رابیتس کاری و رابیتس بندی

میانگین قیمت رابیتس کاری و رابیتس بندی

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
250،000

تومان

180،000

تومان

90،000

تومان

60،000

تومان

قیمت رابیتس کاری و رابیتس بندی در بازار چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت “رابیتس کاری و رابیتس بندی” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از متخصصین به رایگان قیمت بگیرید.

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش رابیتس کاری و رابیتس بندی در اپلیکیشن شهر سرویس دارید، می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
اپلیکیشن شهر سرویس
نسخه تحت وب

رابیتس کاری و رابیتس بندی را به متخصصش بسپار

خدمات رابیتس کاری و رابیتس بندی (راویز کاری) در حوزه ساختمان سازی متقاضیان زیادی دارد. به عنوان یکی از رایج‌ترین انواع سقف کاذب، رابیتس ورق فولادی مشبکی است که در سقف‌های کاذب، گچ کاری و گچ بری برای پوشاندن بتن و تیرآهن، و همچنین برای پیوستگی سطح دیوارها و ایجاد بستری مناسب برای نصب تاسیسات استفاده می‌شود.

شما برای دریافت خدمات رابیتس کاری و رابیتس بندی در شیراز ، اصفهان، تهران، بوشهر و … در “شهر سرویس” شامل رابیتس کاری سقف ساده (یا راویز کاری سقف)، رابیتس کاری ستون، رابیتس کاری سقف آشپزخانه و…، می‌توانید درخواست خود را به رایگان ثبت کنید، قیمت‌های پیشنهادی بهترین متخصصین رابیتس کاری و رابیتس بندی را دریافت کنید، و با توجه به پروفایل آنها و نظرات کاربران، بهترین متخصص را انتخاب کنید.

قیمت رابیتس کاری و رابیتس بندی چگونه تعیین می‌شود؟

هنگام اجرای رابیتس کاری و رابیتس بندی هزینه‌هایی مانند جوشکاری، میلگرد رابیتس کاری و نصب محاسبه می‌شود. مدت زمان اجرای پروژه رابیتس کاری و رابیتس بندی نیز به طور میانگین ۱۰ روز کاری است. اما، با توجه به طراحی و اندازه فضا (برای مثال رابیتس کاری سقف ساده، رابیتس کاری ستون، رابیتس کاری سقف آشپزخانه یا رابیتس کاری سقف پذیرایی) زمان اجرای پروژه می‌تواند کمتر یا بیشتر شود. بخشی از این زمان صرف خشک شدن متریال (و در صورت وجود، نقاشی و طراحی‌های روی آن) می‌شود.

 

قیمت هر متر مربع رابیتس کاری

قیمت رابیتس کاری بر اساس متر مربع تعیین می‌شود. قیمت روز میلگرد رابیتس کاری تاثیر مستقیمی در قیمت رابیتس کاری دارد. علاوه بر قیمت میلگرد، هزینه اجرای میلگرد و قیمت گچ کاری در هزینه پروژه تاثیر می‌گذارد. ضمن آنکه اجرای این پروژه شامل اجرت رابیتس کاری بوده که به ازای هر متر مربع متغیر است. رابیتس کاری به طور میانگین ۱۰ روز کاری زمان می‌برد. 

در مجموع، قیمت رابیتس کاری و رابیتس بندی با توجه به مصالح و متریال مورداستفاده از جمله میلگرد رابیتس کاری و نبشی، گچ و همچنین تخمین هزینه‌های مربوط به نصب و جوشکاری، گچ کشی، طراحی و… مشخص می‌شود. قیمت تمام شده هر متر رابیتس کاری متغیر خواهد بود، چرا که قیمت مواد اولیه با توجه به برند و کیفیت آنها نیز متفاوت است. همچنین، آرماتورها در رابیتس بندی به صورت دستی در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و به همین دلیل، ظرافت و دقت نصاب در هنگام انجام پروژه بسیار حائز اهمیت است.

 

کاربردهای رابیتس کاری چیست؟

تا به حال رابیتس کاری ساختمان یا راویز کاری به گوشتان خورده است؟ رابیتس در صنعت ساختمانی به منظور ایجاد پیوستگی سطوح مانند دیوار، سقف و فراهم کردن بستری مناسب برای تأسیسات الکتریکی مورد استفاده قرار‌ می‌گیرد. رابیتس کاری روشی برای تزیین سقف و دیوار است. ابتدا میلگردها در سقف و دیوار تعبیه می‌شود و سپس گچکار، دیوار و سقف را با گچ به شکل موردنظر شکل می‌دهد.

علاوه بر رابیتس کاری سقف، کاربرد رابیتس کاری ساختمان برای رابیتس کاری دیوار، اپن آشپزخانه و اتاق خواب نیز اجرا می شود.

 

مراحل رابیتس کاری و رابیتس بندی

به هرگونه استفاده از شبکه‌های فلزی رابیتس در ساخت سازه‌ها، رابیتس کاری و رابیتس بندی گفته می‌شود. این کار برای اهداف فنی و ظاهری از جمله زیباسازی سقف ها، نورپردازی مخفی، اندودکاری کانال های تاسیسات، ایجاد سقف کاذب، ایجاد پلاسترکاری های گچی و سیمانی، جلوگیری از ترک های سطحی دیوار و… انجام می‌شود. رایج ترین روش برای رابیتس کاری سقف ساده، رابیتس کاری ستون، رابیتس کاری سقف آشپزخانه و رابیتس کاری سقف پذیرایی 3 مرحله دارد:

 

1. نصب میلگردهای آویز

این میلگردها که بار سقف کاذب را تحمل می‌کنند، یا از پیش در سقف قرار داده شده‌اند، یا هنگام رابیتس بندی به سقف یا تیرآهن‌های آن جوش داده می‌شوند. میلگردهای از پیش قرار داده شده در سقف، قبل از اجرای سقف صلب پیش بینی می‌شوند تا هنگام رابیتس کاری، قسمتی از آنها از سقف بیرون بزند و رابیتس روی آنها سوار شود. این میلگردها در ادامه خم، و هنگام جوشکاری به میلگردهای دیگر وصل می‌شوند. فاصله میلگردها یکی از نکاتیست که بهترین متخصصان رابیتس کاری و رابیتس بندی به آن توجه می‌کنند.

 

2. نصب توری رابیتس

در این مرحله از رابیتس بندی، توری‌های رابیتس روی میلگردها محکم می‌شوند. ورقه‌های توری شکل رابیتس معمولا بر اساس تعداد پل ایی که دارند (۹، ۱۱، ۱۳ و…) تقسیم‌ می‌شوند. جنس رابیتس از فولاد است تا به راحتی جوش بخورد. متخصصان رابیتس کاری و رابیتس بندی برای جلوگیری از شکم ندادن گچ از رابیتسی با تعداد پل بیشتر و وزن بالاتر استفاده می‌کنند. برخی از آنها نیز به جای جوشکاری، از مفتول‌های گالوانیزه‌‌ای که به سیم رابیتس ‌بندی معروف هستند، استفاده می‌کنند.

 

3. گچ کاری

گچ کاری به عنوان آخرین مرحله، پس از رابیتس بندی در رابیتس کاری سقف ساده، رابیتس کاری ستون، رابیتس کاری سقف آشپزخانه، رابیتس کاری سقف پذیرایی و… انجام می‌شود. در این مرحله از رابیتس کاری و رابیتس بندی، روی توری فلزی با گچ پر می‌شود و سطح یکدست و سفیدی به دست می‌ید. متخصصین خبره، معمولا مرحله گچ کاری را چند بار تکرار می‌کنند تا گچ به خوبی توری رابیتس را بپوشاند و طرح‌های دلخواه شما به وجود بیاید.

مزایای استفاده از رابیتس کاری و رابیتس بندی چیست؟

اجرای رابیتس کاری سقف ساده، رابیتس کاری ستون، رابیتس کاری سقف آشپزخانه، رابیتس کاری سقف پذیرایی و…، سطحی یکدست از دیوار را برای ما فراهم، و از هرگونه ترک و شکاف جلوگیری می‌کند. به همین دلیل، رابیتس کاری و رابیتس بندی گزینه‌ای مناسب برای اجرای سقف‌های کاذب، گچ کاری و گچ بری، ترمیم ترک‌های ساختمان، پوشاندن بتن سیمانی، و مناسب برای هرگونه تغییرات در دکوراسیون منزل است.

از دیگر مزایای رابیتس کاری و رابیتس بندی می‌توان به سرعت اجرا بالا، در دسترس بودن مصالح، و انعطاف پذیری بالا در برابر طرح های مختلف نام برد (به گونه‌ای اجرای انواع طرح‌های هندسی، قوس‌ها و کمان‌ها امکان پذیر است). اگر شما نیز قصد رابیتس کاری و رابیتس بندی را در فضای موردنظرتان دارید، سفارش خود را به رایگان در «شهر سرویس» ثبت کنید، قیمت‌های پیشنهادی بهترین متخصصین را مشاهده کنید، نظرات سایر کاربران در مورد آنها پیش از انجام کار را بررسی کنید، و نهایتا کار رابیتس کاری و رابیتس بندی را به بهترین فرد بسپارید.

نحوه انتخاب بهترین متخصص رابیتس کاری و رابیتس بندی

با وجود محبوب بودن رابیتس کاری و رابیتس بندی، می‌تواند دردسرساز و خسته کننده باشد، و اجرای آن هم از هر کسی ساخته نیست. اگر انجام پروژه رابیتس کاری و رابیتس بندی به دست افراد غیرحرفه‌ای و بی‌تجربه بیفتد، نمی‌توان انتظار به دست آوردن نتیجه دلخواه را داشت و باید منتظر مشکلات بعدی بود.

برای استفاده از خدمات اجرای رابیتس کاری سقف ساده، رابیتس کاری ستون، رابیتس کاری سقف آشپزخانه، رابیتس کاری سقف پذیرایی و… در محل، درخواست خود را در “شهر سرویس” بدون پرداخت هزینه ثبت کنید، از متخصصین به رایگان قیمت بگیرید، و بهترین فرد را پس از بررسی پروفایل او و نظرات باقی کاربران، انتخاب کنید.

با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شهر سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

خدمات مشابه در بازار "شهر سرویس"

  • قیمت تعمیر کابینت
  • قیمت نصب سرامیک
  • قیمت دکوراسیون منزل
از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین رابیتس کاری و رابیتس بندی
3/5
ممنون از خوش قولی کار را بسیار حرفه ای انجام دادند
نجفی
4.8/5
خوش برخورد و دلسوز بودند و کار سریع انجام شد
اکبر لسانی
4.3/5
کار را خوش قیمت و منصفانه انجام دادند
محسن صادقی شاد

مجله “شهر سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس