دکوراسیون مغازه

میانگین قیمت دکوراسیون مغازه

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
250،000

تومان

180،000

تومان

90،000

تومان

60،000

تومان

قیمت دکوراسیون مغازه در بازار چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت “دکوراسیون مغازه” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از متخصصین به رایگان قیمت بگیرید.

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش دکوراسیون مغازه در اپلیکیشن شهر سرویس دارید، می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
اپلیکیشن شهر سرویس
نسخه تحت وب

دکوراسیون مغازه را به متخصصش بسپار

دکوراسیون مغازه اولین و مهم‌ترین عامل در جلب توجه و جذب مشتری به داخل مغازه است. به همین دلیل صاحبان مغازه نهایت تلاششان را می‌کنند تا بهترین و جذاب‌ترین دکوراسیون مغازه را داشته باشند. فرقی هم ندارد مغازه برای چه محصول و کالایی باشد. حال برای داشتن بهترین دکوراسیون مغازه باید همه چیز را به مجرب‌ترین طراح سپرد چرا که در طراحی دکوراسیون مغازه، ایده‌های خلاقانه و از آن مهم تر نکات بازاریابی مهمی وجود دارد که فقط از پس یک دکوراتور ماهر بر می‌آید. 

اکنون اگر برای طراحی دکوراسیون مغازه خود به دنبال مجرب‌ترین طراح و دکوراتور می‌گردید روی ما حساب کنید. به محض درخواستتان، به چنیدن طراح مجرب در شهر خود بدون دردسر دسترسی پیدا می‌کنید. شایان ذکر است که تمامی طراحان “شهر سرویس” تجربه طراحی دکوراسیون مغازه پوشاک، طراحی دکوراسیون مغازه سوپرمارکت، طراحی دکوراسیون مغازه لوازم خانگی، طراحی دکور مغازه فروشگاهی و دیگر مغازه‌ها را داشته اند. ما به شما این تعهد را می‌دهیم که با احتساب مناسب‌ترین قیمت دکوراسیون مغازه زیباترین دکور را برایتان طراحی کنیم.

  • قیمت دکوراسیون مغازه چگونه تعیین می‌شود؟
  • چگونه بهترین طراح دکوراسیون مغازه را انتخاب کنیم؟
  • خدمات طراحی دکوراسیون برای چه مغازه‌هایی قابل ارائه شدن است؟
  • در طراحی دکوراسیون مغازه باید به چه اصولی دقت کرد؟

قیمت دکوراسیون مغازه چگونه تعیین می‌شود؟

قیمت دکوراسیون و ویترین مغازه کاملا به نوع ایده برای دکور آن بر می‌گردد که ممکن است برای هر مغازه هم متفاوت باشد. حتی ایده برای دکور ویترین مغازه کوچک با دکور ویترین مغازه بزرگ تفاوت دارد. به طور مثال ممکن است برای یک دکور مغازه کوچک فقط به طراحی و ساخت کمد دیواری نیاز باشد ولی برای دکور مغازه بزرگ، علاوه بر ساخت کمد دیواری، به ساخت ویترین‌های خاص، چیدمان مناسب وسایل تزیینی، پارتیشن بندی، آینه کاری و … احتیاج باشد. با این حساب قیمت دکوراسیون مغازه را نمی‌شود دقیق از همان ابتدای سفارش مشخص کرد ولی می‌توان از قیمت حدودی مطلع شد که باز هم این امکانِ خیلی خوبی برای مشتریان است. 

پس برای طراحی دکوراسیون مغازه همین حالا قیمت را تخمین بزنید. بهتر است برای تعیین بهترین قیمت دکوراسیون مغازه، در حین ثبت سفارش جزئیات مغازه خود اعم از نوع کسب و کار، متراژ، محل و … را ذکر کنید.


 

چگونه بهترین طراح دکوراسیون مغازه را انتخاب کنیم؟

همانطور که گفته شد به محض درخواست شما برای طراحی دکوراسیون مغازه، چنیدن طراح و دکوراتور به شما معرفی می‌شود. حال این منطقی است که انتخاب بهترین طراح برایتان سخت باشد؛ به همین دلیل ما برای شما این امکان را فراهم کرده‌ایم تا با مشاهده پروفایل متخصصان، قیمت‌های پیشنهادی و نظرات مشتریان قبلی بتوانید آن‌ها را با هم مقایسه کنید و انتخاب خوبی داشته باشید.

“شهر سرویس” تا کنون برای چه مغازه‌هایی خدمات طراحی دکوراسیون را ارائه داده است؟

“شهر سرویس” با داشتن چنیدن طراح و دکوراتور مجرب توانسته است تجربه طراحی دکوراسیون مغازه پوشاک، طراحی دکوراسیون مغازه لوازم خانگی، طراحی دکوراسیون مغازه فروشگاهی، طراحی دکوراسیون سوپرمارکت، طراحی ویترین مغازه‌های کوچک، طراحی دکوراسیون مغازه لوازم کودک، دکوراسیون مغازه کوچک لباس، دکوراسیون مغازه موبایل، دکوراسیون مغازه املاک، دکوراسیون مغازه کامپیوتری، دکوراسیون مغازه بدلیجات را داشته باشد.

دکوراسیون مغازه اصفهان و شیراز

مهم نیست در کدام یک از شهرهای ایران ساکن هستید. شهر سرویس، سعی نموده است بستری ایجاد کند تا هر شهری که هستید، بتوانید درخواست‌تان را ثبت کنید. هم‌اینک شما می‌توانید دکور مغازه خود را در اصفهان، شیراز و بیش از 30 شهر دیگر، ثبت کنید و از متخصصین فعال در حوزه دکوراسیون مغازه اصفهان و دکوراسیون مغازه شیراز، به رایگان حدود هزینه دریافت کنید. 

در طراحی دکوراسیون مغازه باید به چه اصولی دقت کرد؟

دکوراسیون مغازه باید طبق اصول و یک سری استانداردها و همچنین طبق نکات بازاریابی همراه با ایده و خلاقیت طراحی شود. به همین دلیل هرکسی نمی‌تواند طراحی دکور ویترین مغازه را انجام دهد. به همین دلیل لازم دانستیم شما را با این اصول کمی آشنا کنیم.

یک. ویترین مغازه را شلوغ نکنید.

یکی از اشتباهات رایج مغازه داران در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه شلوغ کردن ویترین مغازه با اجناس است. شلوغ شدن بیش از حد مغازه نه تنها جنبه مثبتی برای مشتری ندارد بلکه این شلوغی و اجناس زیاد، او ر ا سردرگم و تصمیم گیری را برای مشتری سخت می‌کند. اکثر مغازه داران تصور می‌کنند چون ویترین جنبه تبلیغاتی دارند و نوعی تبلیغ رایگان و آسان است، پس باید از تمامی اجناس موجود در فروشگاه حداقل یکی پشت ویترین قرار گیرد.

متاسفانه این شلوغ بودن تنها مشتری را کلافه می‌کند. بهترین راهکار این است که شما تنها چند نمونه از بهترین اجناس را در ویترین خود قرار دهید. این کار مطمئنا تاثیر بیشتری برای جلب توجه مشتریان شما خواهد داشت.


دو. در طراحی دکوراسیون مغازه، صاحب سبک باشید.

برای طراحی دکوراسیون مغازه و ویترین سعی کنید طراحی مغازه شما متفاوت از مغازه‌های اطراف شما باشد تا بین مغازه‌های اطراف دیده شود و جلب توجه کند عموما یک رویه و سبک خاص برای طراحی دکوراسیون مغازه بین مغازه‌داران مد می‌شود و باعث می‌شود که تقریبا تمام مغازه‌های یک خیابان دکوراسیون داخلی و ویترین مشابه داشته باشند. این شباهت باعث می‌شود مغازه شما دیده نشود، خصوصا اگر شما دارای یک مغازه کوچک هستید، مغازه شما بین سایرین گم می‌شود، پس منحصر به فرد و خاص باشید و توجه‌ها را به خود جلب کنید.


 سه. نورپردازی در ویترین و دکوراسیون مغازه را فراموش نکنید.

استفاده از نورپردازی‌های مناسب می‌تواند به مغازه شما ظاهری خاص ببخشد. البته استفاده از نورپردازی در دکوراسیون مغازه باید خیلی هوشمندانه صورت بگیرد. نورپردازی دکوراسیون مغازه شما می‌تواند کل فضای ویترین را در بر بگیرد یا فقط بر تکه‌هایی خاص از دکور شما تاکید بیشتری داشته باشد. استفاده از نورهای خیره کننده در دکوراسیون مغازه خیلی مناسب نیست و می‌تواند به جای یک فاکتور جذب کننده مشتری تبدیل به فاکتوری برای دفع مشتری شود.

چهار. از اهمیت استفاده از رنگ و بافت در طراحی دکوراسیون مغازه غافل نشوید.

مهارت استفاده از رنگ در دکوراسیون مغازه باعث می‌شود توجه عابر و رهگذری که از مقابل مغازه می‌گذرد به مغازه شما جلب شود. استفاده از رنگ‌ها فقط منحصر به اجناس داخل ویترین مغازه شما نمی‌شوند. رنگ سقف، دیوارها و کفپوش مغازه اگر درست و حساب شده انتخاب شوند و ریتم و هارمونی رنگ مناسب را به بیننده القا کنند به شدت تاثیر مثبتی خواهد داشت. مهم ترین عامل در به کارگیری رنگ و بافت در طراحی کوراسیون مغازه شما رعایت توازن و تعادل، تاکید، نسبت و سهم، ریتم و هارمونی است. اگر دکور و ویترین کوچکی دارید استفاده از رنگ‌های سرد برای بزرگ دیدن فضا می‌تواند موثر باشد.



پنج. وسایل و محصولات را هوشمندانه بچینید. 

 سعی کنید اجناس و قفسه بندی را به گونه ای بچینید تا در معرض هرچه بهتر دید مشتری باشد و به سادگی انتخاب کند. همچنین اگر کالاهایی مد نظر شماست را در دید مستقیم مشتری قرار بدهید و با نورپردازی توجه انها را بیشتر جلب کنید. در استفاده از رنگها در طراحی قفسه‌ها زیاده روی و اغراق نکنید چون اینکار باعث حواس پرتی و انحراف مشتری از کالا و یا محصول می‌شود.



شش. به دکور بخش راست مغازه بیشتر توجه کنید.

طبق بررسی‌های انجام‌شده توسط متخصصان دکوراسیون مغازه، ۹۰ درصد از مشتریان پس از ورود به مغازه ناخودآگاه به سمت راست حرکت می‌کنند. همچنین اولین دیواری که مشتریان پس از ورود به مغازه با آن روبه‌رو می‌شوند، در اصطلاح «دیوار قدرت» نام دارد. بنابراین برای طراحی بخش راست مغازه و اولین دیوار باید توجه ویژه‌ای داشته باشید.


 

هفت. طراحی مسیر حرکت مشتری در دکوراسیون مغازه

مهم‌ترین اصلی که باید در طرح دکوراسیون مغازه به آن توجه کنید، مسیر حرکت مشتری است. متفاوت خواهد بود. مسیر حرکت مشتری را طوری طراحی کنيد که محصولات مغازه بیشتر در معرض دید باشد و احتمال خرید افزایش می‌یابد.

طراحی مسیر متناسب با مساحت و نقشه مغازه انجام می‌شود. بهتر است که مغازه را به چندین بخش تقسیم کنید و اجناس را در هر ردیف دسته بندی کنید تا محصولاتی که در یک دسته قرار می‌گیرند، در یک ردیف باشند. دکوراسیون مغازه بايد به گونه‌ای باشد که مشتری کل مغازه را طی کند و محصول موردنظر خود را پیدا کند. قرار دادن کالايی خاص و جذاب در انتهای مسیر مشتری را برای رفتن تا انتهای مسیر تشویق می‌کند.


 

هشت. تاثیر چیدمان محصولات در دکوراسیون مغازه

یک قانون مهم در دکوراسیون مغازه این است که محصولات پرفروش‌تر و جذاب‌تر باید بیشتر در معرض دید مشتری و بالاتر باشند. محصولاتی که مشتری کمتری دارند، در قفسه‌های پایین‌تر قرار گیرند. دسته بندی محصولات در دکوراسیون مغازه به مشتری کمک می‌کند تا به راحتی بتواند محصول موردنظر خود را در پیدا کند و این موضوع موجب افزایش فروش شما می‌شود.

 

جمع بندی

سعی کردیم نکات حرفه‌ای طراحی دکوراسیون و ویترین مغازه، برای شما در این نوشته بیان کنیم. همان طور که گفته شد، طراحی دکور داخلی و ویترین هر مغازه، متناسب با

  • نوع فعالیت 
  • محل قرار گیری مغازه
  •  متراژ آن

و … متفاوت خواهد بود. انتخاب یک طراح حرفه‌ای، هر چند برای مغازه‌ای کوچک که چندان در دید نیست؛ می‌تواند موجب افزایش جذابیت بصری مغازه شما و جذب مخاطبان بیشتری شود، که می‌تواند منجر به افزایش فروش شما بشود. 

با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شهر سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

خدمات مشابه در بازار "شهر سرویس"

  • قیمت تعمیر کابینت
  • قیمت نصب سرامیک
  • قیمت دکوراسیون منزل
از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین دکوراسیون مغازه
3/5
ممنون از خوش قولی کار را بسیار حرفه ای انجام دادند
نجفی
4.8/5
خوش برخورد و دلسوز بودند و کار سریع انجام شد
اکبر لسانی
4.3/5
کار را خوش قیمت و منصفانه انجام دادند
محسن صادقی شاد

مجله “شهر سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس