ساخت و نصب توری پنجره

میانگین قیمت ساخت و نصب توری پنجره

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
250،000

تومان

180،000

تومان

90،000

تومان

60،000

تومان

قیمت ساخت و نصب توری پنجره در بازار چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت “ساخت و نصب توری پنجره” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از متخصصین به رایگان قیمت بگیرید.

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش ساخت و نصب توری پنجره در اپلیکیشن شهر سرویس دارید، می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
اپلیکیشن شهر سرویس
نسخه تحت وب

ساخت و نصب توری پنجره را به متخصصش بسپار

اندازه گیری، ساخت و نصب توری پنجره یکی از خدماتی است که توسط “شهر سرویس” در همه مناطق تهران و سایر شهرهای ایران ارائه می‌شود. نصب توری یکی از اقدامات ساده در فصل تابستان برای مقابله با گرما و همچنین تهویه هوای داخل منزل است. استفاده از جریان هوای خنک و باز کردن پنجره‌ها مشکلات بسیاری را با خود به همراه دارد.

مشکلاتی نظیر ورود حشرات موذی! نصب توری پنجره و توری پنجره چسبی راه حل ساده‌ای برای این مشکل است. بنابراین اگر شما هم در خانه با این مشکلات رو به رو شدید و به دنبال نصاب توری هستید، درخواست خود را در “شهر سرویس” ثبت نمایید.

نصب توری پنجره
  • چه خدماتی در حوزه نصب توری پنجره ارائه می‌شود؟
  • نصب توری پنجره “شهر سرویس” در کدام شهرها و مناطق فعال است؟
  • عوامل موثر بر قیمت نصب توری پنجره
  • قیمت درب توری آکاردئونی
  • انتخاب جنس توری پنجره
  • نکات یک نصاب توری برای مراقبت از توری پنجره

ساخت و نصب توری پنجره

در فصل گرما، به دلیل باز گذاشتن پنجره‌ها، سر و کله حشرات پیدا می‌شود. یکی از بهترین راه‌های مقابله با آن، نصب توری پنجره هست. ساخت و نصب توری پنجره ممکن است یک پروسه‌ای باشد که توسط متخصص توری پنجره انجام شود. 

خدمات مربوط به ساخت و نصب توری پنجره که توسط متخصصین “شهر سرویس” ارائه می‌شود:

  • نصب توری پنجره دوجداره
  • نصب توری پنجره ارزان
  • نصب توری پنجره چسبی
  • نصب توری پنجره سیار
  • ساخت و نصب توری فلزی
  • ساخت و نصب توری پنجره پارچه ای
  • ساخت و نصب توری پنجره آهنربایی

نصب توری پنجره “شهر سرویس” در کدام شهرها و مناطق فعال است؟

  • نصب توری پنجره اهواز
  • نصب توری پنجره در اصفهان
  • نصب توری پنجره در شیراز
  • نصب توری پنجره در تهران

قیمت نصب توری پنجره

قیمت نصب توری پنجره یکی از معیارهای مهم تصمیم گیری برای زمانی است که می‌خواهید اقدام به نصب توری پنجره سیار نمایید. مواردی که در قیمت نصب توری پنجره و هزینه ساخت توری تاثیر گذارند عبارتند از: نحوه نصب توری پنجره، متریال قاب پنجره، نوع توری پنجره و قیمت توری پنجره، اندازه قاب پنجره، تعداد پنجره توری، محل قرارگرفتن پنجره و دستمزد نصاب توری از عوامل تعیین کننده هزینه نصب توری است. 

آیا انتخاب توری پنجره بر اساس قیمت توری پنجره درست است؟

قیمت نصب توری ارتباط مستقیمی با جنس و کیفیت توری پنجره دارد. برای برآورد قیمت نصب توری بهتر است قیمت هر متر توری فلزی پنجره، قیمت توری پنجره آلومینیومی قیمت توری پلیسه ترکیه را بدانید. با دانستن قیمت توری پنجره پارچه‌ای یا قیمت توری فلزی پنجره می‌توانید تقریبا قیمت نصب توری را خودتان محاسبه کنید. شما می‌توانید درخواست نصب توری پنجره خود را در “شهر سرویس” ثبت نمایید. پس از ثبت درخواست نصب شما نصابان توری پنجره حاضر در “شهر سرویس” برای شما قیمت پیشنهادی خود را ارسال می‌نمایند و شما با مراجعه به پروفایل متخصص و بازدید از میزان تخصص و مهارت متخصص و همچنین خواندن نظر سایر مشتریان نصاب توری پنجره خود را انتخاب نمایید.

یکی از مهمترین مزایای “شهر سرویس” نسبت به سایر خدمات آنلاین دادن حق انتخاب به مشتریان خود است. کاربر عزیز پروفایل سرویسکار رو خوب بگردید، نظر مشتری‌ها را مطالعه نمایید، قیمت‌ها را ببینید، حالا بهترین انتخاب خودتان را داشته باشید!

یک تذکر در جهت درک بهتر عوامل موثر بر قیمت نصب توری: قیمت توری پلیسه در مقایسه با قیمت توری پارچه‌ای، قیمت توری پنجره چسبی، ثابت و لولایی بالاتر است. اما بدین معنا نیست که باید گزینه اول برای نصب توری باشد. باید با آگاهی به تمام مزایا و متناسب با کاربرد خود مناسب‌ترین قیمت توری درب و پنجره خود را انتخاب کنید.

نصب توری پنجره

قیمت درب توری آکاردئونی

قیمت درب توری آکاردئونی مانند قیمت توری پلیسه‌ای، قیمت درب توری فلزی و هر توری پنجره دیگری متناسب با جنس آن متفاوت است. مثلا قیمت توری پلیسه ترکیه با نوع چینی آن تفاوت دارند. نکته دیگر اینکه قیمت درب توری آکاردئونی در اصفهان تفاوتی با توری پلیسه تهران یا قیمت توری پلیسه کرج ندارد. اگر در مورد قیمت درب توری آکاردئونی به چند مرکز فروش توری پنجره سر بزنید معمولا رنج قیمت یکسانی را به شما می‌دهند.


 

مزایای نصب توری پنجره

برخی فکر می‌کنند با بسته نگه داشتن پنجره‌ها می‌توانند از ورود مگس، پشه و یا زنبور به داخل منزل جلوگیری کنند. عده‌ای مدام خانه را سمپاشی می‌کنند که خب همه از ضررهای آن آگاهند. اما با نصب توری خیلی راحت می‌توان از شر این موجوات موذی خلاص شد. دقت کنید هنگام نصب توری پنجره، حتما از یک نصاب توری کمک بخواهید تا تمامی درزها را دقیق بپوشاند.

استفاده از توری پنجره برای همه اتاق‌ها و حتی سرویس‌های بهداشتی ضروری است. امروزه توری‌هایی با قاب‌های آلومینیومی، یو پی وی سی و در انواع مختلف نصب توری پنجره سیار، توری‌های پلیسه، توری‌های ثابت و جمع شونده برای انواع پنجره‌ها موجود است. 

 

نصب توری پنجره چسبی

توری پنجره چسبی یکی از رایج‌ترین انواع توری پنجره مورداستفاده است. این نوع توری با استفاده از چسب روی قاب پنجره یا در نصب می‌شود. این نوع توری ثابت است و نمی‌توانید به راحتی آن را جدا کنید.

توری پنجره چسبی یکی از محصولات محبوب افرادی است که تمایل به استفاده از چسب توری پنجره دارند. توری پنجره چسبی، بهترین چسب برای چسباندن توری پنجره است. شما عزیزان به راحتی یک روی توری پنجره چسبی را داخل پنجره می‌چسبانید و بر روی دیگرش، توری خود را نصب می‌کنید.

با بهره از توری پنجره چسبی دیگر نیازی به آموزش چسباندن توری به پنجره ندارید و در عرض چند دقیقه نصب توری پارچه ای پنجره یا هر نوع دیگری از انواع تور، برایتان مقدور می‌شود.

 

انتخاب توری پنجره مناسب برای فضاهای داخلی

پیش از نصب توری، باید توجه داشته باشید که برای کدام فضا توری می‌خواهید. به طور مثال برای فضایی مانند پنجره‌های سرویس‌های بهداشتی و حمام نیاز است که توری پنجره متحرک باشد چرا که توری‌ها همان طور که مانع از نفوذ حشرات می‌شوند مانع از خروج آن‌ها هم می‌شوند! بنابراین در چنین فضاهای مربوطی که برای تکثیر حشرات بستر مناسبی است حتما باید از توری پنجره متحرک استفاده کرد.

نصب توری پنجره

انتخاب جنس توری پنجره

یکی از مواردی که باید هنگام ساخت و نصب توری پنجره به آن توجه کنید، انتخاب نوع توری پنجره است. امروزه توری‌های ویژه‌ای به بازار آمده است که از نوع خاصی الیاف فایبر گلاس با فناوری نوین ساخته می‌شود. این توری‌ها ضد گرد و غبار هستند و دید به منظره‌ی اطراف را مختل نمی‌کند. این توری‌ها در انواع مختلف مانند توری رولی و یا پلیسه‌ای که در پشت فریم پنجره جمع شده و به دلیل نازک بودن فریم آن‌ها کاملا با پنجره هماهنگ می‌شود وجود دارد. و ظاهر ساختمان را از حالت اولیه خارج نمیکند همچنین جلوی دید و نور را هم نمی‌گیرد.

 

انواع نصب توری پنجره دوجداره

توری‌ مخصوص پنجره‌های دو جداره با توجه به نوع باز شدنشان به چند نوع تقسیم می‌شوند:

 

نصب توری ثابت

نصب توری ثابت برای پنجره‌های دو جداره UPVC مناسب می‌باشد که به شکل ثابت نصب می‌شوند و غیر قابل باز شدن هستند. این توری‌ها قیمتی در حدود نصف قیمت نصب توری‌های متحرک دارند و در صورتی که باز شدن توری برای مشتری مهم نباشد به دلیل قیمت پایین این نوع توری‌ها ترجیح داده می‌شوند. البته هنگام شستشو می‌توان این توری‌ها را جدا نمود.

نصب توری پنجره

نصب توری پلیسه

توری پلیسه یکی از محبوب‌ترین انوع توری درب و پنجره است. با توجه به آن که در ابتدا باید پنجره شما اندازه‌گیری شود و در قدم بعد به نصب توری پلیسه پرداخته شود، ما به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم از یک متخصص توانا و مجرب در زمنیه نصب توری پلسیه بهره ببرید.

در صورتی که شما از متخصصان توری پلیسه تهران یا هر شهر دیگری درخواست توری پلیسه کنید، بدون نیاز به هرگونه آموزش نصب توری پلیسه، متخصص برایتان نصب توری پلیسه را انجام می‌دهد.


 

نصب توری پنجره سیار

 تفاوت‌های کمی با نصب توری پلیسه دارد؛ و متخصص نصب توری پنجره سیار برای شما، این امر را انجام می‌دهد.

توری پلیسه را نیز می‌توانیم معادل توری آکاردئونی در نظر گیریم. قیمت درب توری آکاردئونی به مواردی از جمله جنس توری و نیز متراژ مدنظر شما بستگی دارد. در کنار توری پلیسه، شما عزیزان نیز می‌توانید از توری پلیسه مگنتی بهره ببرید. البته توجه داشته باشید توری پلیسه مگنتی مقاومت کمتری نسبت به انوع دیگری توری پلیسه دارد؛ و متناسب با محل مورد نظرتان، می‌توانید از توری پلیسی مگنتی بهره ببرید.


 

نصب توری پنجره آلومینیومی

توری لولایی آلومینیومی، توری ثابت آلومینیومی و توری ریلی آلومینیومی، از جمله توری‌های قدیمی هستند که برای پنجره‌های آلومینیومی و یا آهنی به کار می‌روند که مشکلات فراوانی از نظر پاکسازی و زیبایی با خود دارند و از ورود نور جلوگیری می‌کنند و لذت دیدن منظره اطراف را به شکل قابل توجهی کاهش می‌دهند. این توری‌ها با گذشت زمان کهنه شده و تغییر رنگ می‌دهند بنابراین این توری‌ها برای فضاهای داخلی شما چندان مناسب نیستند.


 

توری پنجره آهنربایی

توری‌های مگنتیک یا آهنربایی همانند توری پلیسه بوده با این تفاوت که برای شستشوی توری پلیسه لازم است توری را حتما با بخارشوی بشویید ولی توری مگنتیک را می‌توان به راحتی به صورت جمع شده جدا کرده و شستشو دهید. نصب توری آهنربایی بسیار ساده است.

نصب توری پنجره

نصب توری پنجره رولینگ

توری رولینگ، به صورت کرکره‌ای توانایی جمع شدن را در پنجره‌ها دارد توری‌های رولینگ دارای فریم ثابت‌اند که به راحتی جا به جا می‌شوند برای فضاهایی مانند اتاق خواب‌ها گزینه‌ی مناسبی محسوب می‌شوند. توری‌های رولینگ یک طرفه افقی معمولا برای پنجره‌های یک لنگه بازشو مورد استفاده قرار می‌گیرد همچنین توری‌های رولینگ عمودی برای پنجره‌های کم ارتفاع و کوچک و توری‌های رولینگ افقی مناسب برای پنجره‌های دولنگه بازشو با عرض زیاد مناسب است اما این نوع از توری‌های رولینگ سخت ترین حالت را از لحاظ باز و بسته شدن نسبت به سایر گزینه‌ها دارد.


 

نصب توری پنجره لولایی

توری‌های لولایی به وسیله لولا قابلیت باز شدن را دارند و مانند یک پنجره بازشو معمولی می‌باشد این توری‌ها برای فضاهایی مانند درب ورودی حیاط‌ها بسیار مناسب‌اند.

 

تا به اینجا با هر یک از انواع توری پنجره مانند توری پنجره چسبی، توری پنجره آهنربایی، توری پنجره ارزان، توری پنجره سیار، توری پنجره پارچه‌ای و … آشنا شدید. بهتر است باتوجه به نوع پنجره خود، توری پنجره مناسب خود را انتخاب کنید.

 

نکات یک نصاب توری برای مراقبت و نگهداری از توری پنجره

ساخت توری پنجره خود را به یک حرفه‌ای بسپارید. پس از نصب توری پنجره، هنگام رنگ آمیزی و بنایی ساختمان، توری را با پوششی ضخیم کاملا بپوشانید یا توسط نصاب توری، توری پنجره را باز و دوباره نصب کنید. زمانی که از توری استفاده نمی‌کنید، توری را ببندید. اگر توری به راحتی جا به جا نمی‌شود، اول توری را تمیز و سپس با اسپری مخصوص، ریل بالا و پایین را روغن کاری کنید. از وارد کردن ضربه به قاب پنجره و توری جلوگیری کنید.

با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شهر سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

خدمات مشابه در بازار "شهر سرویس"

  • قیمت بنایی
  • قیمت گچبری و گچ کاری
  • قیمت اجرای سیستم اعلام و اطفا حریق
از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین ساخت و نصب توری پنجره
3/5
ممنون از خوش قولی کار را بسیار حرفه ای انجام دادند
نجفی
4.8/5
خوش برخورد و دلسوز بودند و کار سریع انجام شد
اکبر لسانی
4.3/5
کار را خوش قیمت و منصفانه انجام دادند
محسن صادقی شاد

مجله “شهر سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس