سرویس آسانسور

میانگین قیمت سرویس آسانسور

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
250،000

تومان

180،000

تومان

90،000

تومان

60،000

تومان

قیمت سرویس آسانسور در بازار چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت “سرویس آسانسور” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از متخصصین به رایگان قیمت بگیرید.

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش سرویس آسانسور در اپلیکیشن شهر سرویس دارید، می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
اپلیکیشن شهر سرویس
نسخه تحت وب

سرویس آسانسور را به متخصصش بسپار

نگهداری و سرویس آسانسور از مواردی است که متناسب با تغییرات سبک زندگی در ساختمان‎‌های مسکونی و تجاری بسیار قابل توجه است. سرویس به موقع آسانسور در پیشگیری حوادث خطرناک در اثر نقش عملکرد آنها بسیار موثر است. بنابراین نیاز به اقداماتی مثل سرویس آسانسور در دسته موارد نگهداری و حفظ ساختار اصولی آسانسور قرار گرفته است.

بازار آنلاین “شهر سرویس” با ایجاد یک بستر مناسب، شرایط برقراری ارتباط بین متخصصین نگهداری آسانسور و سرویس آسانسور فعال در آن و کاربران متقاضی این خدمات را فراهم آورده است. با ثبت یک سفارش رایگان در اپلیکشن و یا وبسایت “

نحوه ثبت سفارش سرویس آسانسور “شهر سرویس”

انتخاب یک تعمیرکار متخصص برای سرویس آسانسور و نگهداری آسانسور از طریق اپلیکیشن و سایت “شهر سرویس” به راحتی و بدون صرف وقت و هزینه اضافی قابل انجام است. با ثبت سفارش رایگان و استعلام قیمت رایگان از تکنسین‌ها و متخصصین سرویس آسانسور فردی را متناسب با نوع مشکلات و اختلال ایجاد شده در عملکرد آسانسور انتخاب کرده، و سرویس آسانسور خود را به یک کارشناس کاربلد بسپارید.

” این امکان برای مشتری و سرویسکار آسانسور به وجود می‌آید که برای درخواست تکنسین و گرفتن کار با هم در ارتباط باشند.

سرویس آسانسور

اهمیت سرویس آسانسور در زندگی امروزی

از مهم ترین مواردی که افراد را ملزم به رعایت اصول فنی، سرویس آسانسور می‌کند، به خطر افتادن جان افراد در اثر حوادث ناگهانی است. بیان همین جمله به اندازه کافی حساسیت انتخاب یک فرد کاربلد و متخصص برای سرویس آسانسور را بیان می‌کند. بنابراین اساسی‌ترین کار در هنگام درخواست سرویسکار برای رفع مشکلات آسانسور بهره‌مندی از تخصص یک فرد کاربلد است.

افراد غیرمتخصص ممکن است علاوه بر عدم توانایی در رفع نقص در عملکرد آسانسور، منجر به از کار افتادن کامل آن و همین‌طور وارد کردن ضرر مالی به افراد شوند. اما یک سرویسکار مناسب برای رفع مشکلات آسانسور از چه طریقی قابل شناسایی است؟ با ما باشید تا با یک پیشنهاد اوصولی در سهولت این کار شما را همراهی کنیم.

سرویس آسانسور

قیمت سرویس آسانسور چگونه محاسبه می‌شود؟

هر بار سرویس آسانسور بر اساس یک چک لیست انجام می‌شود. قیمت سرویس آسانسور متناسب با نوع آسانسور و تعداد توقف‌های تعیین می‌شود. قیمت سرویس آسانسور متناسب با قیمت تعمیر و تعویض قطعات و تجهیزات معیوب و متناسب با میزان خرابی و مشکل آسانسور متفاوت در نظر گرفته می‌شود. بنابراین هزینه سرویس آسانسور بر اساس نوع مشکل و پس از بازبینی وضعیت آسانسور قابل تخمین و تعیین است.

با یک استعلام رایگان پس از ثبت سفارش در “شهر سرویس” به راحتی می‌توانید هزینه سرویس آسانسور را دریافت کنید. افراد متخصص فعال در “شهر سرویس” برای سرویس آسانسور با مشاهده دلایل توقف یا مشکلات دیگر در روند فعالیت بصورت حدودی قیمتی را به مشتریان اعلام می‌کنند. افراد می‌توانند با در نظر گرفتن همه جوانب بهترین متخصص را انتخاب کرده و کار سرویس آسانسور محل مسکونی یا تجاری مد نظر خود را را به آنها بسپارد.

سرویس آسانسور

مزایای ثبت سفارش سرویس و نگهداری آسانسور، در “شهر سرویس”

با استفاده از تلفن همراه خود و تنها با یک ثبت سفارش رایگان در “شهر سرویس” به راحتی می‌توانید، درخواست اعزام یک تکنسین کاربلد و متخصص برای نگهداری آسانسور را داشته باشید. این امر علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه شما، خطرات ناشی از عملکرد نامناسب سرویسکاران آسانسور ناآگاه را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. این امر تا حد زیادی مشکل یافتن سرویسکار کاربلد برای سرویس آسانسور را برطرف می‌کند.

از مزایای دیگر انتخاب سرویسکار برای سرویس آسانسور از طریق اپلیکیشن و سایت “شهر سرویس” مشاهده سوابق کاری قبلی افراد و نظرات کاربران درباره نحوه عملکرد آن‌هاست. حتی امکان استعلام قیمت رایگان از افراد متخصص سرویس آسانسور وجود دارد.

آشنایی با نحوه سرویس آسانسور

سرویس آسانسور از جمله موارد مهم در نگهداری پس از نصب آسانسور است. این امر به دلیل ارتباط با سلامتی افراد از حساسیت بالایی برخوردار است. بنابراین بهره‌مندی از خدمات سرویس و نگهداری آسانسور با هدف عملکرد بهتر و جلوگیری از حوادث ناگهانی در بین افراد جا افتاده است.

سرویس آسانسور

در حالت کلی منطور از سرویس آسانسور  بررسی وضعیت قطعات آسانسور و نظارت کلی بر عملکرد آن است. هر سرویسی پس از نصب و راه اندازی نیاز به نگهداری دارد، این کار سبب عملکرد بهتر آسانسور و ایمنی آن در حین کار خواهد شد. خدمات پس از فروش آسانسور، سرویس و نگهداری آسانسور و هزینه سرویس آسانسور بر اساس نوع آن و اختلالات بوجود آمده در نحوه عملکرد متفاوت در نظر گرفته شده است.

سرویس آسانسور

سرویس و نگهداری آسانسور هیدرولیک

یکی از نمونه مواردی که در سرویس آسانسور بر اساس نوع آن می‌توان اشاره داشت، سرویس و نگهداری آسانسور هیدرولیک در انواع ساختمان‌ها است. نحوه عملکرد این آسانسور، تجهیزات مورد نیاز و در نهایت ایرادات احتمالی در سیستم حمل این نوع آسانسور از جمله مواردی است که در سرویس آسانسور در این نوع تاثیر دارد.

 

چک لیست نگهداری آسانسور

  • بازدید از لنت آسانسور
  • بازدید از گیربکس آسانسور
  • بازدید از سیم بکسل آسانسور
  • بازدید از روغن موتور آسانسور
  • کنتاکت‌های ترمز و گاورنر آسانسور
  • چکاپ قطعات مصرفی و متحرک آسانسور
  • باز و بسته شدن نرم و روان درب کابین
  • تمیز بودن شیارهای ریل درب کابین
  • توقف همسطح کابین در تمامی طبقات
  • محکم بودن بستهای دستگیره داخل کابین
  • اتصال کامل شستی داخل کابین در محل مربوطه
  • عملکرد مناسب کلید توقف اضطراری
  • عملکرد مناسب کلید باز نگه داشتن درب کابین
  • عملکرد مناسب کلید بستن درب کابین
  • عملکرد صحیح کلید زنگ اخبار
  • اطمینان از سالم بودن چراغ روشنایی اضطراری
  • اطمینان از سالم بودن شارژر روشنایی اضطراری
سرویس آسانسور

نحوه ثبت سفارش سرویس آسانسور “شهر سرویس”

انتخاب یک تعمیرکار متخصص برای سرویس آسانسور و نگهداری آسانسور از طریق اپلیکیشن و سایت “شهر سرویس” به راحتی و بدون صرف وقت و هزینه اضافی قابل انجام است. با ثبت سفارش رایگان و استعلام قیمت رایگان از تکنسین‌ها و متخصصین سرویس آسانسور فردی را متناسب با نوع مشکلات و اختلال ایجاد شده در عملکرد آسانسور انتخاب کرده، و سرویس آسانسور خود را به یک کارشناس کاربلد بسپارید.

با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شهر سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

خدمات مشابه در بازار "شهر سرویس"

  • قیمت نصب آسانسور
  • قیمت ساخت آسانسور
  • قیمت نصب بالابر
از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین سرویس آسانسور
3/5
بسیار مسئولیت پذیر و کارامد بودند
اکبر موذنی
4.8/5
خوش برخورد و دلسوز بودند
رضا برزگر
4.3/5
به صورت دوره ای، منظم کار را انجام می دهند خوش قول هستند
قاسم جعفری

مجله “شهر سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس