ساخت تابلو برق

میانگین قیمت ساخت تابلو برق

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
250،000

تومان

180،000

تومان

90،000

تومان

60،000

تومان

قیمت ساخت تابلو برق در بازار چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت “ساخت تابلو برق” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از متخصصین به رایگان قیمت بگیرید.

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش ساخت تابلو برق در اپلیکیشن شهر سرویس دارید، می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
اپلیکیشن شهر سرویس
نسخه تحت وب

ساخت تابلو برق را به متخصصش بسپار

ساخت تابلو برق به منظور راه‌­اندازی سیستم­‌های گرمایشی و سرمایشی در تمام ساختمان‌­ها، موتورخانه­‌ها، و حتی دستگاه‌­های صنعتی ضروری است. وظیف تابلو برق، حفاظت از دستگاه­‌های الکتریکی، نظارت بر عملکرد آن‌ها و کنترل اجزای این دستگاه­‌هاست. البته ساخت تابلو برق با توجه به انواع مختلف آن، شامل خدمات مختلفی نیز می­‌شود؛ از جمله ساخت بدنه تابلو برق صنعتی، تابلو برق خانگی و موارد دیگر.

شما برای پیدا کردن افراد ماهر در زمینه تابلو برق سه فاز خانگی در تهران، ساخت تابلو برق صنعتی مشهد، ساخت تابلو برق صنعتی شیراز و سایر شهرها، می‌­توانید درخواست خود را به رایگان در “شهر سرویس” ثبت کنید. متخصصین طراحی و ساخت تابلو برق صنعتی به شما پیشنهاد قیمت می­‌دهند، و شما می­‌توانید بهترین فرد را برای کار خود انتخاب کنید.

ساخت تابلو برق

قیمت ساخت تابلو برق چگونه تعیین می­‌شود؟

طراحی و ساخت تابلو برق صنعتی و یا تابلو برق خانگی شامل طراحی محفظه­‌ایست که تجهیزات برقی در آن نصب می­‌شود. بنابراین، در وهله اول، نوع این محفظه در تعیین قیمت ساخت بدنه تابلو برق صنعتی و تابلو برق سه فاز خانگی موثر است. طراحی و ساخت تابلو برق صنعتی و خانگی در حالت کلی، به 2 دسته پلاستیکی (ساده و شفاف) و فلزی (آهنی یا استیل) تقسیم می­‌شوند.

روکار یا توکار بودن تابلو برق سه فاز خانگی، و ابعاد ساخت بدنه تابلو برق صنعتی که به ساختمان و نوع استفاده وابسته است نیز بر قیمت تمام ­شده ساخت تابلو برق موثر است. نهایتا، داشتن یا نداشتن دریچه بازدید، بارانی بودن یا نبودن، کیفیت سایر قطعات و مشخصات تابلو برق نیز می‌­توانند قیمت را افزایش و یا کاهش دهند.

اگر می‌­خواهید قیمت دقیق‌تر برای ساخت بدنه تابلو برق صنعتی، ساخت تابلو برق سه فاز خانگی، ساخت تابلو برق صنعتی کوچک و… داشته باشید، نوع درخواست خود را در اپلیکیشن “شهر سرویس” ثبت، و قیمت­‌های پیشنهادی متخصصین را برای آن کار مشاهده کنید.

ساخت تابلو برق

مزایای استفاده از ساخت تابلو برق چیست؟

آموزش طراحی و ساخت تابلو برق صنعتی و خانگی برای هر فردی که بخواهد در زمینه ساخت تابلو برق صنعتی در کرج و سایر شهرها فعالیت کند، امری ضروری است. برخی از موارد تخصصی که دانستن آن برای سازندگان تابلو برق خانگی، ساخت تابلو برق استیل و… ضروریست را مرور می­‌کنیم:

  • اصول کلی و استانداردهای مربوط به تابلوهای برق و محفظه­‌های الکتریکی مانند درجه حفاظتی، درجه بندی جداسازی محفظه‌­ها، مقابله با عوامل جوی و…
  • تشخیص نوع تابلو از نظر ساختمان، به عنوان مثال تابلوهای ایستاده، دیواری، و سایر مدل‌­ها
  • اصول تخصصی در مورد تابلوهای برق و مقادیر نامی مانند ولتاژ، جریان نامی و…
  • آشنایی با دروسی مانند رله، حفاظت سیستم­‌ها­، طرح پست الکتریکی و…
  • آشنایی با تجهیزات الکتریکی، عملکرد آن‌ها و نحوه انتخاب صحیح آن‌ها
  • آشنایی با تاسیسات الکتریکی و با محاسبات مربوطه
  • آشنایی با طراحی مدارات فرمان، کنترل و منطقی

همانطور که می­‌بینید، ساخت تابلو برق (چه ساخت تابلو برق صنعتی، و چه تابلو برق سه فاز خانگی) کاری نیست که بتوان به افراد غیرمتبحر سپرد. طراحی و ساخت تابلو برق صنعتی توسط افراد خبره در این زمینه موجب عملکرد صحیح تجهیزات الکتریکی، امنیت، و جلوگیری از خسارات احتمالی می­‌شود.

شما با استفاده از خدمات ساخت بدنه تابلو برق صنعتی و مونتاژ قطعات تابلو برق در محل، به چندین متخصص مجرب در شهر خود دسترسی مستقیم دارید؛ می­‌توانید اطلاعات و سوابق کاری هر یک از متخصصان را همراه با نظرات مشتریان قبلی در مورد هر یک از آن‌ها مشاهده کنید؛ و از هزینه ساخت تابلو برق قبل از نهایی کردن سفارش مطلع می­‌شوید. پیگیری تیم پشتیبانی “شهر سرویس” برای بررسی روند اجرای کار را نیز به این موارد اضافه کنید.

ساخت تابلو برق

مراحل طراحی و ساخت تابلو برق

تابلو برق برای مصارف گوناگونی طراحی شده و در مکان­‌های متفاوتی مورد استفاده قرار می­‌گیرد. به همین خاطر، تنوع گسترده‌­ای در نحوه طراحی و ساخت دارند. توجه داشته باشید که تهیه نقشه تابلو برق موتورخانه یا مکان نصب تابلو پیش­نیاز اساسی نقشه تابلو برق موتورخانه در هر اندازه‌­ایست.

 

1. جوشکاری و برشکاری

ابتدا بدنه اصلی تابلو برق خانگی یا صنعتی ساخته می­‌شود. در ساخت تابلوهای برق اغلب از فولاد ضد زنگ استفاده می­شود. ضخامت ورقه‌­های تابلو برق به استفاده و مکان نصب آن بستگی دارد. طراحی بدنه در ساخت تابلو برق صنعتی کوچک و… باید به گونه­ای انجام شود که در صورت لزوم بتوان بدون نیاز به رنگ­کاری و جوش­کاری مجدد تغییرات لازم را در تابلو برق اعمال کرد.

 

2. رنگ ­کاری

رنگ ­کاری در ساخت بدنه تابلو برق صنعتی یا تابلو برق خانگی در 4 مرحله انجام می‌گیرد: چربی زدایی، زنگ زدایی و فرزکاری، فسفاته­کاری، و نهایتا رنگ ­کاری. رنگ­ کاری تابلوهای برق اهمیت بالایی دارد؛ زیرا نوع رنگ، ضخامت و شیوه رنگ­کاری روی ماندگاری تابلوهای برق تاثیر مستقیم دارد. برای مثال، اگر قرار باشد از تابلو برق در محیط‌­های صنعتی و در تماس با محلول‌­های شیمایی استفاده شود، ضخامت رنگ باید بیشتر باشد. پس از رنگ­کاری، قطعات رنگ شده مطابق با استانداردهای مشخص شده برای نوع رنگ، در کوره پخته می­‌شوند.

 

3. مونتاژ تابلو برق (بدنه)

آیا می­‌دانید مونتاژ تابلو برق چیست؟ برای مونتاژ تابلو برق، قطعات رنگ شده را به کمک پیچ و مهره و یا پانچ روی هم سوار می­‌شوند. ممکن است در زمان موتاژ قطعات بدنه برخی از اجزا نسبت به اندازه­‌های تعیین شده کوچکتر یا بزرگتر باشند. به همین خاطر، برخی از سوراخ کاری­ها و عملیات پانچ­زنی را از مرحله نخست به این مرحله منتقل می‌­کنند.

 

4. مونتاژ قطعات الکتریکی

در این مرحله، طبق نقشه تابلو برق موتورخانه یا مکان­‌های دیگر، تمامی قطعات الکتریکی لازم نصب می­‌شود. کار نصب قطعات الکتریکی بسته به نوع تابلو برق و طراحی آن می‌­تواند متفاوت باشد. برای مثال نصب قطعات الکتریکی یک تابلو برق ایستاده با یک تابلو برق کشویی یکسان نیست. پس از تکمیل مونتاژ تابلو برق، لازم است سلامت تمامی قطعات نصب شده امتحان شود و مورد تأیید نهایی قرار بگیرد.

ساخت تابلو برق

نحوه ثبت سفارش ساخت تابلو برق

اگر قصد استفاده از انواع خدمات ساخت تابلو برق (شامل ساخت بدنه تابلو برق صنعتی کوچک یا بزرگ، نصب قطعات تابلو برق، ساخت تابلو برق خانگی) را دارید، با متخصصین شهر خود تنها چند کلیک فاصله دارید.

درخواست خود را در “شهر سرویس” به صورت رایگان و بدون پرداخت هزینه ثبت کنید؛ از بهترین متخصصین شهر خود (ساخت تابلو برق صنعتی مشهد، ساخت تابلو برق صنعتی شیراز، ساخت تابلو برق صنعتی در کرج و…) پیشنهاد قیمت بگیرید؛ پروفایل آن‌ها را بررسی کنید؛ نظرات کاربران را در مورد پروژه­‌های قبلی آن‌ها بخوانید، و نهایتا بهترین متخصص را برای کار خود انتخاب کنید.

با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شهر سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

خدمات مشابه در بازار "شهر سرویس"

از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین ساخت تابلو برق
3/5
کار سریع و با هزینه مناسب انجام شد
مهدی سلیمانی منش
4.8/5
متخصص بسیار با مهارت و با اخلاق بودند
میثم کرمی
4.3/5
متخصص با تجربه و با اخلاق
آقای قطعی

مجله “شهر سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس