تعمیر کولر آبی

میانگین قیمت سرویس و تعمیر کولر آبی

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
250،000

تومان

200،000

تومان

170،000

تومان

150،000

تومان

قیمت سرویس و تعمیر کولر آبی در بازار چقدر است؟

برای اطلاع از “هزینه سرویس و تعمیر کولر آبی” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از متخصصان به رایگان قیمت بگیرید

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش سرویس و تعمیر کولر آبی در اپلیکیشن شهر سرویس دارید. می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
نسخه تحت وب اپلیکیشن شیراز سرویس
نسخه تحت وب

تعمیر کولر آبی را به متخصص بسپار

تعمیر کولر آبی یکی از پرتقاضاترین سرویس‌ها در روزهای گرم سال است و به دلیل گرمای طاقت فرسای تابستان، معمولا افراد برای تعمیر کولر آبی و تعمیر کولر آبی شبانه روزی یا تعویض و نصب کولر جدید قبل از فرار رسیدن تابستان و عمدتا در فصل بهار دست به کار می‌شوند. مهم‌ترین نکته‌ای که شما هنگام تعمیر کولر آبی باید بدانید، اهمیت تشخیص دقیق مشکل کولر آبی و سپس اقدام برای تعمیر آن است؛ که به شدت توصیه می‌شود که این کار توسط تعمیرکار سیار کولر آبی و متخصص تعمیر کولر آبی انجام شود.

بررسی و تعمیر کولر آبی شما توسط تعمیرکار کولر آبی ماهر و با تجربه به همراه قیمت تعمیر کولر آبی مناسب می‌تواند شما را از بسیاری از مشکلات آینده آسوده خاطر کند. اکنون اگر برای تعمیر کولر آبی به دنبال مجرب‌ترین تعمیرکاران می‌گردید؛ پس همین حالا سفارش خود را به رایگان ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن به چندین تعمیرکار و متخصص کولر آبی دسترسی پیدا کنید.

سرویس و تعمیر کولر آبی در شیراز

چه زمانی به تعمیر کولر آبی باید پرداخت؟

یکی از مقدمات آماده شدن برای ورود به فصول گرم سال، سرویس و تعمیر کولر آبی است؛ و بهار یکی از بهترین زمان‌ها برای انجام خدمات تعمیر کولر آبی است. البته این بدین معنا نیست که در زمان‌های دیگر امکان تعمیر وجود ندارد، هر زمان در عملکرد کولر آبی شما اختلال ایجاد شود و از روند طبیعی کار خود یعنی مطبوع و خنک سازی هوا خارج شود باید به فکر یک تعمیرکار کولر آبی شبانه روزی و متخصص برای تعمیرات کولر آبی خود باشید.

خدمات تعمیر کولر آبی در “شهر سرویس”

اگر به یک تعمیرکار سیار کولر آبی جهت سرویس و تعمیر کولر آبی در منزل نیاز دارید، پس بدون دردسر سفارش خود را ثبت کنید تا خدماتی نظیر: تعمیر پروانه کولر آبی، تعمیر دینام کولر آبی، تعمیر موتور کولر آبی، تعویض یاتاقان کولر آبی، تعمیر پمپ کولر آبی، تعمیر شناور، سیم کشی کولر و … با مناسب‌ترین هزینه تعمیر کولر آبی دریافت کنید. تعمیر کولر آبی خزر، تعمیر کولر آبی پرتابل و تعمیر انواع کولر آبی را به متخصصین بسپارید.

قیمت تعمیر کولر آبی چگونه تعیین می‌شود؟

قیمت تعمیر کولر آبی یا هزینه تعمیرات کولر آبی به نوع مشکل کولر آبی یا قطعات تعویض شده در صورت لزوم، بستگی دارد؛ و به طور کلی هزینه تعمیر کولر آبی، نصب کولر آبی و سرویس کولر آبی بسته به تعداد خدمات متغیر می‌باشد؛ ولی در حین پیشنهاد قیمت تعمیر کولر آبی، متخصص قیمتی را تخمین می‌زند و به شما به صورت آنلاین اعلام می‌کند و در صورت رضایت شما از هزینه تعمیر کولر آبی و قیمت سرویس کولر آبی، سرویسکار دست به کار می‌شود.

اکنون اگر می‌خواهید از قیمت تعمیر کولر آبی مطلع شوید پس همین حالا به رایگان قیمت بگیرید. به محض درخواست شما برای تعمیر کولر آبی، قیمت‌هایی از سوی تعمیرکاران به شما پیشنهاد می‌شود که در صورت تمایل و سنجیدن قیمت‌ها می‌توانید سفارش خود را نهایی کنید.

سرویس و تعمیر کولر آبی در شیراز

 مراحل تعمیر کولر آبی 

در ادامه برای شما، چگونی و مراحل تعمیر کولر آبی را آورده‌ایم. در صورتی که تمایل به تعمیر کولر آبی توسط خودتان دارید، این راهنما می‌تواند برای شما مفید واقع شود. 

  1. دیواره‌های کولر را جدا کنید و در صورت نیاز پوشال‌ها را تعویض کنید. ضمنا پوشال‌ها باید به گونه‌ای توسط توری‌های سیمی محکم به در پوش‌ها بسته شوند که آب از آنها بر روی فن یا تسمه و پمپ و موتور نریزد.
  2. کف کولر را شست و شو داده و در صورت زنگ زدگی یا سوراخ شدن آن را ترمیم کنید. البته بهتر است در پایان فصل گرما و از کار انداختن کولر محل‌های زنگ زده را ضد زنگ زده و رنگ کاری کنید.
  3. یاتاقان‌های توربین و جا روغنی روی موتور را روغن کاری کنید و با دست هر دو فلکه را بچرخانید. تا مطمئن شوید که مانعی در حرکت آن ها موجود نیست.
  4. تسمه و فلکه‌های موتور و توربین باید در یک امتداد باشند. تا موجب لنگی و ساییدگی تسمه و لرزش نشود. در صورت ساییدگی و بریدگی تسمه آن را تعویض کنید.
  5. معمولا پمپ‌های آب احتیاج به روغن کاری ندارند ولی آنها را از جای خود خارج کنید. و رسوب اطراف پروانه‌ها را تمیز کنید، همچنین صافی آن را تمیز کرده و در جاي خود قرار دهید. با پر کردن تشتک تحتانی از آب و روشن نمودن واتر پمپ اطمینان حاصل نمایید که مسیر آب در شیلنگ، سه راهه و آب پخش کن‌ها باز است. ناودان‌های پخش کننده مستقر در پوش‌ها را تمیز کرده تا منافذ آن‌ها باز شود. نحوه تنظیم شناور به گونه ای باشد که آبی از تشتک یا دریچه اطمینان سرازیر نشود.
  6. هنگام روشن کردن کولر ابتدا به مدت ده دقیقه واتر پمپ را روشن کرده تا پوشال‌ها خیس شوند. قبل از روشن کردن موتور اصلی کولر براي اولین بار پارچه بزرگی را خیس نموده، جلوی دریچه‌ها گرفته تا ذرات زنگ و گرد و خاک را به خود گرفته و محیط را کثیف نکند. در پایان فصل گرما آب تشتک را خالی کرده و روي کولر را با برزنت بپوشانید و شیر فلکه آب را بسته و حتی الامکان لوله‌هاي رابط را قطع نمایید.

اگر به موقع برای تعمیرات کولر آبی اقدام نکنیم، چه مشکلی پیش خواهد آمد؟

کولر آبی یک سیستم سرمایشی است که عموما در بسیاری از منازل و ساختمان‌ها کاربرد دارد. کوچک‌ترین اختلال در عملکرد کولر آبی یک هشدار جدی برای خرابی‌های بزرگتر و بیشتر است. اگر به این هشدارها و خرابی‌های کوچک توجه نکنیم و به موقع به تعمیرکار کولر با تجربه جهت تعمیرات کولر آبی نشان ندهیم کولر آبی دچار خرابی‌های بزرگ‌تری در فصل گرما می‌شود و در نتیجه تا زمان تعمیر کامل کولر آبی و یا خرید کولر آبی جدید، مجبور به تحمل چند ساعته یا حتی چند روزه گرما خواهید شد.

چرا “شهر سرویس” را برای تعمیر کولر آبی انتخاب کنم؟

  • دسترسی به چندین سرویسکار و تعمیرکار کولر آبی
  • مشاهده رایگان قیمت تعمیر کولر آبی قبل از سفارش نهایی
  • اعزام سریع متخصص به محل شما
  • عیب یابی دقیق و اجرای درست کار
  • استفاده از قطعات باکیفیت و تضمین خدمات تعمیرکاران متخصص
  • ارائه فاکتور و تحویل قطعات تعویضی به شما
  • پیگیری مدوام از ابتدا تا پایان کار توسط تیم پشتیبانی

عیب یابی کولر آبی توسط تعمیرکار کولر آبی

در برخی مواقع، روی دادن مواردی جزئی می‌تواند منجر به از کار افتادن کولر آبی شود. در ادامه به بررسی علل رایج این موارد (عیب یابی کولر آبی) پرداخته‌ایم. 

کلیدهای پمپ آب و موتور وصل هستندَ؛ اما کولر آبی کار نمی‌کند:

  • برق شبکه قطع است.
  • موتور یا پمپ آب امکان دارد معیوب باشند.

کولر آبی کار می‌کند؛ کولر باد گرم می‌زند:

  • پمپ آب کار نمی‌کند
  • کلید پمپ آب قطع است.
  • اتصالات پمپ آب دچار قطعی شده است.
  • مسیر آبرسانی پمپ آب مسدود شده است.
  • تنظیم شناور تغییر کرده است.
  • شیلنگ آب از پایه پمپ آب یا سه راهی جدا شده است.
  • منافذ ناودان‌های درپوش مسدود است.

با وجود سالم بودن پمپ آب و موتور، کولر آبی، هوادهی مطلوب را ندارد:

  • دریچه­‌های ورودی کولر نیمه باز یا بسته باشند.
  • تسمه کولر از تنظیم خارج شده است.

موتور کولر روشن است؛ اما چرخش ندارد:

  • پولی پروانه و موتور در یک امتداد نیستند.
  • سیم پیچ راه انداز یا سیم پیچی های دور تند خراب شده است.
  • تسمه کولر سفت بسته شده است.

کولر آبی با سر و صدا زیادی کار می‌کند:

  • یاتاقان‌های موتور یا یاتاقان های پروانه معیوب شده اند.
  • یاتاقان‌ها به درستی روغن کاری نشده اند.
  • پیچ یاتاقان‌های دو سر محور پروانه شل شده است.
  • تسمه کولر تنظیم نیست.
  • موتور کولر نیم سوز شده است.

سخن پایانی تعمیر کولر آبی

امیدواریم این نوشته که پیرامون تعمیر کولر آبی بود، برای شما مفید واقع شود. در صورت داشتن تمایل، می‌توانید در وب سایت یا اپلیکیشن «شهر سرویس» درخواست تعمیر کولر آبی را به رایگان ثبت کنید. پس از ثبت درخواست، به راحتی و در کمتر از 3 دقیقه می‌توانید این کار را انجام دهید؛ و با بررسی سوابق متخصصین، بهترین متخصص تعمیر کولر آبی را برگزینید. مشخصات کامل چندین تعمیرکار کولر آبی پس از ثبت درخواست در اختیار شماست. 

با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شهر سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

خدمات مشابه در بازار "شهر سرویس"

از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین سرویس و تعمیر کولر آبی
3/5
بسیار عالی هم برخورد و هم انجام کار،حضور به موقع راهنمایی های بسیار خوب
گلدیران ال جی
4.8/5
کارشون بسیار عالی و خوب بود و مشاوره خوب و تخصصی هم دادن
عباس سامانی
4.3/5
شخصی متعهد و بسیار محترم و کار بلد
علیرضا شرافت

مجله “شهر سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس