رنگ کاری مبل

میانگین قیمت رنگ کاری مبل

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
130،000

تومان

80،000

تومان

40،000

تومان

15،000

تومان

قیمت رنگ کاری مبل در بازار چقدر است؟

برای اطلاع از “هزینه رنگ کاری مبل” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از بهترین مبل ساز به رایگان قیمت بگیرید

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش رنگ کاری مبل در اپلیکیشن شهر سرویس دارید، می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
نسخه تحت وب اپلیکیشن شیراز سرویس
نسخه تحت وب

رنگ کاری مبل را به متخصصش بسپار

این روزها رنگ کاری مبل یا نقاشی مبل راهی مناسب برای تغییر دکوراسیون و نوسازی مبلمان قدیمی است. رنگ کاری مبل چوبی قدیمی و تغییر رنگ چوب مبل جان دوباره به مبل، میز و صندلی شما می‌بخشد. تغییر رنگ چوب مبل در منزل نیازمند مهارت و ابزارهای مختلف و تهیه رنگ مخصوص چوب است. اگر تجربه و مهارتی در استفاده از ابزارها ندارید، بهتر است از یک رنگ کار مبل حرفه‌ای برای رنگ کاری مبل، سرویس خواب، میز و صندلی کمک بگیرید. رنگ کاری تخت خواب

شاید برایتان مهم باشد که بدانید قیمت رنگ کاری سرویس خواب چقدر است؟ در جواب باید بگوییم که متخصصین فعال در بازار آنلاین “شهر سرویس” تغییر رنگ چوب مبل استیل یا رنگ کاری مبل استیل، نقاشی مبل استیل، رنگ کاری سرویس خواب و هر نوع مبلمانی را برای شما انجام می‌دهند. کافی است درخواست رنگ کاری مبل چوبی را به رایگان ثبت کنید و از متخصصین به رایگان قیمت بگیرید. 

ساخت مبل
  • قیمت رنگ کاری مبل چگونه تعیین می‌شود؟
  • رنگ کاری مبل شامل چه خدماتی می‌شود؟
    • تغییر رنگ چوب مبل استیل | رنگ کاری مبل استیل
    • تغییر رنگ چوب مبلدر منزل
  • چگونه بهترین رنگ کار مبل را انتخاب کنیم؟

قیمت رنگ کاری مبل چگونه تعیین می‌شود؟

قیمت رنگ کاری مبل چقدر است؟ قیمت رنگ کاری سرویس خواب چقدر است؟ چه عواملی بر هزینه رنگ آمیزی مبلمان تاثیر می‌گذارد؟ آیا قبل از درخواست نقاشی مبل می‌توانیم از قیمت‌ نقاشی مبل مطلع شویم؟ این‌ها سوالات رایجی هستند که در مورد خدمات رنگ کاری مبل پرسیده می‌شود. در ادامه به طور شفاف عوامل موثر بر قیمت رنگ کاری سرویس خواب، قیمت رنگ کاری مبل استیل، قیمت مبل چوب رنگ، بررسی کرده‌ایم. 

رنگ کاری مبل

عوامل موثر بر قیمت رنگ کاری مبل

عوامل مختلفی بر قیمت رنگ کاری مبل تاثیر می‌گذارد. نوع مبل(مبل استیل، میز و صندلی چوبی و راحتی) یا سرویس خواب، ابعاد و حجم کار، مقدار رنگ موردنیاز و هزینه حل و نقل به کارگاه، از مواردی هستند که در هزینه رنگ کاری مبل و قیمت رنگ کاری سرویس خواب اثرگذارند. معمولا متخصصین رنگ کاری مبلمان، قیمت را بر اساس تعداد مبلمان محاسبه می‌کنند. اگر مبلمان شما به خدمات جانبی دیگری مانند پولیش چوب، رویه کوبی و تعمیر مبل نیاز داشته باشد، هزینه تمام شده تمامی اقدامات را نیز در نظر داشته باشد. شما در بازار آنلاین «شهر سرویس» می‌توانید قیمت رنگ کاری مبل و قیمت رنگ کاری سرویس خواب را به رایگان از متخصصین شهرتان بپرسید و قیمت‌های پیشنهادی آن‌ها را مقایسه کنید. 

خدمات رنگ کاری مبل

  • رنگ کاری مبل استیل
  • رنگ کاری مبل چوبی
  • رنگ کاری حرفه ای مبلمان
  • رنگ کاری سرویس خواب
  • پولیش چوب میز و صندلی
  • رنگ کاری مبلمان راحتی 
  • تغییر رنگ چوب مبل استیل
  • تغییر رنگ چوب مبل در منزل
  • نقاشی مبل سلطنتی و استیل
رنگ کاری مبل

 

تغییر رنگ چوب مبل استیل | رنگ کاری مبل استیل

رنگ کاری مبل کلاسیک و رنگ کاری مبل استیل در بازار خرید و فروش مبلمان بسیار پرطرفدار است. معمولا مبل‌های استیل از چوب ساخته می‌شوند. با گذشت زمان و استفاده و نگهداری نامناسب مبل‌ها و به دلیل این‌که هزینه خرید مبل استیل زیاد است، رنگ کاری مبل استیل معقول‌ترین راه است. به همین دلیل معمولا رنگ کاری مبل استیل خواهان بیش‌تری دارد. مبلمان استیل یا سلطنتی دارای پیچ و خم‌ها و تراش‌های ریز هستند. پاک کردن و تراشیدن رنگ قبلی، سمباده کاری و پولیش و بتونه کاری و رنگ کاری مبلمان، همه مراحلی هستند که باید برای تغییر رنگ چوب مبل استیل انجام شود. تغییر رنگ چوب قهوه ای به سفید یک ترفند دارد که تنها با یک رنگ کاری حرفه ای مبلمان امکان پذیر است.

رنگ کاری مبل

تغییر رنگ چوب مبل در منزل

همان‌طور که گفتیم برای تغییر رنگ وسایل چوبی و تغییر رنگ چوب مبل در منزل به ابزارهای خاص و رنگ مخصوص چوب نیاز داریم. اگر رنگ مناسب برای چوب مبل خود را نتوانید به درستی انتخاب کنید؛ مشکلاتی مانند پوسته شدن چوب و رنگ، بد رنگ شدن چوب بر اثر ترکیب رنگ قبلی و جدید را به همراه دارد. اگر در زمینه رنگ چوب مهارت دارید شاید بتوانید با دیدن آموزش رنگ کاری مبل، رنگ مبلمان را تغییر دهید، اما به یاد داشته باشید که گاهی مبلمان شما به تعمیرات و رویه کوبی مبل نیز نیاز دارند. در این صورت بهتر است تغییر رنگ چوب را به کارگاه رنگ کاری مبل بسپارید.

 

رنگ کاری مبل

رنگ کاری مبل: استفاده از انواع رنگ چوب مبلمان

رنگ چوب برای رنگ کاری مبل انواع مختلفی دارد. شاید شما تجربه‌ای از رنگ کاری چوب نداشته باشید و این سؤال برایتان پیش آمده باشد که چه رنگی مناسب چوب است؟

برای رنگ آمیزی مبل از انواع رنگ چوب مبلمان استفاده می‌شود. رنگ‌های دکوراتیو، رنگ روغن مخصوص چوب از انواع رنگ مورد استفاده برای رنگ کاری مبل هستند. انتخاب رنگ بر اساس، نوع چوب مبل، محل قرارگیری مبلمان، شرایط آب و هوایی، شرایط دمایی، سلیقه فردی و … انجام می‌پذیرد. اگر با متخصصان رنگ کاری مبل مشورت کنید، به خوبی در مورد انتخاب انواع رنگ چوب مبلمان تصمیم بگیرید. هنگام انتخاب رنگ مناسب برای چوب مبلمان، رنگی را انتخاب کنید که با رنگ پارچه مبل هماهنگ باشد. 

پس از گذشت چند سال از خرید سرویس خواب، پیشنهاد می‌شود برای ایجاد تنوع و نو کردن آن‌ها، رنگ سرویس خواب عوض شود. تغییر رنگ تخت خواب با برچسب آماده یا رنگ كردن سرويس خواب در منزل ممکن است راه در دسترس‌تری باشد. اما اگر به فکر تغییر بادوام و باکیفیت‌تری هستید، رنگ کاری تخت خواب به دست افراد ماهر در زمینه رنگ کاری سرویس خواب پیشنهاد می‌شود.

 

ساخت مبل

گونه بهترین متخصص رنگ کاری مبل را انتخاب کنیم؟

معمولا پیداکردن یک رنگ کار مبل حرفه‌ای و مورداعتماد دشوار است. در بازار آنلاین «شهر سرویس» با ثبت رایگان سفارش رنگ کاری مبل به بهترین متخصصین و کارگاه رنگ کاری مبل در شهر خودتان دسترسی دارید. پس از ثبت درخواست منتظر پیشنهاد قیمت از متخصصین باشید. از چندین متخصص رنگ کاری مبل پیشنهاد قیمت دریافت می‌کنید و سپس با توجه به پروفایل آن‌ها و قیمت‌ها بهترین فرد را انتخاب می‌کنید. از بین متخصصین رنگ کاری مبل می توانید مناسب ترین متخصص رنپ کاری مبل خود را انتخاب نمایید.

با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شیراز سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین رنگ کاری مبل
4.2/5
از رفتار و اجرای کارشون رضایت صد در صد داشتم
4.8/5
خیلی راضی بودم از سرعت عمل و کار حرفه ای
4.3/5
قیمتشون خیلی منصفانه بود از لحاظ فنی هم عالی بودن

مجله “شیراز سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس