.

چرا زمان سمپاشی درختان میوه مهم است؟

داشتن درختان میوه سالم و پربار نیاز به رسیدگی دارد. زمان سمپاشی درختان میوه از پارامترهای مهم در رسیدگی درختان میوه است. برای سمپاشی درختان میوه، زمان‌های خاصی وجود دارد که برای دستیابی به نتیجه بهتر باید به آنها دقت کنید.

بهترین زمان سمپاشی درختان میوه چه موقع است؟

زمان سم پاشی اهمیت بسیاری دارد. بعد از ریختن شکوفه‌ها باید اولین سمپاشی درختان میوه انجام شود و دو هفته بعد از آن دومین سمپاشی باید انجام شود. سمپاشی درختان را در اواخر مرداد یا اوایل شهریور یا هر بار که متوجه وجود حفره‌های لاروی جدید می‌شوید تکرار نمایید.

بهتر است زمان سم پاشی درختان مثل زمان سم پاشی درخت انگور را طبق برنامه سازمان جهاد کشاورزی شهرستان خودتان انجام دهید. چون حمله آفت و بیماری ها درمناطق مختلف با هم متفاوت است.

اغلب در باغداری مرکبات هر ساله قبل از فصل بهار برای کنترل آفات و حشرات مثل شپشک، کنه، دوده و … به عنوان سمپاشی درختان از روغن ولک و کنه کش استفاده می‌کنند. سمپاشی باید قبل از ظاهر شن تورم جوانه ها و بعد از اتمام سرمای زمستان انجام گیرد.

انتخاب آفت کش مناسب برای سمپاشی درختان و دفع آفات

یکی از دغدغه های باغبان ها در سمپاشی درختان، انتخاب نوع سم برای درخت است. برای هر درخت و هر مصرفی سم و آفت کش های متفاوتی تولید می شود. مثلا برای مصارف خانگی باید از آفت کش هایی که برچسب خانگی دارند استفاده کنید.

یک باغبان با تجربه با شناسایی سریع حشرات و آفات باغ می‌تواند سم و روغن مخصوص را تهیه کند. در بعضی از موارد نیز برای سم پاشی باید چندین محصول را مخلوط کرد تا عمل کنترل و دفع آفات به درستی انجام شود.

دیگر خدمات شرکت سمپاشی درختان چیست؟

خدماتی که یک شرکت سمپاشی درختان ارائه می‌دهد، محدود به سم پاشی درختان و گل و گیاه نیست. هرس درختان، کوددهی درختان، سمپاشی منازل و سوسک و امور باغبانی نیز از مواردی است که متخصصان سمپاشی می‌توانند ارائه دهند.

کود دهی به درختان میوه

بیشترین نیاز درختان به مواد غذایی زمانی است که شکوفه ها در حال ظاهر شدن هستند و گیاهان فعالیت خود را آغاز میکنند. باید طوری مواد غذایی را درمحل قرار داد تا مواد غذایی به ریشه ها رسیده و درختان بتوانند آن را جذب کرده و آن ها را مصرف کنند. از جمله عناصر کم مصرف گیاهان: منیزیم، کلسیم، آهن، روی، منگنز و مس و … است.

اما همین مقدار کم در حیات آن ها تاثیر بسیاری دارد. بهترین زمان مصرف این عناصر در فصل زمستان و در محل ریشه های موئین گیاهان است. بهتر است به همراه کود حیوانی و به صورت چالکود زیر قطره چکان ها مصرف شود. در جدول زیر نشان داده ایم که هر کدام ازاین عناصر باید به چه مقدار مصرف شود:

عنصر غذایینوع کودمقدار کود برای هر درخت
فسفرسوپر فسفاتتریپل500 گرم
پتاسیمسولفات پتاسیم1000 گرم
منیزیمسولفات منیزیم350 گرم
رویسولفات روی200 گرم
منگنزسولفات منگنز50 گرم
براسید بوریک50 گرم

کودهای میکرو

با مصرف کودهای میکرو تا حد زیادی می توان پدیده ی سال آوری را کنترل کرد ومقاومت درختان را در برابر سرما افزایش داد.

کود حیوانی

بیشترین تاثیر کود حیوانی این است که ساختمان فیزیکی کود را بهبود می‌بخشد تا ریشه های درختان بهتر نفس بکشند. بنابراین بهترین کار این است که در ماه بهمن کودهای مورد نیاز اعم از ماکرو و میکرو رو را به همراه کود حیوانی مخلوط کرده و در حد نهائی سایه انداز درخت در زیر قطره چکان ها در اطراف درختان و در محلی که ریشه های موئین فعالیت می کنند به صورت چال کود دفن کنید. سپس قطره چکان ها را دقیقأ روی چال کود قرار داده تا کود به راحتی به ریشه‌ها برسد.

سمپاشی ساس

ساس ها حشراتی بیضی شکل به رنگ قهوه ای مایل به قرمز هستند. این حشرات می توانند تا 550 روز گرسنگی را تحمل کنند. ساس های بالغ وقتی روی پوست فرد میزبان می‌نشینند در فاصله زمانی چند دقیقه 3-4 بار موجود میزبان را می گزند تا سیر شوند.

زخم های حاصل از گزیدن این حشرات به صورت دانه هاهی سفت، بزرگ و متورم قرمز رنگی است که به صورت چند تایی در کنار هم قرار می‌گیرند. در اصطلاح به صورت خوشه ای روی پوست انسان دیده می شود. روزها در شکاف‌های دیوار و کف‌ها و وسایل چوبی اعم از تخت خواب و کتابخانه‌ها زندگی خود را می‌گذرانند. شب هنگام خواب تغذیه خود را آغاز می‌کنند.

برای مبارزه با ساس ها یک راه پیشنهادی وجود دارد آن هم پایین آوردن دمای اتاق به منفی ده درجه است که امکان پذیر نمی باشد. به افرادی که در خوابگاه و طبیعت سرو کار دارند قبل از ورود به خانه می‌توانند لباس خود را بتکانند و وسایل خود را مثل تشک و لباس ها و پتوی خود را مقابل آفتاب پهن کنند.

 

هرس درختان

در کنار کار سمپاشی درختان، هرس درختان یکی از مواردی است که برای پرورش درختان میوه باید در نظر گرفته شود. در واقع اگر هرس درخت به موقع انجام شود قدرت باروری درختان میوه را افزایش می دهد.

 

سمپاشی درختان میوه در زمستان

متخصصان سمپاشی درخت بر این باورند برای سمپاشی درختان میوه در زمستان، مصرف سم اتیون و روغن ولک مرکبات در اواخر فصل زمستان و یا اوايل بهار موجب يکنواخت شدن رشد و افزايش کميت و کيفيت محصول در درختان میوه می‌شود. همچنین کاربرد روغن ولک موجب تسریع ثمردهی درختان میوه می‌شود.

با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شهر سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

خدمات مشابه در بازار "شهر سرویس"

  • قیمت سمپاشی منازل
  • قیمت سمپاشی ساس و سوسک
  • قیمت سمپاش بیمارستان
از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین سمپاشی درختان
3/5
کارشناسان کار بلد و حرفه ای بودند
شرکت سم پخش
4.8/5
خوش برخورد و دلسوز بودند و کار سریع انجام شد
شرکت سم پخش
4.3/5
کار را خوش قیمت و منصفانه انجام دادند
شرکت سم پخش

مجله “شهر سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس

درست کردن کود خانگی

پاکسازی همیشگی خانه از سوسک ها