سرامیک خودرو

میانگین قیمت سرامیک خودرو

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
130،000

تومان

80،000

تومان

60،000

تومان

40،000

تومان

قیمت سرامیک خودرو در بازار چقدر است؟

برای اطلاع از “هزینه سرامیک خودرو” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از بهترین کارواش به رایگان قیمت بگیرید

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش سرامیک خودرو در اپلیکیشن شهر سرویس دارید، می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
نسخه تحت وب اپلیکیشن شیراز سرویس
نسخه تحت وب

سرامیک خودرو را به متخصصش بسپار

ظاهر بدنه خودرو‌ همیشه برای صاحبان آن‌، مهم است. سرامیک خودرو یا سرامیک ماشین از آسیب رسیدن به بدنه خودرو جلوگیری می‌کند. در واقع بهترین روش محافظت از بدنه، اجرای سرامیک خودرو یا همان پوشش نانو سرامیک است. هزینه سرامیک خودرو و قیمت سرامیک خودرو برای کسانی که می‌خواهند اقدام کنند بسیار مهم است. در “شهر سرویس” می‌توانید هزینه سرامیک بدنه خودرو را به صورت رایگان دریافت کنید. کافی است سفارش اجرای سرامیک بدنه خودرو را ثبت کنید و از متخصصان سرامیک خودرو پیشنهاد قیمت بگیرید.

اگر علاقه مند به موضوعاتی همچون دانستن قیمت سرامیک ماشین، معایب سرامیک خودرو، مزایای سرامیک نانو ماشین، هزینه نانو سرامیک خودرو، قیمت سرامیک خودرو ۲۰۶، قیمت نانو سرامیک خودرو هستید، در ادامه این نوشته با ما همراه باشید.

سرامیک ماشین

واکس و پولیش ماشین مناسب ماشینی است که بر اثر عواملی بدنه آن دچار آسیب ظاهری شده است. در واقع پولیش خودرو، بیشتر برای لکه گیری بدنه ماشین و ترمیم رنگ خودرو انجام می‌شود؛ در حالی که واکس خودرو یا واکس داخل ماشین و واکس بدنه خودرو برای براق‌تر کردن داخل و بدنه خودرو انجام می‌شود.

    • چه عواملی روی هزینه سرامیک خودرو تاثیر می‌گذارد؟
    • قیمت سرامیک خودرو چگونه تعیین می‌شود؟ 
    •   معایب سرامیک خودرو چیست؟
    • ثبت سفارش سرامیک بدنه خودرو چگونه است؟
    • منظور از سرامیک بدنه خودرو چیست؟
    • مزایای اجرای سرامیک بدنه خودرو چیست؟

واکس و پولیش ماشین چیست؟

پولیش خودرو مایعی است که بر روی سطوح بیرونی ماشین به منظور از بین بردن خط و خش‌ها و آلودگی‌ها مورد و یا درخشندگی بیشتر استفاده قرار می‌گیرد. این مایع حاوی مواد سایا و زبر است که با برداشتن یک لایه نازک از رنگ خودرو، خط و خش‌های موجود روی بدنه ماشین را پر می کند و آنها را کاملا از بین می‌برند. 

البته واکس خودرو، بیش از آن که جنبه از بین خط و خش داشته باشد، برای ایجاد لایه‌ای محافظ و براق، بر روی رنگ خودرو است. واکس خودرو، بسیار کمتر از مواد پولیش زیر است؛ و بیشتر روغنی و چرب است. 

همانطور که گفته شد خدمات پولیش خودرو جهت خش و لکه گیری بدنه اتومبیل انجام خواهد شد. در روش پولیش کردن خودرو با استفاده از مواد و پد مخصوص به صورت دستی یا با دستگاه مخصوص تمامی خش و خطوط زاید بر روی ماشین برداشته و بدنه خودرو مثل روز اول زیبا و براق خواهد شد.

علت پولیش خودرو قبل از ایجاد خط و خش

هر خودرویی در طول چرخه عمر خود نیاز به نگه داری و مراقبت ظاهری دارد تا در اثر عواملی از صدمه های احتمالی جلوگیری شود. یکی از راه هایی که باعث می‌شود خودرو در برابر آسیب های احتمالی جلوگیری شود پولیش خودرو یا همان پولیش زدن ماشین است.

خودروها وقتی در کارخانه تولید می‌گردند، معمولا پولیش نمی‌شوند مگر آنکه در بخش‌هایی که حین تولید آسيب ديده‌اند. با این حال برخی از کمپانی‌ها خودرو را به صورت سطحی پولیش می‌کنند. در واقع یک خودرو وقتی از کمپانی خارج می شود، دارای رنگی با موج های یکنواخت خواهد بود که اینکار فقط با پولیش زدن خودرو انجام می‌شود.

سرامیک ماشین

چه زمانی باید ماشین را پولیش کرد؟

  • اگر رنگ خودرو کدر شده و یا روی آن خطوط ریز بسیاری وجود دارد، از خدمات پولیش زدن ماشین استفاده می کنند تا خودرو مثل روز اولش درخشنده و نو به نظر رسد.
  • اگر بدنه اتومبیل بر اثر تصادف یا برخورد ماشین به شی تیز مانند شاخه درختان و … آسیب دیده می توان با استفاده از پولیش خودرو برای همیشه با تمامی لکه ها و خش های رو بدنه اتومیبل خداحافظی کرد.
  • اگر قصد فروش ماشین وجود داشته باشد می توان با پولیش زدن خودرو، احتما خرید ماشین از جانب مشتری

    واکس خودرو و پولیش ماشین را چند وقت یکبار باید انجام داد؟

    توجه داشته باشید که برای جلوگیری از آسیب دائمی به رنگ خودروتان، انجام این روش را به یک بار در سال محدود کنید؛ و واکس بدنه خودرو را هم، فقط هر چند ماه یکبار استفاده کنید.

    قیمت پولیش ماشین با دستگاه، چگونه تعیین می‌شود؟

    قیمت پولیش ماشین با دستگاه در “شهر سرویس” توسط متخصصان تعیین و به شما اعلام می‌شود. خدمات واکس و پولیش خودرو در محل، به دلیل کاهش هزینه‌هایی همچون مبالغ اجاره مکان و استفاده از فناوری نانو و دستگاه های با مصرف کم آب باعث شده است که در کل در مقایسه با کارواش های سنتی به مراتب هزینه ها را کاهش دهد.

    بالا برد.

سرامیک ماشین

مزایای خدمات واکس و پولیش خودرو در محل

  • کمک به کاهش ترافیک شهری و جلوگیری از رفت و آمد مکرر افراد 
  • صرفه جویی در زمان مشتریان همراه با انعطاف پذیری در زمان سفارش خدمات
  • اعزام نیروهای با تجربه و گزینش شده توسط خودتان، برای ارائه خدمات کارواش، پولیش، واکس بدنه، بخارشویی و …
  • تشخیص حرفه ای نوع رنگ بدنه اتومبیل شما و سپس استفاده از مواد و دستگاه مناسب با رنگ ماشین شما

خدمت پولیش خودرو در بیش از 30، از جلمه شهرهای زیر، فعال است: 

  • پولیش خودرو تهران
  • پولیش خودرو شیراز
  • پولیش خودرو اصفهان
  • پولیش خودرو کرج

معرفی عوامل تاثیرگذار در هزینه واکس و پولیش خودرو:

هزینه پولیش ماشین و واکس، متناسب با ماشین، مواد پولیش، کیفیت پد پولیش خودرو یا پد پولیش ماشین و مدت زمان مورد نیاز تعیین می‌شود.

مواد و پد پولیش خودرو:

اکثر پولیش‌ها حاوی واکس نیز می‌باشند تا جلا و درخشندگی لازم را به بدنه ماشین بدهند. قابل ذکر است که شما می‌توانید مایع پولیش را هم با دست و هم با دستگاه پولیش برقی یا بافر و با استفاده از یک تکه پارچه نرم روی بدنه بمالید. همچنین برای پولیش زدن ماشین وسایل جانبی دیگری وجود دارند که می‌توان آنها را روی دریل یا دیگر ابزارهای برقی نصب و بدین ترتیب آنها را به دستگاه پولیش تبدیل کنید. 

واکس خودرو:

با استفاده از مایع مخصوص پولیش خودرو به دلیل داشتن خاصیت سایندگی خفیف (بدون آسیب به رنگ و بدنه اتومبیل) لایه بسیار نازکی با استفاده از پدهای مخصوص پولیش کاری برداشته خواهد شد تا درخشندگی و سطحی صاف و براق به بدنه اتومبیل شما بازگردانده شود. پس از استفاده از خدمات پولیش خودرو با هرگونه خش و لکه و آلودگی بر سطح بدنه اتومبیل تان خداحافظی کنید.

ارائه خدمات پولیش خودرو با بهترین و با تجربه ترین نیروها در کمترین زمان

اگر بدنه و رنگ اتومبیل شما آسیب دیده و پر از لک و خش شده است به راحتی می توانید با یک تماس از خدمات نیروهای سیار “شهر سرویس” استفاده کنید. نیروهای آموزش دیده و گزینش شده ما در کمترین زمان با تمامی تجهیزات و مواد مخصوص به محل مورد نظر شما خواهند آمد و بدنه اتومبیل شما را مثل روز اول براق و نو خواهند کرد.

با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شهر سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین واکس و پولیش خودرو
4.2/5
خیلی خوش قول قول بودن و کار رو تمیز انجام دادن
کارواش سیار
4.8/5
خیلی راضی بودم از سرعت عمل و رفتارشون
کارواش سیار
4.3/5
قیمت منصفانه و و خوش برخورد
کارواش سیار

مجله “شهر سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس