سرویس کولر گازی و اسپیلت

میانگین قیمت سرویس کولر گازی و اسپیلت

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
250،000

تومان

180،000

تومان

90،000

تومان

60،000

تومان

قیمت سرویس کولر گازی و اسپیلت در بازار چقدر است؟

برای اطلاع از “هزینه سرویس کولر گازی و اسپیلت” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از متخصصین به رایگان قیمت بگیرید

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش سرویس کولر گازی و اسپیلت در اپلیکیشن شهر سرویس دارید، می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
اپلیکیشن شهر سرویس
نسخه تحت وب

سرویس کولر گازی و اسپلیت را به متخصصش بسپار

سرویس کولر گازی و سرویس اسپلیت خدمتی است که در صورت انجام توسط سرویسکار کولر گازی مجرب و متخصص، علاوه بر افزایش طول عمر کولر گازی، موجب بهبود عملکرد کولر گازی در فصول گرم سال نیز می‌شود. برای سرویس کولر گازی، پیشنهاد می‌شود زمانی مشخص در سال تعیین شود تا به صورت دوره‌ای سرویس اسپلیت انجام شود؛ البته در صورتی که از گرمایش کولر گازی نیز بهره می‌برید، پیشنهاد می‌کنیم، هر سال دو مرتبه سرویس کولر گازی را انجام دهید. با ما در این نوشته همراه شوید تا علاوه بر آشنایی با نحوه ثبت سفارش در «شهر سرویس» به موارد دیگری از جمله سرویس کولر گازی شامل چیست؟ بهترین زمان سرویس کولر گازی، هزینه سرویس کولر گازی (ال جی، پاناسونیک، اجنرال، سامسونگ) بپردازیم. 

سرویس اسپیلت

هزینه سرویس کولر گازی و اسپلیت چگونه تعیین می‌شود؟

هزینه سرویس کولر گازی چقدر است؟ آیا هزینه سرویس کولر گازی ال جی یا سرویس کولر گازی اجنرال با یکدیگر تفاوت دارند؟ معمولا این‌ها سوالاتی هستند که مشتریان در این مورد می‌پرسند. قیمت سرویس کولر گازی به عوامل متفاوتی بستگی دارد. گاهی سرویس کار کولر گازی در محل حضور می‌یابد و متوجه می‌شود شرایط کولر گازی به شکلی است که هزینه‌ای بیش از هزینه اعلام شده خواهد بود. طبق نرخ اتحادیه سرویس کولر گازی تعیین می‌شود.

در مواردی نیز تعمیرکار کولر گازی یا سرویسکار کولر گازی در محل حضور می‌یابند و متوجه خواهد شد که کولر گازی نیازمند یک سرویس ساده است؛ و به عنوان مثال نیازی به شارژ کولر گازی نیست، به تبع هزینه سرویس کولر گاز کاهش پیدا می‌کند.

 

عوامل موثر بر هزینه سرویس کولر گازی

هزینه سرویس کولر گازی متناسب با خدمات تعیین می‌شود. خدمات مرتبط با سرویس کولر گازی بسیار گسترده است.

 

1. تعرفه خدمات کولر گازی 99

تعرفه خدمات کولر یک هزینه متعارفی است که در اتحادیه سالانه برای خدمات کولر گازی مانند سرویس کولر گازی تعیین می‌شود. در این لیست تعرفه، متناسب با اقداماتی که هنگام سرویس انجام می‌شود، هزینه سرویس کولر گازی مشخص می‌شود.

 

2. نوع سرویس کولر گازی

  • شستن و سرویس پنل اسپیلت
  • تعویض فیلتر کولر گازی
  • تمیز کردن فیلتر کولر گازی

 

3. قیمت شارژ گاز کولر گازی

اگر کولر گازی و اسپیلت نیاز به شارژ گاز داشته باشد، حتما سرویسکار باید آن را مدنظر قرار دهد. قیمت شارژ گاز کولر گازی در هزینه سرویس کولر گازی نیز تاثیر گذار است.

 

4. هزینه ایاب و ذهاب سرویسکار

هزینه ایاب و ذهاب ممکن است به صورت جداگانه توسط سرویسکار محاسبه شود. به این علت که خدمات سرویس کولر اسپیلت و کولر گازی در محل انجام می‌شود؛ هزینه رفت و آمد متخصص را نیز در نظر داشته باشید.

 

بهترین زمان سرویس کولر گازی و اسپلیت

به گفته کارشناسان و متخصصین بازار کولر گازی و اسپلیت، بهترین زمان سرویس کولر گازی در فصل بهار است. البته متناسب با محل زندگی و شرایط آب و هوایی این زمان متغیر است. برای شهرهای جنوبی کشور سرویس کولر گازی در اسفندماه آغاز می‌شود. اما در شهرهای معتدل ایران مانند تهران، شیراز، کرج، اصفهان بهترین زمان اردیبهشت است.

 

ضرورت سرویس سالیانه کولر گازی

سرویس کولر گازی یکی از مواردی است که قبل از شروع فصول گرم سال، هر کولر گازی‌ای نیازمند آن است. یکی از مهم‌ترین دلایل این امر جلوگیری از ایجاد خرابی در کولر گازی و پیشگیری از آن است. شما عزیزان با سرویس کولر گازی خود می‌توانید در صورت وجود هرگونه مشکل در کولر گازی خود از آن آگاه شوید؛ و پیش از آن که نیاز به سرویس عمیق کولر گازی شود از آن پیشگیری کنید.

سرویس اسپیلت

سرویس کولر گازی شامل چیست؟

در ادامه برای شما عزیزان به خدماتی که ذیل خدمت سرویس کولر گازی توسط سرویس کار کولر گازی ارائه می‌شود پرداخته‌ایم.

  • شستشوی پنل خارجی
  • شستشوی پنل داخلی
  • شستشوی فیلترها
  • شارژ گاز کولر گازی
  • تست آمپر کولر گازی
  • سرویس سالیانه اسپیلت و کولر گازی
  • شارژ گاز R۲۲ کولر گازی معمولی
  • شارژ گاز R۴۱۰ کولر گازی اینورتر
  • نشت‌یابی و شارژ گاز
  • تعویض کمپرسور کولر گازی اینورتر و معمولی
سرویس اسپیلت

سرویس کولر گازی برای کدام برندها انجام می‌شود؟

  • سرویس کولر گازی اجنرال
  • سرویس کولر گازی پاناسونیک
  • سرویس کولر گازی سامسونگ
  • سرویس کولر گازی ال جی

سرویس کولر گازی اجنرال

سرویس کولر گازی اجنرال یا سرویس کولر گازی سامسونگ، دارای تفاوت‌های چشمگیری با سرویس کولر گازی دیگر برندها نیستند. “شهر سرویس” به شما عزیزان سرویس کولر گازی های برندهای متفاوت از جمله اجنرال (سرویس کولر گازی اجنرال)، سامسونگ (سرویس کولر گازی سامسونگ) و … را ارائه می‌دهد.

سرویس کولر گازی پاناسونیک

کولر گازی پاناسونیک از برندها محبوب کولر گازی در ایران است. به همین دلیل در تابستان یا قبل از شروع آن، روزانه درخواست‌های متعددی را برای سرویس به همراه دارد. سرویس کولر گازی پاناسونیک در «شهر سرویس» توسط سرویسکار کولر گازی متخصصش انجام می‌شود.

سرویس اسپیلت

چگونه بهترین سرویس کار کولر گازی و اسپلیت را پیدا کنیم؟

قبل از هر چیز لازم است بدانید که ثبت سفارش در «شهر سرویس» رایگان است. در هنگام ثبت سفارش خدمات سرویس کولر گازی و اسپلیت چند سوال ساده از شما پرسیده می‌شود. نوع و برند کولر خود را مشخص می‌کنید و در گام بعدی می‌توانید در صورت رویارویی با مشکلات کولر گازی و اسپلیت، نوع مشکلتان را در توضیحات تکمیلی بنویسید. درنهایت با تعیین تاریخ و بازه زمانی مدنظرتان برای دریافت خدمات، سفارش شما نهایی می‌شود و می‌توانید منتظر اعلام قیمت پیشنهادی چند سرویسکار کولر گازی بمانید. 

سخن پایانی

امیدواریم این مقاله که پیرامون سرویس کولر گازی (سرویس اسپلیت)، سرویسکار کولر گازی، هزینه سرویس کولر گازی، نحوه ثبت درخواست سرویس کولر گازی در شهر سرویس بود، برای شما مفید واقع  شده باشد. اگر می‌خواهید کولر گازی خود را سرویس کنید، می‌توانید درخواست خود را به رایگان در «شهر سرویس» ثبت کنید و بهترین سرویسکار کولر گازی و اسپیلت را بیابید.

با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شهر سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

خدمات مشابه در بازار "شهر سرویس"

از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین سرویس کولر گازی و اسپیلت
3/5
تشخیص عیب و سرویس دهی و نحوه برخورد بسیار عالی بود
علیرضا قانعی
سرویسکار اسپیلت
4.8/5
بسیار خوش قول،با اخلاق و متعهد بودند.
بهنام مختاری
سرویس اسپیلت
4.3/5
راهنمایی تلفنی بسیار عالی انجام شد
علیرضا شرافت
سرویس اسپیلت

مجله “شهر سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس